A Cinema City és a Borsodi Sörgyár együttműködésének hála megérkeztek a sörök is a plázabüfék kínálatába.
Szeptembertől a Stella Artois alkoholos és alkoholmentes változata is elérhetővé válik az érintett mozikban, ahogy a Borsodi Friss márkák alkoholmentes termékei is.
Szeptemberben országosan 18 moziban lehetett a közepes popcorn menühöz a Borsodi Friss alkoholmentes sör három különböző íze közül lehetett választani.
A médiaegyüttműködés további részét képezi emellett egy Stella Artois on-screen kampány is, így a márka szpotját minden 20 óra után vetített film előtt bemutatták egészen decemberig.
Ez egy kiváló lehetőség, hogy a Borsodi Sörgyár termékeit tovább népszerűsítsük. A Cinema City mozik Budapesten túl 13 megyeszékhelyen vannak jelen, így egy számunkra új értékesítési hálózattal bővült a piaci lefedettségünk, elérve a szórakozni vágyó moziközönséget
- nyilatkozta Peresztegi Ágnes, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
Új hozzászólás