Fontos változásra kell felkészüniük a szénhidrátmentes boldogságot keresőknek, első számú márkájuk, a Norbi Update ugyanis megújúl, Geszti Péternek köszönhetően.
„Egy éve már közösen dolgozunk Geszti Péterrel, és február 1-jétől teljesen megújul az egész Update márka.
Rengeteg munkák volt ebben, és minden szempontból nagy változás lesz, hiszen a termékek csomagolása, a márka arculata és a neve is megváltozik. A Norbi név eltűnik majd és csak Update marad” – nyilatkozta Schobert Norbert.
A rajongóknak nem csak Norbi nevét, de arcát is nélkülözniük kell a termékekről.
„Annak idején, amikor 15 éve kitaláltam az egészet, akkor még szükség volt hozzá a nevemre, hogy tudjam futtatni. Azóta az Update már önállóan, nélkülem is megél és már nem is akarok ennyit szerepelni, szeretnék egy kicsit a háttérbe húzódni. Petiről tudni kell, hogy csak olyan munkákat vállal el, amiben hisz, ami erősíti az ő presztízsét és aminek biztos a sikerében. Soha nem vallott kudarcot, és számára nem a pénz az elsődleges, hanem a kreativitás, a siker és az, hogy hasznos dolgot csináljon. Óriási internetes és televíziós kampányunk lesz, februártól nem tud majd az ember olyan helyre kapcsolni, ahol nem a megújult Update lesz majd”
– lelkendezett a fitneszguru.
Geszti Péter egyelőre nem akart nyilatkozni az együttmüködésükről.
Címlapkép: Instagram/norbi_schobert
(Bors)
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás