A Metro Kereskedelmi Kft. minőségi hiba miatt kezdeményezte a szénsavmentes, 0,75 literes, üveges Szentkirályi ásványvíz visszahívását, valamint elővigyázatosságból felfüggesztette az 1 kilogrammos, aro márkájú, füstölt lazac forgalmazását is, mert a termék érzékszervileg nem volt megfelelő – közölte a Metro Kereskedelmi Kft. a honlapján pénteken.

Ha ezt a két terméket visszavisszük, a Metro kifizeti
Fotó: Wikipédia

Az érintett Szentkirályi ásványvizet február 28-ig, az aro márkájú füstölt lazacot pedig január 31-ig vihetik vissza a vásárlók bármely Metro áruház vevőszolgálati osztályára, a termékek árát visszatérítik – tették hozzá.

A közlemény szerint az áruház az 5999881783148 vonalkóddal ellátott, 2018. augusztus 19., a 2018. augusztus 26., a 2018. szeptember 6., és a 2018. október 4. minőség megőrzési idővel rendelkező ásványvizeket, illetve a 5905912400373 vonalkóddal ellátott, 1 kilogrammos, aro lazacokat hívta vissza, utóbbiak 2018. január 20-ig, január 27-ig és január 31-ig őrzik meg a szavatosságukat.

Az áruház mindkét termék forgalmazását 2018. január 12-től felfüggesztette és visszahívja azokat a vásárlóitól.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

szaboria1
Amióta a Szentkirályi ásványviz 2015-óta cseh kézbe került a minősége meg válltozott és ráadásul túl drága is lett.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.