Akkora a sofőrhiány a BKV-nál, hogy a cég szerelőket, mérnököket, irodai dolgozókat is bevet, hogy elég járművezető legyen szolgálatban.

A Népszava szerint azt, akinek van megfelelő jogosítványa és egészségügyileg is alkalmas, megpróbálják rábeszélni, hogy úgynevezett besegítő szerződéssel, megemelt óraszámban vezessen a főállása mellett.

A BKV irodistákat ültet a buszok volánjához, és a cég szerint ebből nem lesz baj

A BKV a lapnak azt mondta, a "pótsofőrök" ugyanolyan értékűek, mint a főállásban foglalkoztatottak, és az összes olyan képesítéssel is rendelkeznek, mint ők. Ez az eljárás a BKV összes ágazatában, szinte a kezdetektől bevett.

(hvg.hu/Népszava)

Cikk- és címlapkép: Youtube

10 hozzászólásarrow_drop_down_circle

elnyomott
Pusztul a főváros. Eddig csak a fák, mostantól...
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
maci0427
Gondolom,hogy nem "nagybeugróznak" ! Amúgy meg, ez a megoldás ?
Yoda69
Vajon azt a BKV buszt, amelyik halara gazolt egy 10 eves gyereket, milyen kepzettsegu sofor vezette?
Aki Én
Tiszta szerencse, hogy megszűnt a MALÉV...
quadrocopter
Nem érdekes, hogy ki ül a volánnál, az a lényeg, hogy az amatőr vezérkar havonta hazacipeli a milliós fizut!
Desischado
@quadrocopter: Nálad a pont! Ahelyett, hogy vennének fel képzett embereket, ilyen hülye, és veszélyes megoldásokat próbálnak eszközölni. Eszegfű jól mondja, az irodista a napi munkája után üljön át vezetni?! Meg vannak ezek húzatva agyilag!
Fradigege
Jó, hát csinálják. De nem elég a D-kategóriát letenni hozzá. Kell a GKI és a PÁV II. Aztán mindenki a saját jogsiával dózerolhat. A baj, könnyen meg van.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.