Csak a Soros-terv hirdetésére 2,3 milliárd forint ment el, miközben Mészáros Lőrinc médiacégeihez összesen 1,24 milliárd forint folyt be. Újra kikérte az Átlátszó a Miniszterelnöki Kabinetirodától, hogy mennyi közpénz ment el állami hirdetésekre, most a júliusi, az augusztusi és a szeptemberi számokat vizsgálták. Az említett három hónapban négy nagy összegű médiakampányt rendelt meg a Kabinetiroda, ismert partnereitől, Balásy Gyula cégeitől, a Lounge Design Kft.-től és a New Land Media Kft.-től.

(Forrás: hvg.hu, RonaGyuri által)

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél