Elképesztő fordulatot vett a Magyar Buszgyártás Szent Ügye a napokban. A hírről az Omnibusz blog számolt be: „Mészáros Csaba cége (az Ikarus Egyedi Autóbuszgyártó Kft.) ez év elején az összeomlás szélére került, de egy tizenötmilliárdos állami üzlet, úgy tűnt, kihúzza a csávából. Viszont az állami tulajdonban lévő Volánbusz nem kapta meg határidőre a megrendelt 180 új csuklós buszát. Az illetékesek ahelyett, hogy szerződést bontottak volna és kötbért követelnének, inkább gyorsan kreáltak egy új jogszabályt, ami lehetőséget ad a szerződés teljesítésének elnyújtására.”Az Omnibusz azt írja, erős a gyanú, hogy az egész mögött az áll, hogy az EAG egyszerűen képtelen volt legyártani a szerződésben vállalt 180 buszt. És mivel vagy az EAG-gal nem akartak fizettetni 150 ezer forintos napi kötbért vagy a tenderen második helyezést elért Mercedesnek nem akarták odadobni a 15 milliárdos bizniszt, ezért beindult a törvénygyár, és megmenti a kritikus helyzetbe került EAG-ot. A magyar buszgyártó...

Forrás: 444.hu
Feltöltő: Északi
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

CsipkeRózsa
Kormányrendelettel lehet ilyen összegű módosításokat elvégezni?

Mindenre csak ráfizetünk tíz-milliárdokkal.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.