Megindult a választások utáni padlásseprés a kórházakban. A főigazgatókat egy nappal a voksolás után már arról értesítették, hogy tíz napon belül fizessék be a Magyar Államkincstárnak a számlájukon parkoló, „kötelezettséggel nem terhelt” maradványösszegeket.

A kampányban még zsákszámra öntötte a pénzt a Fidesz az egészségügybe, most meg visszaszedi, amit tud. Novemberben 54,6 milliárd jutott a kórházak adósságrendezésére. Ezt követően további 7,6 milliárdot adtak egyszeri juttatásként a fogorvosoknak, majd áprilistól havi 130 ezer forinttal növelték az apanázsukat. Húsz milliárdot vitt el a költségvetési tartalékból az is, hogy az érdekképviseletek nyomására előrehozták a szakdolgozók korábban kialkudott 8 százalékos béremelését. Ez ugyanis csak novembertől lett volna esedékes.

Milliárdokat vesznek vissza a kórházaktól a kampány pénzesője után

A most célkeresztbe került tartalék úgy keletkezett: a szociális hozzájárulási adót tavaly öt százalékkal csökkentették, így a kórházaknak a tervezettnél kevesebb járulékot kellett kifizetniük az intézményekben dolgozók után. Ezt a különbözetet eddig nem költhették el, csak gyűjtögethették egy külön számlára.

(Népszava)

Cikk- és címlapkép: pixabay.com

63 hozzászólásarrow_drop_down_circle

namihami
Na, kórházigazgató-bácsik, egyszer hopp. másszor kopp. Most jön a hosszú kopp ideje. Érdemes volt alányalni a Vezérnek. Persze, eddig se a ti fizetésetek bánta az egészségügy nyomorát. Nyugi, eztán is így lesz. A ""jólfizetett""dolgozói réteg pedig kereshet megélhetést egyéb szektorokban vagy külföldön.
A beteg? Az meg ki a fene?
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
namihami
Na, kórházigazgató-bácsik, egyszer hopp. másszor kopp. Most jön a hosszú kopp ideje. Érdemes volt alányalni a Vezérnek. Persze, eddig se a ti fizetésetek bánta az egészségügy nyomorát. Nyugi, eztán is így lesz. A ""jólfizetett""dolgozói réteg pedig kereshet megélhetést egyéb szektorokban vagy külföldön.
A beteg? Az meg ki a fene?
Peller Anikó
Igazad van, ezt garázdálkodásnak nevezzük.
justhpeter
Meghálálják a támogatást. Ennyi. Folytatjuk. A népirtást is.
nezelodo
Előre a szocialista tervgazdálkodás útján, a demokratikus centralizmus kiteljesítésével!
Remélem most azért a diagnosztikai eszközeinket nem viszik el az egykori korházüzemelteők, a mi korházunkból, hogy bemutassák a sajátjukként, más megkopasztandó intézménybe az ország két ellentétes végébe?
Sziszifusz
@Shikari: 08:12
" Ezt gazdálkodásnak nevezzük. "

Igen. Rablógazdálkodásnak !!!
papa.49
Mert olyan ,,JÓL ÁLL AZ ORSZÁG ,, nyakig a szarban !!!
Sziszifusz
@Shikari: 08:26
Nem ostobaság.
Nézz kőrbe és láss, ne csak nézz !
adrenalink
Na, Vácity elvtárs, amit főztek, egyék meg! Csak az a bibi, hogy már megint, illetve továbbra is a betegeken csattan az ostor...
hirtv.hu/ahirtvhirei/a-fidesz-mellett-agital-az-egri-korhaz-foigazgatoja-2458292
nezelodo
Mégiscsak igaza lehet a huhogóknak, hogy olyan üres az államkassza, mint 2002-ben volt. A fiúk gondoskodtak, hogy kisöpörjék, ha netán nem jön össze az ujjabb fülkeforradalom!
papa.49
@nezelodo: Lehetett másra számítani ???
Nessy
A köztudatban csak a "pénzeső" marad meg! Ezt már nem először játssza el a kormány! Év végén ad pénzt, és ha az ünnepek miatt már nem lehet tovább utalni, vagy csak januárban lehetne műszert venni, akkor annyi, mert a dec. 31-ig "el nem költött" pénzt vissza kell utalni.
Ez az I. Orbán kormány idején is így volt.
Sziszifusz
@Shikari: 08:51
Igen.
Azt, hogy melyikünknek van igaza, majd az idő igazolja.
Mostanra olyan mélyek lettek a magyar emberek közti ellentétek, hogy jelenleg esély sincs a politikai helyzet, objektív megítélésére.
Az állandó harci riadóztatás megtette a hatását. Orbán úgy felpiszkálta a magyarok lelki világát, hogy sokszor az egymás mellett élő, korábban békés emberek is veszett kutyaként marják egymást. Itt tartunk, és a helyzet még tovább romolhat.
human
A magánkórházaknál nemsokára elkezdődik a tulajdonos váltás és új magánkórházak épülnek. Természetesen az új magánkórházak fideszes érdekeltségi körökhöz fognak tartozni.
Orbán az egészségünkből is bizniszt csinál. Sőt szó szerint már a vérünket szívják:

"Tiborczék köre gazdagodhat a vérplazmán"
24.hu/belfold/2017/03/02/tiborczek-kore-gazdagodhat-a-verplazman/
human
Már megindult a mozgolódás a magánegészségügy terén

propeller.hu/itthon/3346569-fontos-valtozas-egeszsegugyben?all#c2145168
" Lantos Csaba eladta a Róbert Károly Magánkórházat és újabb magán-egészségügyi szolgáltatók is gazdát cserélhetnek. Beszáll-e vevőként a Fidesz-holdudvar az egészségügyi piacba? Ez a következő időszak legfontosabb kérdése. "
Nessy
@human: Ez nem kérdés! Ez tény! Az egészség mindig jó biznisz, már évszázadok óta!
Sziszifusz
@Shikari: 10:28
Hát igen, a békesség ára az, hogy a kormánykritikus hangok némuljanak el , ne "hörögjenek vért". Pofa alapállás és akkor szent a béke.
Egyébként a a választási vereséget általában elismerik az emberek, csupán annak mértékével kapcsolatban merülnek fel kételyek.
nezelodo
Nem értem, mi értelme van a bérnyalók, és a bérretegők szervezetének a fenntartásának. Ha a kormány, legyen az bármilyen színezetű, és kormányoz, hoz jó és nem beváló döntéseket is, értékelik, vagy bírálják a polgárok. Nem kell állandóan sulykolni nekik, hogy a rossz döntés is kiváló, hanem meg kell változtatni.
Nagyon sokunknak elege volt (van) már az állandó harcból, a békéért, a szocializmus felépítéséért, a rothadó nyugat legyőzéséért, az ország ellenségeinek megsemmisítéséért, az ilyen olyan izmusok győzelméért, a munkaverseny sikeréért, a megbonthatatlan magyar orosz barátságért stb. folyó háborúból. Lehet, mégiscsak igaz az az állítás, nemcsak az ismétlődő családnevek miatt, hogy "ezek ugyanazok"?
human
Hogy miért nem sztrájkolnak az orvosok? Talán mert érdekeltek abban, hogy rossz legyen az állami egészségügyi ellátás. Ez ugyanis felgyorsítja a magánkórházak felé nyitást. Minél többen mennek magánkórházba annál több magánkórház nyílik és annál több orvost tud foglalkoztatni. A magán kórház pedig az orvosoknak jobb munkakörülményt és nagyobb anyagi megbecsülést jelent hálapénz nélkül is.
Borsodi
Választás szerint minden oké az egészség ügyben,akkor nem kell panaszkodni,minden marad úgy ahogy volt.Lázárék most osztanak szét egy milliárd forint jutalmat egymás közt.
human
@Borsodi: A választók 49% szerint. Rajtunk múlik, hogy ez 2022-re 70% lesz-e a kivándorlások miatt.
terlasz
@Shikari: Az egyértelműen sportszerű vereséget az ember elismeri, de ez nagyon nem az.
Eriksson
Ennyi felesleges pénz van az eü-ben? Ki hitte volna?
rebelbull
@Shikari: Te hülye bunkó, még egyszer te is kerülhetsz kórházba. Aztán majd elmélkedhetsz, hogy ki nyert és ki veszített.
karma1
@human: 12.56-ra: Szerintem nem azert nem "sztrajkolnak" az orvosok... Egy orvos nem teheti meg az eskuje miatt, hogy NE lassa el a betegeit, akar csak egy napra is.
Akik ma itthon maradtak meg a korhaz szektorban (allamiban), azokat mar csak a szakma - es eskujuk iranti huseguk tartja a palyan.
Van egy keskenyebb reteg, -es ez sokkal ijesztobb - egy olyan orvos reteg, akik kormany-hatszellel el tudjak inditani a sajat maganpraxisukat, es ezert nem kell tenniuk semmit sem, csak idonkent nyalintani egyet orban seggen...

Vedd figyelembe, hogy az egeszsegugyben az orvosok kozul se vegez mindenki summa cum laude, mert vannak olyanok is, akik eppen egy me'g elfogadhato, kozepes szinten ismerik a "szakmat" - ezek soha a budos eletben nem kerulnenek a jolfizetett, kivalo orvosok korebe, ha nem politikai elkotelezettseguk miatt.
Mindenkeppen szomoru ez az egeszsegugyre, de fokeppen az emberekrem, betegekre, idosekre nezve: es hat most jonnek majd elo azok az anomaliak is, mint a "drasztikus" fizetesemeles utani 2 forinttal megemelt fizetes...
SÍva
A mór megtette kötelességét a mór mehet!
Nessy
Na, uraim és hölgyeim, erre voksoltak! Most már imádkozzanak, hogy vagy legyen pénzük a magán ellátásra, vagy ne legyenek soha betegek!
advocat
Kiürült a kassza! Nem a stadionokból vesznek el! Emberek nagy része - 48 % - erre is szavaztatok? Mert ebből van a magyar kétharmad! Megérdemlik.
Nessy
Akik miatt itt tart az egészségügy, azok közkórházat csak fotón, vagy ha esetleg "átadnak" valamit, aminek a működtetéséhez sem a tárgyi sem a személyi feltételek nem adottak.
A híveik egy jó része szintén hasonló helyzetben van! A plebs meg így járt!
Kéretik a 2/3 birtokában a jelenlegi passzív eutanázia mellé az aktív eutanáziát is megszavazni! Lehet spórolni a TB és a nyugdíj költségeken!
egyvandor
A nertársaknak van pénzük a magán ellátásra. Sőt a kapcsolatokkal is rendelkeznek a közösen finanszírozott társadalom biztosítás költségére, amit előszeretettel ki is használnak.
A zidegenszívűek meg akik annyit is érnek, azoknak "Szép karácsonyt!", "Osztjónapot!" .
egyvandor
@advocat: "Nem a stadionokból vesznek el"
Nem azoknak a fenntartási költsége is tovább növekszik. A suttyónak ismét az olimpiai lenyúláson ketyeg az agya. A bejutott képviselők Gorbán és bandájának szavazó robotjai. Az ország lakosságának képviselete nélkül ez már egyre csak rosszabb lesz.
Ördögvadász
Egy müködõ, normális társadalomnak nincs szüksége egészségügyi, nyugdíj és segély alapon müködõ rendszerre. Ez méreg egy társadalomra.
A jezsuita, vagyis shária alapon mükõdõ Egyesült Államokban nincsenek hasonló juttatások.

Az ókori Kínában pedig a módosabbak,akik orvost tudtak fizetni, csak addig fizeték, amíg egészségesek voltak.

Akik ezt a rotációs pénzalapú hazug rendszert felépítették, bíztosan tudták a vesztét.
Eladott Ország
Az urizálás az elmúlt években ismét visszatért a hazai politikába. Kastélyok és luxusvillák, jachtok és luxusvadászatok váltak a kormánytagok mindennapi életének részévé. Kit érdekel, ha Magyarország polgárai éheznek, halálra fagynak, vagy kórházak váróiban halnak kínhalált. Az általuk is befizetett adóból van pénz arra, amire csak kell. A kert végében felhúzott stadiontól, egészen az Adrián ringatózó luxus jachtig. Orbán Viktor és keresztény kormánya napról napra tudatosítja bennünk, mit is jelent számukra a nemzeti, keresztény gondolkodásmód. Mi is a fontossági sorrend akkor, amikor az emberek életének megsegítése és a saját jólétük között kell dönteni. A magyar ember rettegjen és érje be az Orbán Viktor által személyesen (és persze közpénzből) adományozott alamizsnákkal, ameddig ők a mi pénzünket külföldre menekítve nevetnek a markukba. Azt hiszik, a magyar embert hülyének nézhetik minden egyes nap, azt hiszik, nincs elegünk abból, hogy hétpróbás nímandok élnek luxus életet, a mi pénzünkből. Az esti filmajánló:
uploads.disquscdn.com/images/8709bbe023d981faf01e13cc18fa213e1686d4c2b935078bc529c016b5cba47b.jpg?w=600&h=766
advocat
Megint négy évig kuss az egészségügynek! Kell a pénz a stadinokra! Megdögleni csak egyszer lehet. Arra meg még van hely. Ott a sürgősségi osztály!
nezelodo
@Shikari: tegnap 11:59. Ne hírdesd, hogy a Lenci állatkertjében vagy gondozó! Az itt véleményformálók többsége tud olvasni,és érti is amit olvas, nem kell a szájukba rágni.
nezelodo
@Shikari: Mindketten tudjuk, és mások is tudják, még a jobboldali szavazók is, milyen gyalázatos módon félrevezették a vidéki, csak a propaganda csatornákból "tájékozódó" embereket. Ha nyitott szemmel jársz, láthatod, nincs az a frenetikus győzelmi mámor, mert maguk a győztes hívek is érzik, mit ér az ilyen győzelem. Na, ezek az emberek lesznek belülről ennek az egyszemélyi vezetésnek a sírásói, ezt a történelem szinte hibaszázalék nélkül bizonytja folyamatosan. Ha Orbán nem lesz képes, és nem lesz, mert az őt a többiek viszája, és a tőle való félelem tartja hatalmon, lételeme az örökös háborúskodás. Nem véletlen volt a ragadványneve a seregben a Gy.G. mellett a "Kekec". Lehet pocskondiázni a vele egyet nem értőket, éppen ő teremti meg az őt elsöprő összefogást. Nem figyeltél szombaton, hiába a Soros meggyanúsítása a tüntetés miatt, ma már a kisgyerek is ha csínytevésen kapják, azt mondja a "Soros vót" és a szülő a röhögéstől fuldokolva még csak meg se rója a gyereket. Túltolta a vezér, aztán ha leesik a sok félrevezetett jószándékú embernek, na az lesz a gátszakadás.
nezelodo
@Shikari: Látod, még a szóhasználatodból is süt az indulat (leánykori nevén a primitívség), és leképezed az Orbáni politika lényegét. Igen akkor nyilvánvaló volt hogy a Fletó nem a normális, a politikában elfogadott elvek szerint politizált, de akkor Orbán miért koppintotta le ezt a stílust? Mellékesen jegyzem meg, és csupán véletlen a párharc Orbán és a Fletó között, ugyanolyan módon mint az idős Orbán és a Zarándok János, egykori tettestárs között.
Ilyen előzmények után Orbánnak szabad március 15-én megfenyegetni a fél országot? Jó hazudnék ha nem ismerném ezt a fajta embertípust, ugyanezek, vagy a felmenőik csinálták ugyanezt a Kádár rendszerben, jelentették fel még a saját férjüket is, és ugyanez a kör "emberkedik" az idők végezetéig tartó vitatható eszközökkel megszerzett hatalom hitében, ahogy annakidején az az elszédült Mikola is kidumálta. Orbán is már 2032-ben él a terveiben, és persze demokratikusan (illiberálisan) megszerezve azt.
Volt egy ember aki hatalmas várost tervezett a búvóhelyén, amikor már minden elveszett...
Eladott Ország
@Shikari: Nem kellett volna szervezetten csalni. Az örök hatalomért ennek a bűnöző, tolvaj bandának semmi sem drága. A határon túlra kivitt ezermilliárdok, a 300 ezer forintos ukrán nyugdíjak stb. amikor a magyar nyugdíjas segge kilóg az ukrán nyugdíjas gatyájából. A magyar választási rendszer alkotmánysértő, melyet német alkotmányjogászok is megerősítettek. Szervilis fidesz seggnyaló!
nezelodo
@Shikari: Hol olvastad tőlem, hogy nem fogadom el? Tüntetni sem megyek el, megteszik majd azok a fiatalok akiket a "Soros fizet", ahogy egykor ezeket a politikai maffiózókat. Aztán a tömeg ha megindul, mesélhetsz nekik a törvényességről, olyankor más, legtöbbször logikátlan szabályok lépnek életbe.
Amúgy meg nem értem, miért kell ilyen görcsösen bizonygatni ami törvényes és demokratikus, főleg ha nem is vonja kétségbe senki? Rossz a lelkiismeret?
Egyébként mit számít az, hogy elfogadom, vagy nem? Minden törvényes volt, ameddig be nem bizonyítja valaki az ellenkezőjét. Legfeljebb a következő ilyen-olyan választáskor még több határon kívülit kell utaztatni, levélben szavaztatni, és magától összeomló választási szoftvereket kell elkészíteni.
Nessy
ma még csak azon vitázunk, hogy a 49% = elsöprő többség -e.
Jelen választási rendszerben IGEN! Ezen nincs mit polemizálni. Ezen lehet lelkesedni, aki szerint ez a korrekt.
Annál szomorúbb lesz az elkövetkező évek hangulata, az ország egyre inkább kettészakítása úgy gazdaságilag, mint emberileg.
Lehet, hogy vannak akik örülnek az egészségügy, az oktatás szinvonalának a bányabéka alá süllyedésének.
Vannak, akiknek van pénzük ezek kikerüléséhez.
Lelkük rajta! De azért talán nem kellene minősíthetetlen hangot megütni a "megnyert" választástól nem túl boldogságosokkal.
nezelodo
@Shikari: Azért egy apróság a törvénysségre. Az egyik képviselőjelölt, aki lebukott közel ezer ajánló aláírással, tagadta, hogy hamisítottak, és valódi minden ajánlás. Akkor miért ment be a helyi és a megyei vizsgálatot vezetőhöz "beszélgetésre"? Talán kellemes ünnepeket kívánt, mint Orbán a parlamentben a kérdést feltevőnek? Majd kiderül, hogy mi történt, ha esetleg elvesztik a hivatalukat, vagy még rosszabb történik.
nezelodo
@Shikari: Milyen választási rendszer az, ahol keresztbe hosszába lehet csalni, üzletelni az megszerzett adatbázissal? Ki alkotja a szabályokat? Nem történik semmi sem véletlenül. Rendjén valónak tartod? Olyan lesz majd ez is, ha a riválisnál találnak egy külföldi számlát vezetőszár jár, ha a sajátjánál találják a többszörösét, akkor meg államtitkár marad. Ugyanez a helyzet a rengeteg választási kamupárttal. Kinek az érdeke, és melyikkel fizették vissza a pénzt?
terlasz
@Shikari: "szoclib kormány, amelyik kivégezte az egészségügyet"
Látom, jól megtanultad a leckét: mindig azzal vádold az ellenfelet, amit elkövettél vagy elkövetni készülsz. Ez ám a fair játék, amolyan bűzös orbáni!
nezelodo
@Shikari: Nagy mellébeszélő párt-troll klón vagy, de ha ettől nyugszik mg a keresztény lelked, hát legyen.
terlasz
@Shikari: Igaz, azt is megfúrtátok, pedig indokoltak lettek volna a széfek a nagyarányú lopások miatt. Csak némi komfortérzetet adott volna minimális kiadás mellett. Ezt azért ne hasonlítsuk össze a mostani burkolt népirtással, pl. a 75 év felettiek gyógykezelésének megtagadása.
terlasz
@Shikari: Igaz, de te helyezted a széfekre a hangsúlyt. Az egészségügyünkre sosem lehettünk büszkék. Gyanítom, hogy ez így is marad. A tendenciával van a baj, miszerint rohamtempóban csúszunk lefelé. Ha van pénzed meggyógyítanak, ha nincs, akkor hosszan szenvedsz vagy meghalsz a hosszú várólisták eredményeként. Ezzel szemben büszke stadionország vagyunk.
Nessy
Tény, hogy egyes beavatkozások esetében csökkent a várólista. Pl. A szürkehályog műtétet áttették " egy napos" ellátási formába, és így több beteget tudnak megműteni. De a komolyabb protézis műtétekre várni kell.
Az se semmi, hogy pl a beteg fizet negyven ezer forintot a CT vizsgálatért, de leletet 10 nap múlva kap, úgy mint a többi beteg, mert nincs leletező orvos. Az egyéb közbenső problémák szakmaiak.
Azért a 80-s években nagyon sok egészségügyi intézmény, bővült, került felújításra, kapott modern műszerparkot. Nem levesen ma is azokat használják, bár már matuzsálemek, elavultak. A cserére nincs pénz. Lásd tüdőszűrő röntgengép. Nincs 170 millió. Most goromba lennék, leírnám, hogy mire költöttek milliárdokat a saját hatalmuk érdekében. Ki - ki elmélkedjen el a témán. Tényleg, minek a tüdőszűrés? Az egyre több TBC-s beteg kiszűrése elhanyagolható sok más "lényegesebb dolog" mellett! Az, hogy bizonyos kor felett már nem, de alatta is komoly procedúra a modernebb, drágább ellátási forma, gyógyszer, azt mindenki majd akkor veszi észre, ha szüksége lenne rá!
nemfideszes
@Shikari: Rosszul tudod. Ami meg az egészségügyet illeti:
index.hu/gazdasag/2017/06/12/egeszsegugyi_teljesitmenyertekeles/
Ez a másokkal való takarózás, azon kívül, hogy gyerekes és defacto nem igaz,
www.napi.hu/magyar_gazdasag/europaban_az_utolsok_kozott_a_magyar_egeszsegugy_itt_vannak_a_friss_adatok.655768.html
meglehetősen nevetséges akkor amikor állítólag Magyarország "jobban teljesít"...
lusta
@Shikari: Az CFC Barcelona megállapodott a Camp Nou átépítéséről a barcelonai város vezetésével. Nem vesznek ki közpénzt és így 210 milliárd forint körüli beruházással, amiből olyan 45 milliárd a stadion környékének a rendbvetételére megy, 3 év alatt 110 ezresre fog bővülni. Nálunk a Népstadionra 200 milliárdnál tartunk és a végét még senki sem látja. Hány ezres lesz?
Levendula
@Shikari: Miért beszélsz te többes szám 1. személyben? Mi az, hogy "megfeleztük"? Miért nem megfelezték? Benne vagy a brancsban? Végezetül kívánom neked, hogyha súlyos betegségben szenved a legdrágább családtagod, felezzék meg neki a várakozási időt!
csipetke
@nemfideszes: 18.37 Nálunk egy dologban teljesítettek jól:-a nagy eu-s pénzek lenyúlásában.
Azé'1300 milliárd ft az nem semmi.Na,ez a banda ezt teljesítette jól.Képzeld el,ha ezt a pénzt ideköltik az országra,lehet,hogy nem a bányászbéka segge alatt lennénk.A százhalombattai polgármester (volt) most kapott öt év letöltendőt 5 millió ft miatt.Ha így számoljuk,a fidesz vezérkarának hányszáz évet kéne ülniük?
Eladott Ország
@Shikari: tegnap, 12:13; A pártkatonák, csinovnyikok, ellepték a közigazgatás/hatalmi ágak teljes szegmensét, mint a guanó. Ezektől pártatlan állásfoglalás nem várható. Nos ezt nevezzük diktatúrának. A megyei lapokat meg kár kézbe is venni, a köztévét/TV2-t, meg legjobb kihagyni.
emerencia
@karma1: április 15 00:37
"Egy orvos nem teheti meg az eskuje miatt, hogy NE lassa el a betegeit, akar csak egy napra is.

Magyarországon megteheti. Pl. kiüzen az assszintensnővel a betegváróba, hogy menjen a beteg máshova. Ott pedig 3-4 hónap a várakozási idő olyan tünetekkel, ami akár egy halálkos betegség is lehet. Orvos nem látja, közben pedig az illető dolgozik ezerrel hosszú műszakokban, strapás munkahelyen, (idősen is akár) ahol még le sem ülhet egy pillanatra sem és olykor nehéz tárgyakat kell cipelnie. Csak a szerencséjén múlik, hogy túléli-e. Személyes tapasztalat.
Nessy
Nem kell "bezárni kórházat", bezárnak az osztályok maguktól is.
A napi működés biztosítása mellett nem lenne annyi lerobbant kórház. Omló vakolat, beázó mennyezet, tárgyi és személyi feltételek hiánya.
Csak ehhez nem egy vízfej kell, ami mindenre alkalmas, csak az intézetek működésének a biztosítására nem!
Igaz, a rendszer tökéletes, és remekül működne, ha egy zavaró tényezőt kiiktatnának, a BETEGET!
Sámannus
@Shikari: A valódi többségnek pusztán többféle a szimpátiája, de ez csak demokráciában érvényesülhet. mi arra szavazunk. A valósában egyharmad, nem lehet mindenható.
Kár a többségre hivatkozni mert a választás a megvesztegetés mellett fenyegetés is volt, de nem volt szó a kórházak azonnali kirablásáról.
A többséget elhülyítve, megalázva, csőbe húzva, megerőszakolva, átverve nem nagy dicsőség a hivalkodás ezzel.
Sámannus
@Shikari: csak ez nyugaton másképpen van. mi pedig oda tartozunk. Ezért nem kéne az istállót szarral kikenni, ha nem muszáj.
kisrigó
Ez a támogatás az egészségügynek fidesz módra! Jól hangzott, hogy kevesebbet kellett fizetni a dolgozók után, arról nem volt szó, hogy majd visszaveszik! Mi lett volna, ha "tévedésből" elköltik pl műszercserére?
csipetke
@nezelodo: Ne állj le vele vitatkozni,csak fújja a magáét,és nem fogja fel,hogyha tisztességes választással nyert volna a fidesz,akkor az emberek,és az ellenzék elismerné a vereséget,illetve a fidesz győzelmét.De így?!Sok választást láttam,de ilyen aljas,mocskosat még nem.Eleve a választási rendszert a fidesz tákolta össze,az ő kezükben volt a média,és százmilliárd ft-ok,az ellenzéknek esélye sem volt.Majd akkor lesz elismerve a fidesz,ha egyenlő esélyekkel játszik.Ha így lett volna,még a parlamentbe se jutottak volna be.Ezt nem fogja fel csikari.
Eladott Ország
@Shikari: Tegnap, 13:10; Te tényleg ennyire hülye vagy? Vagy csak tetteted?
Eladott Ország
@Shikari: Tudom, te fideszes politikai prostituált vagy, de a tények makacs dolgok.
www.hirado.hu/kulfold/kulpolitika/cikk/2018/04/17/a-liberalis-demokracia-az-europai-identitas-alapja-macron-szerint/
Európa közös identitása az alapjogok és az emberi jogok tiszteletben tartására épülő liberális demokrácián alapul – jelentette ki kedden Strasbourgban, az Európai Parlament plenáris ülésének az Európai Unió jövőjéről folytatott vitájában Emmanuel Macron francia elnök, aki felszólalásában hangsúlyozta, hogy Európát a liberális úton kell tartani.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.