Tegnap az MSZP és az LMP vezetői tárgyaltak, hogy itt-ott visszalépnek egymás javára, két fontos körzetben, Csepelen és a Belvárosban is.

Az MSZP és az LMP közötti egyztetésekről nem mindenki tudott, vagy nem akarta, hogy mások megtudják. Karácsony Gergely, az MSZP és a Párbeszéd miniszterelnök-jelöltje az Index szerint kacsának nevezte a tárgyalást az LMP-vel, de az LMP miniszterelnök-jelöltje, Szél Bernadett közben megerősítette, hogy zajlanak ilyen tárgyalások.

Az LMP nem kér az MSZP ajánlatából

MTI Fotó/Soós Lajos

Délután Karácsony viszont már azt mondta, tárgyalni szeretne az LMP-vel és az Együttel arról, hogy az MSZP–Együtt Csepelen, a Belvárosban, Gödöllőn és Szekszárdon visszalépjenek, ha a másik két párt mindenhol visszalép, ahol nincs esélyük.

Este viszont már Ungár Péter, az LMP elnökségi tagja a Facebookon azt írta, ez az ajánlat elfogadhatatlan.

Cikk- és címlapkép: MTI Fotó/Soós Lajos

(Index, Blikk)

109 hozzászólásarrow_drop_down_circle

namihami
Vajon miért mondja szinte mindenki, hogy az LMP a Fidesz egyszerű segédcsapata?
A Bernike beleállt a schifferi pályába és tökéletes kiszolgálója a fideszi akaratnak. Ez a néhány százalék biztosítja a Fidesz (valószinűsíthető) nyerését és a Szélliba további fizetését.
Aztán:: ""Körötte csend..."" és lehet a Vezér által biztosított képviselői helyen a ""Lopós"" cédulával szórakozni.
ŐFELSÉGE ELLENZÉKE.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
papa.49
Miért nem csodálkozom, mert ezt vártam ...
Béla333
Mondtam, hogy teljesen felesleges az MSZP/DK-tól azt várni, hogy Orbánék leváltása érdekében hajlandóak lennének bármi korrekt megoldásra.
Csak a saját pecsenyéjüket akarják sütögetni.
Nincs rájuk semmi szükség! El kell őket is kergetni a Fidesszel együtt oda, ahová valók: a történelem szemétdombjára!
Jozefina
Szerintem szerep tévesztésben vannak néhányan, akik lmp nevében nyilatkoznak. Ez már annyira le amortizálódott, hogy csak a fidesz-kdnp szárnyi alatt juthatnak be a parlamentbe. Lesz belőlük is egy tagság sehol "kdnp2" szerű képződmény.
namihami
Vajon miért mondja szinte mindenki, hogy az LMP a Fidesz egyszerű segédcsapata?
A Bernike beleállt a schifferi pályába és tökéletes kiszolgálója a fideszi akaratnak. Ez a néhány százalék biztosítja a Fidesz (valószinűsíthető) nyerését és a Szélliba további fizetését.
Aztán:: ""Körötte csend..."" és lehet a Vezér által biztosított képviselői helyen a ""Lopós"" cédulával szórakozni.
ŐFELSÉGE ELLENZÉKE.
Yoda69
@Béla333: Miert elfogadhatatlan neked az hogy visszalepjenek ott ahol nincs eselyuk? Ezt minden normalis part megtette, vagy megteszi.
Erthetetlen szamomra mit akar az LMP. A valasztoi meg fogjak oket buntetni ezert az idiota makacssagert.
Béla333
@namihami: 08.50
Nem mindenki mondja, csak ti, DK-sok és esetleg MSZP-sek mondjátok ezt, hátha minél többen elhiszik a hazugságaitokat.
A saját pártotok disznóságait igyekeztek eltakarni azzal az arrogáns LMP elleni támadással, amit itt is látunk.
Az LMP hülye lenne szerintem egy ilyen sértő, megalázó, hazug ajánlatba belemenni.
3 helyért 27 helyen lépjen vissza?
Nincs is miről tárgyalni!
Béla333
@Yoda69: 09.08
1./ Hogy kinek mennyi esélye van egy körzetben, azt nem hiszem, hogy az eddig a választóknak hazudozó, őket manipuláló, a megbízást kiadó igényeihez igazodó közvéleménykutatók meg tudják mondani.
2./ Visszalépések: MSZP 0 helyen lépett vissza,
DK 1 helyen,
Jobbik 0 helyen,
LMP 3 helyen. Akkor miről is beszélsz, hogy minden normális párt megteszi
a visszalépéseket?
3./ A választói nem fogják megbüntetni az LMP-t. Én is az vagyok, és pl. én egyetértek velük!
nemfideszes
@Béla333: Mégis mit szeretnél te Isten barma? A jóval esélyesebb MSZP/DK jelölt lépjen vissza és mondja meg a szavazóinak, hogy ne rájuk hanem az LMP jelöltjére szavazzanak?! EZ NEM ÍGY MŰKÖDIK!!!
Amúgy Mariska fiacskájának csapata most készíti elő a fidesz újabb 2/3-át, ahogy tette ezt 2014-ben is:
Első oszlopban a választókerület, második oszlopban a különbség a fideszes javára az összefogással szemben, harmadik oszlopban az LMP-s jelöltre leadott összes szavazat.
Bp. 15vk. 56 3448
Bp. 12vk 277 3306
Bp. 6vk. 540 3474
Heves 2vk. 639 1360
Borsod 1vk. 1552 1624
Szabolcs 1vk 1703 1881
Bp. 13vk. 1763 3201
Baranya 2vk. 2079 3650
Bp. 18vk 2666 3601
Bp. 4vk. 4178 4618
Bp. 2vk. 4320 4615

Azaz 2014-ben 11 körzetet bukott el az ellenzék az LMP-nek köszönhetően.
Béla333
@nemfideszes: 09.23
Hazudsz, mert nem tudsz mást.
Az adataid semmit sem jelentenek, csak azt, hogy igyekszel az ellenzék összes nyűgét-baját az LMP-re tolni, őket sarazni, de:
1./ Mi van, ha 2014-ben 15 körzet meg azért ment el, mert a DK/Gyurcsány beerőszakolta magát az összeborulók közé? Az előzőre sincs korrekt felmérés, erre sincs.
2./ Mi van, ha a jelölt nem volt megfelelő, elég szimpatikus?
3./ Miből gondolod, hogy egy LMP-s szavazó majd birka módjára megszavazza a DK vagy az MSZP jelöltjét, ha a pártja erre kéri? Ez nem így működik!
4./ Miből gondolod, hogy nem azért bukott el 2014-ben az összeborulás, mert az MSZP és a DK addig, és azóta sem számolt el a választók felé a kormányzásaik alatt elkövetett bűncselekményekkel? És az emberek nem felejtenek!
namihami
@Béla333: A 27 hely akkor lenne igaz, ha azokon helyeken ESÉLYESként indulhatna. Én is benevezhetnék a New York-i maratonra (pl.), de attól még a többi induló már az igazak álmát aludná, mire én, talán, beérnék.
Tehát:: ne az indulók száma legyen a Bernike célja, hanem a lehetséges győzteseké. És az, magányos induló esetén, talán még ennyinek se biztos.
Csak nem azt az elvet vallja a Szélliba, hogy:: ""Nem a győzelem, hanem a részvétel a fontos."" Mert akkor eléri a célját.
A Gyurcsány belátta esélytelenségét és hátralépve csatlakozott. Gondolom, nem boldog ettől a döntéstől, de ez van. A Berni számára elégnek látszik a biztos fizetés.
Béla333
@namihami: 09.30
Hogy egy adott körzetben ki esélyes és ki nem, azt majd az MSZP vagy a DK fogja megmondani?
Csárdi az ellenzék legesélyesebb jelöltje pl. ezen kimutatás szerint:
rendszervaltas2018.hu/

Akkor miért nem azért kiabáltok, hogy lépjen vissza az MSZP itt?!
Így hogy csak az LMP-t igyekeztek sarazni, így hiteltelen, elfogult a véleményetek és éppen ezért nem mérvadó!
nemfideszes
@Béla333: "Hogy kinek mennyi esélye van egy körzetben, azt nem hiszem, hogy az eddig a választóknak hazudozó, őket manipuláló, a megbízást kiadó igényeihez igazodó közvéleménykutatók meg tudják mondani."... erre talán térjünk vissza április 9.-én. Kíváncsian várom, hogy akkor mit fogsz összehablatyolni, ha közvéleménykutatók szerinti (vagy ahhoz közeli) eredmény lesz. Bár már előre borítékolható, hogy szerinted a fityesz a baloldali pártokkal "összejátszva" elcsalták a választást csak azért, hogy az LMP minél kevesebb szavazatot kaphasson. Úgy látszik nem csak a fityesznél, de már az LMP-nél is mindenki szembe közlekedik azon a bizonyos "sztrádán".
Ami meg a visszalépéséket illeti:
444.hu/2018/04/03/karacsony-bejelentette-hogy-csepelen-a-belvarosban-szekszardon-es-godollon-is-hajlandoak-visszalepni
... szóval megint süketelsz... és akkor még finom voltam...
kulabombaafityiszre
@Béla333: ma, 09:14
Nincs is miről tárgyalni!
Írod Béla.Nekem eddig más volt a véleményem,de most már azt mondom ,se a jobbik,se az lmp.Kerestek mindeféle kifogást,viselkedésetek mutatja nem is akartatok semmiféle szövetséget.Fogjatok össze a náci jobbikkal az való nektek.
namihami
@Béla333: Ez egy. És a másik 26? Valóban nem képes agyilag felfogni ez a birka, hogy egyedül esélytelen? A tények azt bizonyítják, hogy összeszorított foggal, de a többi próbál megalkudni. A Bernike azzal nyit, hogy NEM. És ez már az óvódában is lefutott műsor. Az LMP-nek már csak annyi van hátra, hogy :: Óvónéni (Orbán), a többi párt elvette a kislapátomat. Ez olyan homokozós stílus.
Persze, a parlamenti helyet a Gazdája biztosítja. A többi? Kit érdekel?
Béla333
@nemfideszes: 09.41
Nem teljesen érted, mi, hogy mi zajlik körülötted?
Az MSZP hajlandó visszalépni 3+1 helyen (írja hazug címében a cikk szerzője), de ezt csak akkor tenné meg, ha a többiek meg az ő javára 25 vagy 27 helyen (!!!) lépne vissza!
Ilyen ajánlatot akkor tesz valaki, ha meg akarja a másikat sérteni, ha esze ágában sincs megállapodni!
Béla333
@namihami: 09.44
Már megint hazudsz, nem mondasz igazat!
Az MSZP eddig a pillanatig egyetlen jelöltjét sem vonta vissza a teljes ellenzék győzelme érdekében.
A DK-val kötött külön alku az az ő belügyük, az az ellenzék egészére semmiféle következménnyel nem járhat!
namihami
@Béla333: Az, hogy én hazudok-e, az ebben az ügyben irreleváns.
A gond az, hogy van egy mini(nőstény)duce, de írhatnék csúnyább jelzőt is, aki képtelen azzal a csepp agyával belátni, hogy ""Egyedül nem megy..."".
És az ő helye biztos, a többi--kit érdekel. Ezt megtanulta a Schiffertől.
namihami
@Béla333: És még annyit:: ha elolvasod az itteni kommenteket, nincs néha ""autópálya-feelinged?
Persze, tudom, ez csupa hülye MSzp/DK (satöbbi) fan, aki képtelen az LMP emelkedett szintjére szárnyalni. Hiszen:: Mindenki hülye, csak az LMP helikopter. És a nafta jöhet a Fidesztől is.
Clavigo
@Béla333: A Széltyúkot ( miniszterelnök-jelöltet ) mindkét oldalról elhajtották a redvába.. Majd a következő tusványosi bulin kompenzálják Bernike eltúlzott ambicióit.,,Jó kis miniszterelnöki biztos-csicska lesz belőle. Te meg kereshetsz magadnak valami más nyalnivaló párt-segget,,,oszt jó napot.
Pálinkás Pál
@Béla333: Te majom..nem tudom értelmezted-e a cikket???Megint a zöldnarancs pártod zárkózik el...remélem a választások egyik mellékeredménye az lesz hogy eltakarodtok az Országgyűlés környékéről is!!!
nemfideszes
@Béla333: 1. Ezek nem az én adataim, hanem a NVI honlapján általad is elérhető hivatalos eredmények.
2. A számok valamivel konkrétabbak, mint a "mi van ha..."
3. Miből gondolod, hogy az MSZP/Párbeszéd/DK "szavazó majd birka módjára megszavazza" az LMP jelöltjét ha a pártja majd erre kéri? Ez tényleg nem így működik!
4. Miből gondolod, hogy ha elszámoltak volna nem kaptak volna még kevesebb szavazatot? Nem ismerheted mind a 8 millió szavazó gondolkodás módját. Gyurcsány elismerte, hogy hazudtak, bele is bukott... A csuti patkány és bandája naponta lehazudja a csillagokat az égről, miközben szétlopják az országot, (és ezzel a fityesz szavazók 1/3-a is tisztában van) mégis nagy valószínűséggel megint megnyerik a választásokat... ez sem így működik!
Béla333
@namihami: 09.53
Nem bocsátanám meg az LMP-nek, ha elvtelen megalkudást tenne a bejutási helyekért.
Ezt a nőstény ducse,, a büdös kurva,a genetikai hulladék meg az ehhez hasonló mocskos, alpári, szemét jelzőket meg jó lenne elfelejteni, más sem használ pl. a Gyurcsányra olyan jelzőket, mint alkoholista, kampósorrú, hímringyó, senkiházi, hazaáruló.
Béla333
@namihami: 09.56
Valóban sokan vagytok, többen, mint a normálisan gondolkodó értelmes emberek.
Autópálya feelingem meg nincs, nem is lehet, mivel sohasem hajtottam fel az ellenkező oldalon.
Téged nem fenyeget ilyen veszély, sodródsz csak az árral, visznek magukkal a többiek. Még csak gondolkodnod sem kell, mindenről megmondják a többiek, hogy hogyan gondolkodj!
Pálinkás Pál
@Béla333: Te agyatlan barom..te mást sem csinálsz itt hónapok óta mint a Fletót ekézed...holott ő legalább hű marad az évek óta hangoztatott elveihez...nem úgy mint a hazug pártod...ami épp arra hajlik amerre a Szél fúj!!!bernike meg a duce nőnemű kiadása...mégegyszer nem követjük el azt a hibát hogy ilyeneket engedünk hatalomra jutni!!!és gondolod hogy az lmp-t érdekli hogy te mit gondolsz róluk??? szarnak rád magasról...a zsíros fizetés a lényeg!!!
Béla333
@Pálinkás Pál: 10.10
Mocskos tapló paraszt! Ebben a stílusban élvezkedj a saját szinteden levő DK-s haverjaiddal!
dr. prédikátor
Analfabejla! Térgyé mán észhez!!!Hát nem veszed észre hogy az álltalad favorizált széltyúklibával már senki NEM AKAR közösködni?? A kezdetektől fogva ő tett keresztbe az összefogásnak.Azt gondolod hogy a 3 ezres szavazótáborotok majd bejuttatja a bercikét???Hát komám tévedsz! Már a náci jobbik is elhajtotta!!A széltyúkliba örülhet ha takarítani bejut a parlamentbe!!!Csak a szart tudja keverni!!!
namihami
@Béla333: Mivel a folyó két partján állunk, úgy érzem, hogy ezt kitárgyaltuk. Te azt mondod-Berni, szerintem csak a bomlasztás a célja, arra fizeti a Gazdája (lásd a többi odacsapódott, volt ellenzéki példáját). Majd bizonyíthat Erdélyben, a pódiumon ismét.
Folytathatnánk, de minek? Hiszen Te egyéniség vagy, én pedig csak egy szimpla sodródó. És valahogy mi, sodródók vagyunk többen. Bár tudom, a nagy dolgokat kis élcsapat valósítja meg. Lásd a lenini kommunizmus. ""Semmik vagytok, s minden lesztek.""-bár ezt mintha már lejátszották volna. A már látható eredménnyel.
Eladott Ország
nepszava.us/bartus-laszlo-orban-es-az-lmp-komfortzonaja/
Bartus László: Orbán és az LMP “komfortzónája”.Orbánnál biztos nem száraz a pogácsa, még egy kis disznótorost is ad, mellé pálinkával. Vágónak úgyis az volt a kifogása, hogy nem kínálták meg viszkivel. Újabb 4 év Orbánnal. Ilyeneken múlott.
Pálinkás Pál
@Béla333: Aha te baromarcú...ha te mocskolódsz,akkor az ok,ha más akkor tapló...nó ezért nem lesztek ti sosem politikai tényezők...mert csupa ilyen marha támogatja az lmp-t!!
Béla333
@Eladott Ország: 10.20
Nem ezeken múlott.
Hanem esetleg olyanokon, hogy a DK és az MSZP eleve nem is akart a Jobbikot is magában foglaló teljeskörű ellenzéki összefogást.
Olyanon, hogy nem akarjuk kioktatni, megalázni a partner tárgyaló küldöttségét és igen, talán azon is, hogy az első whiskey-vel megvárjuk a tárgyalások végét!
A többi az csak a látszat (száraz pogácsa)
Yoda69
@Béla333: Bela nezd meg legyszives az alabbi oldalt:
www.orbannakmenniekell.hu/
Ird be az iranyitoszamodat. Megmondja ki az eselyes a korzetedetben.
Ezt az oldalt Marky-Zaj hozta letre, akit az LMP is tamogatott Hodmezovasarhelyen. Szerintem tokeletesen megbizhato adatokon nyugszik.
Ne legyel balga! Most az eszedre kell hallgatni nem a szivedre!
nemfideszes
@Béla333: 09:45
Biztos bennem van a hiba... de áruld már el, hogy a 2014-es választási eredmények alapján, valamint a közvéleménykutatók által végzett mérések alapján miért is a nagyobb eséllyel induló jelöltnek kellene visszalépnie a kevésbé esélyes javára?! Csak mert LMP?!! Azért nehogy már az MSZP, DK, Párbeszéd vagy éppen a Jobbik jelöltje legyen a hibás mert többen támogatják mint az LMP-s jelöltet!
kereső
@Béla333: a jobbik akart? Nem annak tudatában tette kiejeléntését Szél Berni a teljes körű összefogásról,hogy tudatában volt - ajobbik senkivel sem?!
Ne nézz már agyaggalamb emlékezetűeknek mindenkit.És csak hogy jó napod legyen: még egy Bartus- csak neked!
nepszava.us/fekete-gyor-andras-hazafi-szel-bernadett-alnok-kigyo/
Eriksson
@Yoda69: Márki-Zaynak nem Vásárhely dolgaival kellene foglalkoznia? Vagy szabadságon van?
dr. prédikátor
Analfabejlám! te úgy gondolod hogy: mindenki nyugodjon le a picsába és lépjen vissza a lömöpö javára???Hát komám ez nem megy!!!
Yoda69
@Shikari: Akkor kezdik orbanon? Eddig o fenyegetett meg 6 millio valasztot, aki elutasitja a fideSSt.
Béla333
@kereső: 10.36
Unalmas vagy, komolyan!
Ide idéztem már számos alkalommal Vona március 15-i békülékeny, együttműködésre nyitott beszédének részleteit, amiből az jött le, hogy legalábbis nyitott a párbeszédre.
Ezt követően jött Karácsony, Kunhalmi és Gyurcsány beszéde, amivel sikerült felborítani az asztalt.
Nehogy már én mondjam azt el, hogy hogyan kell viselkedni, ha párbeszédet akarok valakivel, vagy ha azt nem is szeretném. Hivatásos politikusoknak magyarázzak...???
Yoda69
@Eriksson: Mint szavazo polgar sziven viseli az orszag sorsat :)
nemfideszes
@Shikari: 10:15
Csak nem Putyin csicskájáról beszélsz?!
A régió legszarabb GDP-vel és versenyképességével azért én nem dicsekednék...
Béla333
@dr. prédikátor: 10.42
Hol mondtam ilyet, mutasd már meg? Úgy szerettek csúsztatni, más szájába adni olyat, amit nem is mondott! Szó sem volt ilyenről!
Tehát? Hol mondtam én ezt?
Yoda69
@Shikari: Nem, ez matematika. 8 millio szavazo = 2 millio fideSS birka + 6 millio hazafi
nemfideszes
@Eriksson: De, éppen azt teszi. Ugyanis ha a csuti marad hatalmon, akkor Vásárhely lóf@sz támogatást sem fog kapni a kormánytól, a pályázati pénzekről már nem is beszélve. A csuti patkány rendszere a gyűlöletre és a piti bosszúra épül.
Pálinkás Pál
@nemfideszes: Mit vársz tőlük...megvehető kamupárt a lömöpö...
Béla333
@nemfideszes: 10.44
Veress János volt MSZP-s pénzügyminiszter:
"Milliókat nyerhet Veres felesége kinevezésével"
Folytassam? Van példa mindenkinél!
Az, hogy valaki a politikusi pályája után mit csinál, az nem a volt pártját minősíti.
dr. prédikátor
@Béla333: A széltyukliba viselkedése erre enged következtetni! Mert a kezdetek óta a lömöpö és a náci jobbik tett keresztbe az összefogásnak.Mert csak ők tudják a tutit!!!
Eriksson
@kereső: Nahát! Már az Amerikai Népszava is felfigyelt Fekete-Győr Andrásra. Érthető, ha egyszer ő az esélyes az Európa Embere címre. :)))
nyanya001
De ahol lemondtak az LMP javára abból miért kért ?
Kissé gerinctelen az LMP
Yoda69
@Shikari: Akkor javaslom a fideSSes birkaknak, hogy maradjanak otthon, mert az alacsony reszvetel kedvez a fideSSnek. :)
Béla333
@dr. prédikátor: 10.49
Összekevered a valóságot a sejtéseiddel!
A "széltyukliba" stílust meg jó lenne ha hanyagolnád, mert más sem írogat itt alkoholistákról, kampósorrúakról, hazaáruló buzi-gyurikról, hímringyókról, genetikai hulladákokról stb.
De ha ragaszkodsz a stílus mélyítéséhez, elkezdhetjük! Pontosabban te már el is kezdted!
Eriksson
@Yoda69: Sokan még rajta kívül, mégsem akarnak országos koordinátorok lenni.
Neki nem a városával kellene foglalkoznia? Mint frissen megválasztott polgármesternek volna mit tanulnia városvezetés-gyakorlatból.
Béla333
@nyanya001: 10.52
Mit mondott és ki mondott le az LMP javára az MSZP részéről?
dr. prédikátor
@Béla333: Analfabejlám! Csak el ne sírd magad miatta!!!
kereső
@Béla333: 10:43, te vagy unalmas! Már számos alkalommal válaszoltam az idézetedre Vonával kapcsolatban. váélasztási koordináció nem! választás utáni együttműködés a 21. századi pártokkal- név szerint mondta: lmp, momentum./ mondjuk ezt sem értem teljesen-hiszen a pm.és az együtt is 21.századi párt/
Akkor kérdezem, a békülékeny Vona miért hajtotta el az lmp.-t?
Béla333
@dr. prédikátor: 10.56
Nyitott vagyok a harcra, ha csak ebből értesz?!
Yoda69
@Eriksson: A fideSSesek nem jarnak be a parlamentbe, blokkoljak a Nemzetvedelmi Hivatal munkajat, holott rengetg ugy van, amit vizsgalni kellene. Ezek ellen is felemeled a szavad, vagy csak Marki miatt?
Eriksson
@nemfideszes: Ezt bármelyik fideszes vezetésű város polgija is elmondhatná, ha valamely ellenzék nyerné a választást. Mégsem akarnak Márki-Zajok lenni.
nyanya001
@Béla333: Tóth Zoltán (DK) bejelentette a visszalépését. A Facebook-oldalán így ír erről:

„2018. április 8-án az Orbán kormány leváltása csak akkor lehetséges, ha az ellenzék összefog. A Demokratikus Koalíció, az MSZP, a Szolidaritás és a Párbeszéd jelöltjeként sokszor elmondtam, hogy a koalícióból hiányzik az LMP.

Személyes példamutatásként bejelentem, hogy visszalépek Szél Bernadett javára a Pest megyei 2. sz. választókerületben.

A választópolgároktól több mint 900 aláírást gyűjtöttem össze a jelöltséghez. Választópolgárok ezreivel találkoztam a kampányban.

Köszönöm az eddigi támogatásukat és felhívom a támogatóimat arra, hogy Szél Bernadettre szavazzanak április 8-án, mint egyéni választókerületi jelöltre. A kampány hátralevő időszakában Szél Bernadett mellet kampányolok a győzelem érdekében.
Remélem eléggé világos !
Yoda69
@Shikari: Szerintem nagyon pofara fogsz esni vasarnap :)
Béla333
@kereső: 10.57
Tényleg nem bírod összerakni a történéseket?
Az LMP nem saját maga akart a Jobbikkal együttműködni, hanem be akarta vonni őket is a teljeskörű ellenzéki koordinációba.
Ez az MSZP és a DK színpadi beszédei után már csak elutasításra talált a Vonánál.
Néha úgy teszel, mintha képtelen lennél minimális szinten is átlátni, hogy mi miért történik!
Eriksson
@Yoda69: Mi köze a kettőnek egymáshoz?
Yoda69
@Eriksson: Akkor miert zavar, hogy Marki a valasztassal foglalkozik?
Yoda69
@Béla333: A jobbik mar a szinpadi beszed elott is elutasitotta az osszefogast. Abban viszont igazad van hogy a szinpadi beszedben nem volt szerencses egymasnak ellentmondani.
dr. prédikátor
@Béla333: analfabejlám ! Nem mondod???! mán te is szabadságharcolsz mint a viktor szopkin!!!???
Eriksson
Érdekes, amit az MSZP-P és a DK csinál. Szinte nulla támogatottságukból hamis ígéretekkel, kutatási eredményekkel bizonygatják, hogy ők az esélyesebbek, és ezért minden jelölt mondjon le a javukra.
Azok meg el is hiszik, hogy ők mekkora hazafiak, ha ezt megteszik.
kereső
@Béla333: Béla!!! mindent meg tudsz magyarázni?A válaszom ott van feljebb.Komolyan mondom kár az időmért.
Eriksson
@Yoda69: Mert egy FÜGGETLEN polgármesterének nem az a dolga.
Nem csodálkoznék, ha a vásárhelyiek felháborodnának, hogy ők nem ilyen lovat akartak.
Yoda69
@Eriksson: Mintahogy az orszag nepe is felhaborodott azon ahogy a fideSS nem azt teszi ami a dolga lenne.
Béla333
@nyanya001: 11.01
Most akkor együtt kezeljük az MSZP-DK szövetséget az egyéni választások tekintetében, vagy külön?
Ha együtt, akkor Tóth Zoltán visszalépése le van tudva azzal, hogy Kunhalmi javára visszalépett az LMP!
Ha meg külön, akkor most az MSZP-LMP tárgyalásokról van szó, ahol is az MSZP még egy visszalépést sem tett!
Döntsd el, hogy hogyan nézzük az MSZP-DK külön alkut?
nemfideszes
@Shikari: Először is olyan, hogy "liberálfasiszta" nincs, mivel egymást kizáró fogalmak, ideológiák.
Ezt még Finkelstein "papa" találta ki az olyan hülyék számára mint amilyen te vagy.
De ha már a fasisztákat hoztad szóba, tudod ők voltak azok akik a 30-as évek Németországában az ellenzéki pártokat valamint a zsidóságot "külföldi érdekeket szolgálóknak" állították be, aztán pogromok és haláltáborok formájában "elégtételt" is vettek rajtuk.
De mivel te csak egy túlfizetett provokátor vagy, ezért részemről be is fejeztem a veled való "diszkurzust".
Eriksson
@Yoda69: Megint nem jó a hasonlat. A FÜGGETLEN polgi Hmvhely város alkalmazottja, s gondolom a munkaköri leírásában a mostani tevékenysége nincs benne.
Neked rokonod ez a Márki-Zaj, hogy körömszakadtodig véded?
nemfideszes
@Béla333: 10:49
Ez megint csak amolyan fideszesre sikeredett... Állítjátok magatokról, hogy különbek vagytok "másoknál", majd lebukás után "másokra" mutogattok, hogy hát ő(k) is... szánalmas3.
Yoda69
@Eriksson: Miert mondod hogy nem dolgozik:
propeller.hu/itthon/3344630-megvan-marki-zay-elso-feljelentese-korabbi-varosi-mutyik#v2136653
Maris talalt szaz milliot a varosnak.
Mellesleg nem rokonom, de jol csinalja amit csinal.
nemfideszes
@Eriksson: A fideszes kormánynak pedig FÜGGETLENÜL a város vezetés pártállásától, egyformán kéne megítélni az EU-s és állami támogatásokat és pályázati pénzeket. Még sem teszi... sőt egyenesen megzsarolja a választókat, mondván ha "rosszul" választanak akkor bizony nem igazán lesznek állami fejlesztések az adott térségben. Lásd az összes kampányoló fideszes gecit, élükön "annyit is ér" Jánossal.
Márki-Zay csak ezt akarja elkerülni:
ajkaiszo.hu/hatarozat-van-ra-feljelentest-tesz-az-onkormanyzat-hivatali-visszaeles-miatt/
Amúgy valakinek a nevével viccelődni meglehetősen óvodás dolog, de te tudod...
nemfideszes
@Béla333: Te Béjla az cseppet sem zavar, hogy a Jobbik mégis csak egy jobboldali párt, a többi viszont, beleértve az LMP-t is, nem az?!
Eriksson
@nemfideszes: Biztos úgy van ahogy mondod, de Márki-Zay sokat képzel magáról.
Az utolsó mondatodat nem értem.
nemfideszes
@Eriksson: Tudod a fideszes önkormányzatok dolgozóinak sincs a munkakörében, hogy a fidesznek kampányoljanak, de ki önként, ki állását féltve mégis megteszi. 1 példa a sok közül:
24.hu/belfold/2018/02/23/jogsertoen-segitette-a-szentendrei-onkormanyzat-a-fidesz-kampanyt/
A fideszes városvezetés utasítására a fidesz szórólapjait terjesztő, vagy éppen az ellenzékiek plakátjait letépkedő közmunkások hadáról már nem is beszélve.
nemfideszes
@Eriksson: Érdekes, hogy most helyesen le tudtad írni Márki-Zay nevét, és még véletlenül sem "Márki-Zaj"-t írtál... tiszteljük már meg egymást azzal, hogy nem nézzük a másikat teljesen hülyének!
Érdekes az is, hogy a fideszes politikusok, és pribékjeik arroganciája soha sem zavart... pedig aztán ők igen sokat képzelnek magukról, például, hogy gázszerelő végzettséggel is okosabbak mint Zuckerberg!
Eriksson
@nemfideszes: Utána néztem, tényleg úgy írtam. Kiejtés szerint. Te, hogy mondanád? márkizaypszilon?
Yoda69
@Shikari: Kik azok a liberalfasisztak? Ugyanaz mint a soros zsoldos sereg?
Yoda69
@Shikari: Miert kell varni a valasztas utanig?
Yoda69
@Shikari: Ha valaki az allamrend ellen torteno szervezkedesrol tud azt azonnal jelenteni kell a hatosagoknal. Ha orban tud rola, es nem lep, azzal o maga is partolja a hazaarulast. Ha persze van ilyen :) De te is tudod, ahogy en is, ez a sok maszlag a birkak etetesere es a karamhoz tereleshez kell.
Clavigo
@Shikari: Te miről beszélsz,,,agyalágyult ??
Eladott Ország
@Béla333: ma, 10:32; Az MSZP és a DK önmagában nem lesz elég a kormányalakításhoz, ha reálisan nézzük a lehetőségeket. Arról nem beszélve a baloldalt szalámizták fel egymás közt és a hallgatag szavazókat nem tudják megszólítani. Ne feledjük el azt sem, hogy a "gengszterváltás" után hatalmon lévő pártok leszarták a polgárokat és saját zsebük tömésével voltak elfoglalva. Ki keveset ki többet lopott. A nép nehezen felejt!
Eladott Ország
@Shikari: "A választás után lesz tisztogatás!" Ezt hívják diktatúrának. Következő lépés a pártok megszüntetése és a rendeleti kormányzás. B*zdmeg erre már Rákosi elvtárs is rájött. Ezért kár volt rendszerváltást csinálni. Bár Antall József ( gazdasági analfabéta) is mondta: tetszettek volna forradalmat csinálni. Nos a sok baszakodás ezt meg is fogja teremteni, ha a fidesz nem takarodik el sürgősen!
uploads.disquscdn.com/images/49d75f6b4a02c3f240d3545d60c9a0a41df475d47cd050e7d6e60f31edf3da50.jpg?w=600&h=544
Béla333
@Eladott Ország: 17.05
Ezek a "Nép nehezen felejt" szövegek egyáltalán nem igazak.
Igenis olyanok, hogy nehezen tanul, de könnyen felejt.
Ha nem így lenne, akkor nem szavaznánk folyamatosan azokra, akiknek a nyomorunkat köszönhetjük!
Igen, ebbe a DK és az MSZP is benne van. Nyakig!
Nem tudják megkülönböztetni az iagazt a hazugtól. Ami 1-1 alkalommal még elmegy, de 28 éven keresztül?
Így aztán én Orwell véleményével értek egyet:
"Egy nép, amely megválasztja a korrupt politikusokat, csalókat, tolvajokat és árulókat, az nem áldozat… hanem bűntárs."
kereső
@Eladott Ország: 17:05, a nép könnyen felejt.Lásd fidesz-és orbán.
koszpeko
@Béla333: Vonáék miért baszták ki szélkakast mint macskát szarni?
Béla333
@koszpeko: 18.18
Nem fárasztom magam, úgysem értenéd...
koszpeko
@Béla333: A sajtótájékoztatón bejelentette visszalépését V. Naszály Márta, az MSZP-Párbeszéd belvárosi jelöltje is Csárdi Antal LMP-s politikus javára, hogy a Fidesz leváltható legyen.

Azt kérte az LMP-től, hogy az egyoldalú lépését, ha tudja, viszonozza fontos és nyerhető körzetekben. Példaként az óbudai választókörzetet említette.

Juhász Péter, az Együtt elnöke közölte, bíznak abban, vasárnap az ellenzék többséget szerez.

Reményét fejezte ki, hogy a csepeli választókörzetben – ahol Szabó Szabolcs áll szemben Németh Szilárd Fidesz-alelnökkel – az LMP és a Jobbik jelöltjétől is várható "egy gesztusértékű visszalépés".

Juhász Péter kitért arra, Orosházán a helyiekre bízzák a visszalépésről történő megállapodást.
koszpeko
@Béla333: Ennyi?
Gondolom oda ment követelőzni ahogy követelőzött a D.K.-nál.
Mi a faszom az az LMP?
Valami felsőbb rendű faj?
Desischado
Ez ékesen bizonyítja, hol áll az lmp. Remélem, kikerülnek a Parlamentből!
Eladott Ország
@kereső: tegnap, 17:52, kozvelemenykutatok.hu/wp-content/uploads/2018/04/p%C3%A1rtpref-teljes-n%C3%A9pess%C3%A9g1-1.jpg
"a nép könnyen felejt. Lásd fidesz-és orbán." Az igaz, de ez csak látszat, hiszen a nem szavazók táborával választást lehetne nyerni. A népnek a kedves vezetőkből már tele van a f...
Kookas
@nemfideszes: ez a valaki nem a tanár tüntetésen tűnt fel.nekem ez ugrott be.akkor ezért lett semmi a kezdeményezésből.de úgylátszik hogy ő megkapta a jutalmát!
kereső
@Eladott Ország: azért azt ne felejtsük el,hogy van stabil 2 -2.3 millió választó,aki soha nem ment/megy el választani/szavazni. A demokratikus magyarországi országgyűlési választások történetében a legmagasabb részvételi arányt a 2002-es második forduló hozta:73,51 %-al.
Ez akkor 5,8 millió főt jelentett.Bizakodásra most az ad okot-hogy van 700ezer fő,akik szavazni akarnak- ők azok akik 2010-től távol maradtak az urnáktól.És remélhetjük,hogy ők nem a fidesz tartaléka.
Eladott Ország
@kereső: Bízunk benne, hogy a vidéki Magyarországon, nem csak a Kossuth rádiót és az M1 fidesz szarfosó pártcsatornát hallani!
kereső
@Eladott Ország: aki csak! azt néz, szerintem az a kissebbség-falvak egész sorában van kiépitett kábelhálózat-tv.re,internetre-megfizethető árral.Le kéne már számolni azzal az előitélettel,hogy a falusi a hülye.Én most azért elnéztem orbán kampányolását-háát,nem a falusi hülyék rajongták körbe.Viszont itt lehet számitani arra-hogy beveszik a lex@rom tablettát,és inkább kimennek a kiskertbe,ha jó az idő.A politika ugyanis végképp magára hagyta ezeket a kis településeket.Miért nincs mondjuk az lmp-nek vidéken/nem városra gondolok/ szervezete,hiszen a "zöld"! politika itt lenne a leghatásosabb,itt élnek az emberek még mindig legközelebb a természethez.Ehhez képest egy nagyvárosi romkocsmás párt.
Eladott Ország
@kereső: Valószínű, hogy az LMP is egy kollaboráns párt. Az ellenzéki pártok nem csak alkalmatlanok, de eszük ágában nincs, komolyan venni a „rendszerváltást”, a kormányváltásra fáj a foguk,a képviselői helyekre , a zsebük degeszre tömésére, nem az alkotmányos köztársasági rend helyreállítására.
p.coldline.hu/2018/04/05/2807102-20180405-XlbopG.jpg
kiscsillag66
Addig-addig szórakoznak, amíg nem jutnak be a Parlamentbe. Undorító, ahogyan viselkednek.
evacica
Az LMP egy képmutató hazug párt a vezetőjükkel együtt, hátulról még mindég Schiffer irányít, állítólag Alkotmány birói babérokra tőr! Aki igazán nem akar kormányváltást az az LMP és bármikor összefekszik a Fidesszel!
kokopelli
@nemfideszes: (11:26) tegnap!
Már én is írtam ennek a IQ-mentes orbánnyaloncnak,hogy a ßoptató
főnöke egy időben eltolt "liberálfasiszta"! "Qrva nagy liberálisként kezd-
kezte,majd átment fasisztába! Szaros lett a gatyája és a barna pofaszín
passzol hozzá!
Igazi nazi-barna lett a csuti ;--))))!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.