Egy petíció söpörte el a Valentin-napi reklámot.

Az Oázis kertészet reklámjában egy hűtlen szerető, a megcsalt lány és egy másik lány szerepelt, akivel a hűtlen szerető megcsalja a barátnőjét.

Leállítja a hűtlenségre ösztönző reklámját a kertészet

Az akció értelmében: aki két azonos értékű virágot vett, az egyik féláron kapta.

„Megdöbbenve értesültem

az Oázis Kertészet Hűtlen szerető elnevezésű Valentin-napi reklámjáról, amely pozitív színben tünteti fel a hűtlenséget,

vagyis a szeretőtartást házasság vagy párkapcsolat mellett, ezzel szembemenve a hűséggel és a családi értékekkel. Különösen fájó és érthetetlen ez egy magyar családi vállalkozás részéről.

A hirdetést továbbá megalázónak tartom a nőkre nézve, mivel arra biztatja a férfiakat, hogy két nőnek vegyenek Valentin-napra virágot,

mindegy mekkora fájdalmat okozva ezzel. Számos életet tettek tönkre, számos családot romboltak szét a hűtlen cselekedetek. Felszólalunk ezért minden olyan törekvés ellenében, amely pozitív, netalán követendő tettnek állítja be, és reklámozza a hűtlenséget” – olvasható a petícióban.

A cég bejelentette, hogy eltávolítja a reklámját.

Cikk- és címlapkép: Kreatív fotó 

(Kreatív)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.