Meg akarják állítani az almaültetvények területének csökkenését.

Egyelőre csak belföldön elképzelhető, többéves folyamat és kitartó munka eredményeként, hogy saját márkanevet építsenek ki a szabolcsi almának – mondta a Magyar Hírlapnak Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeb) alelnöke.

A szabolcsi alma eltűnhet a piacokról – ettől rettegnek a termelők

A hétfői lapszámból kiderül: a FruitVeb konkrét lépéseket tesz annak érdekében, hogy megállítsák a szabolcsi almaültetvények területének csökkenését, ennek részeként intézkedési tervet jelentenek be jövő márciusban. A szakember szerint ugyanis az elkövetkező két-három éven belül érdemi változás a támogatási rendszer és az adózás tekintetében nem lesz.

A termelők ugyanakkor attól tartanak, hogy ha nem változik a helyzet, a szabolcsi alma akár teljesen kiszorulhat a piacról.

(MTI/inforadio.hu)

Cikk- és címlapkép: MTI Fotó: Balázs Attila, archív

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél