Legalábbis a bankokban. Egy bankár arra panaszkodott, hogy vezérigazgatót könnyebben tudna felvenni, mint telefonos ügyfélszolgálatost. Több ezer álláshirdetést találunk ilyen munkára.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

namihami
Pedig egyszerű a magyarázat.
Lopni sokkal könnyebb, mint értelmes válaszokat adni. És mégis a call centeres keresi a kevesebbet--nagyságrendekkel.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.