Spice of Europe szlogennel indít Budapestet népszerűsítő külföldi kampányt a Magyar Turisztikai Ügynökség. Az első üzemben másfél milliárd forintot költenek hirdetésekre. Spice of Europe, vagyis Európa fűszere szlogennel indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg május 15. és június 30. között. Első ütemben közel másfél milliárd forintot költenek hirdetési felületekre - olvasható az infostart.hu-n.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
A külföldiek nem hülyék, inkább mennek barátságosabb, tiszta, megbízható helyekre!!! Sajnos!!!