2010-ben Magyarország elveszítette az önrendelkezését, egy bűnszervezet elfoglalta és megbénította az ország függetlenségét. Magyarországon az van, amit Orbán akar, amit ő megenged, Magyarország ezen kívül nem létezik. Magyarország uniós tagsága is Orbán uniós tagságát jelenti, és addig marad tagja Magyarország az EU-nak, amíg ez a bűnöző engedi. Ezért érthetetlen, hogy mit keres Orbán – a pénzen kívül – a liberális demokratikus Európai Unióban, ha szerinte “a nyugati liberalizmus szellemi öngyilkosságot jelentene a közép-európaiaknak”. A “közép-európaiak” alatt kizárólag magát és Kaczinsky-t értheti, mert olyan közép-európai demokratikus országok, mint Csehország és Szlovákia, nem osztja ezt a bődületes ostobaságot. Nincs másfajta Nyugat, csak liberális Nyugat van, és nincs más liberalizmus, csak nyugati. Demokrácia csak liberális lehet, mert a demokrácia maga a liberalizmus, és fordítva. Nincs nem liberális demokrácia. A nem liberális demokrácia nem demokrácia. Az...

Forrás: nepszava.us
Feltöltő: peterkelemen
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

63 hozzászólásarrow_drop_down_circle

peterkelemen
Erről van szó csak ezt sokan még mindig nem értik vagy nem akarják megérteni.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
peterkelemen
Erről van szó csak ezt sokan még mindig nem értik vagy nem akarják megérteni.
lampa laz
Nem a nyugati liberalizmus, hanem te jelented a szellemi öngyilkosságot. A saját híveidből már sikerült szellemi toprongyokat varázsolnod. De a többség remélem véget vet az idióta àmokfutásodnak.
Clavigo
Leszarom,,hogy Orbán ki akar lépni az EU-ból.Menjen a qrva @nyjjába családostól,vejkóstól...Keletre...Végre lenne egy kis nyugalom,,.
bencemacska
Nem kell siránkozni! Tavaszig féllábon is kibírjuk . Utána meg megalakul a Botka kormány.
Mindenki fogjon össze, szavazzon az összefogásra, hogy győzzön az MSZP önjelölt vezére!
lampa laz
@bencemacska: Ezek nem nyerni, hanem túlélni akarnak.
quadrocopter
Pontosan így van, ahogy levezette a szerző! Liberalizmus nélkül nem létezik a demokrácia, csak néhány, itt is előforduló sötét tapló nem érti!
bencemacska
@lampa laz: ma, 22:25
Hát még papírból olvasva is "elszólta" magát!
Szövetségben indulni a választáson és MSZP-ként győzni!!!
lampa laz
@bencemacska: Nagyon tetszett a 21:56-os hsz-ben megfogalmazott lényeg. Az MSZP is meg az "önjelölt" botka is mindent erőből akar, mint orbán. Na, pont ebből van elegünk.
peterkelemen
Jüt fogok röhögni azokon az Orbán seggnyaló vállalkozókon, akik ezidáig az uniós pénzekből éldegéltek. Na vajon azután is Orbán seggét akarják nyaldosni? Erőssen kétlem.
bencemacska
@peterkelemen: ma, 09:31
Ismered a mondást? : "A nyelvek nem változnak, csak a seggek!"
kokopelli
...és mi lesz a már kinn dolgozó honfitársakkal! Nem dobhatják ki őket,de felmondhatnak
nekik,és az ALG1 (munkanélküli segély leánykori neve) nem jár nekik az ALG2 a (szoc.
segély),ergo lapátra teszik őket! Van elég munkanélküli németnyelvű jelentkező! Igaz,hogy
az Orbán és Co. ezt leß@rja,mert hirtelen elveszti a választást,oszt az egészet ellenzékből,
röhögve nézi tovább!Igazi "gyujtogató" a cigány prosztó! A "lé" már rég az Alpok bankjaiban
van :---(((!
bencemacska
@kokopelli: ma, 09:56
Nem röhögve nézi, hanem felgyújtatja az országot!
kokopelli
@bencemacska: ...de mossa a ß@ros mancsait,és keni majd mindenkire úgy,
hogy a legjobb haverok sem maradnak ki! Karakternélküli rohadt,aki még a fővá-
rost sem kímélte Öszöd után!Mint cigány paraszt gyűlöli is a várost.Nem tudom,
hogy mit várnak el tőle a hűséges szolgái! ? Szintén hűséget :---)))))))))) ugyan?
mackoka46
Űzzék ki az EU-ból és a föld színéről ezt a mocskos diktátort a sleppjével együtt. Minket hagyjanak élni, nincs joguk megmételyezni az életünket !
tudode
Ha megnyerte, hadd vigye szinte minden szinten az országot!
.
Kormányon elviselhetőbb ez a politikai kalandor, mint ellenzékben, mert CSAK OLVASGAT, OLVASGAT, VISZ MINDENT, de legalább NEM BORÍTJA LÁNGBA A FŐVÁROST! mint anno a nagy túrósbukta alatt!
.
Össze, vissza karatyol, mint pl. legutóbb a KÉSZ kongresszuson
..
Szembe kell fordulni a "Soros-tervvel"
www.youtube.com/watch?v=b_KwIzQbDos
.
Mi vagyunk akik azok akarunk lenni, akik vagyunk. Ezek ők a sleppjével együtt!!!
.
RémeSS!!!
bencemacska
@kokopelli: ma, 10:25
Én rossz napjaimon - amikor nagyon beleütközöm a rendszerébe - rémálmaimban Nérónak látom őt!!!-:((((
Eladott Ország
Az Európai Unióhoz az ország csatlakozott 2004. május 1-én, nem a csúti cigány és szarházi bandája. Elmehettek a bús...
CsipkeRózsa
Lépjen ki egyedül.
Áll még a vizes ugrótorony?
Eladott Ország
@CsipkeRózsa: Már nem áll az óriás ugrótorony, de felállítjuk, csak a medencét nem építjük meg.
Eladott Ország
@Clavigo: Orbán és bandája mehet keletre, de előtte nem csak a szart kell kirázni belőlük, hanem az ellopott közpénzt is.
kokopelli
@bencemacska: Tudod mi a ß@r?Az,hogy nekem kinyalhatná,de azok akik nekem
sokat számítottak azok úgy "mentek el",hogy még a kutyámat is jobban tartottam
volna a "búcsúja" előtt!A két fiútestvérem,sógornőm,katonabajtársaim mint a legyek...!
Ha "ezeket" látom,hallom hányingerem van,mert nem tudom mikor jön a következő
Mail, a további hozzátartozóktól ill. rokonoktól,hogy...! :--((
dr. prédikátor
Már régóta ezt szajkózom! Eltunyult birkák lettünk, de főleg azok akiknek minden mindegy! Azok akik lusták felemelni a seggüket és elmenni szavazni!Tényleg nem érthető hogy miért lett ez a nemzet ilyen bárgyú!!!Siránkozva nézik ennek a csuti ganajnak az ámokfutását!Más országban ezért már kötélen száradna,de itt csak türjük az ámokfutását!!Vajon mikor fog ez a nemzet észhez térni???
Eladott Ország
@dr. prédikátor: m.cdn.blog.hu/je/jehovatanui/postimage/birka_1374267505.jpg?width=300
Így igaz, mert aki egész életében csak mások után megy, nem lát csak seggeket.
3dwhite
Tudtam. Majd ha levàltjàk visszalépünk.
bencemacska
@kokopelli: ma, 15.21
Ne mutasd be a magyar egészségügyet, mert ...
M,o- nem szabad betegnek lenni. Nem szabad mentőt hívni, kórházba menni, stb mert az otthoni gyógyulásra nagyobb az esély.
De még az egyedüli, segítség nélküli , de otthoni nyugodt halál is jobb, mint valamely kórház folyosóján, méltatlan körülmények között végezni!
Sokat láttam és tapasztaltam az utóbbi időkben!-:(((((
kokopelli
@bencemacska: ...nem akartam,mert elképzelni sem tudtam cca.négy évvel ezelőttig,
csak elbeszélésekből! Hirtelen kellett a Balcsiről Győrbe,Pesten Újpestre,a Rókusba,az
Állatkerttel szembeni kórházba rokont, ismerőst "transzportálni" Ezek közül hárman nem
is jöttek ki! Ez tette be a kaput,és a "soha nem viszlátást" váltotta ki! Elhiheted,hogy más-
hoz szoktam,holott kétszer egy hétig és egyszer 1,5 órát voltam Spitálban,veszélytelen
állapotban tudva hogy mikor megyek ki! ...a szar liberálisoknál ;--)!
cikicakk55
@dr. prédikátor: Tudod ezzel csak az a baj,hogy akik nem mennek el szavazni,(a legutóbbi felmérés szerint 39%) azok azért nem mennek el,mert nem tudják kire szavazzanak. A fiatalok még nem ismerik ugyan a gengszterváltás óta hatalmon lévő pártokat,de szüleik biztos meséltek róluk és így tudják,hogy azok akik már voltak sem különbek. Kutyából nem lesz szalonna. A kis pártocskák meg annyira alacsony százalékon állnak jelenleg,hogy kizárt az,hogy űbereljék a FideSS cirka 2 millió biztos szavazóját. Ha felemelik a seggüket és elmennek szavazni,akkor az MDF volt tagjai szétszóródva,a DK, az MSZP a FideSS a KDNP, az Együtt, biztos nem lesz legalább is nem annyi,hogy verje a csuti rabló bandát.A Momentum még sehol nincs,de már is túlságosan el vannak szállva maguktól. A Jobbikot Vona pálfordulása verte szét. Ráadásul a kis pártocskákban elég sok SZDSZ, volt FideSS, LMP, KDMP és még sorolhatnám,hogy hány olyan politikus van megbújva akik már ültek a parlamentbe. Ha el is menne a sok otthon ülő és ikszelgetne össze-vissza az is mind a FideSS malmára hajtja a vizet.Olyan törvényt hoztak,hogy szinte kizárt és lehetetlen őket legyőzni. Ha az EU megunja Orbánt és kirúgja,akkor nem lesz uniós támogatás és Orbán sleppje el kezd elégedetlenkedni.Orbánt már nem a pénz érdekli,mert sok-sok milliárd már ki van mentve,túl az Óperenciára,de a hatalomhoz ragaszkodik.Kérdés,hogy ha a sleppet nem tudja tovább pénzelni,akkor is kitartanak-e mellette.
cikicakk55
@mackoka46: Mackóka! Egyet értek veled,de mielőtt elűzzük,ki kell szedni belőle a milliárdok jelenlegi helyét.ugyan is,ha valami csoda folytán tavasszal le tudják váltani,akkor hiába is ígérgetnek egészségügy javítást,oktatási kedvezményeket,szociális segítségeket,mmert nem tudják teljesíteni.Ott fogunk tartani,mint a gengszterváltás után 4 évente(kivéve az MSZP és a FideSS 8-8 évét,)hogy üres államkasszát vettek át és abból nem lehet a beígért jobb életet elkezdeni.Viszont egyik párt sem tartotta be azt az ígéretét,hogy elszámoltatják,börtönbe csukják,elkobozzák a vagyonukat azoknak,akik kiürítették a közös kasszát és még a hitel is jóval több mint előtte 4 évvel volt. Attól tartok,hogy Orbán vagy nem lesz elszámoltatva,vagy mire észbe kapunk,már hetedhét országon is túl jár.Itt hagyja az összes seggnyalót,persze pénz nélkül,hisz amiről addig azt hitték,hogy az övék,az még sem az övék.
mackoka46
@cikicakk55: Hát magától értetődik, hogy akik kiszolgálták a diáktatatúrát a nav vezetőktől pol potig, mindenkinek felelni kell a statárium előtt.
Jozefina
orbánt a fidesz-nek kellene leváltani, de minél előbb, mielőtt ők is megbuknak vele együtt!!!
F_Viktor
@dr. prédikátor: Írod:
"Vajon mikor fog ez a nemzet észhez térni???"

Akkor fog észhez térni, ha kilépünk az unióból, ha kikényszeríti az EU a kilépést.
Mert az azt követő középkori állapotokat már nem tűrheti el a nép.
Ezért szurkolok a mielőbbi EU távozáshoz.
Peller Anikó
@Jozefina: 18:38, hogy képzeled ezt a hülyeséget, hiszen semmi esély nincs arra, hogy megbukjanak. Minden fideszes boldog, szarrá keresik magukat, miért váltanák le az aranytojást tojó (szaró) tyúkot?

Képtelenség megbukniuk, hiszen ők az életükért "küzdenek", bukás esetén ebből a szemét dologból élve nem menekülhetnek. Reggelre olyan törvény van ami nekik tetszik.

Csak valami kilökött személy tehetne valamit akinek kiesett a csöcs a szájából. A simlicska lehetne képes rá de nem biztos, hogy ez elegendő, mert csak nevetnek rajta.

A fidesz nem fog tenni semmit, neki pont jó így hogy ők milliókat keresnek.
Peller Anikó
@F_Viktor: tudtam, hogy marha vagy eddig is. Szurkolhatnál a mielőbbi távozásodhoz.
F_Viktor
@Peller Anikó: Az a marha, aki még mindig abban bízik, hogy:
- választásokon le lehet győzni a fityeszt, annak ellenére, hogy bizonyította, hogy nem riad vissza a választási csalásoktól sem,
- majd ellenzékben kész lesz mindent megtenni, hogy a magyar emberek életszínvonala felzárkózzon az EU-éhoz.

Vagyis az ország érdeke, hogy minél előbb kibírhatatlan állapotok legyenek, s örökre megszabaduljanak a Zemberek ettől a ge@itől!
nevemnick
Orbán mehet a bagázsával együtt, Magyarország marad!
Peller Anikó
@F_Viktor: Hmmm, csalni fog az biztos, az élete múlik rajta. Máris csalt annyit ami bőven elég. A románok levélszavazata például kettőt ér pillanatnyilag de fokozható 10x, 100x vagy akár ezerszeres mértékig.

De. Egy olyan eltunyult országban ahol a szavazati joggal rendelkező népesség arra is képtelen felemelni a seggét, hogy elmenjen szavazni, az nem fog szembeszállni az állig felfegyverzett tekes tökös rendőrséggel.

A hajléktalanok száma nőne az egekbe és korlátlan diktatúrát vezetne be (be is fog) a gekkó. Akkor már itt nem írogathatsz, királlyá koronáztatja magát és választás többé nem lesz, mert a királyság öröklődik. Mit gondolsz miért vásárolják maguknak a rengeteg gépfegyvert és gránátokat, gondolod fácánra akarnak vadászni?

El vagy te tévedve nagyon, az Eu-ból való kilépés Magyarország végét jelentené. Ezt az állatot egyedül az Eu tartja féken. Remélem feléred ésszel.
F_Viktor
@Peller Anikó: Kb. jól felvázoltad a jövőt, de, Magyarországnak már most vége, mert az EU nem fogja sokáig pénzzel támogatni Magyarországot, megvárják a választásokat, s ha orbán marad, kikényszerítik a kilépést, tehát nem fogja "féken tartani" senki. Ezt rábízzák a magyarokra.
Ennyi. Pont.
Peller Anikó
@F_Viktor: egyik szavadat a másikba öltöd, az Eu nem fogja örökké pénzzel támogatni Magyarországot. Itt a pont. Az orbáncibán kiléphet amikor kedve tartja (sajnos) de:

Magyaroroszországnak hol lesz ettől érdeke kilépni? Itt érted félre a dolgot.

Nekünk az az érdekünk, hogy tagok legyünk, pénztámogatással vagy anélkül.

Az orbán érdeke pedig az, hogy amíg a pénz folyik addig nem bánja a cibán, amint a pénz lecsappan akkor szabadulna a fékektől.
F_Viktor
@Peller Anikó: Hasonlót beszélünk, Magyarországnak, a magyar embereknek természetesen nem érdeke a kilépés, de ma az országban az történik ami orbán érdeke, amit a zsírdisznó akar.
Nem lesz ez ügyben konzultáció, nem lesz népszavazás csakúgy, mint a többi fontos dolgokban, pl. a paksi bővítésről.
karma1
@kokopelli: 09.56-ra: En azt javasolnam minden kint elo magyarnak, hogyha egyszer mar meghozta ezt a dontest, hogy elhagyja az orszagot, akkor igyekezzen mielobb megszerezni az ottani allampolgarsagot, hogy vedve legyen a statusza, es az elete ne attol fuggjon, hogy orban reggel milyet szart.
Ha allampolgar, meg jol is dolgozik, akkor biztos van lehetoseg erre is,. Merkel nem hulye, nem fogja a jol dolgozo embereket elkuldeni csak azert, mert magyarok. Nagyon jol tudja, hogy aki elhagyta az orszagot, az mar szavazott egy eletre orban es annak politikaja ELLEN
karma1
@3dwhite: Lajkoltalak, de arra mar nem lesz mod. Tudod, ha meg egyszer csatlakozni akarnank, akkor nagyon szigoru felteteleknek kene megfelelni. Olyan ez, mint az en 38 eves jogositvanyom. 38 eve levizsgaztam, azota vezetek teljesen balesetmentesen, de nem biztos, hogy a mostani KRESZ szerint le tudnek vizsgazni - lehet, sosem kapnek jogsit, ki tudja?
Azert, mert annak idejen hosszu varakozasi ido utan es nagyon komoly vizsgalatok utan a vezetoink (az akkoriak) megfeleltek minden feltetelnek, hat ma mar nem, es par ev mulva meg ugy se, hiszen az orszag azota csak rettenetesen lesullyedt, meg a sajat kezdeti szinvonalahoz kepest is, a kornyezo volt szocialista orszagokhoz kepest is, de a nyugati demokraciakhoz kepest viszont vegkepp leszakadtunk. Jol latja Macron, a koloncoktol meg kell szabadulni...
emerencia
@durbincs: Ide születtem, itt élek, a rendszerváltáskor 1 azaz egy (fél)napot töltöttem el Bécsben. Rólam aztán igazán nem gondolhatod, hogy kívülről szólok bele a hazám dolgaiba. Az elmúlt 28 év és az előző rendszerben tapasztaltak birtokában mondhatom, hogy mielőtt Karmát megismertem a Porpin az életünkről már akkor is hasonló volt a véleményem. Sajnos a tények makacs dolgok. Reklamálj a "tényeknél" mert sajnos ők "uszítanak" minket nem Karma1 úgyhogy hagyd békén őt lécccci! Ami az itthoni életben neked és haszonélvező társaidnak öröm, siker, boldogság, a magyar lakosság milliói számára napi kínlódást és kilátástalanságot jelent. Ezen kellene már változtatni a másik ember szekálása helyett.
vadnarancs
@durbincs: Te se itt élsz, te román szarházi! TE csak kussolj!
kokopelli
@karma1: Azt hiszed,hogy az un. öngyikosjelölt nyugati liberálisok nem örülnének,
ha ez a "szemétláda" kivezetné a lerabolt országát az EU-ból! Amelyik kutya támad-
ja a gazdáját az bezárják vagy lelövik! Az Orbán is megérett a "kutyasorsra",mielött
az egész kenelt beß@rozza ill. megmarja!!
Az "Únió" lakosságának 99%-a nincs kapcsolatban M.o.-gal,ergo a sorsa elsuhan a
scheggük mellett! Abból az egy százalékból elég sokan dolgoznak és jól élnek a o-
daát és ß@rnak az Orbánékra,mert a zsé stimmel!Az utódaik már csk elbeszélésből
fogják a Kárpátmedencét ismerni!...Ennyi! ;--(
anka
Gyenge idegzetű/elméjű fideszeseknek NEM ajánlott! :D

A hazug király...

Ajkamról gyászos sirám,
Viktor király a hazug király,
léptet sánta fakó szamarán,
szegény fejének, lám ez jutott,
mert csak folyton hazudott.
---:::---
Álmában is hazudik szegény
egy szavát sem hiszi már a nép,
ébren, hazug álmokról mesél,
nála most nincs hazugabb legény,
sehol e széles nagy földtekén!
---:::---
Viktor király csak kérdem én,
hol hagytad igazságnak köpenyét?
hiszed, hogy becsaphatod népedet?
te vörösre fested majd a kék eget!
elhiszi, hogy nem te vagy a szörnyeteg!
---:::---
Viktor király te vagy szamár amin ülsz,
mért tetézed fejed felett a sok bűnt?
mért hiszed, a sok hazugság elévül,
kötélgyártó dolgozik már serényül.
készül a kötél, melynek végén lógva,
HŰLSZ!
(S:K:SZ)
dr. prédikátor
@durbincs: Te mocskos geci görény!!! éjjel nappal itt büdösíted a levegőt??? miért nem rohadsz már le?Takarodj már a picsába te szemét állat!!!
peterkelemen
Orbán és bűnbandájának a pöcegödörben van a helye annak is a legalján és hiába vergődnek a híeik is, mert mind oda fognak kerülni erről gondoskodunk.
karma1
@F_Viktor: @Peller Anikó: Mindkettotoknek igaza van, ne egymast basztassuk ezen az oldalon. Akar ki akarunk lepni, mert a csuti vizilo ugy akarja, akar nem - mert a normalis atlagmagyar NEM akarja - ha orban marad, akkor kibaccnak bennunket onnan - ez nem kivansagmusor! Viktor ugy ertette ezt, hogy ha az Unio jo erosen belengeti a kibaccas tenyet, vagy legalabbis totalisan elzarjak a penzcsapokat, akkor orban csapdaba esik. Ket oldalrol olyan nyomas fog ra nehezedni, amit orban mar nem fog tudni egyszeru tudod-e? plakatokkal megoldani. A migransok se olyan utemben jonnek, ahogy kellene,. a baloldal egy rakas falhozvert lof@szt er, plane, ha nem fog ossze - ezert elsosorban botka lesz a felelos.
A baj sajnos csak az, hogy az ennyire sarokbaszoritott patkany-orban kiszamithatatlan dolgokra szanhatja el magat, hisz az eleteert fut, de legalabbis az ezerev borton elol a seggnyaloival egyutt.
A magyar atlagpolgi ebben az esetben SEMMIT nem erez az unios penzekbol, sot a 3000 milliardjat is elloptak. Nekem ugy tunik, hogy a csuti duce rettenetesen szenved, mert azt mar latja, hogy semmi nem viszi ki az utcara az embereket, annyira apatikusak lettek, egyedul az internet es az informacioaramlas korlatozasa tudja ugy folpaprikazni oket, hogy ezert szazezrek hajlandoak az utcara vonulni. Ezert jelentette be - nagyon ostoban - elore, hogy forro lesz az osz, mert akkor vegre bevezetheti a szuksegallapotot, amiben nincs gyulekezes, ejszakai kijarasi tilalom van, jegyrendszer vezetheto be a kereskedelemben, es a legnagyobb dolog: internet- es mobilszolgaltatas maximalis korlatozasa, "nemzetbiztonsagi okok"-ra hivatkozva. Valasztas elmarad, o marad egyedul a kiraly. De FRANKON A KIRALY.
orszagalmank az van, ugye? Szoval, ha az Unio is felfigyelne a specialis helyzetunkre, akkor az EPP mar kibaccta volna oket a partcsaladbol, es Brusszel sem ilyen finom celzasokat kuldozgetne, hanem hatarozott es kemeny szankciokat.
CsipkeRózsa
"a “nyugati liberalizmus szellemi öngyilkosságot jelent”"

A kilépés viszont teljes öngyilkosságot jelent.
kokopelli
@CsipkeRózsa: azért jól elvannak azok ott az öngyilkosságveszélyes nyugaton,
de remegnek is egy kicsit ha egy liberális a közelükbe kerül! Az Orbán a mérvadó,
hogy el ne dobjam magam! Egy beteg "illiberális" tetü, a keleti tettestársaival együtt!
Aki a baltás vezérével és Anatólia basijávalval haverkodik,annak nincs szüksége el-
lenségre! ...de azért dörgölődzhet a kis pincsi! :--((
peterkelemen
Ma már semmi kétség afelől, hogy Magyarország kiléptetésére készül Orbán. Idézem a 24.hu tudósítását : "Orbán Viktor már szombaton nyomatékosította, ha rajta múlik, miről szól majd (minimum) a jövő tavaszi választásokig a közbeszéd: a miniszterelnök a Keresztény Értelmiségiek Szövetségének kongresszusán mondott olyanokat, hogy míg a “bevándorlóországok” ideológiája a liberalizmus, addig a nem “bevándorlóországoké” a szuverenitás és a keresztény társadalmi tanítás.

Meg olyanokat, hogy szakadás lehet a vége annak, ha a menekülteket befogadó és a menekülteket be nem fogadó európai országok nem rendezik konfliktusaikat,

amit ugye nehéz nem úgy érteni, hogy ha cseszteti a Fidesz-kormányt Brüsszel, Orbán kiviszi Magyarországot az EU-ból."
peterkelemen
Innentől kezdve a 2018-as választásokat valóban le lehet egyszerűsíteni ugyanis aki Orbánra szavaz az egyúttal az Európai Unióból való kilépésre is szavaz.
Hellcat
Mire elérünk addig, hogy kibaszat minket/kiraknak az EUból...addigra ez a lépés idehaza az elvakult kétbites fanoknak világmegváltó hőstett lesz.
papa.49
Sok mindent leírtatok de egy valami még hibázik a belépéskor NÉPSZAVAZÁS VOLT A TÉMÁBAN, HA KI AKARNAK LÉPNI AZT SZINTÉN NÉPSZAVAZÁSON KELL ELDÖNTENI, na itt ugrik a majom a lecsóba, mert annyi hülye budifülkeforradlamár nem lehet hogy érvényes legyen a kilépés megerősítése !!!
anka
@papa.49: - na ebben tökéletesen igazad van! DE! - a dakotánál nem probléma az, hogy eredményesnek hirdessen ki egy népszavazást! - ezt híven tükrözi az utolsó...
F_Viktor
@karma1: Te is félreértesz:
Én azért szurkolok a mielőbbi EU kilépésnek, mert kirekesztve Európából, vasfüggöny mögött, putylernek kiszolgáltatva, diktatúrában előbb utóbb orbánra és bandájára a néhai ceausescu sorsa vár.
Az ország érdeke, hogy ez minél előbb következzen be, ezért a szurkolásom tárgya.
kokopelli
@karma1:( 01:02 tegnap)Sajnos a "minnélelőbb állampolgárság" nem olyan egyszerű!
(már írtam ) Egy, a magyar állampolgárságból elbocsájtási nyilatkozat ellenében tárgyal-
ják az új állampolgárságot! Az "új hazában" szeretnék tudni,hogy van-e akadálya az új
felvételének!Otthonról simán keresztbetehetnek! A magyar ME írja alá,vagy a nevének
gumibaöntött mását nyomják rá!...ahány ház annyi szokás!? Tehát nem olyan egyszerű! :--(
karma1
@kokopelli: AKkor ez nalunk "egyszerubb"...:o)))) A ket kilo kitoltott papir + 472.20 NZD illetek befizetesevel, 5 ev folyamatos ittlettel egyutt kell beadnod a kerelmedet, es az utolso papiron van egy kerdes, hogy meg akarod-e tartani az eredeti allampolgarsagot, vagy csak az ujat akarom hasznalni? mert ha meg akarom tartani, akkor kb. 800 NZD-t kellene fizetnem, kulonben meg semmit nem kell tennem, csak a masodik lehetoseget kell bekarikazni, es akkor senki nem jon be a kepbe harmadikkent. (Elozetesen persze kell az erkolcsi bizonyitvany Magyarorszagrol, hogy buntetlen vagyok-e, de ehhez otthon sem kell lennem, barmilyen indokot beirhatok, hogy miert is kertem).
Sajnalom, hogy mashol ilyen hulye modon adjak ki, ez olyan, mintha en elvaltam volna a ferjemtol, es amikor egy uj ferfihoz akarok felesegul menni, addig nem tehetem meg, amig az elso ferjem bele nem egyezik a dontesembe. Mi koze van mar az ohazanak ahhoz, hogyha min. 5 eve nem elek mar otthon, hogy mit csinalok az eletemmel?
Yoda69
@papa.49: Nem lesz nepszavazas mert a tobbseg benn szeretne maradni. Viszont igy vagy ugy de elerheti hogy megvonjank unios tagsagunk.
kokopelli
@karma1: Akkor mi az egyszerűbb? Az erkölcsi bizonyítvány vagy az elbocsájtás?
Ugyanaz! Semmit sem csináltam,mert a hatóság írt BPestre,és onnan jött az elbocsájtás?
Felhívtak,hogy megjött,és még a személyimet is kiküldték a városházára oszt annyi volt!
Egy petákot sem kellett fizetnem,csak a városházán aláírni! Az elbocsájtás megfelelt az
erkölcsinek!Amielőtt megkaptam,mivel a magyar útlevelem már lejárt,volt egy birodalmisa-
sos nyugatnémet "Idegenigazolvány"-om,amelybe a vízumokat pl. az USA-ba is beütötték,
ha utaztam!Ugyanolyan érvényessége volt mint egy német útlevélnek kombinálva a szemé-
lyivel! Eccerű volt! Nem az óhazának volt köze valamihez,hanem a németek akarták tudni
,hogy van-e,volt-e priuszom! ß@rt ők sem akartak a nyakukba venni! Logikus,mert akkor
még nem volt egységes Németország,és állt még a "béketábor! :--)
Rockxy
Üdvözlök mindenkit, jelenleg én vagyok a 69edik hozzászóló.
Ezt csak azért írom, mert a cikk szót sem érdemel.
A usa népszaga csak annyira akar jót nekünk, mint a zorbán a vonának.
Ha nem hiszed, járj utána.
De ne a hivatalosnak hazudott médiában kutass.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.