Kedden sajtótájékoztatón jelentette be a Ferencváros, hogy mostantól a Heineken gyártja a Fradi sört, amely korábban a Pécsi Sörfőzde terméke volt, bár az utóbbi időben nem lehetett már kapni.
Kubatov Gábor, a klub elnöke és egyben a Fidesz alelnöke a sajtótájékoztatón elmondta, a klub címerével ellátott termékek forgalma évente 600 millió forint. Ezt az összeget emelheti, ha a fradisták mostantól még nagyobb mennyiségben fogyasztják a Fradi sört. Az italt a Fradi-shop mellett CBA-kban és országszerte mintegy ezer kiskereskedelmi árusítóhelyen lehet majd megvenni.
„Két, a maga területén rendkívül sikeres, elismert, népszerű és komoly hagyományokkal bíró és azokat ápoló fél talált egymásra. A Fradi sör a szurkolók söre. Olyan partnert kerestünk, amely a magas minőségi követelmények mellett segít bennünket abban is, hogy minél több fradistához eljusson a termék.” – mondta Kubatov a Nemzeti Sport tudósítása szerint.
A Heineken és az állami támogatásban fuldokló Fradi megállapodása annyiban mindenképp érdekes, hogy a kormány korábban szinte szabadságharcot vívott a vállalattal a Csíki sörátnevezése miatt, melyet a holland cég kényszerített ki. Még törvénytervezet is készült a vörös csillag betiltására. – emlékeztet a Magyar Nemzet.
(A címoldali illusztráció forrása: Youtube/Ferencvárosi Torna Club – FradiMédia)
6 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Dupla haszon, reklámfelület a csillagosnak.
Új hozzászólás