Megkérdeztük a kínai Coscót, hogy a cég tehervonatainak kell-e a 750 milliárdos szupervasút. Nos, igazából nekik teljesen mindegy, hogy Szerbiából az út 4 vagy 8 órás, ez nem tétel, biztosan nem ezért csináljuk.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Macskanő
Nincs még egy olyan idióta ország az EU-ban, amelyik kínai érdekből, a saját területén a kínai igények alapján, a kínaiaknak kínai hitelből építene vasutat. Azaz a magyarok fizessenek azért, hogy a kínaiak elvárásainak megfelelő, az ő érdekeiket képviselő beruházás jöjjön létre, magyar adóforintokból. A kínai hitelt ugyanis vissza kell fizetni, és azt nem az Orbán-család fizeti, hanem a magyar adófizetők.
dr. prédikátor
Ez az egész vasút építés csak a pénzlenyúlásról szól.Afityfasz csürhe egy némyely tagja megint gazdagabb lesz párszáz millióval.!!! Igaz ??? geci szopkin!!!
Macskanő
Nincs még egy olyan idióta ország az EU-ban, amelyik kínai érdekből, a saját területén a kínai igények alapján, a kínaiaknak kínai hitelből építene vasutat. Azaz a magyarok fizessenek azért, hogy a kínaiak elvárásainak megfelelő, az ő érdekeiket képviselő beruházás jöjjön létre, magyar adóforintokból. A kínai hitelt ugyanis vissza kell fizetni, és azt nem az Orbán-család fizeti, hanem a magyar adófizetők.
papa.49
Remélem ez is csak a fantázia szüleménye marad ÖRÖKRE !!!
Yoda69
@papa.49: Sajnos nem. Ha a fideSS marad jovore, akkor a vasut is megepul Paks 2-vel egyetemben. Mi meg eladosodunk a ruszkiknak es a kinaiknak 100 evre.
nyanya001
Titkosította a kormány a pár ezer év alatt megtérülő Budapest-Belgrád vasútépítés megvalósíthatósági tanulmányát.

Tíz év múlva tudhatjuk csak meg, hogy valóban 2400 év alatt térül-e meg az a vasútfejlesztés, amivel a kínaiak kedvébe akart járni Orbán Viktor. A kormány ugyanis titkosította a megvalósíthatósági tanulmányt, mert az „döntést megalapozó adatnak minősül".

444.hu/2017/12/20/titkositotta-a-kormany-a-par-ezer-ev-alatt-megterulo-budapest-belgrad-vasutepites-megvalosithatosagi-tanulmanyat

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.