A Fidesz röviden reagált a Jobbik pénteki tüntetésére. Szerintük a pártnak nem a Fidesszel, hanem az ÁSZ-szal van vitája.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

36 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Eriksson
Hihetetlen, hogy Simicska úr ne tudta volna, hogy amit tesz az törvénytelen. Még az is felmerülhet, hogy direkt húzta csőbe a Jobbikot, illetve Vona Gábort, egy könnyen jött haszon ígéretével. És Vona Gábor boldogan cuppant rá a potya lehetőségre, minden addigi meggyőződését megtagadva.
bencemacska
@Eriksson: ma, 11:42
Szerintem Simicska ott akarta folytatni a Jobbikkal, ahol a Fidesszel a G. napkor abbahagyta.
De kiderült, hogy Vona nem Orbán!
peterkelemen
Ez nem egy szimpla vita hanem a demokrácia totális szétverése és a kemény diktatúra előkészítése az ami most zajlik. Ezt minden demokratának kötelessége felszólalnia, megállítania.
Eriksson
@Horizont: Tudom én? De ez is elképzelhető, nem? Simicska nem hülye, még NAV főnök is volt.
Eriksson
@bencemacska: Pontosan. Orbán már nem hagyta magát irányítani semmi pénzért, Vonával még sikerülhetett volna.
Eriksson
@Horizont: Nem hát. Főleg, hogy mint szürke eminenciás a háttérből szereti mozgatni a szálakat, de Orbánt már nem tudta. Tehetetlen dühében következett be a G nap. Vona új lehetőségként kínálkozott.
Eriksson
@Horizont: Gondold. Szerinted miért romlott meg a jól jövedelmező viszony?
bencemacska
@peterkelemen: ma, 11:52
Sajnos ez érik, de nagyon:
hirtv.hu/egyenesen/bojkott-2433955
Nem szoktam egyetérteni Harasztival, de most nagyon félek, hogy igaza van!
Eriksson
@Horizont: Na és Vonád nem dörgölőzött az oroszokhoz? Nem beszélve a többi disznóságairól, ahogy a hazai nemzetiségieket kezelte.
Eriksson
@Horizont: Simicskának se, Vonának se hiszek. Aki képes egyik napról a máikra arcot váltani, abban én nem bízok.
bencemacska
@Eriksson: ma, 11:58
"Orbán már nem hagyta magát irányítani semmi pénzért,"
1. OV már összegyűjtött annyi pénzt, hogy nincs szüksége okos "gazdasági irányítóra".
2. Nem szabad okos embereket maga körül megtűrni, mert előbb- utóbb bajt kevernek.
3. Putyin megvásárolta a fidesz 3 milliárdos adósságának bizonyítékait, amit Simicska fizetett ki a neki juttatott állami beruházásokból! Ezért lenne "öngyilkosság a feljelentés."
4. Vannak olcsóbb - és butább - sameszok, akiket könnyebb irányítani!
5. És a leglényegesebb: kijött a családjaikat elválasztó ellentét, ami még '56-ra vezethető vissza. Nézd meg Simicska papa '56-os szerepét és következményeit a családjára, és Orbán papa '56-os szerepét! Ezért Simicska nem tud megbocsájtani az oroszokat kedvelőknek!
bencemacska
@Eriksson: ma, 11:56
Helyesen: APEH Elnök volt.
Valakinek el kellett tüntetni a "fidesz - közeli" cégek adóügyeit az eladás előtt. Utána le is mondott!
Van, aki már elfelejtette a "hosszú bájtok éjszakáját", 1998-ban???
Eriksson
@bencemacska: Butaságok, hol olvastál ilyesmit?
1. Összegyűjtött pénz semmit nem ér. Működő tőke kell.
2. Csak okos emberekkel lehet dolgozni, mert mindent ő se tudhat.
3. Kitől vásárolta meg a bizonyítékokat Putyin? Simicskától?
4. Nem kell irányítani senkit. Le kell osztani a feladatokat és slusz. Aki nem teszi a dolgát, az elmehet.
5. Rendben, hogy Simicska nem szereti az oroszokat, de miért nem jutott eszébe hamarább, amikor még jó volt a kollegális viszony?
(Ezen meggondolásból a köztudottan oroszbarát Vonával sem társulna).
bencemacska
@Eriksson: ma, 12:15
Vona csak egy bot Simicska kezében, amivel üthet!
A jelenlegi pártfelhozatalból őt találta legmegfelelőbbnek.
Mit gondolsz miért nem vették fel egyetemre 3 évig? Miért figyeltették a katonaság alatt? És lehet, hogy az egyetemen is?
Az egyetemi éveikről talán az akkori tanáraikat kellene kérdezni! Persze az igazat csak OV letűnése után várhatnánk tőlük! (Ha még akkor élnek!)
bencemacska
@Eriksson: ma, 12.36
Semmiben nem cáfoltad a VÉLEMÉNYEMET! A kérdéseid meg nálam is kérdések.
Vona nem "oroszbarát", hanem EU-ellenes. És van az a pénz, amiért "korpás a haja".
LásdKG Béla!
Eriksson
@Horizont: Nekem sem Orbánom, már bocsika.
Eriksson
@bencemacska: Á, én ilyen találgatásokba nem megyek bele... bocs.
Eriksson
@bencemacska: Úgy tudom, hogy Vona pénzbeli támogatást is kapott keletről. Aztán ugyanezt Simicskától, az oroszellenestől.
Neki az Úristen pénze se elég, mindegy honnan jön. Gerinc hol? Merre?
S ti ilyenben látjátok a jövőt?
Eriksson
@bencemacska: 12:50 Véleményedet? Nem tartom annak, mert mindenki ugyanazt fújja. Ez egy irányított kollektív vélemény, jól bemagolt LECKE.
Eriksson
@Horizont: Akkor tartsuk magunkat ehhez. Oké? :))
bencemacska
@Eriksson: ma, 12:58
Nagyon félreértettél, ha azt vetted le, hogy én Vonában látom a jövőt!-:((((
"Úgy tudom, hogy Vona pénzbeli támogatást is kapott keletről. Aztán ugyanezt Simicskától, az oroszellenestől."
1. Putyin mindenkit támogat, aki gyengíti az EU-t. Nehogy azt mondd, hogy Vona nem EU ellenes?!
2. Simicskától azért kap pénzt, hogy leckéztesse OV-t! Ez nem függ össze az orosz ellenességével!
3. Hogy Vona miért fogadja el mindkettőtől a pénzt? Mert szereti a pénzt!
Eriksson
@bencemacska: Itt nagyon sokan átálltak Vonához a klasszikus baloldalról. Lehetnél köztük te is. Ha nem, csak üdvözölni tudom. :)))
1. Putyinnal alapvető érdeke ez. Kérdés, hogy ki fogadja el a támogatását. Hogy Vona milyen ellenes, vagy szimpatizáns, lehet, hogy még ő maga sem tudja.
2. Simicska talált magának egy új játszóteret, s ez minden pénzt megér(ne) neki.
3. Ennél a pontnál egyetértünk. De hozzáteszem, hogy ezt magánemberként megteheti, de mint pártelnök ne csináljon hülyét a "hívei"-ből.
Most állapítsuk meg, hogy Vona Gábor korrupt, vagy nem korrupt ha pénzért bármire képes.
bencemacska
@Eriksson: ma, 14:54
Azért hangsúlyoztam, hogy vélemény, mert egyikre sincs bizonyítékom, csak logikai következtetésem!
Eriksson
@bencemacska: Mi a véleményed? Vona korrupt, vagy nem korrupt.
Eladott Ország
Az ÁSZ-t kihagyva, mondjuk a központi költségvetés melyik párt hatáskörébe tartozik? Csak nem a Jobbik rendelkezik felette?
És milyen ítélet az, ami ellen fellebbezésnek helye nincs? Ezt is a Jobbik bűnlajstromára kell írni?
A Fidesz/SZDSZ egypetéjű ikreknek Rákosi ősapjuk kora óta óriási gyakorlatuk van a konkurencia eltüntetésében!
bencemacska
@Eriksson: ma, 15:12
Nem tudom, mert nem ismerem a Jobbikot egyáltalán.
Ahhoz többet kellene tudni róla is meg a pártjáról is!!!
Én közelről egyetlen jobbikost ismerek, aki még MIÉP-es korában állandó képviselőjelölt volt a futottak még kategóriában. Most önkormányzati képviselő. Nem él nagy lábon, de ahhoz képest jól el van, hogy nem tudom mivel foglalkozik a párt mellett!
Katalina62
@Eriksson: "Aki képes egyik napról a máikra arcot váltani, abban én nem bízok." Akkor Orbán Aki képes egyik napról a máikra arcot váltani, abban én nem bízok. Aki képes egyik napról a máikra arcot váltani, abban én nem bízok. Viktorban sem?!
Katalina62
@Katalina62: jav. Aki képes egyik napról a máikra arcot váltani, abban én nem bízok." Akkor Orbán Viktorban sem?!
Eriksson
@Katalina62: Most Vona Gáborról, a jobbikról és Simicska Lajosról van szó, ha nem zavar.
Eriksson
@bencemacska: Úgy tűnik, hogy Orbán Viktort és a fideszt ismered, s egészen jól. A Jobbikról meg nem akarsz beszélni.
bencemacska
@Eriksson: ma, 15:48
Igazad van OV-ról nagyon sok irodalmat,(könyvet, cikket) elolvastam. Előbb, mint ifjú reménységeket figyeltem, 1998 óta meg azt, hova mennek.
Közben nőtt ki szerintem a Jobbik a MIÉP-ből, és részben a Fideszből. Egyik sem volt sohasem szimpatikus, bár íróként értékeltem Csurkát.
Vonáról és Jobbiktól keveset tudok. És az elmúlt hónapokig nem is figyeltem a róluk szóló híradásokat!
Eriksson
@bencemacska: Pedig igen hírhedtek voltak mindig is, a legbotrányosabb alakulat amely a rendszerváltás óta létre jött. Radikális zsidó- és cigányellenességükkel beírták magukat a történelemkönyvekbe. Létezhetetlen, hogy van olyan ember Mo.-n, aki ne hallott volna felőlük.
bencemacska
@Eriksson: ma,16:12
Engem az egész gárdás, felvonulásos megjelenésük taszított, nem érdekelt! Most is csak azt figyelem sikerül- e nekik elfogadható jobboldali párttá válni.
Vona pont abban az időszakban volt OV-val egy Polgári Kör tagja, amikor "gárdázott"!
OV is nagyon nagy kanyart tett!
Nem mondom azt, hogy Vona nem okos, de Ov és főleg Simicska nagyságrendekkel eszesebb.
Sajnos nem az ország javára hasznosítják az eszüket!!!
Eriksson
@bencemacska: Kutyából nem lesz szalonna, ablakos tótból miniszterelnök.
kissé felnőttem
ki vonja el a pénzeket , üres zsebbel mire megy bárki is, sima kiszoritosdi volt és baráti megrendelés. Ez meg a bénázás nézőpont kérdése.Az alkalmazott módszer meg ávh stilus bármi áron kinyirni mert...1960-70 és évek A titánok meg 1962-65 évjárat tán meg ugye
pál fordulásosak kövéren. Jómagam Vonát cserélném Akár Novákra is lényeg ,hogy Tisztességgel kezeljék a népet nem gyülölködni itélkezni kéne, szót érteni. A mai flegma stilust számüzném a perlamentből ( az a szándékkal kimaradt.)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.