Egyre nagyobb a káosz az egyik vezető online divatáru-bolt, a Fashion Days körül.

Az oldalon megrendelt áruk jó ideje nem érkeznek meg, az árukat pedig vagy nem lehet visszaküldeni a cégnek, vagy azokért nem fizetnek hetek óta. Van, aki már két hónapja vár a megrendelt és kifizetett árukra, vagy a visszaküldött termékek után járó pénzük visszautalására. 

A csalódott vásárlók a fogyasztóvédelem és a rendőrség értesítésével fenyegetik a céget, amely eközben egy új rendszerre való átállásra hivatkozik, türelmet kér a vásárlóitól és mindenkit biztosít arról, hogy megkapja a rendelését vagy az őt illető összeget.

A Fashion Days az Index megkeresésére az alábbi választ küldte:

Valóban felléptek hibák a kiszállításban, a számlázásban és a visszaküldési, valamint visszáru utalási folyamatban is, de ez átmeneti. A hibák észlelése óta folyamatosan dolgoznak a Fashion Days munkatársai azok kijavításán, ami egy komplex hálózatot érint. A hibák hátterében vásárlást megkönnyítő fejlesztések vannak, amik új rendszereket, illetve azok összekapcsolását igényelték. Ilyen a további futárszolgálatok és a postapontok hozzáadása a meglévő kiszállítási lehetőségekhez, valamint még több terméket kínál a cég, mint azelőtt. Bevezették az ingyenes visszaküldést, az elektronikus számlázást, valamint az online igényelhető termékvisszaküldést is. Mindeközben sok pozitív visszajelzést is kapnak az ügyfelektől, akik megértéssel fogadják az esetleges hibákat, késéseket. Fontos, hogy nincs operatív vagy pénzügyi válság a hibák mögött, pusztán technikai okai vannak.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

ila51
nem is hiszek én csak abban , amit megfogdosok , megszagolok...inkább legyen kevesebb kacatom , de azt már használni is tudjam

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.