Több mint 50 vasutas elbocsátását tervezi a MÁV, a VDSzSz Szolidaritás szeptemberre sztrájkot hirdet, ha addig nem oldódik meg a helyzet.
Sztrájkot hirdet szeptemberben a VDSzSz Szolidaritás a MÁV-START-nál, ha nem vezet eredményre a szakszervezet által augusztus 11-én kezdeményezett kollektív munkaügyi vita.
A szakszervezet értesülése szerint a MÁV-START alá tartozó Utasellátó központ vezetése ugyanis csoportos létszámleépítésre készül: több mint félszáz vasutas elbocsátását tervezi, akik többségében hálókocsi kalauzok, étkezőkocsikon szolgálatot teljesítő szakácsok, felszolgálók.
A VDSzSz Szolidaritás közleménye szerint "a törvényes kereteken belül mindent elkövet azért, hogy tagjai, a vasutas munkavállalók ne kerülhessenek utcára, ne váljanak munkanélkülivé, így családjuk és önmaguk megélhetését ne segélyekből, könyöradományokból lehessen csak ideig-óráig biztosítani."
(Címlapi kép: pixabay.com CCO)
22 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Egybol megtudnak, hol lakik a Joisten...
Szoval, a mostani esetben NEM meghatralni, mert gasko meg kirakatdisznek is szart er, nem hogy szakszervezeti vezetonek - ezt mar rengetegszer bebizonyitotta,,,
Nem a vegrehajto szolgalatrol van szo, ott nem is lehet letszamleepites, hiszen igy is alig van aki dolgozzon es mukodtesse a szemelyszallitast.
Konkretan az utasellatorol van szo, nem a forgalomnal, minimalberert dolgozo rabszolgakrol!!!
Ime:
www.vdszsz.hu/page/13/artID/6642/html/...
- Elvtárs mit adnak hogy ilyen hosszú a sor?_
- Nem tudom!
- majd ha ránkkerül a sor megtudjuk!...:o))
..én mindig azt hittem,hogy a MÁV állami cég? :o(
anno naponta 100millió DM veszteséget "termelt"! Mint Rt. a 2016-os
évet 18 milliárd € nyereséggel zárta! (€: DM=1:2 cca. ) :o))
mert a vezetőséget azonnal kivágják mint a hasasmacskát,ha simliznek!!!
Azt láthattuk a gazdaságok történetében!
Én csak az osztrák RailJet-el utazom,mivel pár évvel ezelőtt a magyar
Lehár vagy hasonló Exprest nem engedték át a németek a határon,mert
Jan.1-éigl a tüzvédelmi javításokat nem tudták igazolni,és meg kellett
várni,amíg a német főnök bejön ! 3 órát vártunk a német határon,mire
meg volt az új egyszeri engedély Münchenig és vissza.Nem tudom,hogy
a sógorok visszafelé mit csináltak!
Éjjeli utazás,várakozás ß@r vagonok stb!...soha többé MÁV!
Új hozzászólás