Valószínűleg sokakban felmerült a kérdés, hogy az M3-as metróvonal felújítása miatt felszabadult metróvezetők mégis mihez kezdenek magukkal a munkálatok alatt.
Adná magát a válasz, hogy átülnek a metrópótló buszok vezetőfülkéibe. Azonban ez egyáltalán nincs így: a vezetők körében a busz és metró hagyományosan nem átjárható, talán egy vonatvezetőnek van összesen buszra szóló jogosítványa.
Fotó: MTI
A BKV azonban nem függeszti fel a felújítás miatt az eddigi munkájukat elvesztő vezetőket, hanem több helyen is foglalkoztatja a cég. Az Index járt utána, hogy ez pontosan mit is jelent.
1. Szükség van plusz járművezetőre a folyamatosan érkező felújított orosz metrók próbafutásához.
2. A Lehel téri ideiglenes végállomáson nagyon gyorsan (3 perc alatt) kell megfordulnia a szerelvénynek. Ezért egy fordító csapatot alkalmaznak ezen az állomáson, ugyanis a beérkező vezetőnek mintegy 120 métert kéne loholva megtennie. A kisegítő brigád minden egyes alkalommal beugrik a helyére a fülkébe, és mire ők az alagútban megfordítják a szerelvényt, ő előre sétál a peronon a másik vágányhoz, ahol átveszi újra a vezetést. A fordító brigád tagjai is metróvezetők.
3. A 2-es metró vonalára osztják be a vezetőket, mert ott is hiány van belőlük.
(Index.hu)
Még jó hogy nem ültetik őket a buszok volánjához, mondjuk biztos vagyok benne ez a verzió is felmerült a ,,TERVEZÉSKOR,, ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
a.disquscdn.com/get?url=https%3A%2F%2Fwww.extradarcek.sk%2Ffotky5570%2Ffotos%2F_vyr_3850kocka-polohy-sexu.jpg&key=TParU_lGSs_r5hDznPcWPQ&