A Cinema City és a Borsodi Sörgyár együttműködésének hála megérkeztek a sörök is a plázabüfék kínálatába.

Szeptembertől a Stella Artois alkoholos és alkoholmentes változata is elérhetővé válik az érintett mozikban, ahogy a Borsodi Friss márkák alkoholmentes termékei is.

Mostantól sörözni is járhatunk a plázamozikba

Szeptemberben országosan 18 moziban lehetett a közepes popcorn menühöz a Borsodi Friss alkoholmentes sör három különböző íze közül lehetett választani.

A médiaegyüttműködés további részét képezi emellett egy Stella Artois on-screen kampány is, így a márka szpotját minden 20 óra után vetített film előtt bemutatták egészen decemberig.

Ez egy kiváló lehetőség, hogy a Borsodi Sörgyár termékeit tovább népszerűsítsük. A Cinema City mozik Budapesten túl 13 megyeszékhelyen vannak jelen, így egy számunkra új értékesítési hálózattal bővült a piaci lefedettségünk, elérve a szórakozni vágyó moziközönséget

- nyilatkozta Peresztegi Ágnes, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.