A 3-as metró szerelvényeinek felújítása "alapvetően és meghatározóan" sikernek könyvelhető el, az utolsó, harminchetedik korszerűsített szerelvény hétfőn érkezett Budapestre és várhatóan jövő kedden áll forgalomba – mondta Tarlós István főpolgármester szerdán budapesti sajtótájékoztatóján.

Tarlós szerint "siker a szerelvények felújítása"

Tarlós István főpolgármester érkezik Bolla Tibor, a BKV Zrt. elnök-vezérigazgatója társaságában a Budapestinfó címmel tartott sajtótájékoztatójára a Városházán 2018. június 6-án. MTI Fotó: Máthé Zoltán

A szerelvények felújítása befejeződött – jelentette ki a főpolgármester emlékeztetve arra, hogy április elejétől már csak felújított szerelvények szállítják az utasokat a 3-as metróvonal üzemelő szakaszain. Közölte, a kimutatások szerint a forgalomba állított szerelvényeknek lényegesen jobb a hibastatisztikája, mint a 2-es és 4-es metróvonalon közlekedőknek.

Tarlós István elmondta azt is, hogy jelenleg is folyamatban vannak a kötbértárgyalások.

A BKV a városvezetés támogatásával egyetlen fillér kötbérről sem óhajt lemondani

- fogalmazott.

Bolla Tibor, a BKV elnök-vezérigazgatója kérdésre válaszolva azt közölte: az orosz fél ajánlata megközelíti az egymilliárd forintot, ezt azonban egyelőre nem fogadták el.

Tarlós Istvánt kérdezték a római-parti védműről is. A főpolgármester elmondta, hogy a védmű nyomvonala ügyében összehívott szakmai testület elkészítette javaslatát, azt kedden meg is kapta, és az ügyben összehívott egy egyeztetést. Várhatóan a Fővárosi Közgyűlés június 13-án rendkívüli ülésen tárgyal majd a szakmai javaslatról.

Forrás: MTI

11 hozzászólásarrow_drop_down_circle

rohács1926
Micsoda mocskos duma. Varsó és Szófia ÚJ SZERELVÉNYEKET VÁSÁROLT mindössze néhány %-kal drágábban; itt meg szenvedjen naponta több mint félmillió utas (nagy zaj, nincs klíma, rázkódás), azért, hogy ti nagyot mutyizzatok az oroszokkal.
És a tetejébe; ahelyett, hogy szégyenlené, még tépi is a pofáját.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
rohács1926
Micsoda mocskos duma. Varsó és Szófia ÚJ SZERELVÉNYEKET VÁSÁROLT mindössze néhány %-kal drágábban; itt meg szenvedjen naponta több mint félmillió utas (nagy zaj, nincs klíma, rázkódás), azért, hogy ti nagyot mutyizzatok az oroszokkal.
És a tetejébe; ahelyett, hogy szégyenlené, még tépi is a pofáját.
Hellcat
Ja hát a gond azzal volt alapból, hogy ennél olcsóbban újakat lehetett volna szerezni...nem "felújítani"
advocat
A metro van ahol a föld alatt, de van ahol a föld felett jár. Pl: 2-es metro Puskás Ferenc stadiontól az Örsig, 3-as metro KÖKI-ig a Határ úttól, meg majd Békásmegyeren. (De Berlinben, Bécsben, Párizsban, stb. is sok helyen járnak a föld felett, vagy magasvasútként egy ideig (Párizs (8-as is ), Berlin (talán 5-ös is, de Bécsben a 4-es is), stb.
advocat
És a metrot bizony - ha igaz - lengyelek gyártják, az Alstomnak.
papa.49
A kaka fényezése folyamatos, hátha még újra megválasztja ezt a taknyot Budapest !!!
Jozefina
Eleve nagy baromság, hogy egy felújított jobb mint egy új!! No de a polgi már akkor demenz, hogy semmire nem emlékszik.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.