A turizmusfejlesztési stratégia szerint Grand Budapest márkanévvel megy a nemzetközi piacra a főváros. Érdekes részleteket tartalmaz a kormány honlapján a héten publikált Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia, amelyről még nem tárgyalt a kormány, így csak a társadalmi egyeztetésre küldött tervezetről van szó.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
15 hozzászólásarrow_drop_down_circle
gondolatok egy újabb PR baki kapcsán
Az biztos, hogy nincs magánál, vagy hivatásos hazudozó, aki azt állítja, hogy szerencsés volt a „Think Hungary! - More than expected” lózung. Azonban most erre is rátolnak egy lapáttal.
A kormány honlapján a héten publikált Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia szerint Grand Budapest márkanévvel megy a nemzetközi piacra a főváros!
A koncepció kimondja, hogy „Középtávon, azaz 3-5 éven belül létre kell hozni a ’Grand Budapest’ desztinációt és márkát, amely magában foglalja a főváros közelében lévő turisztikai szempontból fontos látnivalókat, többek között Szentendrét vagy éppen a Dunakanyart.”.
Hogy micsoda? Nagy Budapest???
„az Országgyűlés 1949. december 20-án szavazta meg azt a törvényt, amely 1950. január 1-jével Budapesthez csatolt huszonhárom környező, addig önálló települést: hét várost és tizenhat nagyközséget, aminek révén létrejött a Nagy-Budapest.”!
Nehogy újból mellényúljak: korábbi javaslatomat visszavonom és javasolom a Nyulak Szigete Város elnevezést.
Remelem, a Budapesten elo majdnem 2.5 millio embernek vegre elszakad a cernaja,...
24.hu/belfold/2017/07/18/szeptemberben-uj-nevet-kaphat-csongrad-megye/
Új hozzászólás