Kampányt indít a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítésére a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) az Interfel francia zöldség-gyümölcs szakmaközi szervezettel, az 5 millió euró költségvetésű program finanszírozását az Európai Unió (EU) 80 százalékban vállalja, az agrárkamara 1,2 millió euró támogatásban részesül – közölte a NAK kedden az MTI-vel.

Indul a kampány a zöldség- és gyümölcsfogyasztás növelésére

Fotó: Pixabay

A közlemény idézi Győrffy Balázst, a NAK elnökét, aki elmondta, az európai friss kalandok elnevezésű hároméves, 2018-2020 közötti edukációs kampány főként a gyermekeket és a gyermekes családokat ösztönzi a friss zöldség- és gyümölcs fogyasztására.

A NAK szerint a fogyasztásnövelő kampányt igazolja például az a GfK-kutatás is, amely szerint a többi között a gyermekes családok vásárolják a legkevesebb friss zöldséget és gyümölcsöt.

A NAK közölte, ha a jelenlegi napi fogyasztást 460 grammra sikerülne emelni, az önmagában 730 ezer tonna termelésbővítésre és több mint 100 milliárd forint új érték előállításra adna lehetőséget a magyar gazdáknak.

(MTI)

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Macskaszem
Nem kampány kell fogyasztás serkentésére, hanem megfizethető árak.
JAJMÁR
Biztos nem ismerik a zöldsėgeket az emberek,. Lehet, hogy màr elfelejtettėk milyen az ízūk. Hàt, rėgen v. mėg soha nem volt ilyen drága.
papa.49
Egy kicsit megint elbasztátok az időpontot, úgy 3-4 hónap múlva lenne reális ez a kampány !!!
Hozzáértés NINCS !!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.