Egy petíció söpörte el a Valentin-napi reklámot.
Az Oázis kertészet reklámjában egy hűtlen szerető, a megcsalt lány és egy másik lány szerepelt, akivel a hűtlen szerető megcsalja a barátnőjét.
Az akció értelmében: aki két azonos értékű virágot vett, az egyik féláron kapta.
„Megdöbbenve értesültem
az Oázis Kertészet Hűtlen szerető elnevezésű Valentin-napi reklámjáról, amely pozitív színben tünteti fel a hűtlenséget,
vagyis a szeretőtartást házasság vagy párkapcsolat mellett, ezzel szembemenve a hűséggel és a családi értékekkel. Különösen fájó és érthetetlen ez egy magyar családi vállalkozás részéről.
A hirdetést továbbá megalázónak tartom a nőkre nézve, mivel arra biztatja a férfiakat, hogy két nőnek vegyenek Valentin-napra virágot,
mindegy mekkora fájdalmat okozva ezzel. Számos életet tettek tönkre, számos családot romboltak szét a hűtlen cselekedetek. Felszólalunk ezért minden olyan törekvés ellenében, amely pozitív, netalán követendő tettnek állítja be, és reklámozza a hűtlenséget” – olvasható a petícióban.
A cég bejelentette, hogy eltávolítja a reklámját.
Cikk- és címlapkép: Kreatív fotó
(Kreatív)
Új hozzászólás