Július 8-án indult a BKK új, 100E jelzéssel futó járata, amellyel a Liszt Ferenc reptérre lehet eljutni.

A busz a Deák Ferenc téren a Városháza tér mellől, a reptéren pedig a már létező 200E megállójából indul. Egy utazás díja 900 forint.

A 444 kérdésére a BKK elárulta, hogy napi kétezer utas használja a 100E buszt. Ez járatonként átlag 30 utast jelent, és 1,8 millió forint bevételt hoz a BKK-nak.

A járatok félóránként indulnak, napi 40-szer. Kifelé 20,9 km-t, a belváros felé 20,5 km-t tesznek meg. Vagyis napi 1,25 millió forint a költség.

.A portál megjegyzi, hogy 30 utas/járat egyelőre kevés, egy ilyen csuklóbuszra 150-en is felférnek, van még tehát növekedési potenciál a járatban.

9 hozzászólásarrow_drop_down_circle

egyvandor
Civilizált országokban, különösen annak fővárosaiban a repterek elérhetők metróval busszal, HÉV-vel (pl. SBahn). Nálunk maradt a taxi, vagy valami kisbuszos reptéri járat, a tisztázatlan körülmények miatt rátelepedő maffiával. Azért meg hogy ez utóbbiaknak ne menjen rosszul, mind a felsőmind az alsó parkolókban fizetni kell öt perc után, holott a gépek, vagy az utaskiszolgálás, pl poggyász felvétel kiszámíthatatlan késéseket okoz. A rendőrök meg ott cirkálnak balekokra vadászva, kik meg próbálnak valami közeli helyen áthidalni azt a néhány percet amit lehetetlen bekalkulálni, ha elmegy a vendégéért.Szóval az egész egy hatalmas lenyúlás történetén alapszik. El nem tudom képzelni, mit aratnának az érdekeltek, ha Ferihegy forgalma meghaladná egy nagyobb tanyasi repülőterét.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
RonaGyuri
A BKK-nak??? Nem a BKV- járata lesz???
S a meglévőt a KÖKI-től megszüntetik???
ila51
@RonaGyuri: ...azt nem tudja , mert mások is használják...a pórnépek , akik munkába járnak...az mindig csurig van
volvós
Majd a reptéri hiéna taxisok tesznek keresztbe a járatoknak. Lesz majd a megállóban
" véletlenül " lerobbant taxi, ami miatt nem tud elindulni a csuklós busz...naponta többször
RonaGyuri
@ila51: miért Te azt gondolod, hogy érdekli őket???
egyvandor
Civilizált országokban, különösen annak fővárosaiban a repterek elérhetők metróval busszal, HÉV-vel (pl. SBahn). Nálunk maradt a taxi, vagy valami kisbuszos reptéri járat, a tisztázatlan körülmények miatt rátelepedő maffiával. Azért meg hogy ez utóbbiaknak ne menjen rosszul, mind a felsőmind az alsó parkolókban fizetni kell öt perc után, holott a gépek, vagy az utaskiszolgálás, pl poggyász felvétel kiszámíthatatlan késéseket okoz. A rendőrök meg ott cirkálnak balekokra vadászva, kik meg próbálnak valami közeli helyen áthidalni azt a néhány percet amit lehetetlen bekalkulálni, ha elmegy a vendégéért.Szóval az egész egy hatalmas lenyúlás történetén alapszik. El nem tudom képzelni, mit aratnának az érdekeltek, ha Ferihegy forgalma meghaladná egy nagyobb tanyasi repülőterét.
egyvandor
Az még azért érdekelne, hogy ha egy ilyen járatot indítanak extra árért, legalább gondoltak arra, hogy a repülőtérre csomagokat is szoktak magukkal vinni? Vagy a buszra való "becsekkoláskor" még a azokra is fognak felárat fizettetni, mert hogy a busz standard kivitelű?
szep napot
Mar nagyon hianyzott. 900 FT az egy korrekt ar. Mar csak egy par szalloda hianyzik a repter mellol.
Yoda69
Kinek all erdekeben hogy ne a metrot vigyek ki, ami kulturalt megoldas lenne.
Persze ami idejon tisztelje a kulturhankat. :) Ertem en.
Yoda69
Kinek all erdekeben hogy ne a metrot vigyek ki, ami kulturalt megoldas lenne.
Persze ami idejon tisztelje a kulturhankat. :) Ertem en.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.