A Tescónál folyó sztrájk miatt a hétvégén az online rendelések is akadoztak. A meghiúsult kiszállítások miatt a cég háromezer forintos kuponokat ajánlott fel a vevőknek, akik nem kapták meg az árut.

A Portfolio egyik olvasója kétszer is megjárta, azt írta, hogy a szerdán másnapra megrendelt áru nem ért oda hozzá, és a megismételt rendelést sem vitték ki neki szombaton.

Háromezer forint kártérítést adott a Tesco a törölt online rendelésekért

(Fotó: Wikipedia)

A Tesco elnézést kért a rendelés "működési probléma" miatti törléséért, és egy háromezer forintos kupont küldött a vevőnek kárpótlásul.

A lánc a Portfolio kérdésére elismerte, hogy szombaton a budaörsi, csepeli és megaparki áruházaik vonzáskörzetébe tartozó kiszállítások 70 százalékát teljesítették, Székesfehérváron pedig szünetelt a szolgáltatás.

Hozzátették, arra törekedtek, hogy minden vevőt értesítsenek sms-ben szombat reggel, hogy előfordulhatnak fennakadások és zavarok.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.