Gyalázatos állapotba került az M1-es autópályaEmbertelen állapotok uralkodnak az ország egyik legforgalmasabb autópályáján, az M1-esen.

A nyugat felé vezető úton napjában nyolcvanezer autósnak kell megküzdenie a balkáni állapotokkal.

A Blikk kipróbálta és meg is számolta: Budapesttől Győr felé 178 kátyút kellett kerülgetni, a visszafelé vezető úton pedig ennél is többet, ott összesen 190 kellemetlen meglepetés várja az autósokat.

A legrosszabb állapotban a Bicske és Tatabánya közötti szakasz van, ott

a lyukak mérete elérheti a 15-20 centimétert is.

Az út jó állapota azért is lenne fontos, mert ezt az autópályát fele-fele arányban használják az autók és a kamionok is. Utóbbiak viszont sokat hozzátesznek az aszfalt egyre romló állapotához.

Cikk- és címlapkép: MTI Fotó: Krizsán Csaba

10 hozzászólásarrow_drop_down_circle

csipetke
Na, de van egy valag üres stadionunk,és ebben az országban ez a lényeg,nem?
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
nem tibi
A kátya tönkrevágja a gk futóművét gumiabroncsait és nem kicsit balestveszélyes ,
minél több van belőle annál veszélyesebb és károkozó . :-(((((((
Eladott Ország
Semmivel sincs több kamion, mint bármelyik környező országban, ám itt ha az utakat is a csókosok javítják, akkor bizony olyan lesz, mint minden: anyag kispórolva, szakképzetlen munkaerővel, hogy több maradjon a zsebben - nem lehet, hogy ettől szenvedünk évek óta ? Várkert bazár, Széll Kálmán tér, Nagykörút... soroljam ? Milyen munkát végeznek mindenhol ? El se készül és már esik szét. Vasútforgalom ? Mikor utaztál vasúton ? Ott is elrohadt minden. Sínek, támfák, vagonok, irányítástechnika...Eközben havonta százmilliók folynak be csak az e-útdíj nevű sarcból. Akkor még egyetlen szót sem ejtettem az üzemanyagba beépített ilyen jellegű adókról... Nem ismerek olyat akinek kátyú miatt a biztosító fizetett, meg aztán mesélje már el valaki, hogy átmész 110-130-as sebességgel egy autópályán, hogy is állj meg és fotózz ? Szégyenország ez így is-úgy is . Ez a pálya halálút, naponta történnek halálos balesetek és egyáltalán nem vagyok abban biztos, hogy az egyik legnagyobb veszély és kockázati forrás itt nem az úthiba, ha durva akarok lenni, megkérdezném, hány embert öltek már meg ezek a kátyúk ?
Clavigo
Ezért vonatozott a felsőcsutkai Cigánypáva..
papa.49
Amihez ,,hozzálátnak,, az mind így jár !!!
Nem tudom feltűnt-e valakinek a legújabb turpisság, felállítják a kamerás portálokat, előtte, utána kb. 400 méterre megcsinálják az utat a többi meg marad ahogy van, a kamera a felújított utat mutatja !!!
Szolnok elkerülő, Lakitelek 44 főút. !!!
namihami
Mégis, milyen állapotban lehetne? Hiszen nálunk olyan olcsó, szinte már ingyen van az üzemanyag. És ugyebár az abban levő útkarbantartásra fordítható százalék olyan alacsony, hogy az utak karbantartására, a többi sokkal fontosabb mellett (stadion, faszerkezetű uszoda, közvilágítás, család, barátok stb.) már hogyan miből juthatna.
És egyébként is, üljön mindenki otthon a seggén, ne lófráljon mindenfele. Akkor majd fel se fog tűnni, hogy kátyúsak az utak.
Eladott Ország
@namihami: alfahir.hu/2017/07/06/hatvan_kalandpark_bicikli_unios_tamogatas_fidesz
SZÁZMILLIÓK A KUKÁBAN: DARABJAIRA HULLIK A HATVANI KALANDPARK, AMIT NEM IS HASZNÁLHATTAK AZ EMBEREK
444.hu/2016/05/15/az-egymilliardert-epitett-hatvani-kerekparut-ujabb-csodaja
Az egymilliárdért épített hatvani kerékpárút újabb csodája.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.