Brüsszelbe, a csütörtökön kezdődő európai uniós csúcstalálkozóra viszi Orbán Viktor miniszterelnök annak a 2,3 millió embernek a véleményét, aki a nemzeti konzultáción elutasította a Soros-tervet.

"Harcolni fogunk" – Orbán Viktor elindult Brüsszelbe a kérdőívekkel

A kormányfő – a Facebook-oldalán közzétett videóban – azt mondta,

"a helyzetünk sokat javult, mert itt vihetem a hátizsákomban annak a kétmillió-háromszázezer magyar embernek a véleményét, aki világossá tette, nem kíván Soros-tervet és nem támogatja, hogy Brüsszel ilyen terveket hajtson végre".

Orbán Viktor hangsúlyozta, Magyarország az egyetlen ország Európában, ahol meg merték kérdezni az embereket a migráció és a bevándorlás kérdéséről.

Ez a 2,3 millió ember súlyt ad magyar álláspontnak és javítja az ország esélyeit a vitában – közölte, jelezve, hogy az uniós csúcs napirendjén szerepel a migráció kérdése is.

A miniszterelnökről – vállán egy hátizsákkal – a felvétel a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, a magyar delegáció Brüsszelbe indulása előtt készült csütörtök reggel.

147 hozzászólásarrow_drop_down_circle

quadrocopter
Feldughatod magadnak, Genyókám, 6 millió semmit nem küldött vissza, vagy csak "jó kívánságokat"! Miből gondolod, hogy Brüsszel nem tudja, mennyi a magyar választásra jogosultak létszáma?
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Jozefina
Ez a pali tiszta gyagya!!! Az ellenzék meg menjen a maradék 6 millióval, aki "szart" a konzultációra!
magyarbakancs
A Soros tervről beszél az EU parlamentben nem röhögik ki?
quadrocopter
Feldughatod magadnak, Genyókám, 6 millió semmit nem küldött vissza, vagy csak "jó kívánságokat"! Miből gondolod, hogy Brüsszel nem tudja, mennyi a magyar választásra jogosultak létszáma?
Csizmás Kond
@quadrocopter: ...az a hatmillió pofázzon annak akit megválasztott.
quadrocopter
@Csizmás Kond: A tények előtt meghajolhatsz...és széthúzhatod a segged, hogy könnyebben menjen...
magyarbakancs
@Csizmás Kond: "az a hatmillió pofázzon annak akit megválasztott."
Te Orbán urat választottad?
Választatod vele együtt a stadionokat ?
A rokkantak kisemmizését?
A föld mutyit?
A trafikok elvételét ,és a haveroknak át adását?
Kérdezném ezekkel mind egyet értesz és támogatod.?
Csizmás Kond
@magyarbakancs: igen én rá szavaztam...te kire ?
lópicigáspár
Hogy a picsába tudja ezt a sok marhaságot előadni röhögés nélkül!?
magyarbakancs
@Csizmás Kond: Senkire mert mind lop,hazudik.
Csizmás Kond
@quadrocopter: ...komoly, intelligens társalgást folytatsz...
Csizmás Kond
@magyarbakancs: ...tehát csak a levegőbe kiabálsz...
magyarbakancs
@Csizmás Kond: Soha semmi mellett nem kötelezem el magam .
Nemszeretem az IZMUSOKAT .
Mert a gondolkodást minden politika,vallás behatárol.
szabadon mindent kritizálni.
hozzá teszem katolikus vagyok ,és ha valaki szent helyeinket megsérti tőből tépném ki a kezét ,szívét.
Csizmás Kond
@magyarbakancs: ..nem is szeretetből kell szavazni...és főleg nem izmusra.
A politika ma nemcsak egyesek megélhetése hanem jog a szólásra...szóval ha szólni akarsz valahova oda kell állnod.
és gondolkodás...hát az a nevelésből fakad...
...és egy katolikusnak bűn ölni...halálos bűn !
adrenalink
A hátizsákban a Tóni, vagy Kovács, vagy Hídvégi, vagy Posta által bemondott vélemény számot, netán az összes visszaküldött kérdőívet cipeli magával...?
RonaGyuri
Hát nem kell majd túl sok túlsúlyt fizetnie!
Ez a retardált dagadt törpe most vallotta be, hogy baromsága támogatottsága elfér egy hátizsákban! =))
kokopelli
@lópicigáspár: majd röhögnek a hallgatók!Maga a FIDESZ pártnéven (Fiatal demokrtaták..)
derülnek,mikor meglátják az "ötvenes felpuffadt fiatalembert!" és a többi "tinit" a kiséreté-
ben ! Udvariasságból nem fordítják szó szerint...! ;-)
tudode
Azért "vastagbőr" kell ahhoz, hogy KÉPESS VILLOGNI azzal, hogy a 8 millióból 2 millióan visszaküldték ezt a "jótevőjét" alázó, a köznek milliárdokba kerülő, lelkiállapotát, génhibáját tükröző SEMMITMONDÓ, voksszerző gyűjteményt!!!
.
Nincs ENNÉL LEJJEBB, v mégis???
Az Isten nem bottal, FELCSÚTIVAL VERI A HISZÉKENY NÉPET!!!
Macskanő
Valamelyik balti állam (Talán Litvánia, nem biztos.) befogadta szépen a rá kiosztott menekültek első adagját. Ha jól emlékszek, nem egészen 1 hétig tartott, mire az utolsó is lekoccolt közülük nyugati irányba. Vilnius mosta kezeit. "Mi befogadtuk őket, eleget tettünk a vállalt kötelezettségnek, arról meg nem tehetünk, hogy leléptek innét." Gondolom nehéz lehetett kibírni röhögés nélkül... Románia is közölte, hogy szívesen befogadja a rá kiosztott létszámot. Ha Litvániából egy hét alatt léptek le a menekültek, akkor feltételezem Romániában 3 nap múlva már csak az lesz közülük, akinek levágja a lábát a gyorsvonat, miközben megpróbál felugrani rá. Szóval nagy dolgot vállaltak Bukarestben... :)))
Gyanítom minderre rájöttek Pozsonyban is. Persze Prágában, Varsóban és Budapesten is, csak ugye remek belpolitikai tőkét lehet kovácsolni a menekültekből. Szerintem Orbán sírva fakadna, ha holnap Soros a másvilágra kerülne. Kereshetne új mumust, amitől meg kell mentenie szeretett nemzetét. Meg a magyarokat is...
Az ügyben most érintettek közül egyedül Csehországban lenne talán némi kevés esélye, hogy pár menekült ott akarjon maradni. De azt se hiszem. Aki eljött 1-2 kontinensnyit azért, hogy mondjuk Németországba jusson, az nem fog megállni a szomszédban. Még Csehországban sem, nemhogy nálunk. Nyomor otthon is van.
kokopelli
@tudode: nem tudom elképzelni,hogy ne ß@rnának rá,mivel mással kell fog-
lalkozniok!Majd a "Néppárt fraktio" beszél vele,de min. megkérdezi,hogy mi ez
a ß@r!..csak nem belpolitikai választási hokusz-pókusz? ;-)
Macskanő
@Csizmás Kond: 1/a 2 millió szavazat nem egyenlő az ország egészével.
2/ A hatalom egy demokráciában nem önkényt jelent, hanem a nép szolgálatát.
3/ A nép szolgálata azok szolgálatát is jelenti, akik nem rá szavaztak. Tekintve, hogy azok adójából is él.
Úgy véled, hogy Orbániában csak az egymillió hívének van helye?
A többi takarodjon? Orbán szerint fél ázsiai a nép (A magyar talán, az indiai biztosan egészen az.), nektek mintaország Kazahsztán, nektek élnek ott testvéreitek, ti utáljátok Európát. Talán elballaghatnátok ti arrafelé, nem?
Csizmás Kond
@Macskanő: ...én úgy vélem, hogy el kell menni szavazni és azután lehet hancúrozni...
...persze anélkül is lehet...
és mi a baj a félázsiai kijelentéssel ?
és mi az a nektek ?
...és miért nem te ballagsz , vagy már nem bírod a fenekedet megmozdítani ?
..ne kezd jó !
laja70
Remélem ez a félázsiai félcigány az EU-s pénzeket is visszautasítja, az eddigieket is visszafizeti!!! Utána harcolhat utolsó véréig!!!
kokopelli
@magyarbakancs: nem kell magad igazolni egy orbánszopó előtt! Kihasználja
a kereseti lehetőséget,a "demokrácia" jelentésének ismerete nélkül! Ez van!
Sértegeti a nőket,mert talán a fidesz hozatta ki az árvaházból? Ezek mindent
el tudnak magyarázni,sőt az ellenkezőjét is! Válasz nélkül hagyni,mint a "buzi
durbincs"-ot aki nincs melegégedve a homopárja "minivirsliével"! Vannak egy páran...!;-)
tudode
@kokopelli:
.
Szrtem a csúcson "ismét néznek ki a fejükből" az EU-s képviselők, hogy mekkora BAROM EZ A NÉP, hogy egy miért nem ZAVARJÁK EL ezt a POLITIKAI SZÉLHÁMOST, aki abban a hiszemben él, hogy MINDENKI HÜLYE, csak ő az okos Berci .
.
Sajnos NEM RENDELKEZIK AZ EU olyan eszközzel, hogy ezt a POLITIKAI BACILUS elzavarja onnan, ahonnan jött, mert amerre JÁR, KEL, FŰ NEM TEREM.
.
Elszúrta nagyon a RENDSZERVÁLTÁS REMÉNYSÉGEKÉNT nem csak a SAJÁT, AZ ORSZÁG ÉLETÉT "is" azzal, hogy a TELKE SARKÁBA megvalósította GYERMEKKORI ÁLMÁT EU-s lóvéból is, ezzel MEGVESZTEGETHETŐVÉ VÁLT, amelyet a bel-, és külpolitikája is egy rakás sz.r!
.
Ettől csak VÉRÁLDOZAT ÁRÁN LEHET MEGSZABADULNI, de nem ér annyit, tehát KI KELL HORDANIA AZ ORSZÁGNAK addig, amíg BELE NEM BOTLIK a saját baromságaiba!
Eladott Ország
Lassan viheted a hátizsákodba a tisztálkodási felszerelésedet a kihallgatásra. Te félkegyelmű osztályharcos.
vadnarancs
A többi 6 millió ember véleménye hol van te KÖCSÖG???
kokopelli
@tudode: Rengeteg haverrel találkozom évente,és mindíg előjön a "Gengsterváltás" !
Olyan is van közöttük aki a sereg után a Köztársaságtéren dolgozott a felsőbb "kaszt"-
ban,és ma sok-sok milliárdos családi vállalatot vezet! Elmagyarázza minden alkalom-
mal,hogy az ő cége felfuttatása olyan verejtélkes munka eredménye,amit egy nyugat-
német hasonló cég sem tudna ez idő alatt felmutatni!...és azt már 10-12 éve meséli !
Az MSzMP-től a Nagyvállalkozásig csak egy ugrás volt! A Zorbánnak is meg volt a re-
ceptje hozzá? Nem hiszem,hogy ez egy magyar természeti adottság,vagy tévedek? ;-)
Tavryni őrnagy
Bulgària kifizeti adóssàgànak egy ötödét, annyi Bitcoint "talàlt".
magyarbakancs
@Csizmás Kond:" A politika ma nemcsak egyesek megélhetése hanem jog a szólásra...szóval ha szólni akarsz valahova oda kell állnod."
Azt látom röpke 6 x éveim alatt,hogy a politikából meg élnek ,és nem élnek vele az én javamra.
Azt is látom,hogy azok kik annak idején tolták az MSZMP szekerét MDF majd Fidesz szimpatizáns.
Tudnák neked írni még a szúk családomon belül is.
Gazemberekből áll a Magyar politikai élet.
Nem érdekel egyetlen egy párt sem mert mind hazudik ,és azért van ott ,hogy megszedje magát.
Csizmás Kond
@magyarbakancs: ..ha semmi hasznod belőle akkor miért kiabálsz ?
kereső
A "nemzet"kupece elindult a kis tatyójával." nem bátor ez,csak vak".
tudode
@kokopelli: .
Sztem a RENDSZERVÁLTÁS "is" emberfüggő! Attól függött/függ kis hazánk sorsa, hogy MILYEN ÖSSZETÉTELŰ politikus, v annak nem valók vették kezükbe a kormányrudat.
.
Én már a II. világháború idején 10 éves voltam, de ilyen KILÁTÁSTALANSÁGOT , BIZONYTALANSÁGOT nem tapasztaltam még a 45 után sem, mert ÉPÜLT, SZÉPÜLT AZ ORSZÁG, épültek a lakótelepek, a mai napig is működő hozzájuk tartozó infrastruktúrával, és az állampolgárok OTT SEGÍTETTEK EGYMÁSNAK, ahol lehetőségük megengedte.
.
Mit nyűglődtek pl. EZEK A POLITIKAI KALANDOROK a VÁRBAZÁR többszöri "ünnepélyes" átadásán, mint egy HŐSTETTEL. annak árnyékában, hogy MIRE MEGKAPARINTOTTÁK sunyi módon a KORMÁNYKEREKET, van mit szétverniük, főként az állampolgárok békéjét, nyugalmát azzal, hogy "MINDEN ALAPJOGTÓL" megszabadítottak bennünket, azokért, amelyekért az ELMÚLT ÉVSZÁZAD ALATT akár véráldozat árán is - a szó legnemesebb értelmében - kiharcoltak maguknak, nekünk.
.
Mindig voltak SZEGÉNY SORSÚ EMBEREK, de nagy különbség TISZTES SZEGÉNYSÉGBEN, vagy földönfutóként élni, ill. ÉLNI, ÉS ÉLNI HAGYNI!
.
A RENDSZERVÁLTÁS REMÉNYSÉGE valójában úgy elizélte a RENDSZERVÁLTÁST, hogy ennek még talán a DÉDUNOKÁINK is megisszák a levét azzal, hogy ELLENZÉKBEN ELVISELHETELENEBBEK, mint kormányon, mert akkor legalább nem ROBBANTGATNAK, STB. STB.!
.
Nem téved abban, hogy az ÁTLAG ÁLLAMPOLGÁROKNAK minden rendszerben IGAZODNIA KELLETT/KELL az éppen aktuális rezsimhez.
.
De ez az EGOISTA rezsim nem tesz valójában semmit azért, hogy az őket KORMÁNYRA JUTTATÓK előlegezett bizalmukért cserébe az ÉLNI, ÉS ÉLNI HAGYNI-t még szlogen szintjén sem!
magyarbakancs
@Csizmás Kond: "ha semmi hasznod belőle akkor miért kiabálsz ?"
Mert kiabálni jó és nem azért kritizálok ,hogy megéljek belőle !!
peterkelemen
Orbán puttonyában semmi nincs, mert pár százezer agyhalotton kívül senki nem küldte vissza a hazug kérdőíveiket.
peterkelemen
Kreml-barát nyugati újságíró és az orosz propagandagépezet áll a Fidesz által sulykolt “Soros-terv” elnevezés mögött >>>> atlatszo.hu/2017/12/14/kreml-barat-nyugati-ujsagiro-es-az-orosz-propagandagepezet-all-a-fidesz-altal-sulykolt-soros-terv-elnevezes-mogott/
Csizmás Kond
@magyarbakancs: ...ezt arra értettem, hogy ha neked semmi érdek akkor miért akarsz mást ?
nevemnick
B+ önmagaddal harcolj, mert elég volt a politikádból, és azért, hogy megjöjjön a józan eszed, még mielőtt túltolod a biciklit.
Vigyázz, mert már csak pár milimétered van vissza...
magyarbakancs
@Csizmás Kond: Egy kérdést meg egeddel?
Melyik Lajtán túli Miniszterelnök háza mellé épültek stadiont.?
Nálam ez verte ki a biztosítékot.
Egy gyerek kori hóbortját közpénzből Társasági adóból valósította meg.
namihami
A Nemzetvezető elindult, hogy kinn meghunyászkodhasson, itthon pedig tovább sorosozhasson/brüsszelezhessen.
És kint majd, ha meglátják a hóna alatt a papírral, akkor közlik vele, hogy ez a paksaméta maximum milyen célra alkalmas. Bár szerintem arra se, mert szép fényes, ezért nem töröl csak elken.
Tehát még a eredeti funkció betöltésére se lehet használni. A következőt (ha még ők lesznek) rendes, puha papírra kell majd nyomatni.
Sziszifusz
Kedves(?) miniszterelnök úr magam és még sok magyar ember nevében, a nem létező ellenség elleni harc helyett, kívánok önnek BÉKÉS (!) boldog karácsonyt.
kokopelli
@tudode: én jó pár évvel a háború után jöttem a világra,úgy hogy az '56-ot és a
sokathallott Rákosit sem éltem meg!Vaskalapos ellenzéki voltam,olyannyira,hogy
a "sereg" előtt (a bratyó figelmeztetésére) beléptem a KISZ-be,és utána ki is lép-
tem! Mivel műszaki a végzettségem ,"leß@rtam" a vallást és a pártpolitikát,ami
nálam nagyon hasonlított a valláshoz! Betartom a logikátlan törvényeket is,mert
szeretem,ha békében hagynak! Elmegyek a választásokra,de nem tudom hogy
M.o-n tenném-e,holott kaptam az önkormányzati választásra már cédulát,de nem
használtam fel! Sokáig volt bejelentett másodlakásom Pesten,de a két testvérem
és egyik sógornőm halálát közelről éltem át,ezért egy másik orsz. EÜ-jét favorizá-
lom.Sok időt töltök M.o-on ergo engem is érint közelről a sorsa,mivel fizetek rende-
sen adót ott is és itt is! Az itteni adómból is elég sok folyik az EU közös kosarába.
A két ország "jogállamát" soha nem tudnám egymással összehasonlítani,ergo fa-
vorizálom az egyiket! ;-)
Csizmás Kond
@magyarbakancs: ..most sem értem miért sért téged a stadion vagy hogy az kinek a szomszédjában van...és azáltal miért kell te idegeskedj..
Hellcat
Itthon még nyomja a süket szöveget a bátor harcáról aztán kimegy Brüsszelbe felmosni a padlót így...
www.facebook.com/1441958856119794/videos/1785793111736365/
magyarbakancs
@Csizmás Kond: Azért sért mert a legelvakultabb komcsi rendszerben sem engedték ezt meg ,hogy ilyen legyen.
egyszer annak idején Kaphegynél helikopteröl vadászott Cinege tábornok elvtárs Kádáár két lábbal rugtaki.
kulabombaafityiszre
@Csizmás Kond: ma, 13:30
Elolvasva ezt a hozzászólásodat nyugodtan mehetsz a fidesz pártközpontba a jól megérdemelt
júdás pénzedért.Mert vagy bérbeíró vagy,vagy hülye,vagy szerelmes a csuti cigányba.
namihami
@Csizmás Kond: Bocs, hogy a csapos közbeszól.
Senkit nem érdekelne, ha az a stadion a BECSÜLETESEN megkeresett jövedelméből és ezokból a saját szórakozására épült volna. A gondot az jelenti, hogy a Vezér (és a többi fociimitátornak épített analóg intézmény) nem a saját pénzük, hanem a gyökeresen más célra fordítandó adókból és egyéb állami juttatásokból készülnek. Ennek az országnak az oktatási, egészségügyi és hadd ne soroljam a többit, állapota nem egy focibolond vezér és csicskásainak a hobbiját kellene kiszolgálni.
És ez ugyanúgy áll a határontúli voksok vétele céljára szórt fociakadémiák, templomfelújítások, iskolakezdési pénzek és egyéb olyan összegekre, amikre itthon, az azt megkeresők boldogulása céljára is kellenének.
Csizmás Kond
@magyarbakancs: ...értelek...de arról van szó hogy az te nem a politika után élsz tehát ha komcsi ha akármi neked mindegy...most akkor egy vagy nemegy ???
magyarbakancs
@Csizmás Kond: minden ami nem az én mint nép érdekében történik ,és hatalmukkal jelenben a jövőben,múltban vissza éltek,élnek az diktatúra.Tehát Orbán rendszere is az.
magyarbakancs
@Csizmás Kond: Nem építek közpénzből stadion,nem stafírungozom ki a saját foci alapítványomat,nem adok testvéremnek apámnak állami megbízást mert ez mind a hatalommal való vissza élés.Orbán a hatalmával vissza él .
ha tetszik ha nem.
staro2
Harcoljál hülyegyerek,harcoljál.
A fapuskát betetted a hátizsákba az uzsitasi mellé?
papa.49
Koma te neked már pihenni kéne a felhúzott rácsos ágyban mert lassan már önveszélyes is leszel, mert közveszélyes már évek óta vagy, erre baszik rá az ország lépten, nyomon !!!
Gondolod baromarcú valakit érdekelni fog ott Brüsszelben, hogy te hány hazudott támogatót hazudsz magadnak, megsúgom A LŐTÉRI KUTYÁT NEM FOGJA ÉRDEKELNI, KIRÖHÖGNEK AKÁR MÁR A SZEMEDBE IS NEM CSAK A HÁTAD MÖGÖTT !!!
Sámannus
Agyalágyult g.cihuszár azt a kvótát is add át, amit hazaárulással csinyált takonyárpi Monakóban. a lób@szó nemzetbiztonságival is tárgyald meg, és vonuljatok börtönbe.
Vigyed az elüldözött félmillió listáját is hazaárúlókám. Ha van még bűr a pofádon, oszt hablatyoljad még mi a faxot keresel, amikor mások előtt hajlongassz. Szarjá inkább sünt minden nap.
Csizmás Kond
@namihami: ...tudom hogy közhelynek számít...de eddig is építettek palotákat, várakat és nem a kisember...ma is az van sőt szerintem akkor is morogtak az emberek csak nem volt internet..
Csizmás Kond
@magyarbakancs: vagy nem értesz vagy nem akarsz...
azt kérdeztem ha te nem vagy érdekelt semmiben sőt akarattal kivonod magad minden alól miért vitatkozol ???
tudode
@tudode: .
Koromnál fogva MEGÉLTEM A RÁKOSI RENDSZERT "is", Az 1950-es évek elején már dolgoztam, 738 Ft volt a fizetésem, és többre mentem vele, mint a mostani 100 ezret meg sem haladó nyugdíjammal. Nem folyt a csapból az akkori POLITIKUSOK herce-hurcája, EL VOLTAK FOGLALVA AZ ORSZÁG ÚJJÁÉPÍTÉSÉVEL, és azokkal a megélhetőségi lehetőségekkel, amelyek ALANYI JOGON ELÉRHETŐEK VOLTAK, köztük a tanulás is!! Erről a Fidesz egyletről NEM IS LEHETETT HALLANI, pedig mostanában egyre több csínytevéseiket töltenek fel a net-re. (Youtube: Orbán Viktorra 108 ezer találat jön fel, A google keresőjéből: 7 090 000)
.
Abban az időben ugyanúgy korholták a NYUGATOT, mint napjainkban, pedig ONNAN JÖN AZ EGYESEK, KETTESEK SZÁMÁRA A LÉ! Abban az időben az OROSZOK tették legvidámabb barakkjaként az ua. leigázott országunkat, mint MOST A SAJÁTJAINK visznek mindent együtt, a háború után szükségessé vált KÖZMUNKÁBÓL, amely úgy működött, hogy a főállásuk mellett felajánlásként KÖZMUNKÁT VÉGEZTEK a dolgozók.
.
A világ csúfja éhbérért a KÖZMUNKA BEVEZETÉSE a IV, ipari forradalom idején, a XXI. században!
.
Nem részletezem, de MINDEN DOLGOZÓ MEGBECSÜLÉSBEN részesült, nem csak szavak szintjén, mert a mai fiatalok, és középkorúak el sem tudnák képzelni azt, hogy NEM KELLETT a politikusok baromságaival kelni, feküdni.
.
A RENDSZERVÁLTÁS "csak" azt hozta volna el, amellett, hogy MINDENKI TISZTES SZEGÉNYSÉGBEN, v afölött élt, megnyíltak a határok, és MEGSZŰNT A BEZÁRTSÁG érzése, de ma már ELMÚLT AZ AZ IDŐ az átlagemberek számára, hogy ÉVENTE A VÁLLALATI ÜDÜLŐBEN ÜDÜLHESSENEK, lakáskiutalást kaphassanak, ha egyik munkahelyről kiléptek, MÁSNAP MÁR VOLT MUNKÁJUK, színházba, moziba járhassanak, munkahelyi bölcsődébe, óvodába hordhassák a gyerekeiket stb. stb.!!
.
Csak az én családomból HÁROM CSALÁD KILENC GYERMEKKEL kénytelen volt elhagyni az országot, mert NEM TUDTÁK FENNTARTANI AZ ÉLETÜKET!
.
Elszomorító, hogy az életük teljében MILYEN MÓDON KÜSZKÖDNEK A FIATALOK!
kokopelli
@lópicigáspár: ..csak azért,mert még nem tudja,hogy a fél világ rajta röhög!
Az a lényeg,hogy ne jusson "fel" hozzá,holott a "felső emelet nála kissé gyérül
bútorozott"! Hagyják,hogy bevegye a légvárat! Inkább sajnálni kellene őt,mert
megint belerohan a pofonba,mint már kétszer "life a TV-ben" tette azt! Igaz nem
a magyarban,hanem a külfödikben,amit volt szerencsém látni! ;-))))))
tudode
@kokopelli: .
A 14,17-es hozzászólásomat Önnek szántam válaszként a 13.38-as, nekem szóló korábbi válaszomra!
.
Fel a fejjel, ÚGY NEM VOLT, HOGY NE LEGYEN VALAHOGY!
kokopelli
@Hellcat: (13:32) rendes ősszefoglaló,
...és a "Néppárti" kollegák öntötték rá a saját ß@rát! Azt hitte ez a "netidegen" sze-
génylegény,hogy a határon túlon nem követik a Graz-ból még megmaradt skizóját?
kokopelli
@tudode: ...végig is olvastam,de egy kis szünetet tartottam a net-nézésben!!
Hál'istennek én nem hittem a kádári pseudo-fellendülésnek sem,és a szüleim ha-
halála után nekimentem a világnak,a technikusi és a mérnöki diplomámmal egy
Trabantban a sok összegyüjtögetett schwarzban vett devizával! Aztán eltelt az
idő! Sajnos,...de velősen és hasznosan! ;-)... errefelé a neten "te" vagyunk.;-)
cikicakk55
@quadroUgyan már! Abba a hátizsákban max a végeredméy az 500 db számukra jó válasz van,vagy pedig fényképek a rengeteg beérkezett konzultációs ív van, melyből még nem lehet megállapítani,hogy mennyi az annyi. Mennyi a rajzos szöveges üzenet,mely már alapból érvénytelen. Biztos vagyok benne,hogy így már csak 1,3 millió lehet 8 millió lakosból. Az online válaszokat nem is szabadna komolyan venni,hisz kb 500 ember alkotta a 300.000 online véleményt. Azokból megint legalább a fele az IGEN-t jelölte be. Ez az egész csak arra volt jó,hogy pár FideSSes cég több száz milliót nyert
magyarbakancs
@Csizmás Kond: ű"vagy nem értesz vagy nem akarsz...
azt kérdeztem ha te nem vagy érdekelt semmiben sőt akarattal kivonod magad minden alól miért vitatkozol ???"
Értelek téged.
.Vitatkozás jogát fenntartom veled is ,és mindenkivel.
Nekem az a gondom,észrevételem veled,hogy mint, a te kedvenc pártot tesz azt minden kritika nélkül elfogadod.
Pont ezért vitatkozok veled.
Semmi nincs olyan ami neked nem tetszene a pártod kormányzásában,megszólalásában.?
quadrocopter
@Csizmás Kond: A szintedhez mérem, időnként le kell süllyedni hozzád, mint kritikátlan nyalogányhoz!
Nessy
Nem lehetne már végre egy kis tűzszünet?
Azért érdekes lesz majd a valós uniós híreket elolvasni. Néha köszönő viszonyba nincs az itthoni interpretálással!
T. miniszterelnök úr! "Kell egy kis áramszünet, időnként mindenkinek..."
Csizmás Kond
@magyarbakancs: Én érdekelt vagyok...ugyanis az életemet befolyásolják a kormányok...
...és nincs kedvenc pártom viszont hübelebalázs módjára nem is cselekszem, főleg nem ha sokan csak a kormánycsere kedvéért harsogják és fogalmuk sincs mi lesz holnap...hogy mit is akarnak a holnaptól.
cikicakk55
@Csizmás Kond: Attól mert " magyarbakancs " már nem hisz egy pártnak sem,véleménye még lehet. Elmondhatja melyik párt hol szorította meg a nadrágöveke a népen
Csizmás Kond
@quadrocopter: ..huba..te ismét szart ettél hogy ennyire megokosodtál ...
...és ha nem érzel kényszert ne szállj le hozzám...erre már milliószor kértelek de úgy látszik nem szeded rendszeresen az orvosságot...
Csizmás Kond
@cikicakk55: ...persze hogy beleszólhat bárki...de közöttünk ez egy olyan vita amit te nem értettél meg...:))
quadrocopter
@Csizmás Kond: Téged nevelni kell, mert olyan hülye vagy, hogyha ló lennél tolnád a szekeret, akkor is bedőlsz mikor nincsen kanyar.
cikicakk55
@Csizmás Kond: Mit nem lehet azon érteni,hogy bacca a csőrét egy 2000 fős kifaluban egy fűtött. Művüves pályával is rendelkező stadion épült,miközben a Felcsúti focisták valahol a IV. osztályban ügyetlenkednek. De ott a kisvasút ia,amelyi 100 év múlva sem hozza be az árát. Persze ezen kívül több milliárdért épültek stadionok az országban és az országon kívül is az adófizetők pénzéből. Se focisták, se érdeklődők nincsenek annyian,hogy ez megérje,miközben 4 millióra nőtt a letminimumon élők száma, és több százezer gyerek konkrétan éhezik.
42
Akik visszajöttek a Don-kanyarból harc után, azok jobban néztek ki, mint ez a szétázott gyurmaarcú bábú harcba indulóként.

orbán "mikropénisz" viktor: "Szeretnék vigyázni a két hete mosatlan lyukas zoknidra."
én: "Én meg nem akarom ezt, te lángosképű egészen kis kicsi pöttyös seggű félázsiai betyár, akinek akkora az egója, hogy még az űrből is látni, mint a kínai nagy falat."
Csizmás Kond
@cikicakk55: ...most hosszas lenne elmagyarázni...de vissza lehet olvasni
42
Azért azt megfigyelted, hogy milyen halkan, visszafogottan beszél?
Egy erős és bátor csatába induló nem így beszél.
Ez jelent valamit.
Nem tudom mit, de ez mindenképpen jelzésértékű.

Összeesküvéselmélet: Talán már nem is orbán irányítja, az országot, hanem az oroszok?
Már újra kötelező az orosz nyelvtanulás (?!?!?!) - igaz, most még csak Pakson.
Én 11 évesként egy szocialista országban, ahol emiatt igazából semmilyen hátrány nem ért (igaz, előny sem), olyan szülők mellett, akik egyáltalán nem foglalkoztak politikával, személyes sértésnek éreztem, hogy tanuljak oroszul.
Nem is tanultam meg - ÉS BÜSZKE VAGYOK RÁ !!!

Anyád tanuljon barbárul!

Mindenesetre amire felépül Paks 2, jön a fúziós energiatermelés.

Ezt úgy képzeld el, hogy amíg te még mindig használt autógumival fűtesz, addig mások egy mécsessel befűtenek 200 négyzetmétert.
bencemacska
Igen a XXI. századi Turi Dani:
"a helyzetünk sokat javult, mert itt vihetem a hátizsákomban annak a kétmillió-háromszázezer magyar embernek a véleményét, aki világossá tette, nem kíván Soros-tervet és nem támogatja, hogy Brüsszel ilyen terveket hajtson végre"
...szólt, kiköpött, és elindult népies irányba
cikicakk55
@tudode: Így van. Akkoriban arra hívatkoztak,hogy a rendszerváltás után nem csak oda mehetünk nyaralni, amit a szakszervezetek nyújtani tud. Mehetünk má nyugatra is. Többé már nem protekcióval pult alól tudnak a caládok banánhoz és narancshoz jutni. A kórházak már modern,nyugati gépekhez is hozzá jutnak. Na meg a legfontosabb,hogy nem leszünk tovább Orosz megszállás alatt! Ebből mi lett a népnek jó? Még a rokonokat mevlátogatni sincs pénz a szomszéd városba,nem,hogy nyugatra. Hiába van tonna szám déli gyümölcs, ha nem tudja az átlag megvenni. A gengszerváltással Kádár uralmát irigylő emberek harcolták ki, kitermelve jó pár milliárdos családot, és ellehetetlenítették az Országot 35 éve építő emberek és családjaik életét.
Csizmás Kond
@cikicakk55: ..azt is mondták nem kell kötelezően dolgozni ...és most az sem tetszik...:)
cikicakk55
Én nem tudok róla, hogy ilyet mondtak. Azt tudom,hogy a KMK- el kellett törölni, mert a gyárak,üzemek TSZ-ek eladásával fellépett a munkanélküliség,amit az országban élő bizonyos népcsoportok örömmel is üdvözöltek, hisz eleinte egész jól mevéltek a segélyből és a gyerekek után járó támogatásból. Ez az öröm azonban lelohadni látszik, mert a segélyek aránya nem nő az inflációval. A közmunkával meg elvesgtefték az jngye lóvét. Sejtem mi a bajod " magyarbakkanccsal" Gondolom az,hogy evyik párt sem érdekli, így el sem megy szavazni. Ez szerintem sem jó megoldás. Én sem vagyok egyik párt híve sem, de megértettem,hogy ha a 39% bizonytalan otthon marad,akkor tényleg egypárt rendszer lesz, és még az ükunokáink is okolnak maj bennünket, mert miattunk fizetnek még ők is az Oroszoknak és Kínának
42
@durbincs: Te nyomorult állat!

A hülyeség fogalmának már nick neve is van: durbincs

Emlékszel még a kérdéssorozatomra amire meg sem próbáltál válaszolni anno?
Hova jártál óvodába, iskolába, mit dolgozol jelenleg, hol élsz életvitelszerűen.
Te mire téped a szád itten?

Szerintem te nem Magyarországon élsz és adózol, szóval, KUSSOLJÁL, geci!
Tudod mikor volt Trianon?
Neked HARMAD generációsként már semmi közöd ehhez az országhoz.
Mi a bizonyíték erre?
Hogy a CSAK a pénz motivál, hogy ide tartozz.
Mást hazudsz magadnak, valami nemesebbet, de csak egy lázadó vagy, aki azt sem tudja miért lázad.
kokopelli
@cikicakk55: ..ha valaki ezt nem érti meg amit írtál,az vagy a "határontúli adományt"
dolgozza le,vagy a lopottholmit nem szeretné visszaadni! Egész Európa röhög a sta-
dionon,de ha görbelábú nem volt focista a Parlament elé építette volna akkor is meg-
magyaráznák a nyaloncai ! Az első meccsen igaz hogy a környék víz alatt állt volna,
de a füstös felvette volna a felemás gumicsizmáit oszt szétvált volna a víz előtte! Ő
már csak ilyen nagy mágus!Szeretném tudni,hogy mi lesz a menekültútvonal,ha elfogy
a levegő körülötte!Jönnek a megfordult ellenállók?! Voltak már ilyenek,akik belülről bom-
lasztottak,de most a saját diktatúrájukat építik!?...
Clavigo
@durbincs: te...agyalágyult vágómarha.
kokopelli
@42:
ne bántsd a homo-kurbincsot?..unja már a minivirslis legényeit a faluban?...a román fa-
vágók nem elég "kemények" neki? Álmodik a nyomor nála,he? Vagy már olyan öreg,hogy
a "vasmű","erőmű" korszaka leáldozott?.. a "vízmű" is lassal a múlté?..de a "bördíszmű"
már arra az egy-két évére csak megmarad?...he...he? ;-)
lampa laz
@durbincs: iszaplakó, te hülye vagy a törpe most van hatalmon... még
Pöpec
Szíves figyelmetekbe ajánlom:
www.youtube.com/watch?v=K4qVtXZlZ9A
Kap a képére Gorbán, vörös a feje mint parasztnak répahúzáskor.
namihami
@Csizmás Kond: Igazad van, sőt...
Ezenkivül embereket feszítettek keresztre, égettek meg, volt némi boszorkánypróba is.
Tehát, ha most valaki újra bevezetné mindezeket, akkor csak a morgás maradna? Bár ma már van internet.
És akkor tekintsünk el attól az apróságtól, hogy mindezen tevékenységek (várépítés, paloták) általában a főurak tevékenysége volt, amiben a pózolás mellett az ország védelme is játszhatott némi szerepet, és nem egy olyan kiskirály hobbiját takarta, aki mindig a demokráciáról szajkóz.
Hiszen azt még Te se mondod (gondolom), hogy ezek a százmilliárdok, amiket pl. a fociba ölt és öl bele, hoztak vagy hoznak-e bármi hasznot az embereknek vagy legalább a focink szinvonala emelkedne? És ugyanez igaz mondjuk a bevándorlási kötvényre, a Matolcsy-féle pénzszórásra. Ez a néhányi csak most hirtelen jutott eszembe.
Csizmás Kond
@namihami: ...foci...
nem tudom mennyit hoz de azt hallottam, hogy a focisták nagyonjól keresnek...tehát van akinek haszon az is.
a bevándorlási kötvény is pénz...és ötévenként lehet újítani...
A bajok ott kezdődnek, hogy amikor haszonról van szó akkor mindenki a sajátját érti...ha neki nincs haszna belőle akkor nem ér semmit...pedig az nem így van.
42
@durbincs: Beszélek neked egy kicsit a hazafiságról - direkt nem magyarságot írtam, bár arra gondolok.
Mindenki magából indul ki - mondják.
Ezért én is magamból indulok ki (magamtól indulok fel - csúnyán).

Én, ha nagyon magyar lennék, és megnyílnak a határok, abban a pillanatban Magyarországra költözöm, mert nem akarom tovább szolgálni, nem akarok tovább dolgozni, adót fizetni, egy idegen országnak. és ezt akkor is megtenném, ha egész Magyarország csak Budapest méretű lenne.
De a sok NAGGGYON magyar nem akar itt élni köztünk, és ezért az országért dolgozni - élni-halni.
Csak játsszák az eszüket, meg sajnáltatják magukat, meg nyelik a pénzünket harmadgenerációs kibicként.

Magamról: Én viszont MÁR nem vagyok magyar. Véletlenül születtem ide. És elmegyek innen. Ami biztos, amikor már elmentem innen, meg sem próbálok belepofázni ennek az országnak a sorsába, mivel már nem ezért az országért dolgozom, nem is érzem úgy, hogy jogom lenne belepofázni az itteni történésekbe.
Én szerettem volna magyar maradni, de nem hagyták. - az a sok bántás, ellehetetlenítés, agymosás, mind a kormányzat, mind az ellenzék, mind a szénné adóztatott munkaadók lehetőségeit nézve, mint a munkavállalók rabszolgasorsát tekintve, számomra agyhalál, és ezért elmegyek innen.
Érted ezt, durbincs?
42
Nem tudok, nem hagyják, hogy eleget dolgozzak ezért az országért BECSÜLETESEN.
Azt várják el tőlem ebben az országban, hogy kutyaütő legyek, és legyek elég leleményes a lopáshoz, a csaláshoz, a kartelezéshez, vagy munkalávalóként a dolgozói szegénység szó nélkül való elviseléséhez.
De Magyarország egy EU-s ország, és nem egy harmadik világbeli ország, bakd meg!

Van választásom!
Sajnos nem ebben az országban, hanem máshol, más TÉNYLEGES európai országban - és ezért megyek el innen.

"El lehet menni innen."
Kösz a tippet. Megfogadom.
namihami
@Csizmás Kond: Senki nem reklamált, amikor az ún. ""Aranycsapat"" (amelyik egyébiránt csak Ezüstcsapat lehetne) hordta be a zsilettpengét, Cornavin órát vagy az orkánkabátot hazánkba. Nem szóltak, mert attól a csapattól félt az ellenfél. Ettől??? Inkább röhög, mint tart.
Bevándorlási kötvény--elolvastad akár egyszer is azokat a feltételeket, amivel a Rogán-Habony-Orbán-stb. társaság eladta? 5 év múlva teljes összegben plusz 8% kamatos kamattal kell kifizetni NEKÜNK. És ezt akkor adták, amikor a pénzpiacon 0,5-1 % mellett örült a hitelező, ha ki tudta helyezni a pénzét. Igaz, több tízezer Euro volt a járadék minden egyes eladott kötvény után. És, azt is tudod, hogy ezt a pénzt kik kapták? Halkan mondom, nem mi.
A haszonról senki nem mondana le, mert ez a kapitalizmus alapja. De az nem haszon, amiről a fentiekben próbáltam célozni. Az már rablás. És Te meg én meg mi fogjuk kifizetni. És a gond itt jelentkezik.
lampa laz
@durbincs: iszaplakó, látom rendesen osztják a fejedet, kínodban már a parton vered a farkad a kavicshoz..
kokopelli
@42: ..nem érdemes az ilyen fizetett hülyével társalogni!Az a feladata,hogy
játsza az udvaribolondot!Azzal a különbséggel,hogy az udvari bolond mondhat-
hata meg az igazat, a körülállók nevettek,ha a király elkezdte! Ezen a szellemi
mellékterméken még nevetni sem lehet,mert csak mantrázik két nyalás közben!!
Sok szerencsét kívánok,és ha a honfitársakat látom külföldön a családjukkal vég-
re bevásárláskor nevetni,mert a piciknek nem kell a pénzhiányt állandóan emleget-
ni,akkor magamban még örülök is! Biztos vagyok,hogyha a Zorbánországot leß@r-
ják azért a szülőföldet mégis szerethetik! A második generáció már kérdéses,mert
azt az érztést a nagyszülők fogják "életben tartani" náluk! ;-)
hetöndöe
Abba a hátizsákba bele is fért a zombirkák által kitöltött "konzultációs:-)" ívek halmaza.:-)
papa.49
A démonjaiddal harcolsz egyfolytában te szerencsétlen picsagyümölcs !!!
idppp
Már megint lejáratja Magyarországot ez a félkegyelmű mocskos tolvaj!
quadrocopter
@durbincs: Debil! Olyan hülye vagy, hogy az aranygaluskára is vámot akartál fizetni!
mackoka46
A börtönbe menjen a mocsok ne Brüsszelbe !
Desischado
@Pöpec: Emberek, ezt mindenki nézze meg! Hálás köszönetem, hogy megosztottad!
Végre orbán igazi pofázmányát Brüsszelben is látják! Már csak ki kellene az Európai néppártból rakni, és elvenni a zsozsót tőlük!
Pöpec
@Desischado: Az Eu látja, hogy orbánék ellopják a Magyarországnak - nem orbánéknak - szánt felzárkóztatási pénzeket. Tudják, hatalmas a korrupció, ezért is hozzák létre az uniós ügyészséget. Ehhez persze orbánék nem csatlakoznak, mert szeretnének tovább lopni. A pénz szűkítése napirenden van, de csak csinján bánnak vele, különben Magyarországot putyin ölelő karjai közé lökik. Másrészt az Eu-nak mégiscsak jó ha a magyar gazdaság nem annyira erős, mert nagyobb teret kapnak a nyugati gazd. vállalkozások. És ezek jól prosperálnak a hazai gazd. környezetben mert tőkeerősek, innovatívak, világszinvonalon termeltek eddig is.
Szóval pénz lesz, bár szűkítik. Ellenben piszkálják ezt a ge.cit, mert megérdemli. Politikájukat átgondolásra készteti, hogy Lengyelország követi orbánt, és az unió gyengítése felgyorsult.
Ha már eléggé fáj nekik az aknamunka, megfojtják orbán rendszerét.
Csizmás Kond
@namihami: ...haszon...ezt már leírtam előbb...
rablás...az a rablás amikor az országba befolyt jövedelmeket más országok viszik el cégeken stb keresztül
magyarbakancs
@Csizmás Kond: Végre kaptam tőled egy tisztességes emberi választ díjazom.
Pöpec
@magyarbakancs: A csizmás cicuska orbán ezer nickkel operáló fizetett netkápója, Felügyeli az oldalt, írja a hangulatjelentéseket - amint azt megszokhatta ceausescu alatt. Miután főnöke kipusztult, átvádolt orbán segge mögé.
A kubatov lista profilozója, így beszélgess vele.
magyarbakancs
@Pöpec: Én mindenkivel beszélek egy mert szeretem szembesíteni mindenkit.
elfogadom a nézetet de én nem osztom.
Nem nézek le senkit .Nagyon boldog karácsonyt kívánok neked és családodnak.
kiscsillag66
@Desischado: De ha elveszik a pénzt, abba az egész ország tönkre megy.
kiscsillag66
Nevetséges már az örökös harcolás a nemlétező ellenséggel.
eszegfu
@Horizont: tegnap 16:36 Jót derültem az orosz filmekkel kapcsolatos "emlékeiden"!:)) Nekem is hasonló jutott az eszembe... semmire sem emlékszem a filmből, csak arra, hogy 2 ember áll egymással szemben és nagyon haragosak... az egyik feltépi az ingjét és haragosan kiáltja: "Putyilov gyári munkások! Ide lőjjetek!" O.V. meg tényleg egy "puhos", ahogy Te szoktad emlegetni!:)
1magyar
Én még akivel beszéltem a migráns kérdésről mindenki egyöntetűen az eu-t ill. mérkell és zenekarát szidta.Orbán mellé álltak ebben a kérdésben.
Ez európai érdek, csak a megvezetettek és lefizetettek akarnak a nyakunkra hozni ingyenélőket.
Háború meg már nincs is.
1magyar
EGyik unios vezető sem arról beszél, hogy odaadná a migrációra a vagyonát, házát, fizetését hanem a népével akarná őket eltartatni.
1magyar
@Horizont: Nálad nem lehetek sötétebb.
eszegfu
@Horizont: Láttam, hiszen akkoriban "nyugati" filmeket nem igazán vetitettek a mozikban...sajnos már nem emlékszem rá. Nyilván akkor is volt "agymosás", de mint gyerek én hittem pl. abban, ha jó kisdobos vagyok, vagyis tanulok, minden őrsi gyülésre elmegyek, stb., akkor "jutalmul" lehetek uttörő. (Persze még sok mindent elhittem akkoriban, pl. ha bedobjuk a levelet a postaládába, melyben van egy telefon (?!) és a bedobóján belemondjuk, hogy "sürgős", akkor rögtön jön a kocsi a levelekért!:)) Ezekre visszagondolva, nem csodálkozom a mai fideszes támogatókon.
namihami
@Csizmás Kond: Szerinted azok a külföldi cégek, amelyek üzemeket, bevásárlóközpontokat és egyéb beruházásokat végeznek bárhol, azt miért teszik? Humánum, puszta szívjóság?
Azoknak a cégeknek is részvényesei vannak, akiknek a hozam a cél, amiért beteszik a részvényekbe a pénzüket,
Ezt az itthoni Orbán-részvényesek nem így csinálják? Akár külföldön is, mint pl. a MOL. Vagy a mieink azok humánumra építenek, a kinti pedig rablókapitalista? Ezt nem kettős beszédnek hívják? Nekünk szabad, nekik fúúúújjjjjj?
kokopelli
@namihami: ...csak Magyarországon kellene úgy csinálni,mert az MÁS!
Ott nem működik a világra érvényes gazdasági együttműködés!Vissza a KGST-
hez!Amit az egyik ßarik megeszi a másik,majd fordítva! A német "NORMA"-ban
van Kométa,néha Pick és magyar pálinka ill. Unicum stb!Az EDEKA-ban is néha,
akkor miért szállítanak azok?...a sárgapaprikáról nem is beszélve!Ha M.o. nem
tud mást szllítani,akkor annyi! Miért tudnak a franciák,olaszok,hollandok stb. ???
namihami
@kokopelli: Szabolcsban fogunk banánt termelni, Zalában narancsot, lesz saját autónk, gépiparunk. Minden itthon gyártunk és termelünk. Lezárjuk a határt a szemét karvalytőke elől és előírjuk, hogy mit, hol és kinek kell előállítani.
Bár, mintha valami hasonló már lett volna és (úgy emlékszem) nem járt túl nagy sikerrel. De sebaj: Ismétlés a tudás anyja. Kár (???), hogy ezt én már nem élem meg.
Pöpec
@magyarbakancs: Semmiben nem akarlak korlátozni - nem is tudnálak - csak leírtam a véleményem cicusról. Csupán azért óvnálak tőle, mert begyűjti mindenkiről az infót, időnként behízelgő modorban, és egyszer majd felhasználja ellenünk. orbán gátlástalan opportunistája. Ne legyen igazam!
Minden mocskos besúgónak lehetnek jó mondatai, nyilván neki is vannak, de az egész zember az illiberalizmuson dolgozik. Tehát azok ellen, akik nem akarják a putyini/erdogani/kazah diktatúrát. Te akarod? Szerintem nem.
Pöpec
@magyarbakancs: Tegnap 12:35-kor ezt írja:
"@magyarbakancs: ..ha semmi hasznod belőle akkor miért kiabálsz ?"
És ezt:
"@magyarbakancs: vagy nem értesz vagy nem akarsz...
azt kérdeztem ha te nem vagy érdekelt semmiben sőt akarattal kivonod magad minden alól miért vitatkozol ???"
Szóval cicuskát itt eszi a fene vitatkozva naphosszat, főállásban. Nyilván haszna van belőle, hivatásszerűen űzi a kommentelőket (bár állítja, nincs kedvenc pártja, vagyis akkor opportunista.)
Gyermeke a durrbi(li)ncs fedőnevű trollprogram, akit (inkább amit) sokan létező személyként kezelnek és beszélgetnek vele. Kétségtelen, hogy tevékenysége a demokrácia (sőt liberális demokrácia) ellen irányul. Minden iránt, amit a '89-es Alkotmány 2012-ig jelentett.
kokopelli
@Horizont: (10:29)
...hátha még azt is tudná,hogy már a görögök szállítják a paprikát a N."Lidl"-iknek,
mert a rohadtak már az időjárást is lefoglalták az "EU-tól! Igaz,hogy a német ALDI
annó egy éjjel otthagyta az összes fiókját hellasiuaknak a hasonló orbánféle ugatás
miatt! Jól írtad :fóbiás! Majd elkezd autókat ajándékozni a Mercédes meg a többiek,
az Orbán "stratégiainak" nevezett szerződése mentén,amit máig sem tudok! Már-
mint a stratégiai szerződés!
Hogy jönnek ahhoz,hogy a nyereség egy részét hazavigyék! ;-)
Pöpec
@magyarbakancs: Én is nagyon boldog karácsonyt és egészséget kívánok mindannyiótoknak.
Pöpec
@Horizont: "Támadják" szegény szerencsétlent, nincs sikerélménye Brüsszelben. mészáros lőrinccel kompenzál, azt hiszi, így marad minden ahogy most van.
evacica
Meddig akar ez a szerencsétlen harcolni a nagy senkivel?Orbánnak rögeszméje a harc, ez már betegség nála, a baj csak az, hogy ez az ember a magyar miniszterelnök!
kokopelli
@magyarbakancs: nem szabad ezekkel a bértollnokokkal vitába elegyedni!
Akik nem értik meg,hogy a hajléktalanok és betegek országában egy agyhalott
"senki" ezer milliárdokat ad ki egy olyan sportért,ami miatt a népnek inkább szé-
gyelnie kellene magát,a csókosai meg "nyiltszinen" urizálnak ill. harácsolnak az
ne oktassanak ki senkit! Vannak egy páran ilyen karakternélküli egybitesek a fó-
rumban!!Ezek kioktatják azokat is akik a külföldet is bejárták,átélték,és az ottani
hírforrásokat élesben megértik!...igaz,hogy az ő pechükre,de az nem akadályoz-
za meg őket mint orbáncsicskákat!...a ."mennyiért korpás a haja" egy szép mon-
dás ill. kérdés!...meg a "nyasgem" feléjük is! ;-)
kokopelli
@Macskanő: (tegnap 10:53-hoz)
Láttam az egyik TV-ben egy rövidfilmet amit a Balti országok egyikében vettek fel!
A gazdagabb orosz és közelkeleti emigrálni akarók sportgépekkel ill. taxival a finn
határhoz fuvaroztatják magukat. Ott a direkt ilyen célra nyitott bringakölcsönzőknél
bérelt (vagy vett) kerékpárral áthajtanak a határon,és autóval (taxi) tovább utaznak.
"A tréfa" az,hogy az eldobott bringákat egyesek visszaszállítják az orosz részre és
ott eladják annak olcsón, akinél eredetileg kölcsönözték vagy vették a "szökevények"!
Hogy kinek jut az eszébe ilyen "clou" nemtoom,de félhotra röhögtem magam,a törté-
neten ;-))))!...a finnek valószínüleg nem,de az oroszok igen!!!
Csizmás Kond
@namihami: ..tőlem azt ölelgetsz akit akarsz...csak ne legyenek elvárásaid rém nézve.
Nem érdekel k, mit és hol árul, ad, vesz stb, de nem azért árusíttatták ki a keleteurópai gazdaságot és kereskedelmet hogy azzal az ott lévő embereknek segítsenek...de mint mondtam te attól azt hihetsz amit akarsz...
Csizmás Kond
@magyarbakancs: :) mindig azzal a tisztességgel válaszolok amit kapok...:)
nemkati
És az már volt, hogy 6 millióan nem küldték vissza, rendben, de a kétmillió, aki visszaküldte, azok milyen arányban utasították el a kvótát?

Na meg ez is igaz:
Spiegel Online:
"Érdemes volna emlékeztetni Magyarországot és másokat arra, hogy a regionális támogatásként átutalt milliárdok mögött is a szolidaritás gondolata van. Ennek a szolidaritásnak a menekültválságban is érvényesülnie kell, méghozzá mindenki számára"
kokopelli
@anka: murva jó! ;-))))...nem ebbe hozta azokat a lóizéket vámmentesen!?
Magyar scheggbe uniós , lóf@x? ;-)
magyarbakancs
@kokopelli: Szia!
Hát én szeretek kekeckedni velük.
Na meg szembesíteni a nézetüket az,az imádatukat Orbán felé.
Boldog karácsonyi ünnepeket ,és újévet kívánok neked.
kukac50
Miért az udvari bohóc ment Brüsszelbe???
Magyarország miniszterelnöke tudná,hogy tagja vagyunk az uniónak ránk is az uniós szabályok érvényesek! Amit a miniszter aláír azt be is kell tartani! Azt lenne illő itthon is mondani amit Brüsszelbe mond. Még haza sem ér már a világhíradókból tudjuk mit írt alá mit mondott akkor itthon miért kell hazudni?
Elvitte a véleményeket,hogy Brüsszelbe is tudják hány gondolkodásra képtelen ember van Magyarországon akik még hisznek ennek a hazug bohócnak. Nevetséges Orbán!
kokopelli
@magyarbakancs: neked is és családodnak is! ;-)))))
kokopelli
@magyarbakancs: (9:13)
...nem érdemes,mert a Makarenkó egy-két kommentjük olvasása után főbelőtte
volna magát, a borsófőzelékes falú osztálytermükben!...és ezek már csak felejteni
fognak!. "...isten áldd meg a magyart",de ne ezekkel...!;-
advocat
És viszi azt a döntést is amivel a Kúria az 5. pontot érvénytelennek minősítette?
teuton
Azt azert ugye nem mondta el sehol a magyar medianak, hogy a V4 34 millio eurot fizetett a menekültek elosztasara, csakhogy ne kapjanak belöle, de ezzel semmit nem ertek el, a befogadas az egyhangu döntes (!) es eu-birosagi itelet alapjan minden tagorszagra nezve kötelezö ervenyü...
bence
@laja70: még hogy ez visszafizeti ?! Ebben ne is reménykedj ! Harcolni pedig csak a szájával tud , na meg otthon az asszonnyal !
bence
@papa.49: ! Rohadjon meg a sok harca ! Csak már azt látnám , hogy belepusztul valamelyikbe !
bence
@Nessy: ! Könyörgöm ne urazd ! Még a kondás is igazabb úr ennél !
papa.49
@bence: ,,Óvatos a cigány mindig elkerüli a kést,, ez egy mondás Pestről ...
kokopelli
@papa.49: ..na és harcolt a kis romagyerek a fakarddal a kis napozójában?
Kerestem a világsajtóban,de még a viccoldalon sem találtam! ..szemétség! ;-)
papa.49
@kokopelli: Nem is fogod mert mindent ami volt eltűntetek csak a kitalált hazugságok olvashatók róla...
bence
@Pöpec: ! Óriási ! K..a JÓ ! Mocorgott is a vörös fejével rendesen ! Ilyen leírást nem mostanában kapott !!! Azon meg már nem is csodálkozom , hogy volt vastag bőr a pofáján válaszra emelkedni !
Pöpec
@bence: Akár karácsonyi ajándéknak is megfelel: egy éves előfizetési díja ennek az új demokratikus lapnak most 10 000 HUF. Itt egy videó az elképzelésekről:
politis.hu/
A Politis.hu-t követői figyelmébe ajánlotta a Sólyom László volt köztársasági elnök közreműködésével alapított Eötvös Csoport, az első előfizetők között volt Ungváry Krisztián történész, Nádas Péter és Dragomán György írók, Kepes András író, műsorvezető és Hajós András zenész, műsorvezető is.
bence
@Pöpec: ! Kösz az ajánlást , nekem való lap !
quadrocopter
No és mit mondott Brüsszel a 2.3 milliós nullára? Mert erről nem gügyögnek Gagyiék!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.