Egy LMP-s fegyelmi tárgyaláson tört ki a balhé.

Szombaton tárgyalták a választások előtt Kunhalmi Ágnes javára visszalépő LMP-s Kassai Dániel fegyelmi ügyét. Az etikai eljárás ülésén ott volt Hadházy Ákos lemondott társelnök és Sallai Róbert Benedek is, az elnökség titkára.

Balhé az LMP-ben: Sallai Róbert Benedek rátámadt Hadházy Ákosra, rendőrt, mentőt kellett hívni

MTI Fotó: Bruzák Noémi

Az ülés egy pontján a hvg.hu információja szerint

Sallai felállt és mielőtt kiviharzott volna a teremből, az ülő Hadházyhoz lépett és a földre lökte, a politikus rövid időre eszméletét vesztette.

A hvg,hu több helyről megerősített információja szerint Hadházy agyrázkódást szenvedett, a mentőket és a rendőröket is a helyszínre hívták. A lapnak Hadházy csak annyit mondott: 

„Sallai Róbert Benedek ma méltatlanul viselkedett, egyéb értesülését nem cáfolom és nem is erősítem meg.”

Az Indexnek sem akart nyilatkozni, csak annyit, hogy nem erősíti meg az Origó információját, nem jelentette fel Sallait. Már a választások előtt feszültségekkel terhelt volt a párt, Hadházy ellen is fegyelmi folyik.

Címlapkép: MTI Fotó/Bruzák Noémi

(hvg.hu, Index)

77 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Yoda69
Ez a sallai tiszta idegbeteg. Ha keptelen kontrolalni magat nem menjen politikusnak.
A fideSS 2/3-at az LMP-nek koszonhetjuk. Ha visszelpnek azon az 5 budapesti helyen ahol eselyuk se volt, viszont az MSZP-DK-nak igen akkor most nincsrol mirol beszelni.
Nekik nem a haza erdeke volt fontos, hanem hogy tobb mandatumuk legyen listarol es toredek szavazatokbol. Viszont ez szart sem er a 2/3-dal szemben. Annak az eselye pedig hogy csalas miatt uj valasztas legyen az adott korzetekben a 0-hoz konvergal.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Pálinkás Pál
A jövő reménységének pártja,igaz bejla??? persze a kérdés költői,mert mostanság lapít mint szar a gazban!!
egyvandor
Ez is bizonyítja az lmp feladata a fidesz és a jobbik által el nem érhető lebegők szavazatainak lehalászása. Gorbán rendszerének fenntartása.
Béla333
@Pálinkás Pál: 14.06
Már miért kellene nekem lapítani?
Minden szavam, minden beírásom vállalom most is!
Szomorú vagyok és elkeseredett.
És szervezem a külföldre költözését a családnak!
Nem fogok veled hülyeségekről csacsogni mindennap!
Yoda69
Ez a sallai tiszta idegbeteg. Ha keptelen kontrolalni magat nem menjen politikusnak.
A fideSS 2/3-at az LMP-nek koszonhetjuk. Ha visszelpnek azon az 5 budapesti helyen ahol eselyuk se volt, viszont az MSZP-DK-nak igen akkor most nincsrol mirol beszelni.
Nekik nem a haza erdeke volt fontos, hanem hogy tobb mandatumuk legyen listarol es toredek szavazatokbol. Viszont ez szart sem er a 2/3-dal szemben. Annak az eselye pedig hogy csalas miatt uj valasztas legyen az adott korzetekben a 0-hoz konvergal.
Béla333
Sikerült szétszedni az LMP-t!
Örülhet minden "demokratikus" ellenzéki is! Nem hiába ment az LMP mocskolása! A Fideszesek meg egyébként is örülnek...
Sámannus
Nálunk kivan még téve a Bercike választási plakátja, úgy lesett ki a feléből, mint egy kimerült bagzó nyúl. A fideszesé meg nekünk "Ukrajna az első":DDD
cikicakk55
@Pálinkás Pál: Tudod mit vettem még észre? Igaz nem a propin,mert itt gerinces emberek vannak,de a hír24-en a választások előtt már két héttel,sokkal több volt a Fidesz ellen hozzászóló. Mióta kiderül,hogy nyertek azóta jóformán csak a nyaloncok írnak. Alig van ellenzéki. Most vagy lapítottak a csuti seggében dekkolók,mert féltek,vagy a hír 24 direkt törli az ellenzéki hozzászólásokat. Én nem nagyon szoktam hozzászólni,mert nem a kedvenc felületem,de olvasni szoktam ott is. A 444 és a HVG nem változott. Az átlátszó meg hozza az eddigi formáját és nincs hozzászóló,vagy csak 1-2.
Madácsi Pali
Az LMP most lett teljesen méltatlan a demokratikus ellenzéki jelzőre! Maradt aminek Schifferrel indult, az ellenzékközt viszályt szító fideSS bérenc.
emerencia
@Béla333: 14:18 Így könnyű. Elszúrunk valamit aztán lelépünk. Legalább kalandvágyból itthon maradhatnál osztozni a sorsunkban.
nyanya001
Sajnálom a Hadházyt.
Nem volt közéjük való.
Az a Sallai meg ... akár Shchiffer szarkeverők.
emerencia
@nyanya001: Remélem, hogy kipiheni magát és az lmp-n kívül folytatja amit eddig csinált és nem adja fel.
Béla333
@emerencia: 14.29
Könnyű? Na ne viccelj már!
Évek óta próbálok változtatni a rossz irányon! Csak a mocskolódás, az ellenségnek lefestett skatulya amit kapok ezért! Most is azon csámcsognak hogy az LMP nem is ellenzéki!
Ok! Akkor meg lehet mutatni hogyan kell ezt csinálni!
Én belefáradtam!
Nessy
@emerencia: Tiszteltem Hadházyt, és tisztelem ma is, mert elvei vannak, és nem pénzért, pozicióért mindenre kapható politikus!
koszpeko
@Béla333: Az LMP miért nem azzal foglalkozott amiért állítólag létre jött?
Mi volt a célja Szélnek,Sallainak,Ungárnak?
Egy ember van ebben a pártban aki tényleg ellenzéki.
Ő pedig Hadházy.
A kormány váltásért és az ellenzékkel való együttműködésért küzdött.
Azt látom, hogy Szél elhitte tényleg lehet belőle me. úgy, hogy a zavarosban akart halászni.
Ide rohant oda, rohant kavart, követelőzött.
Megtaláltak egy bűnbakot.
A Sallai most degradálta le az egész ellenzéket a Hír tévében.
bencemacska
De hát a SRB már legalább két éve bejelentette visszavonulását. akkor most mit ugrál?
Mennyivel okosabbak voltak Jávor Benedekék!
Lehet, hogy őket is leütötték távozásuk előtt, csak nem kellett mentőt hívni hozzájuk???
Ki következik? Demeter Márta is nemrég jött hozzájuk az MSZP-ből. Őt ki üti le? csak nem szél ütést kap!
Sajnálom Hadházyt , rosszul választott másodszor is pártot!
Béla333
@koszpeko: 14.42
Tudod miért jött létre az LMP?
Azért, hogy azoknak kínáljon alternatívát, akiknek elegük volt az MSZP és a Fidesz ország kifosztó kormányzásából, mutyizásából, maffia összefonódásából!
És ezt kínálja most is!
bencemacska
@Csizmás Kond: ma, 14:15
Ez egyszer, kétszer már lejátszódott. Legutóbb a 2014-es VÁLASZTÁSOK ELŐTT.
Ők nem azért "zöldek", mert környezetvédők, hanem azért mert ÉRETLENEK.
kereső
@Béla333: nem kéne ilyet mondanod Béla! Ez szerintem kimondottan az lmp -ben benne lévő ki nem beszélt elllentétek-és ellenkező vélemények eredménye.Azt nem mond,hogy bármelyik másik ellenzéki párt biztatta fel Sallait-a földesurat,hogy üsse ki Hadházyt, akinek végül is az lmp csak annyit! köszönhet,hogy általa lett ismertebb a párt,és népszerűbb is.Az lmp választási eredményében Hadházy vastagon benne van,méghozzá pozitiv irányban.Hiteles,ami több más lmp-sről nem mondható el.Ez az egész egyébként teljesen méltatlan egy demokratikus!párthoz.
rohács1926
Szegény Hadházy; ha tudta volna, hogy hová kerül...
Hogy balhé van az lmp-ben, az biztos, és az is szinte biztos, hogy @Béla33 Szél Bernadett (műtét előtti neve Schiffer András) oldalán áll.
koszpeko
@Béla333: Én úgy tudom, hogy zöldpártként akart funkcionálni.
Shifferen nem az látszott, hogy alternatíva.
Ugyanis most kiállna Hadházy mellett.
De nem.
Béla333
@kereső: 14.53
Nem az volt itt az elmúlt hónapokban a vélemény, hogy az LMP ilyen-olyan, de minimum hogy egy mocskos szemét párt, tele hazaárulóval?
Ezt mondta itt mindenki hónapokon át!
Akkor most mit jössz azzal, hogy méltatlan egy demokratikus párthoz, ami most történik!
Inkább örüljetek, hogy nektek van igazatok.
Az LMP-ben ütik egymást, mindenki csak azért mérges, mert nem tudták jobban tolni a Fidesz szekerét!
Na hagyjuk most a hamis, hazug együttérző dumákat!
Tapsoljatok! Ezt szerettétek volna! Hulljon a férgesse!
karma1
Mostanra azert kezd kirajzolodni egy kep: Hadhazy egy ideje - a veghajraban - mar visszavonult, szerintem nagyon nem ertett egyet Szel amokfutasaval, es valoban megtortenhetett a tagok megfenyegetese, zsarolasa.
Nem tett jot szegeny Hadhazynak a szomszedjanak a "kicsinalasaval" krealt szemet karaktergyilkossag sem, de persze en egy pillanatig sem gondoltam, hogy Hadhazy rosszat tett volna ennek a lopo's szomszednak.

Szerintem most mar biztos, hogy ezert hagyhatta ott oket Ron Werber is - mert o latta a belso viszalyokat, amivel o nem tudta garantalni az elsopro gyozelmet. Inkabb elhagyta oket.
szep napot
A Lehet Meg Pofon ulesen az egyik megjuhaszozta a masikat. Gratulalok nekik es szavazoiknak is.
Madácsi Pali
@Béla333: Budapesten Szél és Sallai hány mandátumot szerzett a fideSSnek? Ezek nélkül mint 14-ben, most sem lenne 2/3.
koszpeko
Én itt befejeztem az LMP ekézését.
Most már tökmindegy kinek a hibája.
@Béla333: Neked is be kellene fejezni a basztatását a baloldalnak.
Magamba nézve ha mi itt egymást basztatjuk, mit várunk a pártjainktól?
Nekem legalábbis nem a megosztás a célom.
Amikor felröppentek olyan hírek, hogy Jobbik 32% fityfasz 26 akkor azt mondtam legyen.
Valaki váltsa már le ezeket.
rohács1926
@Béla333: ma, 14:18
A külföldre költözést már akkor kezdted szervezni, amikor az lmp mellett agitáltál.
Biztosra mentél; minél nagyobb mértékben nyer a fidesz, annál nagyobb a késztetés, hogy menjél. Hatásosan motiváltad magad.
kereső
@Béla333: na álljon már meg a nászmenet!Soha senki nem mondott olyat az lmp-re ,hogy tűnjön el!,ellenben veled ,aki másik két pártra mondtad-harsogtad! És egyik sem a fidesz volt.Én amit irtam,őszintén gondoltam,és egyáltalán nem örülök a fejleményeknek.Egyébként meg azt hiszel,amit akarsz.Viszont nem biztos,hogy neked van igazad.-akár még az lmp-t illetően is.A bölcsek kövét te sem hordod magadnál, mint ahogy Szél Bernadett sem.
Amugy meg,minden párt az mszp-től a jobbikig bezárólag ezerrel dolgozik a választási anomáliák felderitésén, csak az lmp ezirányú ténykedéséről nem olvasok sehol-kivéve azt a néhány amúgy alibinek tűnő kérdést a számitógépes rendszer működésével kapcsolatban,amit a neten jó néhányan feszegettek már,sőt ennél komolyabbakat is.
koszpeko
@kereső: Az LMP létre hozott egy csapatot jogászokból és informatikusokból.
Béla333
@koszpeko: 15.26
Maximálisan egyetértek!
Én is befejezem, semmi értelme!
Béla333
@rohács1926: 15.37
Éles szemeddel hogy kifigyelted a lényeget!
Béla333
@kereső: 15.43
Igazad van! Az LMP nem is akar semmit az elcsalt választással kapcsolatban!
Csak a "demokratikus" ellenzéki csapatok. Az igaz ellenzékiek: A DK és az MSZP!
Na most jött el az idő, hogy elbúcsúzzak a Propi rajongóimtól.
További jó szórakozást!
kereső
@koszpeko: köszi, ez elkerülte a figyelmemet.Akkor bocsánat.
kereső
@Béla333: Béla most válaszoltam Koszpekonak.Akkor most neked is, bocsánat!
/ ja a jobbikot is irtam/.
Sajnálom,hogy ilyen lett a választás?eredménye,és elkészülödsz családostul.
Nehéz döntés. Jó Szerencsét! Béla.
wagabund
...na, azért volt ám egy kis szarkeverés a tv-ben..ahol felmerült Sallai neve is..

Sallai Benedek csak úgy merő szórakozásból nem lökdös..
jancsipapa
Tulajdonképpen ez az első olyan megnyilvánulásuk ,amely bizonyítja : tényleg lehet más ..
Csizmás Kond
@Béla333: Béla, a pártok kimondottan és csakis a pénzért és a haszonért alakulnak...a többi mese csak a gyengébbek kedvéért van.
Soha sehol a világon senki nem akart senkinek a szolgája lenni...tehát minden alakulat úgy akar jót, hogy az előbb neki kedvezzen és csak azután másnak.
rohács1926
@Béla333: ma, 15:48
Köszönöm a dicséretet, de a szemem -- így hetven és a halál között -- bizony nem túl éles (2 és fél dioptria olvasáshoz).
De az MSC-és (szóval nem a BSC-és) diplomamunkákat még mindig hozzám küldik bírálásra.
És erre csak azért vagyok büszke, mert az említett diplomamunkákat a JÖVŐ MÉRNÖKEI írták.
bencemacska
@wagabund: ma, 15:56
De, akinek igaza van, az megpróbálja az igazát megmagyarázni. Ki dönti el a vitát ököllel?

"A Mércének a párt egyik jelenlévő politikusa szintén megerősítette az incidenst.

Az ügyről bővebben nyilatkozni nem szeretett volna, a sajtóosztályhoz irányított, de annyit még elárult, Sallai ütötte meg Hadházyt, aki ezt nem viszonozta. Az LMP épp Kassai Dániel képviselőjelöltjük fegyelmi tárgyalását tartotta, Kassai egyoldalú visszalépése miatt Kunhalmi Ágnes javára Budapest 18. sz. választókerületében. A fegyelmi eljárás végén Kassait visszalépése miatt akár ki is zárhatják a pártból. Az incidens ezen a tárgyaláson történt, emiatt döntés nem is született Kassai ügyében."
Ez egy demokratikus párt? A képviselőjelöltek más pártokban visszaléphettek egymás javára!
Azzal "játszák" a demokráciát, hogy minden döntéshez kongresszust hívnak össze?!

A jelek szerint ide vezetett az Orbán-féle erőszak-legitimáció! Brávó!!!
dr. prédikátor
@Béla333: hát analfabéla ennyit az álltalad favorizált pártocskádról! ilyen aljas tettre is csak az lömöpö be kerülhet sor!!!Az egész lömöpöbe csak a Hadházy volt az egy értelmes ember! a többi a sdzéltyúklibával együtt egy nagy N U L L A!!!Ez az egész választási akármi most már végleg ráég a lömöpöre!Te pedig M E G F U T A M O D S Z MERT NEM NYERTETETK!!!Úgy látszik hogy ennyi volt!!!
Pálinkás Pál
@cikicakk55: nos ez általában így van...igyekeznek a regnáló hatalomhoz "dörgölödzni" !
Cicamama55
Hadházy Ákost nagyon sajnálom! Ő volt az egyik leghitelesebb mai magyar politikus, aki soha nem törekedett hatalomra, csak tette csendben és folyamatosan a dolgát! Le a kalappal előtte!
justhpeter
Sajnálom az egész LMP-t. Szomorú és hiteltelen a vége.
division
@koszpeko: Akkor viszont azokat sem kellene basztatni akik a Fideszre szavaztak. Miből gondoljátok sokan hogy ti különbek vagytok náluk? Csak mert néhány videóban direkt olyanokat mutattak be akik valóban nem érik el a béka fenekének alját sem? Én értelmiségi emberként szavaztam a Fideszre és ezzel nem vagyok egyedül hidd el nekem. Borzasztó hogy az alapján megy a gyűlölködés ma már hogy ki kire szavazott.
lampa laz
A bunkó kiütötte az értelmet... az egyetlent
szép új világ
Most már egyértelművé vált amit eddig is sejtettünk, az LMP-t Schiffer András irányította és irányítja jelenleg is a háttérből. A kormányváltást egyedül Hadházy gondolta komolyan - le is verték érte.
Már értem miért adta Schiffer a pártájának ezt a nevet, valószínű, hogy magáról nevezte el pártáját: LMP - a LegMocskosabb Politikus
papa.49
Lassan csak kibújik a szög a zsákból !!!
papa.49
@Béla333: Most olvasom LELÉPSZ innen ez hogyan fér bele az lmp. imádatodba ???
A minimum, hogy tartsál ki a pártod mellett, nem szép dolog most elmondani hogy már hónapok óta készülsz erre !!!
Végül is neked pepita volt mi lesz a végeredmény, de akkor minek verted magad a földhöz, EZÉRT AZ LMP.ÉRT !!!
koszpeko
@division: Dehogy nem kell basztatni a narancsos hordát.
Ugyanis a fityfasz a gazdagok és az oligarchák pártja.
A szegény emberre köpnek.
Aki pedig a szavazójuk ugyan olyan rátarti, beképzelt, pökhendi mint a gazdáik.
koszpeko
@division: Nem beszélve a csalás sorozatról amit elkövetett a választásokon a narancsos banda.
Nem beszélve a megfélemlítésről, gyűlölet keltésről, egészségügyről stb.
division
@koszpeko: Sokunk csak más elveket vall, de ez ne zavarjon téged. Ma az ATV betelefonálós "show" műsorában egy értelmiségi hölgy is pont arról beszélt amiről most én, de tudod a szegényekkel való példálózásod pont nagyon sántít mert messze nem a gazdag utálja a szegényt hanem éppen fordítva.
division
@koszpeko: A csalás meg nem bizonyított, már az ellenzék szerint sem biztos hogy volt e valójában, és ezt sem az M1 mondta. Derítsék ki, ha csalás történt legyenek új választások, természetesen ne csalással nyerjen egy párt.
koszpeko
@division: Nem a más elvek a baj.
Az a baj, hogy aki nem hajt fejet az Soros bérenc, migráns simogató... soroljam a jelzőket?
Sámannus
Béla szólalj má meg legalább annyit, hogy bocsika.
koszpeko
Nektek mindig kell egy ellenség kép és aki nem ért veletek egyet az már akassza fel magát.

by: Kövér László
division
@koszpeko: Nekem hiába is sorolnád, rám ez messze nem jellemző. Mutass egy írásomat ahol bárkit is Soros bérencnek neveztem volna. Az más kérdés hogy a politikában semmi keresnivalója.
JAJMÁR
@Yoda69: Nem az LMP-n múlott a 2/3-mad! (muszáj volt annak lennie... és mindenképpen az lett volna!)
Abba kellene hagyni az ellenzéki oldalon egymás hibáztatását, ez a legrosszabb, ami történhet!
Az az áruló, aki még mindig ezt folytatja!
JAJMÁR
Sallai R.Benedek meg így járt. Majd nyilván megkapja ami jár, én nem tartom méltónak az lmp tagságra, de majd eldöntik. Az ő dolguk.. :)
JAJMÁR
@Sámannus: Nem értem. A Béla a Sallai R.Benedek?
Sámannus
@JAJMÁR: Nem, de itt a csapata alaposan padlót fogott, jó lenne értelmezni, mi történt. Mi nem szóltunk-e időben, hogy a pártja igen súlyos tévedésben van, hiszen csak balhénak tartották a választást.
Sámannus
Az uniós ügyészség még meg is vasalhatná a geciket és akkor jöhet a választás
wagabund
...Sallai védekezése a legjobb...aszonta, hogy amikor elment Hadházi mellett, az úgy vetette magát a földre, mintha Sallai megütötte volna...pedig nemis..

tiszta kabaré...(az adófizetők pénzén persze)
JAJMÁR
@Sámannus: De ez nem igaz. 1. az LMP nem a Béla csapata. 2. lehet, hogy elmondtad a véleményedet, de az csak a tiéd 3. az LMP nem fogott padlót - na jó, a Hadházi igen :) -, van egy belső ügyük, majd rendezik.
Még ha nem is mindenkinek tetszik, hogy nem múltak ki de azonnal. Én nagyon bízom benne, hogy rendezik az ügyüket, és akit ki kell dobni, azt kidobják a pártból. Ezt kellene tenni mindegyikben, kiszórni a nem odavalót :)))

Miért nem értitek meg, hogy a választás sikertelensége nem az lmp-n múlott. Minden párt taktikázott, de hogy rákenjék az LMP-re a bukást, ez simán bunkóság! Most miért jó az ellenzéknek, - a választókról nem is szólva -, ha földbe döngölhetnek egy pártot a saját oldalon? (A nagy összefogósdi pártiak, azonnal két lábbal bele hasba )
Olvasd ezt el:
kolozsvaros.com/2018/04/12/a-valasztasi-csalasrol-131-pontban-egy-informatikus-szemevel/

és hagyjuk békén egymást. A Bélának sok sikert kívánok, és én nem szeretném, ha itthagyná ezt a blogot :)
Sámannus
@JAJMÁR: Bocsi az utolsó komentem nem ide szántam. köszi.

Egyébként azt most a többség nem egészen így látja. Amit keserveset elértek, nehéz eredménynek nevezni.
Yoda69
@JAJMÁR: 21:06-ra
Mi az hogy muszaly volt annak lennie. Szoval szerinted ez elore le volt rendezve? Az meg durvabb mint a csalas amit tobb mint 300 korzetben veghezvitt a fideSS.
Miert lenne hazaarulo az aki felszolal? Egy demokraciaban ez termeszetes.
A szemeben az a hazaarulo aki tizezrevel buszoztatja a kulfoldi szavazokat, akik meg magyarul se tudnak, hogy elcsaljak a valasztast. Es az is hazaarulo aki ezt elfogadja, es tamogatja.
Yoda69
@JAJMÁR: Bela nem a blogot hagyja itt, hanem az orszagot. Sokszor en is kulfoldrol irogatok ide.
Az meg hulyeseg hogy nem az LMP miatt lett 2/3. Csak Budapesten 5 mandatumot vitt el a fideSS, ami siman nyerheto lett volna ha visszalepnek az MSZP-DK javara. Es ez mar koztudott volt joval a valasztasok elott is.
karma1
@bencemacska: Koszonom, Dragam, Te mindig gondolsz ram,...:o))))
JAJMÁR
@Yoda69: Nem olvastad amiket belinkeltem? De, minden emberi számítás szerint bukni kellett volna a kormánynak. És minden taktika hiábavaló lett volna. mERT ESZÜK ÁGÁBAN SINCS BUKNI! Nem is
fognak, amíg az ellenzéki oldal egymással van elfoglalva, az egész biztos! Persze. megteheted te is, más is. Talán még "sikerélményt" is ad, hogy a Sallai R. Benedek behúzott a Hadházinak - vagy nem, ki tudja mi a valóság -, de ez annyira pitiáner, hogy keserű lesz az ember szája tőle!
Én is terveztem, hogy itthagyom ezt a blogot, az országot valószínű, de hogy ezt a blogot is.- Ez itt, NEM A TÖBBSÉG! Ez így kisebbség, ahol a picit más véleményűt azonnal leminősítik, és nem rajzolódik ki a valóság. Egy álomburok!
Nos, igyekszem feltörni!
Yoda69
@JAJMÁR: Nos, en 18 eve elek kulfoldon (meg az elso orban kormany alatt mentem el mert mar akkor nem tettszett). Es megsem tudtam itthagyni az orszagot, mivel minden idekot. A propeller is, a kozossege. Persze nem az olyanok, mint a halfarok :)
A kormany pedig bukni fog. Tegnep kinn voltam a tuntesen a Kossuth teren. Tobb mint 100 ezren voltunk, jobbikosok, demokratak, szocik, liberalisok, diakok, nyugdijas is volt igaz nem tul sok. Es rengeteg kozepkoru, akiknek elege van a hazugsagokbol.
A tuntetesek folytatodnak, orban pedig bukni fog. Ez kodolva van.
Es ne feledd: ha el is hagyot az orszagot (sokan vagyunk igy ezen a bloggon, akik mar megtettuk) - attol meg magyar maradsz orokre.
terlasz
Agyrázkódást okozhattak neki, de a gerincét nem tudták megtörni.
advocat
A legjobb az lenne, ha az LMP - tanulva a választási eredményekből is - felszámolná magát. Elérték, hogy a választók jelentős része meggyűlölje. Hiában Schiffer még mindig nagy úr! Sallai meg a párja, csak kisebb ésszel.
bencemacska
@Yoda69: ma, 9:13
Örülök neki, hogy láttál középkorúakat a tüntetésen! Én mindig őket hiányoltam!
Az öregek meg elfáradtak. Részben a kilátástalanság miatt, részben az eredmények elmaradása miatt. Már én sem megyek!
Én már csak a fiatalokban reménykedem!
Eriksson
@terlasz: Ami eltörhet, az el is törik.
Yoda69
@bencemacska: Igaz ami igaz nem voltak túl sokan. Sajnos.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.