A „kritika”, véleményem szerint, egy alapvetően szubjektív, az egyén véleményét tükröző műfaj. Márpedig a jelen oktatáspolitika fő-sodorvonalát, az azt képviselő politikusok megnyilatkozását látva a diáknak két választása van. Az egyik, hogy szívvel-lélekkel képviseli azt a véleményt a társadalmi, a biológiaihoz képest „második vonalbeli”, nemmel kapcsolatban, amit a hatalom politikusai. Ami valójában lehet a gender-elmélet negatív kritikája, de a feltétel nélküli vélemény-befogadás képességét is takarhatja. A másik lehetőség, hogy a tanuló bebiflázza a kormánypártok véleményének szellemiségét képviselő vezérszólamokat, majd ezek birtokában, de a saját véleményétől függetlenül, ír egy dolgozatot. Abban a hitben, hogy ezzel biztosíthat jó jegyet magának. Ebben az esetben a dolgozat valójában nem több az alakoskodási képesség demonstrációjánál. Míg a végeredmény mindkét esetben értéktelen. A kormánypárti politikusok véleményének visszaböfögése akkor sem takar szellemi értéket, ha...

Feltöltő: GeoCravker
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.