Akárhogy is legyen, az EP-vizsgálatokat megelőző acsarkodás nem vet jó fényt a magyar kormányra. Adna kölcsön őstermelő ismerősének, ha az lenne az üzleti filozófiája, hogy ha nem lehet eladni a krumplit, akkor legközelebb még nagyobb területet ültet be vele? Vagy hallott már olyan autógyártóról, amelyik a modellje iránti kereslet pangására a típus gyártásának felpörgetésével reagál? Gyanítom, a válasz mindkét kérdésre: nem.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
avagy diktátorok mikor nyomot akarnak hagyni
A derék mno.hu mai vezércikke „Csak azért is kisvasút!”, mely részben az aktuális - az ártunk és qurmányunk által megköpködött - a héten hazánkba érkező EU-s költségvetési ellenőrző bizottság tevékenysége kapcsán.
A szokásos általam kiragadott egy gondolat: „sem az autógyár, sem az őstermelő nem hagyhatja figyelmen kívül, hogy amit csinál, az hasznot hoz vagy veszteséget. Néha fennállhat persze olyan helyzet is, amikor teljesen mindegy, hogy a beruházás mennyibe kerül és hogyan térül meg. Nem a jóléti beruházásokra, az egészségügyre vagy az oktatásra gondolok, mert ezeknél is illik tisztában lenni a költségekkel és a várható haszonnal. Hanem azokra a presztízsberuházásokra, amelyek jellemzően illiberális demokráciákban szolgálják az uralkodó elit politikai érdekeit. Úgy, ahogy nálunk a felcsúti kisvasút.”
Nos a helyzet úgy áll, hogy az elmúlt napokban több érdekes filmet is láttam. Ebből több is foglakozott Nazarbajev és Hitler ikonikus építkezéseivel. Szó mi szó akadtak stadionok is, no de hogy kisvasút? =))