Mellár Tamás közgazdásznak, a pécsi egyetem 64 éves tanárának a jelöltségét Baranya 1-es számú körzetében immár tíz párt – köztük az MSZP, a DK, a Párbeszéd és az Együtt – támogatja. Az LMP eddig nem jelezte visszalépését bár Hadházy Ákos, a párt társelnöke korábban támogatható közös jelöltnek mondta a közgazdászt – írja a Népszava. Az LMP jelöltje a körzetben Keresztes Lóránt, de ő egy nyílt levélben többek között azt írta, hogy visszalépésével az MSZP bukott figuráinak hatalomba való visszatérését segítenéAz LMP jelöltjét egy héttel ezelőtt a pécsi Wildmann János teológus próbálta meggyőzni a visszalépés fontosságáról. Ő azzal érvelt, hogy egy „rothadó rendszer leváltására létrejött technikai koalíció” egyik jelöltje Mellár, s most félre kell tenni a sérelmeket, mert az ország jövője a tét. Az LMP még nem válaszolt. Ha Keresztes visszalép – írja a Népszava –, a pécsiek szerint Mellár biztosan legyőzi a fideszes Csízi Pétert.

Forrás: 168ora.hu
Feltöltő: Manhattan
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

132 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
@Manhattan: Az LMP nem fog bejutni a parlamentbe, Es nemcsak azert mert most is mar vesztett a tamogatottsagabol.
ron werber eroszakos kampanypolitikaja nem a megfelelo eredmenyt hozza,.
Az embereket mar nem lehet tovabb ennyi negativ kampanynak kitenni... Ez a sorosozas, migransozas mar regen visszautottt - legjobb peldaja Vasarhely -, bar ott az LMP normalis volt. Nem tudom, mitol valtozott meg ennyire az alapveto elveik az egymas javara szolo visszalepesekkel...?

Ugy latszik, werber megtiltotta nekik, hogy tobb helyen visszalepjenek, mert akkor elvesztik az egyeni arculatukat.
Amni szerintem nem egyeni, mert tamogatjak a romaniai atszavazas lehetoseget, Szel Berni egyenesen kimondta, hogy 15 millio magyar ME-je akar lenni,, az erdelyiek autonomiai torekveseit is tamogatja, es tulajdonkeppen ugyanazt vallja migrans- es kvotaugyben, mint orban. Akkor megis mitol kulonbozik tole?
Remeljuk, a pecsieknek helyen van a szivuk, eszuk, es a fulke maganyaban tudni fogjak, kire szavazzanak...:o))))

Hajra Pecs, ott tanit az egyetemen a baratnom fia, ott orvos a felesege, ott nevelik a 2 kisfiukat.
AHogy ok mondjak, a helyi ertelmiseggel nincs is semmi baj.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Manhattan
Ha nem lép vissza, nehezen bizonyíthatja, hogy tényleg kormány és rendszerváltást akar. Az LMP azzal adni hitelt az együttműködési szándékának, ha azonnal visszalépne Pécsen, és Veszprémben. A jelenlegi politikai palettán aligha van a közakaratra veszélyesebb, kártékonyabb - magát álságosan kormányváló demokrataként kínáló, ám nem egy megnyilvánulásában a hatalommal kifejezetten kollaboráló - konglomerátum! Lásd pl. azt a friss hírt, amely arról szól, hogy ők márc. 15-én sem közösködnek... Nem tudom, minek kellene még történnie, hogy a koordinált jelöltállításban együttműködő demokratikus erők végre átlássák ezt a nemtelenséget, és elhajtsák, mint a szemtelen piaci legyet!? Persze csinálják, lelkük rajta... de a híveik ennyire naivak lennének, ilyen súlyos politikai farkasvakságban szenvednének? Evidencia: demokráciát reparálandó célzattal antidemokratikus erőkkel demokraták nem kokettálnak, mert az fából vaskarika: elvtelen és abszurd; egyedül meg labdába sem rúgnak, ám minden rájuk leadott voks elveszik, sőt a regnálókat erősíti!
karma1
@Manhattan: Az LMP nem fog bejutni a parlamentbe, Es nemcsak azert mert most is mar vesztett a tamogatottsagabol.
ron werber eroszakos kampanypolitikaja nem a megfelelo eredmenyt hozza,.
Az embereket mar nem lehet tovabb ennyi negativ kampanynak kitenni... Ez a sorosozas, migransozas mar regen visszautottt - legjobb peldaja Vasarhely -, bar ott az LMP normalis volt. Nem tudom, mitol valtozott meg ennyire az alapveto elveik az egymas javara szolo visszalepesekkel...?

Ugy latszik, werber megtiltotta nekik, hogy tobb helyen visszalepjenek, mert akkor elvesztik az egyeni arculatukat.
Amni szerintem nem egyeni, mert tamogatjak a romaniai atszavazas lehetoseget, Szel Berni egyenesen kimondta, hogy 15 millio magyar ME-je akar lenni,, az erdelyiek autonomiai torekveseit is tamogatja, es tulajdonkeppen ugyanazt vallja migrans- es kvotaugyben, mint orban. Akkor megis mitol kulonbozik tole?
Remeljuk, a pecsieknek helyen van a szivuk, eszuk, es a fulke maganyaban tudni fogjak, kire szavazzanak...:o))))

Hajra Pecs, ott tanit az egyetemen a baratnom fia, ott orvos a felesege, ott nevelik a 2 kisfiukat.
AHogy ok mondjak, a helyi ertelmiseggel nincs is semmi baj.
Sámannus
Mehet a lelemplé jelenteni Moszkvába ezt is
Béla333
Akkor talán tárgyaljanak az LMP-vel, ne mocskolódjanak ellenük!
Szerintem tök fölösleges ilyen DK féle áldemokratikus, Fideszhez stílusában hasonló zsarnoki hajlamú pártokkal egyáltalán tárgyalni is.
Gyurcsány és bandája csak bomlasztani tudnak, kárt okoznak az ellenzéki oldalon.
Mellár sem könnyítette meg a helyzetet, amikor az MSZP-Párbeszéd helyi gyűlésén, a párt vezetői tapsa közepette, pártzászlók előtt jelentette be, hogy ő mindenkitől függetlenül indulna.
Kár hogy nem ezt mutatta.
Béla333
@karma1: 21.44
Ne kakkuljál, nem a te döntéseden múlik, hogy az LMP erősebb párt lesz-e a választások után, mint az általad rajongott Gyurcsány féle DK!
Az azért művészet a hazudozásban, hogy az LMP-t még akkor is az összefogás hiánya miatt mocskolod, amikor éppen nyitott az MSZP, a JObbik, a MOmentum felé!
A DK felé nem, ugyanis még egy ilyen alamuszi, mocskolódó, a partnereit rendszeresen eláruló, hátba szúró hazug párt nincs a választékban mint a DK!
nevemnick
LMP a Baranya 4.körzetben édeskevés aláírást tudott összeszedni... nem tudom mit erőlködnek. Még a Momentum és a Kétfarkú is többet szedett össze.
Béla333
Kinek az érdeke, hogy az összefogás kedvéért a többi párt felé nyitó LMP-t elvadítsa az együttműködéstől, többek között az ilyen cikkekkel?
A Fidesznek mivel bomlasztja az együttműködést és a jelek szerint a DK-s bennfentesekne, Gyurcsány szűk körének.
Az okát mindenki találja ki!
karma1
@Béla333: Dicsernem en az lmp-t, ha eppen most lenne miert. Csak az az allitasuk verte ki nalam a biztositekot, hogy ok AKARTAK osszefogast az mszp-vel, dk-val! Erted, Belam? A MULTBAN, vagyis amikor BOTKA volt - majdnem egy eve - az mszp miniszterelnokjeloltje. Mikor csak arrol hallunk egy eve az lmp reszerol, hogy ok aztan senkivel sem, es a momentum detto!
Aztan eddig meg agymassal sem akartak osszefogni, na de most talan ok ketten.
Te is nagyon jol tudod, hogy eddigkizarolag Gemesivel birtak megegyezni, de Gemesi is ugy vallalta a dolgot, ha mindenhol kifejezetten nyeresre fog allni az LMP, mert kulonben o inkabb megy vissza Godollore a megbecsult polgarmesteri posztjara.
Nem akarok veled megint vitatkozni a Gyurcsanyfobiadat illetoen, mert nalad az egy allapot, es en igy elfogadlak, es csiplek is egy bizonyos szinten, de talan nem kene ron werber negativ baromsagait maradektalanul, kritikatlanul atvenni.
Egyebkent pedig Botkanak lehetett igaza: rengeteg fideszes besugo, bomlaszto van az mszp-ben, ez latszik a 10-es, 14-es valasztasi eredmenyeikbol is, es nagyon szomoru, hogy Berniek pont EZT az mszp-t valasztottak. Meg fogjak enni Karacsonyt is, es amikor teljesen ellehetetlenitettek, ugyanugy eldobjak, mint Botkat.
Béla333
@karma1: 22.06
Te is csak pont egy olyan DK-s fanatikus vagy, akit az egész Fidesz/Orbán elzargatása csak akkor érdekel, ha ezt az egészet Gyurcsány vezetné.
Ha ez nem megy, akkor az egész már nem is érdekel, igaz?
Eddig az volt a bajotok, hogy miért nem akar az LMP részt venni a koordinált indulásban.
Most, hogy nyitottá vált, most is azért ekézed, mert nem akar részt venni a koordinált indulásban?
Nekem változatlanul az a véleményem, hogy az ilyen pártokkal, akiknek ilyen fanatikusai vannak, mint te (Manhattant csak azért nem sorolom ide, mivel ő a DK belső körihez tartozik és ő itt a gyűlölködés DK-s karmestere, közvetlenül közvetítve a DK-s vezetés erkölcstelenségét) az ilyenekkel mint az MSZP és a DK nem is lett volna szabad még tárgyalni sem. Rögtön hátba szúrjátok a tárgyaló partnert!
karma1
@Béla333: Megint mekkorat tevedsz! Egyaltalan nem vagyok GYurcsany- vagy DK fanatikus, es jo, hogy ebbe a mocskos bizniszbe Gyurcsany nem akar visszaterni, mint miniszterelnok!
Most kb. ugyanolyan dologert dudorogsz, mint Bokros Lajos. Szidja ezerrel a DK-t, hogy nem akar vele szovetsegre lepni, holott tavaly szeptemberben a DK kerte a szovetsegre a MoMa-t. Akkor nem jott, most meg, amikor o akarja a szovetseget, csodalkozik, hogy kosarat kap.
Nem ez a lenyeg, Belus, csak az, hogy mindenkinek a helyen legyen az esze, amikor szavazni kell menni. Ennyi.
En sokkal jobban hiszek annak a sok ketsegbeesett, egy parthoz sem tartozo tomegnek, aki eddig nem szavazott, es akik miatt Marki-Zay megnyerhette a szavazast.
Ott az LMP nagyon bolcsen dontott, - szerencsere.
Jo lenne, ha ez Pecsett is igy tortenne.
Béla333
@karma1: 22.32
Pontosan Bokros története mutatja Gyurcsányék mérhetetlen aljasságát.
Tavaly szeptemberben is tudta Gyurcsány, hogy Bokrossal csak akkortud szövetségre lépni, ha közösen indulnak, mert ha nem, akkor a MOMA-t megszüntetnék. (Kétszer nem indul a választáson önállóan, akkor automatikusan megszüntetnék)
Gyurcsány és Bokros KÖZÖSEN bejelentették szeptemberben, majd amikor már eltelt 4 hónap, és rohamosan közeledett a választás, Gyurcsány bejelentette, hogy őt már nem is érdekli az együttműködés, menjen fel Boikros a DK listájára!
Hát miféle szövetséges az ilyen? Milyen aljas dolog ez Bokrosékkal szemben?
Most az LMP-t akarnák az ilyen Manhattan féle DK-s vezetők (?) leamortizálni, bármilyen alattomos eszközzel.
Pontosan olyanok a DK-sok, mint a Fideszesek! Szemét banda!
Manhattan
@karma1: Ne állj le vele vitázni. Tudod, hogy hibbant!
Béla333
@Manhattan: 07.44
Anyád a hibbant te barom!
Clavigo
@Béla333: Na ne röhögtessél már a lömöpö hirtelen jött tárgyalási-egyeztetési kényszerével... Tusványoson már egyeztetett a Széltyúk... Melyik párttal is ?
Béla333
@Clavigo: 07.52
Nem egyeztetett semmelyik párttal. Egy nyíltszíni vita volt, azon vettek részt!
Aki egyeztetett az tudod ki volt? A Gréczi Zsolt a szekszárdi borospincében, titkos találkozón!
A Fidesszel!
Clavigo
@Béla333: :)))))))))))))) DDDD :))))))))))))))))))))))))))) Beéjlám,,,,,én annyit röhögök rajtad..:))) Hadházit leszámítva,,szart sem ér a lömöpö. Ő legalább nem ült le egy asztalhoz a Zsírmoréval.
Peller Anikó
@karma1: hé, Te gyurcsányista dékás faszfej, há nem érted hogy te csak egy gyurcs
ányista dékás vagy aki gyurcsányista dékás bazmeg.

Ja várjá, ez nem is Neked szól hanem ennek a gyökéragyú barombellának de mindegy.

Bocs, a Gyurcsány kimaradt: Gyurcsány.

Egy csurcsányista dékás
Clavigo
@Peller Anikó: :)))))))))))))))))))) DDDDDDDDDDDDDDDD :))))))))))))))))))))))
Sámannus
A júdáspénzért be kell vállalni a kokettálást is.? Nem megy holmi egyezkedéssel.
Az egyszázalékos párt úgy viháncol, mint egy kurva a kupiban.
Béla333
Pont az ilyen DK-s barmok miatt mondtam azt, hogy szerintem hibás döntés volt az LMP részéről, hogy a koordinált indulásról leültt tárgyalni az MSZP/DK-val!
Az ilyenekkel egy értelmes gondolatot sem lehet megbeszélni, csak mocskolni tudnak.
Pont olyanok, mint a Fideszesek!
desiro
Bernike fitymasz szekerét tolja, ezt már bebizonyította Posványoson is.
Ennek ellenére bízom Mellár sikerében.
Az LMP nem kerül be a parlamentbe.
Clavigo
@Béla333: Szerintem Te is fitymasz-proletár lehettél régen. Aztán,, mert "" nem jutott krumpliföld "",,,kerestél egy másik segget magadnak.
Béla333
Ilyenek a DK-s fanatikusok által istenített vezetőik:

nepszava.com/2013/08/velemeny/bartus-laszlo-ut-a-bukashoz.html
"Azért nincsenek az ellenzéknek támogatói, mert a lakosok, ha nem tudják is, érzik: a baloldali pártelit, médiaelit, kulturális elit azt várja, hogy Orbán megbukjon, és minden ott folytatódjon, ahol abbamaradt. Jönnek vissza a “mieink”, és megint jön a kivételezés, dől a pénz a központi utasítások szerint, kapjuk az állásokat, a protekcióra épülő lehetőségeket, a megrendeléseket, az állami hirdetőket. Szolgáljuk a pártot a sajtóban, mert a párt utasítja az állami cégeket, hány százmillióért hirdessenek a médiumunkban. Nem csoda, hogy ez a sajtó nem tud szabad lenni, és a “párttal” együtt sunnyogva várja a régi világ visszatérését. Ezek nem szeretik, ha valaki a baloldalt is kritizálni meri, és rontja a zsebük esélyeit. Na, erre a korrupt működésre és bandára nincs szükség, erre mondtak az emberek nemet. Mindenki látja, hogy azt várják, hogy felszabaduljanak nemcsak a másik maffia kiéheztetése, hanem a piac törvényei alól is. De akik nincsenek ebben az elitben, azoknak ez nem tetszik. Azok azt akarják, hogy ennek legyen vége. Aki eddig megtömte a zsebét, és nem tud megváltozni, az menjen el, kezdődjön egy új világ, és igazuk van. A korábbi pártkedvezményezettek összezárnak és megakadályoznak mindenkit, akik ezeken az érdekeken kívül állnak. Ezért nincs igazi radikális ellenzék. Aki nem áll be a korrupt társaság mögé a sorba, azt amortizálják. Jobban, mint a jobboldal. Ez a fő probléma, hogy a rendszerváltó demokratikus elit meghasonlott magával, korrupt lett, megrontotta a sok pénz."
dr. prédikátor
@Béla333: Analfabéla!!! Mi az hogy lömöpö???Ez valami betegség??? olyan mint a lo keh!!!A szédült tyúk még takarítani se jut be!!!
Béla333
@dr. prédikátor: 08.32
Aztán igyekezz még a hátralévő időben, hogy nehogy még jobb eredményt érjen el az LMP, mint az általad imádott Feri pártja!
dr. prédikátor
@Béla333: Te szerencsétlen alnalfabéla!!!Egyszer már a tudomásodra hoztam hogy NEM VAGYOK ELKÖTELEZETT egy párt irányába se!!!Föleg nem a széltyúk álltal képviselt lömöpö iránt!!! KAPISI???
Béla333
Mégiscsak jó és hasznos volt hogy Manhattan (egy a DK belső köreibe tartozó mocsok, aki saját bevallása szerint is napi kapcsolatban van Gyurcsánnyal) behozta ezt a cikket és az első beírásával megadta a jelet az LMP mocskolására!
Elérte amit akart: újra lehet egymást ekézni!
Ha egyszer ez a DK érdeke...
karma1
@Peller Anikó: Dolok a rohogestol megfele,...:o))) Ki az a "csurcsany"? ...:o)))) A tobbit ertettem...:o))
sokanvagyunk
Elolvasva ezeket a "mind ellenzéki" hsz-eket érthető, Mellár miért függetlenként indul.
Főleg nem pártok támogatására van szüksége a győzelemhez, elég ha nem tartanak be neki azzal, hogy pár százalék érdekében résztvevőnek érezzék magukat néhányan - egyébként saját törekvésük ellen téve.
Jozefina
Az LMP-nek el kell számolnia a választók felé, ha a fidesz-kdnp jelölt győt!!! Benrnikének más szelet kellene fognia!!!
Pálinkás Pál
Az LMP-ből most már a dafke beszél...tudják hogy még a bejutás is kétséges...és igazság szerint nincs is szükség egy román seggnyaló minipártra!!
Clavigo
@Béla333: Te Beéjlám...Te lassan már Shikari -Bringás szintjén mozogsz. Jó ez neked ?
koszpeko
@Pálinkás Pál: Ha valamelyik párt összeállna ezekkel s kormányra jutnának ugyan azt csinálnák mint hajdan a Medgyessy-Gyurcsány kormányban a szadesz.
Folyamatosan zsarolnák a többségi pártot.
Csak arra jók, hogy ha lesz egyáltalán lesz 2-3%-os támogatottságuk a demokratikus erőktől vennék el.
koszpeko
@Béla333: "Aki egyeztetett az tudod ki volt? A Gréczi Zsolt a szekszárdi borospincében, titkos találkozón!
A Fidesszel!"

Már megint kezded???
Hol és ki látta?
Mari néni?
Józsi bácsi?
Be ne szarj az erőlködéstől.
Olyan nevetségesen hazudsz mint a narancsos gazdái kedvenc pártodnak és neked.
Igaza van a Manhattanek tényleg egy hibbant barom vagy.
ittott
nem lehet más a politika. Az LMP épp most mutatja be szarháziság csúcsát
Madácsi Pali
Amennyiben az LMP a közös március 15-ét is megfurja, mint október 23-át, nyilvánvalóvá teszi mindenki számára, hogy nem érdekelt a fideSS leváltásában. Hernádi Gyula, volt MSZP-s fideSS kollaboráns ellenjelölt, mutatja nekik az irányt és az elérhető mertéket! Minden kormányváltást akaró szavazó március idusára tisztában lesz az LMP-vel országos szinten, nem csak Pécsett. Vagy részt vesz az egyeztetett indulásban, vagy egy sorba kerül a kamu pártokkal.
Kookas
@karma1: nem téved csak fasz igaz méteres!
Béla333
@Jozefina: 09.01
Mint ahogy a DK-nak is el kell számolni a választók felé, hogy a Fidesz helyett miért az LMP mocskolását tartja a legfontosabb feladatának!
Béla333
@sokanvagyunk: 08.59
Mellár, ha valóban függetlenként indul, akkor talán nem az MSZP helyi gyűlésén, Molnár Gyula MSZP-s pártelnök, Karácsony MSZP-s miniszterelnök jelölt előtt kellett volna bejelenteni, hogy ő függetlenként indulna... Szerintem ez nem volt helyes.
Mint ahogy Magyar ügyvéd is először azt hirdette, hogy ő függetlenként indul és csak akkor, ha őt mindenki támogatja, aztán meg szépen aláírt az MSZP-nek.
Ezek nem helyes dolgok, szerintem! Ez így a választók becsapása.
karma1
@Béla333: Bela, azert legyszi vegyel vissza a kommentelotarsak mocskolasaban. En arra emlekszem, hogy mintha te kuldted volna el az anyjaba @Manhattant...
Engem is, masokat is rendszeresen le-hazugozol, es valahogy be van kattanva az agyadba, hogy mi csak Gyurcsanyistak lehetunk, DK-sok, ejjel--nappal Fletoval logunk...
Ettol a fixa ideadtol aztan a Joisten se tud eltantoritani, ugy ragaszkodsz a sajat otleteidhez, mint kutya a csonthoz.
Megegyszer: ne minositgess tulzottan masokat, mert a vegen rosszabb megiteles ala fogsz itt esni, mint shikari, ruhes, vagy epp a budos halfarok...
Ez utobbi akarmilyen furcsan is hasznalja a forditogepet, de soha senkit nem kuldott el a k.. anyjaba...
Vagy nyugodtan tartsd meg ezt a loszemuveges stilusodat, de akkor ne csodalkozz, hogy mindenki csunyan fog teged letamadni.
Tudod, amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten...
En is csak annyit irtam le, hogy aki kepes egy ekkora hazugsagot leirni - vagyis Szel azt mondta, hogy o mindenkor kesz volt az osszefogasra - hat egy ekkora ordas hazugsagot en nem birok lenyelni. O volt az, aki elore megmnondta, hogy SENKIVEL nem kozoskodik, - es a fenti cikkben allitolag meg a DK-nak is felajanlotta az egyuttmukodest.
Csak ne hazudjon valaki a szemembe egy ekkora ordast, de tudod mit? Az osszes polgar arcaba se nyilatkozzon ilyet, mert csak megvetest fog kapni toluk... Vajon miert csokkent az elmult honapban 1 %-ot az LMP tamogatottsaga? Nem pont veletlenul Bernike miatt? Mert Hadhazy dolgozik legalabb 5 ember helyett, probalja kijavitani, amit Bernike elqu'r...
Meglatjuk aprilis 8-an.
verőce21
Az LMP - és más pártok sem -, nem léphetnek vissza a végtelenségig, hiszen a saját országos listájukat is kockáztatják vele. Átvitt értelemben a párt létét.
Csak a hülyék hiszik azt, hogy a politikából élni akarók majd csak úgy visszalépegetnek mások javára. A végén senki nem fog visszalépni mások érdekében. A lényük és az egojuk nem engedi meg. (Na meg a választási matematika sem.)
Az ellenzékiek nem véletlenül nem tudnak megegyezni már az indulás feltételeiben sem.
Béla333
@Clavigo: 09.17
A véleményem a sajátom, az hogy ez neked tetszik vagy sem, nem érdekel!
Én sem minősítem a te szellemi és erkölcsi szintedet, bár esetenként a nem létezőt nem is lehet minősíteni...
Béla333
@ittott: 09.34
Már hogyne lehetne más a politika!
Csak legfeljebb az olyanok, mint te ezt nem értékelik sokra.
Neked az a politika, amit ebben az országban az elmúlt 30 évben láttál.
De hidd el nagyon sokan vannak, akiknek ebből elegük van!
verőce21
Meg kell adni mindenkinek a választáson való indulás lehetőségét! Ez a demokrácia.
A lipsik nem tudnak csak diktatúrában gondolkodni még mindig!
Béla333
@Madácsi Pali: 09.51
Hülye lenne az LMP, ha az itt olvasható, magukat demokratának hazudó párt fanatikusok szintjéhez igazítaná a saját elképzelését.
Ha ezzel a csürhe DK-val egy színpadra áll, akkor az LMP szimpatizánsok elfordulnak Szél Bernadettéktől. Én is!
Béla333
@Horizont: 10.12
Nyilván elgondolkodtak és az én hatorozott ellenzésem ellenére nyitottak az MSZP/DK felé.
De a jelek szerint és az itt olvasható mélységes sötétséget látva teljesen elhibázott döntés volt az LMP részéről azt gondolni, hogy egy MSZP-s vagy egy DK-s tud demokratikus módon gondolkodni!
Béla333
@karma1: 10.20
Te csak röhigcsélj Pellen Anikó mélységes sötétségén!
Foglalkozz a saját csürhéddel!
koszpeko
@Béla333: Engem.
Tényleg hibbant vagy.
A narancsosokkal együtt szembe mész az autópályán.
Egy autóban vagytok.
Béla333
@koszpeko: 10.39
Szarok a véleményedre!
verőce21
@Béla333: (10:37) Mire jó megmondani az igazságot, ha egyszer a hazugság a logikus?
Béla333
@verőce21: 10.41
Ebben az országban nem kell más, mint a hazugság!
Képtelenek vagyunk szembenézni az igazsággal!
koszpeko
@Béla333: :D :D :D
Jól megértitek egymást a narancshuszárokkal :D
Ennyit az ellenzéki szélkakas Berniékről és szavazóikról.
ORBÁNNAL NINCS ALKU!!!
verőce21
@Béla333: De a politikus lényéből fakad a hazugság. Mégis mit vársz, mitől más...?
karma1
@Béla333: Legyszi, baszd meg le @koszpeko-t, latod, az idegessegtol mar nem tudod, kit toltal le, kit nem...
De akarmelyikunket kuldod el a jo francba, tudnod kell, hogy az olyanok, mint o, @clavigo, @Manhattan, @Horizont vagy @Madacsi Pali ha elmegy szavazni, es ugy latna, hogy a legeselyesebb a korzetukben mondjuk Hadhazy, akkor egeszen biztos, hogy Hadhazyra szavaznanak, nem egy masik minipart eselytelen jeloltjere, hogy elvesszen a szavazata.

Mert lehet, hogy ok - ugye, en nem szavazok - , de ok teljesen biztosan felelos, gondolkodo magyarok, akik a kormanyvaltasra szavaznak, es ha eppen Hadhazy allna nyeresre, akkor tudnak, hogy MINDENKI ot tamogatna. A Dk-sok, az MSZP-sek, a Jobbikosok - MINDENKI, mint ahogy Hodmezovasarhelyen is tettek! Es tennek ezt nem az LMP, hanem Hadhazy SZEMELYE miatt (egyaltalan nem a Szeltyuk miatt, aki szemelyesen mutatja ki elkotelezettseget orban fele, lasd posvanyosi egyuttmukodes, romaniai magyarok atszavazasa, erdelyi autonomia tamogatasa. Hadhazyrol semmi ilyet nem lehet elmondani - o harcolni fog a korrupcio ellen akkor is, ha bejut a kormanyba).
Kicsit elfelejted, hogy nem parttagokkal viaskodsz itt, hanem EMBEREKKEL, akik pont olyanok,mint a masik 8 millio , nem fideszes.
Béla333
@koszpeko: 10.45
Orbánnal nincs alku, de mivel a jelek szerint a DK-s fanatikus csürhe ugyanolyan erkölcsi és szellemi szinten van, mint a Fideszesek, így (részemről) a DK/Gyurcsányékkal sincs alku!
Gyenge elméjű: Szél Bernadett és én az nem ugyanaz.
Még csak párttag sem vagyok!
Próbáld felfogni, mégha nehéz is!
karma1
@Béla333: Belus, TE IS fogd fol, hogy MI SEM vagyunk semmilyen partnak sem a tagjai! Mi nem mondtuk, hogy te parttag vagy, de teljesen ugy viselkedsz, mintha te lennel a kampanyfonok es az lmp szovivoje.
Ennek ellenere mi is elhisszuk, hogy te nem vagy lmp - bar irod, hogy javaslatokat teszel nekik -, ugyhogy lecci te is hidd el, hogy mi sem vagyunk semmilyen partnak sem a tagjai, "csak" gondolkodo, lato emberek. (Ja, es mi nem adunk tippeket semmilyen partnak sem.)
Béla333
@karma1: 10.49
Hazudsz már megint! Ti nem ilyenek vagytok!
Semmi szükség itt most a DK-sok demokrácia felfogását szebbnek mutatni a valóságnál.
Elég annyi, ha egy semleges olvasó végig olvassa a beírásokat!
Én pl. rühellném, ha egy DK-s is az LMP-re szavazna, bármilyen megfontolásból is!
Ti DK-sok vagytok a Fidesz után a demokrácia legnagyobb ellenségei!
Az ország szégyene!
karma1
@Béla333: Orulj, hogy miattam mar nem kell ANNYIRA szegyenkezned! Te hazudsz egyebkent, es te vagy a hibbant!
Remelem, hogy nemcsak, hogy DK-s nem, de semmilyen mas part tagjai se fognak atszavazni LMP-s kepviselore, ha eppen arra lenne szukseg a valasztaskor!
Te tenyleg orbant akarod megtartani a poziciojaban! Nyugodj meg, NEM lesz orban megegyszer miniszterelnok. De az lmp sem fog bejutni a Parlamentbe... Nyugi, Gyurcsany se lesz ME...
Szerencsere ezen az oldalon barkit lehet ignoralni. En is ezt fogom tenni.
Na pa. Majd gondolok rad aprilis 9-en, reggel.
Béla333
@karma1: 10.58
Miért ne kellene miattad szégyenkezni? Eléggé szégyellni való az, ha a világ másik feléről olyan vehemenciával véded a hazai bűnözőket, ahogyan te teszed.
Ha az igazság megismerése hajtana, az, hogy egy élhetőbb ország legyen ott, ahol születtél, akkor az rendben lenne.
De te egy párt szekerét tolod, sokszor alantas eszközökkel.
Szégyellhetnéd magad, bár az ilyenek nem szokták magukat szégyellni!
Béla333
És ez a mocskos Manhattan úgy és akkor ugrasztott itt mindenkit össze, amikor még egyáltalán nem biztos, hogy az LMP nem fog visszalépni Mellár Tamás javára, ugyanúgy, ahogy nyitottnak mutatkozott az MSZP-vel, a Jobbikkal, a Momentummal a koordinált indulásra!
De a DK-soknak ez az ami nem felel meg!
Csizmás Kond
..ha visszalépne meg hasonló badarságok...most akkor nem kéne direkt odategyék hogy még véletlenül se merüljön fel az esélytelensége ?...aki így kampányol az szerintem tehetségtelen és azért fél.
Pálinkás Pál
Úgy látom a mi Bélánk bekattant...mindig marhaságot ír ,de ma elemében van!!!De nézzük el neki..ha nem lenne LMP,akkor a fideszre szavazna...ez így a kissebbik rossz!!!
Béla333
@nyanya001: 11.12
Ne terjessz hazugságot!
Te is tudod hogy az LMP fej-fej mellett halad a közvéleménykutatók szerint a támogatottságban.
Egyszer az egyik mér egy kicsivel több támogatást az egyiknek, aztán másnap meg fordítva.
Persze értem én, hogy egy sötét agyú, a szarkeveréshez értő DK-snak az az érdeke, hogy egy másik párt támogatottságát alacsonyabbnak mutassa a valóságosnál, azzal remélve egy kis több szavazatot, de ez akkor is csak egy HAZUGSÁG!
Aminek a terjesztése a Fidesznek jó és a vele azonos erkölcsi szinten levő DK-nak!
Béla333
@Pálinkás Pál: 11.15
Ha nem lenne az LMP, akkor már megléptem volna azt, amit most őszre tervezek, ha nem látszik arra remény, hogy egy élhető ország legyen itt: elmenni innen!
Ez ma egy hülye, élhetetlen ország, tele idiótákkal!
Olyanokkal, amilyen te is vagy!
nyanya001
@Béla333: egyre jobban elhatalmasodik rajtad az agybaj habzik a szád téped, de mire ?
Nem tudsz mást, mint ocsmánykodni ?
Persze, a normális társalgás neked magas, mint kacsának a farzseb.
index.hu/belfold/2018/01/21/fidesz_jobbik_mszp_lmp_momentum_mszp_felmeres/
amennyiben lehet hinni a felmérőnek.
iluminati
@Béla333: Egy bajvan az ellenzéki pártokkal...tányérral a kezükben tolakodnak az asztalhoz...

Habár a legnagyobb fegyver lenne ha az utolsó pillantatban összefognának...és megalakítanák a Nemzeti koalíciót..de ez még reménytelen...
Béla333
@nyanya001: 11.27
Már bocs, de mélyedj már magadba el egy kicsit!
Ki terjeszt egy másik pártról hazugságot? Te jöttél ezzel a facebook hazugsággal, nem?
A közvélemény kutatók eredményeit meg rendszeresen leszólják, ha olyan eredménnyel jönnek ki, ami nem a saját elképzeléssel egyezik, de rögtön elfogadják, ha azzal egy másik párton/politikuson lehet ütni egyet!
De még az általad beidézett közvélemény kutató is ezt írja, ha elolvastad volna:
"Az aktív és elkötelezett választók között a Fidesz 50 százalékot ér el, a Jobbik 16 százalékos. A szocialista pártot az eltökélt szavazók 13 százaléka támogatja, a DK-t 8, az LMP-t 7 százalék. A Momentum az aktív szavazók 2 százalékára számíthat, az Együtt, a Kétfarkú Kutyapárt és a Liberálisok 1-1 százalékosak."

És mivel ezek az "aktív és elkötelezett" szavazók szoktak elmenni voksolni, így mégiscsak hazugság amit a facebook bejegyzéseddel terjesztesz, miszerint az LMP-t a vonal alattiak közé sorolod.
Nem kellene!
Béla333
@iluminati: 11.27
Ennél már csak egy nagyobb baj van: ha valamelyik ellenzéki párt nem is a Fidesz elzargatásáért dolgozik, hanem a morzsákkal megelégedve azért, hogy az ellenzéki térfélen minél nagyobb részt tudjon magának kihasítani!
Összefogni? Az ilyen szinten levő szimpatizánsokkal rendelkező pártokkal?
Ahhoz az akarat kevés. az aljasság ellen kevés a jószándék...
nyanya001
@Béla333: Az LMP akkor győzi le a Fideszt, amikor a ló köp !
Jó lenne, ha Szél Bernadett belátná, csakis összefogással lehet ezeket
elküldeni a francba !
Nem kell szeressék egymást, de az ország érdekébe ÖSSZE KELL FOGNI !!!
Csak egy kis történelmi emlékeztető ... ha annak idején Sztálin, Churchill nem fognak össze,... pedig nem voltak ugye nem kell folytatnom ...
Próbálj meg normális emberi hangon vitatkozni ! ( Szandokan) ha nehezedre is esik.
Béla333
@nyanya001: 11.46
Nem hallottál arról, hogy az LMP nyitott az ellenzéki pártok felé a koordinált indulás ügyében?
Csak úgy megszokásból mocskolod őket?
nyanya001
@Béla333: Ja és még egy !
Ha egy románnak, még oly közel is van, van joga itt kommentelni,
akkor úgy gondolom a Karma1-nek is joga van mg akkor is ha messzebb van !
Béla333
@nyanya001: 11.46
Emberi hangon? Olvastad az ehhez a cikkhez beírt kommenteket?
És te úgy gondolod, hogy engem kell kioktatnod?
nyanya001
@Béla333: Hol mocskoltam ?
Eszeden vagy ? Te mocskolod itt a dékésokat meg az emeszpéseket !
Béla333
@nyanya001: 11.49
Mindenkinek joga van mindenhez!
Szart kavarni, mocskolni, hazudozni, bármit bármikor!
Csak hajrá! Még neked is megvan a jogod! Hazudj bátran az ilyen Facebook bejegyzésekkel!
Béla333
@nyanya001: 11.52
Na jó! Nem mocskolás az, hogy olyat állítasz az LMP-ről, ami nem igaz. Hiszen a héten elkezdték a tárgyalást a koordinált indulásról.
Nem mocskolás, hanem hazugság!
nyanya001
@Béla333: Legyen szép napod Szandokán ! :))
Béla333
Hiú remény azt gondolni, hogy ha valakit hazugságon kapnak, akkor azt beismerje az illető. Esetleg még elnézést is kérjen??!!...
dr. prédikátor
Analfabéla / alias sandakán/te aztán tényleg egyre sötétebb leszel.! csak nehogy megöngyilkold magad ha a szédülttyúk bercike nem jut be a parlamentbe még szart takarítani se!!!
Veleda
Na, b@sszátok meg, ezért nem lesz itt összefogás, csak összefosás! Mindíg akad valaki aki kiszivárogtatja az öszödi eszeteket!!
Béla333
Hazudni lehet tekintély csorbulás nélkül, hiszen mindenki hazudik, igaz?
Elnézést kérni, ha kiderül, hogy valaki hazudott azt nem lehet! Csorbulna a kemény DK-s imázs... A politikusok sem kérnek semmiért bocsánatot!
Lopni is lehet, ha a mi oldalunkról van szó, ha a másik oldalról, akkor az egy mocskos dolog.
Aljas eszközöket is lehet használni egy másik párt lejáratására, hiszen egy DK-s szerint ez a POLITIKA!
Beteg ország, beteg felfogás, beteg lelkületű emberekkel!
Béla333
@Veleda: 12.17
Ha éppen nincs gond, jön egy DK-s és belerondít a dolgokba!
Mint Gyurcsány az ellenzéki térfélen: minél rosszabb, annál jobb (szerinte és neki!)
Veleda
@Béla333: 12.19 Cáfolom! A DK van annyira erős és szervezett, hogy beleordíthat a Fideszbe is, és bármelyik operett táncos balos pártba:))
Pálinkás Pál
@Béla333: De jó duma,kár hogy nem igaz!!!
karma1
@nyanya001: Nem ertem. Kivel van fej-fej mellett az LMP, csak mi nem tudunk rola? Na, mindegy, en mar nem fogom Belat megszolitani, de eleg nehez dolga lesz, ha az otthon eloket is idiotaknak tartja, meg azokat is, akik nem elnek otthon...
Kulfoldon nem lehet am csak ugy kimondani valakire, hogy hulye, mert gyorsan visszakerdeznek am,...:o))))
Na, mindegy,. Inkabb vagyok DK-s, mint arulo LMP-s...:o))) Ha mar ,...:o))))
Béla333
@karma1: 12.44
Mit nem értesz? A leírt szöveget?:
"...a DK-t 8, az LMP-t 7 százalék. " Ez neked nem világos?
És áruld már el, ha már ilyen nagyvilágot látott valaki vagy:
Külföldön lehet hazudni, mocskolni, valótlanságot állítani, uszítani vagy ha így teszel akkor esetleg beverik a szádat? Csak úgy a kíváncsiság végett sötét agyú, az ország érdekei ellen ténykedő kibicelő DK-s!?
karma1
@nyanya001: Mert en mar elvesztettem a fonalat...:o)) Most eppen azt nem ertem, hogy kivel van eppen nagyon versenyben Bercike... Na, mindegy, elmegyek aludni,. mert faradt vagyok, es kulonben is en mar holnap vagyok,...:o))
Béla333
@nyanya001: 12.46
Ne aggódj miattam, nem szenvedek, csak éppen a hazugságot nem viselem.
A te beküldésedre is csak ezért válaszoltam!
Béla333
@karma1: 12.55
Szerintem nálad meg sem volt sohasem az a bizonyos fonál, így nem is tudtad elveszíteni! =)))
karma1
@Béla333: Béla333
@nyanya001: 11.12
Ne terjessz hazugságot!
Te is tudod hogy az LMP fej-fej mellett halad a közvéleménykutatók szerint a támogatottságban.
Egyszer az egyik mér egy kicsivel több támogatást az egyiknek, aztán másnap meg fordítva.
Persze értem én, hogy egy sötét agyú, a szarkeveréshez értő DK-snak az az érdeke, hogy egy másik párt támogatottságát alacsonyabbnak mutassa a valóságosnál, azzal remélve egy kis több szavazatot, de ez akkor is csak egy HAZUGSÁG!
Aminek a terjesztése a Fidesznek jó és a vele azonos erkölcsi szinten levő DK-nak!
thumb_up replyVálasz
Béla333
@karma1: 12.59
Elveszett a fonál, mi?
nyanyának a 11.12-es facebook beküldésére reagáltam. Amiben szokás szerint az LMP ellen agitált!! Nem könnyű úgy élni, hogy fogalmad sincs mi miért történik, ki és mire válaszol, igaz?
Bár téged ez a jelek szerint egy cseppet sem zavar!
Béla333
@dr. prédikátor: 13.00
Ne tedd! Hiszen olyan szép az élet...==)))
dr. prédikátor
@Béla333: Én nem is,rád gondoltam hogy bánatodban megteszed. De ígérem viszek virágot!!!
Pálinkafőző Rézüst
@Béla333: bélám tojlátok a fidesz szekerét... szégyen ez, nagy szégyen...Miért csináljátok? Pénzért...? szdsz 2.0 ... boááááááááááááááá... :(
Béla333
@dr. prédikátor: 13.09
Miért lennék én bánatos? Dühös az vagyok, de bánatos?!
Hogy az olyanok mint te hoztátok a nyakunkra ezt a mai helyzetünket és az olyanoknak, mint te köszönhetnénk azt is, hogy ha rajtatok múlna, a következő 50 évben ugyanúgy a Fidesz és az MSZP/DK váltogatná egymást a kormányon, továbbra is szárazra lopva az országot!
De van egy rossz hírem: az embereknek a Fidesz mellett egyre inkább elegük van a maffia társ MSZP/DK-ból is! El lesznek a Fidesszel együtt ezek is takarítva! Remélem!
Béla333
@Pálinkafőző Rézüst: 13.12
Hazudozni jó mi? Vagy csak berúgtál? "boááááááááááááááá... "
De most már könnyebb, nem?
dr. prédikátor
@Béla333: Analfabejla!!! Iszol te rendesen???Vagy csak imitálod!!!??
koszpeko
@Béla333: Te pofázol, hogy mi bántjuk szegény pártodat?
Te neked szól minden hsz.-od a D.K. és Gyurcsány gyalázásáról.
Neked feneketlen a gyűlöleted Gy.F. irányába.
Ha valami jót akar tenni a D.K. azt is Gy.F. pocskondiázására fordítod át.
Nézd már meg a hozzászólásaidat!
Úgy kezdődött, hogy visszaütöttünk ugye?
Fogyatékos vagy s ez az idő előre haladtával csak romlik.
Innentől kezdve szarok a beírásaidra.
Ha meglátom, hogy te küldted a hírt arra sem veszem a fáradtságot, hogy elolvassam nem hogy komenteljek rá bármit is.
Egy hülye gyűlölködő hibbanttal nem lehet mit kezdeni.
A narancsködösökkel jól megérteted magad.
Beszélgess velük.
Még nem olvastam, hogy bármelyikkel vitába szálltál volna.
De bezzeg az ellenzéki pártokat, vagy minket folyamatosan basztatsz.
Ez vagy te.
Egy köpönyeg forgató.
Állitom ha vissza jönne a Kádár rendszer te az elsők között lennél akinek előkerül a párttagkönyve.
bencemacska
@sokanvagyunk: ma, 08:59
Ezért volt nagyon okos Márki-Zay -vagy tanácsadóinak - ötlete a független- párttámogatással történő indulásról!!!
Mellárnak is van annyi esze, hogy milyen példát kell másolni!!!
hetöndöe
@Béla333: Kedves Végh Béla! Az miért van,hogy a város legfrekventáltabb és legdrágább plakáthelyein kizárólag két párt plakátjai virítanak?Fidesz-LMP koalíció?
bencemacska
@karma1: ma, 10:20
Ne strapáld magad!
Ha valaki ennyi időn át nem veszi észre, hogy nem a szembejövők hülyék, hanem ő megy szembe a forgalommal és neki kell valamit tenni a forgalom biztonságának helyreállításáért, akkor felesleges őt figyelmeztetni!
Clavigo
@Béla333: A tiedé,,,Beéjlám. Az a lánctalpas,,,,amelyik tundra-bugyiban szolgálja ki a haverjaidat,,,mikor üríteni támad kedvük... Óvatosan anyázzál,,kis lömöpö-s buzernyák..,,mert a szád le lesz tépve a seggedig,,,hogy legyen valami fogalmad a hegesztőkötényről...kicsi lmp-s.
bencemacska
@verőce21: ma, 10:20
Igazad van!
De ezért kellene tárgyalni egymással, és a billegő körzetekben megegyezni.
Ahol a Fidesz "mindent visz", ott kár erőlködni! No ott kell elindítani azt a 27 jelöltet mindenkinek, hogy meg legyen az országos lista állításához szükséges egyéni jelöltjük.
Ezt a matematikát még az analfabéták is megértik, - ha akarják!
bencemacska
@verőce21: ma, 10:41
A hazugság és a hazugságra késztetés pedig bele van írva a választási törvénybe!
ittott
@Béla333: az a helyzet, hogy valóban vannak változások, melyekről írtál. látom magam is. csak az a helyzet, hogy a politika a hatalomról, és a főhatalom megszerzéséről szól. ha az egyik főszereplő hamisan játszik, akkor a másik is rákényszerül. és mindig lesz hamis játékos.innentől fogva nem lehet más a politika.
bencemacska
@karma1: ma, 10:58
Gratulálok!
Örülök, hogy rájöttél, felesleges vizet gereblyézni!!!-:)))
verőce21
@bencemacska: (14:03) Sajnos azt kell írjam, hogy neked viszont nincs igazad. Vagy inkább túlzott optimizmusodból kifolyóan tévedsz.
Nem olyan könnyű ám ezeknek a kisebb pártoknak országos listát állítaniuk. Örülnek, ha sikerül összekaparni a szükséges támogatásokat az országos listához, és akkor nem adnak le belőle, nem lépnek vissza, mert akkor oda az országos listájuk.
Ennél "keményebb" matematika ez, nem Mórickáknak való.
verőce21
@bencemacska: És nem is adják ki a pártok a titkaikat, miért nem lépnek vissza valahol. Mindenesetre, a jelölések lezártával tisztul a kép a pártvezetők előtt is, hol engedhetik meg maguknak, hol léphetnek hátra, hol nem. Addig pedig fölösleges ezeket a kattintásvadász cikkeket elemezgetni, vitázni.
bencemacska
@verőce21: 27 helyet nem is olyan nehéz összeválogatni, ha egyeztetnek egymással!
De ugye nem sorolod a kis pártok közé az LMP-t, aki ugye kormányalakításra készül. Legalább is így hirdeti a programját!!!
propeller.hu/itthon/3338080-hamisak-lmp-jeloltet-tamogato-alairasok-feljelentest-tesz-kisvardai
advocat
Ha innen nem lép ki az LMP, akkor biztos, hogy még eszembe sem jut rájuk szavazni! Ennyire Orbánbérencek nem lehetnek!!! Igaz kedves Bernike, aki miniszterelnök jelölt. Álmomodik a kedves.
karma1
@bencemacska: Meg a valasztasok elott orbant letartoztatjak. Me'g nem tudom, miert, de nem lesz szabadlabon aprilis 8-an. Legalabbis eddig ugy nez ki. Es nem lesz semmifele balhe a valasztasok korul, sem utana...:o))) Ja, es orban NEM lesz ME megegyszer...:o))))
bencemacska
@karma1: ma, 21:51
Nagyon merész jóslatok, de NEKED LEGYEN IGAZAD!!!
karma1
@bencemacska: Van ra mo'dom, hogy megtudjam...:o))) En megmondtam Marki -Zay gyozelmet is elore...:o))) Mosolyogtunk is rajta eleget az itteni kommentelo baratnoimmel a Facebook-on,...:o)))))
Sajnos, csak az okat nem tudom elore megmondani, hogy miert kell neki majd dutyiba vonulnia. Illetve millio es egy oka van, de nem kell aggodnom: minden nap kidol egy csontvaz a garderobe-bol...:o)))) Soha nem tudhatjuk, hogy az elkovetkezendo 33 napon mi fog meg tortenni.
Az allitasom nem tolem fugg, de ugy erzem, hogy nem lesz veletlen...:o)))
bencemacska
@karma1: ma, 22:18
Az biztos, hogy a veje jól előkészítette a lámpavasakat!-:)))
verőce21
@karma1: (22:18) Kártyavetőkkel tartod a kapcsolatot?
verőce21
@bencemacska: (16:18) Nemhogy "27 helyet nem is olyan nehéz összeválogatni", hanem elég nehéz összeszedni is a jelöléseket úgy, hogy 9 megyéből legyen az a 27 körzet!
Egyébként nincs országos listájuk, ami sok pénz! Sok-sok pénz! Sok százmillió forint! És az ilyen és hasonló kaliberű pártok vidéken csak megyei jogú városokban, esetleg megyeszékhelyeken vásárolnak aláíróíveket az arra szakosodott aláírásgyűjtőktől. (Szerdától pl. a Fidesz aktivisták már másoknak gyűjtöttek ajánlásokat.)
Elég necces tehát az a "csak" 27 körzet, 9 megyéből, nemigen mondanak le erről a kisebb pártok, mint pl. a cikkben szereplő sem.
bencemacska
@verőce21: ma, 12:32
"Elég necces tehát az a "csak" 27 körzet, 9 megyéből, nemigen mondanak le erről a kisebb pártok, mint pl. a cikkben szereplő sem."
Lényegében igazat adtál nekem abban, hogy a kis pártok számára a választáson való indulás biznisz, és nem politika, vagy még inkább a társadalom igényeinek megkérdezése és teljesítése.
De arra nem gondoltam, hogy közéjük sorolod a "kormányváltó" LMP-t is.
A ME jelöltjük úgy kampányol, mintha már csak a koalíció kötés lenne hátra! -:)))
verőce21
@bencemacska: (12:48) Látod, Téged, mint öreg rókát is érnek még meglepetések! :)
Nemcsak a kis pártok számára, az egész választási cirkusz egy nagy biznisz. :)
JAJMÁR
Ha az LMP annyira jelentéktelen lenne, - mint azt némelyek képzelik - nem számítana, hogy visszalépnek-e Mellár Tamás javára, vagy sem! De nem az, egyáltalán nem jelentéktelen.
Amúgy biztos vagyok benne, hogy végül megegyeznek :)))

Nem úgy, mint ebben a dalban - valahogy ez jutott eszembe -, de mindenképpen jókedvre derít:
www.youtube.com/watch?v=F79G2pAX_fE

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.