A brüsszeli EU-csúccsal kapcsolatban több német lap is foglalkozott Magyarországgal pénteken.

Ahol Tusknak igaza van

A konzervatív Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) Ahol Tusknak igaza van címmel közölte Reinhard Weser kommentárját. aki kiemelte, hogy baloldali és jobboldali kormányfők, így Robert Fico és Orbán Viktor is "kézzel-lábbal védekezik" a menekültek kvóták szerinti szétosztása ellen, és ebben minden másnál nagyobb egységben sorakozik fel mögöttük országuk lakossága.

Ezt az ellenállást "lehet rossznak érezni, de a demokrácia lényegéhez tartozik", hogy a kormányok figyelembe veszik a közhangulatot, az pedig "aláásná az EU legitimitását", ha nem vennék figyelembe – tette hozzá.

Ezen mit sem változtat, hogy a magyar kormány egy rasszista és antiszemita klisékre építő kampánnyal használja ki a menekültkérdést, amelyet jóindulattal is csak a visszataszító jelzővel lehet körülírni.

- írta az elemzésben. A FAZ szerzője szerint könnyen ki lehetne ütni Orbán kezéből ezt a fegyvert, ha tárgyilagosan tanácskoznának az európai menekültpolitikáról, kvóták nélkül.l

A beletörődés sem megoldás

A Spiegel Online hírportál A beletörődés sem megoldás címmel közölte Peter Müller kommentárját, aki Donald Tusk állásfoglalásával kapcsolatban kiemelte, hogy az Európai Tanács elnökének "igaza van", hiszen kétségtelen, hogy a kötelező kvóták ügye megosztja az EU-t, de "éppen azoknak szállít újabb érveket, akik továbbra is kivonják magukat a szolidaritás vállalása alól". Tusk úgy "viselkedik, mint egy bíró, aki még egy tizenegyessel is megjutalmazza azt a csapatot, amely nem is akar igazán játszani", bár "természetesen nem ez volt a szándéka".

Hozzátette: "érdemes volna emlékeztetni Magyarországot és másokat arra, hogy a regionális támogatásként átutalt milliárdok mögött is a szolidaritás gondolata van". Ennek a szolidaritásnak "a menekültválságban is érvényesülnie kell, méghozzá mindenki számára" – írta.

(MTI)

52 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
verőce21
"Szétszórt hajával, véres homlokával
áll a viharban maga a magyar” - Petőfi
Csizmás Kond
...regionális támogatás...az a támogatás az általuk megvett majd megszüntetett gazdaság által munkanélkül maradt emberek megélhetéséről szól és nem arról hogy még azok nyakba olcsóbb "munkaerőt" sózzanak, idegen embereket keljen elszállásolni, idegen kultúrának becézett terrorizmustól keljen rettegni.
...persze van aki ezért béget...
cikicakk55
@Csizmás Kond: Ebben egyetértek veled. annyian mondják ezt az Uniós Támogatást.Igen,van benne az is,de amikor megvették szarért -húgyért az országunk gyárait,üzemeit,világhírű cégeinket gyártó üzemeket,akkor azért jó volt a magyar. Megvették és az ott dolgozókat negyed annyi fizetésért alkalmazzák,mint ha ott náluk dolgoznának.Ugye megint csak a nép szopik.Az Uniós támogatással is ez van.Miért nem néznek utána,hogy mire megy el? Miért nem nézik meg,hogy miből épült annyi stadion? Miért nem nézik eg,hogy 1 km autópálya építése 3x annyiba kerül,mint náluk? Jöjjenek és lépjenek annak a farkára akik az EU támogatásokat a saját érdekeiben használja fel.A nemzeti konzultációnak sem néztek utána.
" Orbán Viktor is "kézzel-lábbal védekezik" a menekültek kvóták szerinti szétosztása ellen, és ebben minden másnál nagyobb egységben sorakozik fel mögöttük országuk lakossága."
Ezek szerint ők is elhitték,hogy a nemzeti konzultáció annyi amennyit Orbán mond.megjegyezném,hogy ha igaz lenne sem a magyar nép egészét jelentené
Csizmás Kond
@cikicakk55: ...miből mi épül...na ez az...mert ugye azok is uniós kézzel épülnek...és minél drágábban annál több esik le náluk is...
...és ha már pénz akkor mészáros...nézd meg hány mészáros cégnek van nyugati forrása...
Eladott Ország
Donald Tusk:"A migrációval kapcsolatban a vezetők megvitatták a tagállamok közötti szolidaritás kérdését, és megegyeztek abban, hogy nem lesz „à la carte” szolidaritás. Helyette a hatékony szolidaritás formáinak kialakításán fognak dolgozni."
kokopelli
@Eladott Ország: Igazuk van! Befagyasztani a lóvét,addig amíg a csutignómot a lakos-
ság felelősségre vonja,vagy felfüggeszteni az EU-tagságot! Nem lesz lopnivaló! Eccerű!
libellle
@verőce21: orbán is megérkezett a tanácskozásra mind két keze a nadragja zsebében. Hajaj állta a sarat igaz nem kocos hajjal de nagyon zavarodott gondolatokkal és közben kezevel matatva kereste a kis Johniját. Micsoda paraszt be álla világ parkettjára egy bunko kulturálatlan paraszt. Na Bravó és egy ilyen senki az országotok szólotáncosa!!
libellle
@Csizmás Kond: ja ja a régi szép idök. A gazdaság a földön volt mint most. Csupán régen 150 alkalmozottja volt egy válalatnak holott csak 25 volt szükség.
libellle
@cikicakk55:" Igen,van benne az is,de amikor megvették szarért -húgyért az országunk gyárait,üzemeit,világhírű cégeinket gyártó üzemeket,akkor azért jó volt a magyar" Már pardon, de szart gyártottatok semmi de semmi olyat nem gyártottatok amit a valódi piacokon el lehetett volna adni. Egy kis valós mese, a ferjem egy olyan vállatnál dolgozik ahol Oszilloskopokat gyartanak valamilyen oknal kért árajanlatott a képernyökre, amit ugy megfelelönek tartott. Meg is rendelt Magyarországról paar szazezret. A kontrollnal kiderült, hogy nagy része selejt igy az egész árut visszaküldte ( világhir és hasonlok). Ezeket megrendelte a Japánoktól mind perfect volt és még 500 db-ot mellékeltek amennyiben valamelyik károsult volna. Egyébkén az EU-s tamogatasokat megnézik és ezert szoktak olyan rengeteg pénzt visszatartani mert csalásokra rájönnek. Az hogy az a maffiozi kormány ilyenekkel nem dicsekszik nem az EU problemája. Ezeket mind meglehet az EU oldalán olvasni.
kokopelli
@cikicakk55: sorold fel a világhírű gyárakat ha lehet 1989-ben ill. utána is!
Melyeket vették meg és kik?!
kokopelli
@libellle: Én a 80'-as években Erlangenbe kerültem,mint kikölcsönzött munkaerő
a vállalatomtól ami szintén a Bayern-ben volt, betanulni a Siemensnél a számítógép-
központban! Előtte Bpesten egy tervezőintézetben gályáztam,ahol egy HP zsebszá-
mológép volt a villamos fejlesztési csoportnál pár db 99-lépésü mágnesszalagocskával
a trafóállomások zárlati teljesítményének kiszámolására! A várakozás miatt a logarlé-
cünket használtuk a "tolóka" megfordításával! Ez volt a különbség már a '80-as évek
elején!Két heti fizetésért szines TV-t lehetett venni német vagy japán választékból,és
..nem Videotont vagy Oriont,majd egy éves keresetből!A világhírű Rába és Ikarus volt
az öcsém "kedvence" mint kamionosnak,ill BKV buszsofőrnek! Káromkosás látástól-
mikulásig! ;-)) a világmárkák???
;-))))))
verőce21
@libellle: (19:47) Ez az általad "parasztnak" nevezett véd benneteket a 82 országból érkező szír menekültektől egyelőre!
verőce21
@Horizont: (21:50) A Lendvay utca bármilyen stílusban írogató kommentelőt ki tud állítani.
Megbecsülhetnétek @durbincs: -ot is, hiszen intelligensebb bármelyikőtöknél. :)
eszegfu
@Horizont: tegnap 21:50 Lehet, hogy nem sok értelme van, de én Kopácsit "jelentettem"! Felháboritó! Talán még a faluszéli kocsmában sem beszélnek igy az "ivócimborák".
eszegfu
@Horizont: Ez az embernek nevezett lény szerintem "helyből" ilyen alak... nézd meg a fb oldalát!
gulyasgyula
@kokopelli: ...Csak hogy ezt nem engedik meg az uniós törvények ..Aztán nézz már utána hányan írogatunk itt az oldalakon ?? Mindenütt ugyanazokat a neveket találod egy kis eltéréssel ..A többség nem itt írja le a véleményét de attól még van véleményük és valószinű hogy nem ilyen harcias ..Az erőszakos hatalom átvétel nem vezet sehová ..Ezt még egy olyan világjárt embernek mint Te is illik tudni ..Akik átélték 1956-ot azok nem akarnak erőszakot mert tudják milyen ..De itt az Ukrán példa is több mint 10 ezer halott rengeteg nyomorék szétbonbázott városok ..Miért ?? Éppen olyan szegények mint voltak ..A politikusok kaszálnak a népnek meg a nyomor jut ..Nálunk is ez lenne csak most Mészáros helyett JUHász Péterek ,Karácsony Gergelyek STB kaszálnának ..Na én nem akarok parazitát váltani ..Nekem jó a régi is ..Semmi hasznom nem lenne az újból se ..Akkor minek ??? ..
Jozefina
Ezt már a cikk írója írta és neki igaza van:
"Hozzátette: "érdemes volna emlékeztetni Magyarországot és másokat arra, hogy a regionális támogatásként átutalt milliárdok mögött is a szolidaritás gondolata van". Ennek a szolidaritásnak "a menekültválságban is érvényesülnie kell, méghozzá mindenki számára" – írta."
kokopelli
@gulyasgyula: ..ne haragudj,de ez nekem egy kissé homályos! Te sem tudsz kiutat?
Ameddig nincsenek változások,akár balra,majd jobbra és vissza,addig egy rendszer
"megkővül" és a nyaloncok a mindig regnáló "klikket" meggyőzik,hogy ez az egyetlen
megoldás!"Egy dolog állandó,a változás!-mondta valaki anno!
kokopelli
@Horizont: ..én sem értem a parazitaváltást! Nem hiszem,hogy az említett jövendő
paraziták egy Mészáros L. magasságot elérhetnének!Azt sem értem,hogy sokan az-
zal érvelnek,hogy az ÉU-törvényei stb! Nem tudom,hogy ki olvasta azt? Nem engedik?
Érdekli pl. az mostani kormányt?Az értelmetlenés túlkalkulát beruházások milliárdjait
esetleg a szociális célokra lehetne fordítani? Ha felsorolnám,hogy hány nyugati politi-
kust baxtak ki a székéből akár 80€-s számla,vagy egy sétahajózás elfogadása,vagy a
könyvére adott közpénz miatt,vagy a felesége arrogáns kezvezménykövetelése (IKEA)
miatt,vagy a rokoni munkavállalók miatt a hivatalában,vagy adókedvezmény-törvény
átboxolása egy két milliárdos ill. kereskedelmi lánc érdekében,...sorolhatnám,de a
magyar ME. nagy barátját a H.Kohl-t is kibaxták a székéből korrupt pártfinanszírozás
ügyben,egy két párttársával együtt! ..és ez csak egy töredéke az egész sorozatnak a-
minek a csúcsa egy tartományi Min.elnök öngyilkossága volt! Úgy hogy lassabban a
"minden ugyanaz"-zal! ;-)
kokopelli
@Horizont: ..elkapják őket oszt annyi! Sokszor ok nélkül,de "miért ne?" alapon,mint a
"Szövetségi Elnököt" akit egyszerűen addig vegzáltak,amíg "nyasgemet" mondott és
visszament ügyvédnek!...holott tartományi ME-k is volt! Megunta,hogy az asszonyt is
kostolgatják stb! Őt támadták egy 80€-s számlával történő megvesztegetéssel a ha-
verja által,amit az ő irodája is repi-ként elszámolt volna!Ez régebben volt,de kiásta va-
valaki,akkor amikor az ország első embere lett !
Eccerű,mert nem muszáj senkinek sem a politikában maradnia,ha van rendes szakmája! ;-)
libellle
@verőce21: Hogyne, miután 450 ezret rank küldött. Ezenkivül az Osztrakok naponta irják, hogy Magyarország felöl több száz menekülöt fognak el naponta!. Nem magyar menekülöket hanem más országokból. Mit véd kit véd. Akkor kellett volna védeni amikor megkinálta neki az EU, mi és az osztrakok a segitséget 2015-ben. Akkor elutasitotta mert putin elvtars ezt parancsolta annak a parazitnak. Ezenkivül Magyarország a felsö Schengeni hatar.
libellle
@verőce21: na nállad bizonyára intelligensebb a halfarok
cikicakk55
@libellle: tegnap 19:58
Igen,biztos volt olyan is ami nem felelt meg a kényes nyugati elvárásoknak,de a Herendi porcelán a Vásárhelyi Majolika, Az Ikarus , a Szerencsi Csokoládé gyár, a Mezőgazdaságunkban a híres hevesi dinnye, a Makói Hagyma, a Szegedi Parika, a Pick GANC MÁVAG, Építőiparban a tégla a cserép és a cement ( Osztrákok vették de nagyon) Mezőhegyesi cukorgyár. Az összes étolaj gyárunk is híre volt.Az orvos képzés már akkor is világszínvonalú volt. Sajnálom,de 89 után sajnos mivel pont a legjobban működő cégeinket vették meg előszőr így már nem tudom mi maradt meg mint Híres Magyar termék.
libellle
@cikicakk55: Bizonyára a Herendi Porcelan az hires. Az ikarust csak keletre lehetett eladni. A csokoladét, na az borzasztó volt. Valamikor a 80-as években mi is nyaraltunk a Balatonnal. A hotelek (magyas szintü) borzasztóak voltak a csokoladék ehetetlenek. A gyermekem azt mondta, hogy abban homok van. A pick szalami ok. Ellenben minden mást amit felsoroltál nem a nyugati piacra volt eladhato. Minden zöldség és gyümölcs nallunk a piacon Olaszország és Spanyolország + speziálisakat joval delebbröl szálitottak.Természetesen az hazai zöldség gyümölcs. Mindig is szivesebben vettem a regios árukat, ugyanis minöségük nagyszerü. ",biztos volt olyan is ami nem felelt meg a kényes nyugati elvárásoknak." Na nem kényesseg kérdése, hanem ami nem müködik nem beépithetö, ezenkivül a penzemért 100 % árut szeretek venni mint mindenki.
gulyasgyula
@Horizont: @kokopelli: .. Én egyet látok 27 -éve minden választás után új éhes paraziták jöttek ..Most még egy fokkal rosszabb most sok kis éhes parazita akar élősködni ..Akinek ez kell lelke rajta ..Én nem kérek belőlük ..Ráadásul meg olyan gerinctelen népség akarja a hatalmat akik már most osztják az ország vagyonát , miniszteri székeit pedig még nincs is nálluk a kassza kulcsa..Úgy járunk mint a Belgák 570 nap kellett a kormány alakításhoz ..Addig a gazdaság lelassul , a befektetők kivának közben a számlák jönnek elkezdődik a szokásos adó emelés ..Ezt is lehet választani ..
cikicakk55
@libellle: tegnap 19:49
Igen,150 embernek volt fizetése és nem 25-nek. Még is megéltek az emberek,mert nem voltak olyan modern gépek,amik helyettesítették volna az embereket. A termékeink így is elkeltek,legfeljebb a bevételből nem lettek Mésáros Lőrincek, Habony Árpádok,Rogányok,Simicskák. Nem volt akkora a haszon,de arra elég volt, hogy mindenkinek legyen munkája,és ezzel biztos megélhetése. Most már semmink nincs,aki dolgozhat és nem tartozik a holdudvarhoz,azok épp csak annyit keresnek,hogy a minimálist előteremtsék a családnak. Ami nem volt 89 előtt azok a milliomosok,sőt milliárdosok. Igazán nagy öröm a 4 millió éhezőnek
kokopelli
@libellle: Emlékszem '89-ben az autósorra a határon a "labancok" felé és vissza!
Az autók tetején még hűtőszekrényak is voltak!Egész Nickeldorf állt a dugóban,
A határ után a kirakósdi Abdán,mint a legrosszabb búcsúban!A földutaknál az ö-
römlányok riszálták magukat!A látogatók nyugaton először a "Mehrwertsteuer"
szót ismerték meg ami később az "áfá"-t jelentette!A kinn vásárolt holmi számláját lepecsételtetve visszaküldték és visszaadatták a nyugati rokonsággal a lét..stb...!
Akkor sem volt magyar árú,még a "Metro"-ban sem!Ipari termék meg egy szál se!
Kinek gyártották a sok híres terméket? Az idő mindent megszépít! Sajnos! Először
a saját vérszívókat kell elzavarni,vagy egyszerűen elhagyni az EU-t! A környező
országok szívesen veszik az áttelepített ipart! Egyszerű!...lásd Nokia!É.-Rajna West-
fáliából Esztergomba,majd Romániába! ;-)
cikicakk55
@libellle: Még is szerinted akkor érdekelte az embereket,hogy a nyugatiak,vagy a keleti országok veszik meg amit Ni itthon gyártunk, Nem érdekelt bennünket,mert akár mennyire is szar volt,ha tényleg az volt,akár milyen elavult gépeken is csinálták,volt rá kereslet.Biztos nem adtak annyit érte,mint a nyugatiak adtak volna,de ha mint írod is,minden szar és ehetetlen volt,akkor jobb is,hogy keletre adtuk el.Minden esetre az árából,egész jól elvoltunk.Nem 4 millió mélyszegény volt,csak egy egész szűk réteg,akiknél legtöbben saját maguknak okozták a szegénységet.Aki elitta,vagy el játék-gépezte, ellottózta,vagy totózta a pénzét,az bizony még azt az akkor tényleg nem olyan magas rezsit sem tudta kifizetni.Az akkori hajléktalanok legnagyobb részét az alkeszok és a gyógyszerfüggők tették ki.Persze sajnos sok férfi került az utcára az akkori törvények miatt is.A házaspároknál ha elváltak a gyerekek miatt az asszony kapta meg a házat,vagy lakást.Sok férfi járt úgy,hogy szinte két kezével építette fel a házát,rendezte be,még az asszony otthon volt 2 gyerekkel.Nem azt mondom,hogy az nem munka.Én is nő vagyok,tudom milyen nehéz.sajnos akkor az volt a törvény és sokszor az anyánál rosszabb volt a gyereknek,mint ha az apánál maradt volna. na de vissza térve a témához.
cikicakk55
Akkor nem voltak a kormány tagok milliomosok,nem hogy milliárdosok. Akkoriban a kormány az amit kapott a megtermelt árúért, a népre költötte. Volt állami dotáció a gyerek ruhákra, a tejre, a tankönyvekre. Ráadásul a tankönyvek nem változtak évenként,így átörökölni is lehetett.Felső tízezer akkor is volt,de azok pénzét nem milliárdokba mérték. Most,hogy belépett a nyugat az életünkbe,mennyivel jobb? Legalább is a népnek? Már 50x annyi szegény ember van,mint akkoriban. Most már jó minőséget gyártunk,csak éppen nem Magyar tulajdonú cégeknek,hanem mind külföldi,akik annyi bért fizetnek amennyit csak nem szégyellnek.Tudom,hogy Kádr sem volt hibátlan. Tudom,hogy adóztatni kellett volna az embereket,mert csak annyi közpénz volt,amennyit a termelt dolgainkért kaptunk.nem volt Áfa,nem volt adó. Ha Kádár vezette volna be,az Ő gondolkodás módjával,akkor az az adó és az az Áfa biztos jó helyre ment volna és az áfa nem a legmagasabb lenne az EU-ban- Sajnos most már más kor van,azt vissza hozni nem lehet,de Orbán az egypárt rendszerre hajt és megint az oroszokhoz dörgölődzik.Vissza hozza a Kádár rendszert,csak a saját erkölcsi mércéjével,amibe a Magyarok vagy beledöglenek,vagy elmenekülnek.
verőce21
@libellle: (11:37) Hagyjad már ez az állandó süketségedet: a "450 ezret rank küldött". Merkel engedélyével mentek.
Sőt Merkel meghívására jöttek! :) Akarnak ott dolgozni? Nem, mert "Merkel vendégei".

De örömmel láttam 15-én, hogy a konferenciazáró csoportképen, Juncker Orbán mellett állt, a túloldalon pedig Merkel asszony csak Emmanuel Macron társaságát, bizalmát élvezi már csak.
www.kormany.hu/download/0/06/41000/tn496c0.jpg

Úgy is fogalmazhatunk, hogy kettészakadt az európai vezetők csoportja. Orbán-Merkel ellenérdekű csoportra. Nézd meg a képen a spontán rendeződést! De örömmel tölt el bennünket, hogy Juncker és sok más vezető Federica Mogherini, stb.Orbán körül tömörül.
F_Viktor
@cikicakk55: Sok mindenben igazad van, viszont a kadari "jolet" rengeteg hitelbol teremtodott meg.
Amit a rendszervaltozast kormanyoknak kellett visszafizetnie, ezert volt szukseg pl. a Bokros csomagra.
libellle
@verőce21: azert mert ezt nekd orbán sugta még nem a valóság. már irtam de nem tudsz olvasni ( kerj segitseget) hogy Merkel Faymann és orban telefonkonferenzen megeggyeztek, hogy atveszik azokat AKIKET ORBAN BELPOLITIKAI TAKTIKBOL A PALYAUDVARON FOGVA TART:!!! erre mit tett a nyomorek, a szerb hatarrol is felszálitotta a menekülteket hagy jöjjenek nyugat felé. Miután ugy Merkel es Faymann ezt nyilvanosság elött közöltek es azt is hogy orban egy szelhamos senkihazi mit gondolsz kinek hiszünk. Ugye nem almodod, hogy viktorkának. Egy elmebetegnek egy gyogyintezetben lenne a helye ehelyett kilopja a szemeteket is. A borzaszto ebredes maj csak 2-3 év mulva fog következni. Es akkor elindul Magyarorszag nyugat fele.
libellle
@verőce21: Ja végül is nem kell Merkelnek Junker mellett állni ezenkivül semmi jelentösége nincs, hogy hol all viktor. Sorolj fel nyugati országokat ahova öt meghivtak. Aki meghivta az bukott (Seehofer)
libellle
@cikicakk55:" .Minden esetre az árából,egész jól elvoltunk.Nem 4 millió mélyszegény volt,csak egy egész szűk réteg,akiknél legtöbben saját maguknak okozták" Bizonyára nem foglalkoztál a temaval. De, Magyarország a csöd szélen allt 89-ben. A világbank nyilvanossa tette a keleti allamok tartozasait. Azert voltatok jól el mert minden subvencionalva volt a kölcsönökböl. Ezek tenyek es nem a jo regi idök. Mert azt gondolom azok nem igazan voltak olyan jok. Csupan a lehetösegehez kepest, de lehetösegek bizony nagyon szükek voltak.
libellle
@verőce21: Úgy is fogalmazhatunk, hogy kettészakadt az európai vezetők csoportja. Orbán-Merkel ellenérdekű csoportra. Nézd meg a képen a spontán rendeződést! De örömmel tölt el bennünket, hogy Juncker és sok más vezető Federica Mogherini, stb.Orbán körül tömörül
Te butabb vagy mint gondoltam. Tenyleg elkepzeled, hogy egy legszegényebb ország és annak elmebeteg vezetöje mellé fognak majd valakik állni. Na...
cikicakk55
@F_Viktor: Tegnap 19:36

Igen,azt én is írtam,hogy Kádár ott hibázott,hogy nem volt adó és nem volt áfa.Természetes,hogy azt az anyagi biztonságot amit akkor a népnek biztosítottak csak az exportból nem tudta az ország fedezni.Sajnos senki nem szólt neki,hogy vessen ki adókat és Áfát.Egész biztos ha Ő bevezeti,akkor az nem az Ő köreinek a zsebében landolt volna,hanem mindent az ország építésére és a népre fordított volna.Sok kölcsönt vett fel ez is igaz. Akkor volt cirka 50.000 szegény. Aztán jött a gengszterváltás,(bár én Kádárnak a nem gengszter természetét ismertem meg,hisz amikor a gyilkolások és a besúgások mentek,még nagyon kicsi voltam.Most mennyi az államadósság? Hány párt adta úgy át az államkasszát,hogy nem volt magasabb az adósság,mint mikor átvették a hatalmat? Most Orbán megint a nyakunkra ereszti az oroszokat és még a Kínaiakat is.Ráadásul most már van 4 millió nagyon szegény az országban,viszont van sok milliárdosunk,akik Kádár idejében még milliomosok sem tudtak lenni.Annyit tudtak költeni,annyival volt jobb az életük,amennyivel több volt a fizetésük,de abból akkora luxusra nem futotta.Egy olyan ME kéne az ország élére,akiben az a gondolkodás testesülne meg mint Kádárban,de már a modernebb felfogásban.Nem hinném,hogy Őt megtudta volna szédíteni az Unióból áradó pénz.
verőce21
@libellle: (10:14) Honnan veszed azt a hülyeséget, hogy "a szerb hatarrol is felszálitotta a menekülteket"? Akkor még most is szállítatná, a véget nem érő kondát.
Csak azért mert a rosszindulatú "Merkel es Faymann ezt nyilvanosság elött közöltek"? - Az mennyire volt igaz? És azóta hol van Faymann? (Úgy tudom, az "igazmondása" sokat nyomott a későbbi hitelességében.)
libellle
@verőce21: nem jol tudod. ugyanis azert mondott le tisztsegéröl mert egy elmebeteg ellepette az országot és igy érte orban r´szeröl a katasztrofa és Merkel részéröl a kritika. Miután Faymann egy ùr nem egy bugrisch felázsia paraszt mint orbán és még a miniszteri szekében sem volt több mázsa ragaszto igy azt mondta neki mind ez nem éri meg. Az élete lényegesebb. Tudodd nállunk nem lophatnak a minisztereknökök milliardokat. Ja Junker is közölte a világgal, hogy tudja az EU hogy orbánek ´lopják a közvagyont.
libellle
@verőce21: Ezenkivül ha te az életedet szemellenzövel szeretned leélni szived joga.
wagabund
"A Spiegel Online hírportál:"...""érdemes volna emlékeztetni Magyarországot és másokat arra"..

igen, emlékszünk a német koncentrációs táborokra, mint ahogy a munkatáborokra...és mások is emlékeznek...mondjuk Treblinkára...az nagyon fáj a Lengyeleknek a mai napig.

úgyhogy ezek a szarcsimbókok emlékezzenek csak arra, mekkora kínt, szenvedést, pusztítást, helyrehozhatatlan károkat, sérelmeket okoztak Magyarországnak, és másoknak...

szeressék csak ezek a németek a bevándorlóikat...ha már merkel behívta őket.
verőce21
@libellle: (13:03) Te szerelmes vagy belém, Ilona? Akarom kérdezni, nem buzog benned túl a szenvedély irántam? Én írok neked egyet, Te válaszolsz nekem rögtön 2-3 levéllel!
(De legalább ne lenne tele téves és ellentmondó állításokkal, a szereplőket illetően.)

Reichtum sei ein Sein, kein Haben!
libellle
@verőce21: Oha, miután én ferfi vagyok, igy lehetöseg esetleg adódott, hogy szerelmes legyek beled. Ugyanis te egy nö vagy ? Esetleg! Ellenben definitiv engem ilonanak nem neveznek. Ez még nem fordult elö. Reichtum sei ein Sein, kein Haben! ?? Hm... nem passol sehova ez a Zitat, weil ("Ich habe nicht alles, was ich mir wünsche, aber ich liebe alles was ich habe und bin dankbar für diesen Reichtum")
verőce21
@libellle: (10:31) Na, ja… Pedig tipikusan úgy írsz, mint egy nő. Egyre érdekesebb a beszélgetés! És mióta vagy férfi? ...(vagy nőies férfi?)…Mert a múlt héten még úgy írtál, mint nő:
"…a férjem egy oscilloskopot gyártó üzemben dolgozik…" :)
libellle
@verőce21: nekem lehet férjem akkor is ha ferfi vagyok, vagy nem.? Ne legyél már ennyire kicsinyes. Holla die Waldfee
libellle
@wagabund: Elfelejtetted, hogy csatlosaink voltatok. Nem ártana a történelmeteket feldolgozni. Mert lenne nektek is mit. Csak emlékzni kellene arra, hogy melyik ország horhy -ja hozta meg az elsö zsidóellenes törvényt. Es a lengyeleknek sem állna rosszul egy kis visszafogottság.
verőce21
@libellle: (19:31) "...aber ich liebe alles was ich habe..." - Ich wünsche dir jedenfalls viel Spass dabei, eben typisch Gina Blonde. :)
olivér
speciel migránsügyben abszolut egyetértek a hivatalos megközelítéssel,de hogy már a fél országra ráteszik az enyves mancsukat,hát az lassan kiveri nálam a biztosítékot
libellle
: @verőce21: Na ja mi nem egy és ugyanabban a " szakmaban" dolgozunk. Neked hagyom a gangbang témát. Elvezd azt. miután ilyen jól kiismered magad ebben a temában. Nekem erre rá kellett keresni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.