Hamarosan tisztújítás lesz az LMP-ben, előtte még Hadházy borzolta egy kicsit a kedélyeket.

Hadházy Ákos döfött egyet az ellenzékbe: gyorsan "összefogtak" a Fidesz által felajánlott pozíciókért
Fotó: Soós Lajos/MTI

Bár Hadházy Ákos, az LMP korábbi társelnöke is felvette mandátumát, de semmilyen funkciót nem tölt majd be se ott, se a parlamentben – írta meg a hvg.hu.

A politikus szerint az ellenzéki képviselők többsége ijesztően hamar túltette magát azon a dilemmán, hogy egy tisztességtelen választáson létrejött és kétes legitimitású parlamentbe fognak beülni.

Mélyen elszomorít ugyanakkor, hogy úgy tűnik: a parlamenti pártok abban nagyon gyorsan "összefogtak", hogyan osszák el egymás között a Fidesz által felajánlott, jó plusz fizetéssel, de többnyire kevés munkával és semmi eredménnyel nem kecsegtető pozíciókat

- írta Facebookon Hadházy, aki azt is nehezményezi, hogy az eddigi ellenzéki megállapodásokból az látszik, eddig nem találtak elfogadható megoldást a tiltakozás formájára.

64 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Horizont
Engem is mélyen elszomorít. Nem elég hogy szar kormányunk van még az ellenzékünk is szar.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Mirabilis
Ebben igaza van. Nem kéne beülni az ellenzéki pártoknak a parlamentbe. Csak biodíszlet lennének.
Horizont
Engem is mélyen elszomorít. Nem elég hogy szar kormányunk van még az ellenzékünk is szar.
RonaGyuri
ez egyenesen telitalálat: "többnyire kevés munkával és semmi eredménnyel nem kecsegtető"! =))
Desischado
Aki oda beül, az bebizonyítja, hogy megélhetési politikus, és számomra - szerintem sokaknak - hiteltelen onnantól.
Mirabilis
@Horizont: Az ellenzék nem szar szerintem. Mindenhol gyalázzák őket. Nem kéne.
Egyszerűen: orbán kezében van a pénz, amivel kampányol, ő hozta a választási törvényt, amivel gyakorlatilag bebetonozta magát.
Mirabilis
@Mirabilis: És nem beszélve a választási csalásokról.
Horizont
@Mirabilis: bocsánat, hogy így leszaroztam őket, de annyi de annyi évük volt és igenis meg kellett volna találni orbán gyenge pontjait és igyekezni kicsinálni. És a csalásra is felkészülhettek volna. Jobban. Szerintem.
human
A képviselők helyében nekem is rohadt nagy dilemma lenne, hogy be üljek vagy ne. Nem feltétlen a pénzről van szó.

Legszívesebben nem menne be az ember mert valóban nincs értelme. De még ha nincs is értelme az ami ott elhangzik az jegyzőkönyvekbe kerül. Ha nincs bent ellenzék, akkor csak a fidesz propaganda marad meg az utókornak. Ez az érv a mellett, hogy mégis beüljön a képviselő.

Ha viszont az ellenzék kijelenti, hogy olyan mértékben tisztességtelen játékszabályokat alkotott a fidesz és olyan tisztességtelen előnyöket adott magának hogy demokratikusan nem leválthatók, akkor van értelme kivonulni és kintről, újjászerveződve kell eltakarítani őket. De ehhez el kell határozniuk magukat. Ha bizonytalankodnak, akkor nincs értelme az egésznek.
moareka
Hadházynak igaza van...mind megélhetési...
Mirabilis
@Horizont: A választási törvényt 2/3-dal hozta meg a fidesz. Mi a jó francot csinált volna az ellenzék?
orbán gyenge pontja? .
Nála a pénz, az írott ingyenes média a postaládában teljes egészében vidéken, tv ingyen királyi.
relatív
Rá kellene döbbennie az egyes (!) szavazónak, hogy mindenért ő a hibás, mert a pártok - lehet, hogy nem mindig a legjobb megoldást választva - fölszátották az országot, és arra kérték (?) az állampogárokat, hogy a maguk érdekében mindenki tegye meg a legtöbbet (!), egyetlen szavazatával segítse leváltani aztz a jelenlegi rendszer, mely nem a legjobb politikát szolgáltatja az állampolgároknak.

Most - hogy nem teljesítették ezt a lehetőséget -, a gyér számú küldötteit ócsárolják az elmaradt győzelemért ( melyet csak ők hozhatták volna létre ) enyhén szólva IS szemétség !

Az ilyen-olyan körülmények közt megnyert választáson gyöztesssé tett a 133 parlamenternek adott jövedelem-fokozást nem, de a maradék kisebbségét, akiknek kénytelen megadják ezt, azt irigylik, és egyben el IS átkozzák őket !

Azt hiszem a magyar közéletben valami nagyon nem 100 - as !!! Gondoljátok el magyarok !!!
peterkelemen
Orbán választási rendszere már önmagában véve is egy nagy csalás állítja a szakértő >>> https://www.youtube.com/watch?v=yy37idHwIws...
----------------------------------------------
A választási csalásról 13+1 pontban, egy informatikus szemével >>> https://kolozsvaros.com/2018/04/12/a-valaszta...
--------------------------
Orbánék elcsalták a választásokat is! Szervezetten szállították Ukrajnából a szavazókat. Ez csak a tömeges csalások egy kis része >>> https://www.youtube.com/watch?v=4AWQTyTd1rY...
--------------------------
Így működik egy valódi demokrácia és jogállam: "Az osztrák alkotmánybíróság érvénytelenítette az elnökválasztás eredményét. A szabálytalan szavazatszámlálás miatt kell megismételni." https://24.hu/kulfold/2016/07/01/ausztriaban-...
--------------------------
Súlyos problémákat és visszaéléseket neveztek meg az EBESZ választási megfigyelői http://168ora.hu/itthon/sulyos-problemakat-es...
--------------------------
Kövér már beismerte a választási csalást >>> https://nepszava.us/kover-beismerte-a-valaszt...
--------------------------
Mindenért az ellenzék felel, ha beül a parlamentbe >>> https://nepszava.us/bartus-laszlo-mindenert-a...
-------------------------
Elszámoltatás: Szembesítjük az ellenzéket >>> https://www.youtube.com/watch?v=uA5u2WoCPEM...
-------------------------
peterkelemen
Még be sem ültek a politikusbűnözők a magyar parlamentbe, de már emelik a keresetüket! Itt a terv: ennyire nőhet a parlamenti képviselők fizetése http://www.blikk.hu/aktualis/politika/itt-a-t...
cikicakk55
Na ne már,hogy 8 év alatt az ellenzék nem tudott tenni semmit! Egyetlen dolgot kellett volna tenniük,időben összefogni. Ám ők egyre csak marakodtak. Még saját pártjukon belül sem voltak képesek az egységre. Ezek nem a Fidesz ellenzékei voltak,hanem a nép ellenségei. Az ország megmozdult,mert ezt kérték,de ők kivonultak az emberek mögül,és persze bőszen bólogatnak arra,hogy a bírka nép így akarta. Persze! A nép akarta,hogy továbbra is biztos megélhetése legyen az ellenzéki pártoknak,még az emberek épp csak vegetálnak.
emerencia
@peterkelemen: Gratulálok, nagyon jó ez a linkgyűjtemény a választásról.
Donáld Tramp
Szoptok négy évig megint... Ennyi... 'Köszönjük Emese'
Horizont
@Mirabilis: Lehet hogy jogilag nem volt eszközük de erkölcsileg talán mégis. Mondjuk maguk mellé állítani az embereket? Kiállni és verni a tamtamot. Elhitetni azzal a vidéki mély szegényekkel, hogyha veszít a fidesz akkor se fognak éhendögleni? A határontúl propagandát kifejteni a nem szavazásuk érdekében. Amikor kisbuszokkal furikázták az ukránokat odamenni odacsődíteni a külföldi sajtót meg még millió egy dolog lett volna.Mit tudom én...nem vagyok politikus. De ők se...
Hülyeségeken lovagoltak, baromságokat beszéltek ...egyedül Gyurcsány mondott jókat és igazat. De őt közös erővel orbánnal együtt leamortizálták. Az újak meg még haloványok voltak.
Most meg benne vagyunk nyakig a szarban nemzetünk megrontójának parancsszavára.
Majd szórakozhatunk azon a parlamenten hogy mivel Gyurcsány lesz a frakcióvezető hogyan fog felszólalni és nekimenni orbánnak. Ennyi.
Horizont
@Donáld Tramp: Kire gondoltál szopásügyileg?
kereső
Hadházy szavainak hitelességét! némileg árnyalja?,rontja,hogy ott lesz ő is ,egy lesz közülük.
Eriksson
Hadházynak savanyú a szőlő, mert neki nem jutott bizottsági hely. Ha felajánlottak volna neki egyet vagy kettőt, akkor ő is rácsap mint gyöngytyúk a takonyra, s akkor ez a
poszt el sem készült volna.
bencemacska
@human: tegnap, 21:52
Ha a választáskor nem tudtak összefogni, akkor most hogyan tudnának?!
Ha csak egyetlen egy is beül, semmi értelme a többi bojkottjának!
És volt, aki már másnap kijelentette, hogy ő beül! Szerintem igaza volt Hadházynak: a fidesz mindenütt ott van!
Sallai R. Benedek nem szégyenlős!
bencemacska
@Mirabilis: tegnap, 21:57
"orbán gyenge pontja?"
Ő maga, az egész ...(bocs. majdnem embernek neveztem!)
Ha tudnám, hogyan lehet őt "jobb belátásra bírni", isten bizony közzétenném, ingyen és bérmentve!
bencemacska
@relatív: tegnap, 22:37
Egyet értek veled, de nem tudom, hogyan lehetne ennyi sötét, ...stb jelzővel illethető szavazati joggal rendelkezőt "felvilágosítani"!
Én minden kéregetőnek, azt mondom a választások óta, attól kérjen, akire szavazott! Ha nem volt szavazni, akkor meg azért!
wagabund
nagyon úgy jön le a hírekből, hogy Hadházy nem való politikusnak...
bencemacska
@kereső: ma, 09:15
Várj még egy kicsit a kritikával! Gondolkodni kell, NEKI IS!
Egyébként: "Egy fecske nem csinál nyarat!"
bencemacska
@wagabund: ma, 10:14
Igazad van, azért nem találja a helyét!
A politikus az egy más "állatfajta"! Egy valódi szakember - bár nem tudom milyen állatorvos - sohasem lesz jó politikus!!!
wagabund
@bencemacska: az az egyik fő problémám vele, hogy nem tud összeszedetten beszélni..
kereső
@bencemacska: jó várok.Most azért mégis úgy látszik,hogy nincs itt se egy fecske!se több.
Pedig valakinek! egy fecskének kellene már lenni!
Horizont
@Eriksson: Ne álcázd magad :) Hadházy szerinted egy patkány mert a fideszes szemétségeket napvilágra hozta. Pedig a patkány máshol van.
magyarbakancs
Tényleg a értelmiségeink ennyire idióták a másik fele meg ennyire tolvaj?
Az LMP politikusai istenem egy szarkupac.
Eriksson
@bencemacska: Szia! Hol érdekel ez engem?
Eriksson
@Horizont: 10:46
Szerintem is máshol a patkány. Pl: ott, ahol az ilyen dumát a számba adják.
bencemacska
@Eriksson: ma, 10:58
Csak arra gondoltam, hogy ha elolvasod más lesz a véleményed Hadházy jelenlegi helyzetéről!
Lemondott társelnöki funkciójáról és várja a fegyelmi eljárás folytatását, amelyet a dúvad tevékenysége megszakított.
Lehet, hogy fegyelmi kizárás vár rá! Sőt Schiffer be is pereli!
Akkor mit várjon a "pártjától"???
Most ő is megtanulja, hogy rá is érvényes: "Aki korpa közé keveredik, megeszik a disznók"

Most próbálok én is képbe kerülni, mert az utóbbi időben csak a rádióból szereztem az információimat. Azt is mobilon keresztül!
Eriksson
@bencemacska: Ha már felhoztad: Az a hír járja Hadházyról, hogy kétféle embert ismer. Akit már átvert és akit még ezután fog.
bencemacska
@Eriksson: ma, 11:15
Én nem ismerem.
Annyit tudok, hogy állatorvos - az édesapja is - fideszes önk. képviselő volt. Onnan a korrupció miatt távozott. Az LMP bekebelezte - mint újabban többeket - és most kiöklendezi!
Az LMP-t lehet, hogy még a Fidesz alá helyezem a rangsorban!
Nem értem, hogy lehet hozzájuk csatlakozni?!?!
Horizont
@Eriksson: Nagyon kóstolgatsz mostanában. Mennyi ideig megjátszottad itt magad.
De örülök, hogy kimutattad az igazi éned.Semmi meglepi...:)
Eriksson
@Horizont: Drágám, Ezt írtam 09:47-kor: "Hadházynak savanyú a szőlő, mert neki nem jutott bizottsági hely. Ha felajánlottak volna neki egyet vagy kettőt, akkor ő is rácsap mint gyöngytyúk a takonyra, s akkor ez a poszt el sem készült volna".

Horizont 10:46. "@Eriksson: Ne álcázd magad :) Hadházy szerinted egy patkány mert a fideszes szemétségeket napvilágra hozta. Pedig a patkány máshol van."

Van ezek között a szavak között egyetlen is, amely megegyezik az általad nekem tulajdonított beírásoddal?
Örülj, hogy nem perellek be hitelrontásért.
advocat
És igaza van. Ki tud arról - okosok szóljatok - hogy felajánlottak neki bármilyen jól fizető helyet? Mert akkor nem szóltam. Csak tudatlan vagyok.
Horizont
@Eriksson: Bocsánat kis baki :)
Tehát pereljél baszki :)))
Nem írtam le részletesen de nem véletlen írtam azt amit. Rövid voltam.
Ugyanis az én véleményem szerint nincs igazad abban amit írtál és az én véleményem szerint azért kritizáltad meg ezzel a baromsággal mert nem bírod Hadházyt a leírt okok miatt. Ennyi.
tudode
Ami azt illeti az .. e l l e n z é k .. orbitálisat vétett akkor "is", amikor TESTKÖZELBŐL érzékelhette, egy levegőt szívott az Ország Házban akkor, amikor 4/5 helyett 2/3-al megváltoztathatta ... az .. ALKOTMÁNYT egy .. é r v é n y t e l e n .. rötyi papírra, .melyből kiderül, hogy mi őt Isten kegyelméből kaptuk a nyakunkba – hogy vert volna bennünket inkább bottal…
.
Tehát akkor, amikor "még" volt eszköz az ELLENZÉK kezében BELEMENTEK ABBA, hogy az ország nyakán maradjon, akár élete végéig, ez a PÉNZ, ÉS HATALOMÉHES akármi, ki!
human
@bencemacska: Ez a fidesz mindenütt ott van dolog nekem már elcsépelt. Szerintem az ellenzék magától is tud balfék lenni. Nem kell neki tanács ebben a fidesztől. Szili Katalinok persze lehetnek, de nem ez az alapvető probléma.
bencemacska
@human: ma, 08:19
Én nem úgy gondoltam, hogy tanácsadóként van jelen a fidesz a pártokban, hanem spicliként!
Elég az, ha tudják mit akar tenni az illető párt, még mielőtt a gondolat megérne, nem hogy nyilvánosságra kerüljön. Minden párt hangadóiról tudják kit kell mézesmadzaggal, és kit bunkósbottal "megvenni".
human
@bencemacska: Én például az mszp-t úgy ahogy van dobnám a kukába. A sláger rádió azért szűnt meg, mert az mszp és a fidesz elosztotta egymás közt a rádiós jogokat. Ez törvénytelen volt.

Sztálinnak is volt megnemtámadási szerződése 1939-ben Hitlerrel. Nyugodtan is aludt míg egy nap nem ébresztették fel azzal, hogy a németek megtámadták az országot. Amit nem akart elhinni, hisz megállapodtak.

Tehát az mszp azt hitte a váltógarázdálkodás örökké tart majd és különösebb erőfeszítés nélkül eléldegél a politikai elit. Nem számítottak rá, hogy Orbán erre ráun és úgy dönt, hogy vége az együttműködésnek és a jövőben csak ő lesz hatalmon.
Lázár János bár a földosztásokra mondta, hogy vége az időszaknak, hogy hol a szocik loptak, hol a fideszesek, de ez értelmezhető a teljes piacra az országban.
https://www.youtube.com/watch?v=PRbAQnc25kU...
bencemacska
@human: ma13:58
Én az 1998-as választásoknál voltam dilemmában, hogy a második fordulóban rájuk szavazzak-e, ha nincs más! Ott voltak számomra nagyon nem szimpatikusak.
2002-ben viszont már megtanultam, hogy van rosszabb is!
Fideszre még nem szavaztam soha, de nem is fogok!
human
@bencemacska: Nekem első szavazásom volt a 98-as. Behúztam a fideszt, mert fiatalok és hát övék a jövő. Aztán gyorsan ért az első pofon mikor kiderült, hogy annak ellenére hogy folyton egymásnak szóltak be összeálltak a kisgazdákkal. Onnantól kezdtem el kicsit jobban figyelni a politikát. Nem is szavaztam többet a fideszre.
bencemacska
@human: ma, 18:02
Neked akkor az jogos volt! De én idősebb vagyok OV apjánál!
A temetésen levizsgázott én előttem. Valahogy Vásárhelyi Miklóst hitelesebbnek tartottam , mint őt!
Mirabilis
@Horizont: ápr. 28.08:42
Az erkölcsihez is pénz kell.
"Elhitetni azzal a vidéki mély szegényekkel, hogyha veszít a fidesz akkor se fognak éhendögleni?"
Ne kacagtass. Ezt mondani kell a már most is mélyszegénységben élőknek, akik már most éhen döglenek a fidesz kormány alatt?!
Mirabilis
@Horizont ápr. 28.08: 42A határontúl propagandát kifejteni a nem szavazásuk érdekében
Az ellenzék?! Ilyet?! Egyedül Gyurcsány volt aki október végén indított aláírásgyűjtést azért, hogy a határon túli magyarok ne vehessenek részt a választáson – az akciót a többi ellenzéki párt nem támogatja, több közülük kifejeztten elítélően beszélt róla
Horizont
@Mirabilis: Nem kacagtatlak! El tudod te képzelni azt aki mélyszegénységben él, hogyan gondolkozik? Már ha tud a vegetálása alatt. Azt amije van amitől éppen, hogy éhen nem döglik na azt is félti képzeld. ha 3 havonta esik rá a közmunka a faluban akkor boldog és ha azt mondja neki a polgi ha nem szavazol a fideszre nem lesz közmunka sem...akkor szerinted?? Vajon ha ebbe születik és 30 éve így él apja nagyapja akkor honnan tudná, hogy ezt a fidesznek köszönheti? Na te ne kacagtass! Ne a te fejeddel gondolkozz hanem az övékével.
Mirabilis
@Horizont: Nekik fejük van, eszük nincs. Te mondtad: "azt aki mélyszegénységben él, hogyan gondolkozik? Már ha tud a vegetálása alatt".
"ha 3 havonta esik rá a közmunka a faluban akkor boldog és ha azt mondja neki a polgi ha nem szavazol a fideszre nem lesz közmunka sem...akkor szerinted?? "
Na pont ezért az ellenzék a feje tetejére is állhat, mantrázhat, nem nála van a "közmunka" lehetősége.
Mirabilis
@Horizont: "ha ebbe születik és 30 éve így él apja nagyapja akkor honnan tudná, hogy ezt a fidesznek köszönheti? "
Tényleg 30 éve van mélyszegénységben? 1988 óta? Akkor még a fidesz seholse volt.
Horizont
@Mirabilis: Igen ez így van. De el lehetne magyarázni faluról falura járva miről is van itt nagyba szó. A nagy baloldal a szociálisan érzékeny (??) a kisembereket felkaroló szociáldemokráciát építők elengedték a vidéket a szegényeket. Vagy fel sem karolták. Magyarul szartak rájuk. Hát így jártak...az igazság meg odaát van...vagy elveszett belőle az i betű ...és maradt ami maradt.
Horizont
@Mirabilis: Igen de fokozatosan romlott a helyzetük a rendszerváltás óta és a fidesz lökte őket le a pokol bugyraiba. És még meg is vezette szerencsétleneket.
Mirabilis
@Horizont: Na ez már pénz kérdése is. Hol a pénz? A fidesznél.
"A nagy baloldal a szociálisan érzékeny (??) a kisembereket felkaroló szociáldemokráciát építők elengedték a vidéket a szegényeket. Vagy fel sem karolták. Magyarul szartak rájuk"
Na és a civil szervezetek, akik felkarolják őket? Nem el akarja kergetni orbán őket? Ezt sem veszi észre bunkó mélyszegény parasztja, hogy a segítség nem a polgi és a fidesztől jön, hanem az adományokból, a civil szervezetektől.
Tudod mit? Zavarja is el a civil szervezeteket orbán, aztán majd a mélyszegény rádöbben mi jut neki.

:
Mirabilis
@Horizont: Hát erről van szó. "a fidesz lökte őket le a pokol bugyraiba"
Na ez a kutya effektus: belerughatsz, akkor nyalja a kezedet mint gazdának.
Horizont
@Mirabilis: a mélyszegény soha semmire nem döbben rá... :(
Horizont
@Mirabilis: Egyébként meg igazad van, de én sajnálom ezeket a lecsúszott vegetálókat, főleg a kisgyerekeket.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.