Már most is feszített a menetrend a nagykörúti villamosvonalon, de a pályahibák miatt további lassulás várható.

Körülbelül 29 helyett 33-34 percre növekedett a nagykörúti 4-es 6-os villamos menetideje. Kelemen Tamás, a Közlekedő Tömeg egyesület alelnöke az InfoRádió kérdésére elmondta,

a körúti villamos több utas szállít, mint a MÁV, mégis kevés szó esik arról, hogy milyen állapotban van az infrastruktúrája.

„Gyakorlatilag nincs másra idejük már a vezetőknek a végállomásokon, mint hogy átmenjenek az egyik vezetőfülkéből a másikba. Ha tovább romlik a pálya állapota, akkor már erre sem lesz kellő idő” – mondta Kelemen Tamás.

További probléma, hogy a rossz minőségű pályán zajosabban közlekedik a villamos, már több lakossági bejelentés is volt, mert nem tudnak aludni sem a környéken lakók az éjszaka is járó villamos zajától.

Címlapkép: Facebook/BKK – Budapesti Közlekedési Központ

(Index, Infostart)

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

peterkelemen
Katasztrófális állapotok uralkodnak az egész országban nem csak a Nagykörúton.
simmering73
A nagykörúton mindig katasztrófális állapot van. Fel sem fog tűnni.
RonaGyuri
Kezd pislákolni a fény

Egy-egy megjegyzésből kiderülnek a fonódó-villamosok nevű baromság áldásai

Persze a dologhoz nagyhangon és pofátlanul (az általa kifogásolt dolgokban is nyakig benne van) hozzászóló nem-rokon rokony Dávidka ezt a részt már nem firtatta.
Ja, hogy miről van szó? Áll a balhé, mert a Combinók csak vánszorognak a kőrúton. Hivatalosan a pálya elhasználódása az ok. Le kell szögezni, hogy ennek is megvan a maga oka: gyenge kivitelezés és a TMK elmaradása. Mindkettőben eminens bűnei vannak a derék Vitézynek.
Egy derék VEKE-kés firkász értékelésben azonban el kezdte pedzegetni a dolog egy másik fontos momentumát. Igen kezdenek a csipák lehullani és fény derül arra, hogy a világmegváltó baromságuk az un. fonódó villamosok nem csak a közvetlen gondokat okozza, de már a legkisebb eltérés is (s lássuk be azt nem lehetne elvárni a BKV-tól, hogy a japán vasutak precizitásával dolgozzanak) nagyi forgalmi-sebesség csökkenést, s ezzel menetidő növekedést, okoznak.
„rossznak számít még a Margit híd utáni budai szakasz is (ez utóbbinál főleg a fonódó villamos lassítja a tempót).”
és
„Menetidő-növelő hatása lehet a 17-es villamosok jelenlétének is a Margit körúton, ugyanis ha a 17-es villamos késve érkezik, és megáll a 4-es vagy 6-os vonali jármű előtt, akkor feltarthatja azt.”.
peterkelemen
Katasztrófális állapotok uralkodnak az egész országban nem csak a Nagykörúton.
papa.49
Hány éve újították fel az egész pályát ???
Mrfingusz
@peterkelemen: pláne hogy már haltak is meg rajta
namihami
Miért kéne erre a vonalra normális állagú közlekedés? Mégis, hova kéne ezen a vonalon szállítani az utasokat?
Végigmentem, egyetlen stadion sincs ezen a vonalon. Akkor minek kéne oda közlekedés? A stadionok megközelíthetősége kell élvezzen elsőbbséget. Vagy talán nem???

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.