A zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítésére indít kampányt a NAK az Interfellel együttműködésben. A Francia Intézetben tartott sajtótájékoztatón elmondták, hogy Magyarországon a kisgyerekes családok fogyasztják a legkevesebb friss zöldséget-és gyümölcsöt. A kezdeményezés célja, hogy vonzóvá tegye és növelje a zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és gyermekes családok körében Magyarországon. A megnyitón történelminek nevezték az eseményt, hiszen nemzetközi projektről van szó francia-magyar együttműködésben. Győrffy Balázs NAK elnök elmondta, hogy az EU 133 millió eurót különített el a tagországok szakmai szervezetei által javasolt promóciós kampányára, melyben a lakosságot és a gyerekeket szólítják meg, hogy ösztönözzék a zöldség-gyümölcs fogyasztását. A program 80%-át az EU finanszírozza, 20 %-ot az abban részt vevő szervezetek állnak, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara esetében ez 1,2 millió euró támogatást jelent. A cél kettős, az egyik oldalon az...

Forrás: gazdahely.hu
Feltöltő: gazdahely
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

staro2
No ebből lesz a kamarai vezérkar tanulmányútja Tahitire,a trópusi gyümölcsök fogyasztásának tanulmányozására.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.