Van-e ön szerint még egy ország Európában, ahol állami szereplők közpénzből tartanak fenn egymással versengő - sok tekintetben ellenérdekelt - szolgáltatásokat? Segítünk: nincs. Magyarországon viszont évtizedek óta így működik egymás mellett a Volán és a MÁV. Csak az "elmúltnyolcévben" nagyjából négyszer, négy módon állt neki a kormány az átalakításnak, de a társaságok lobbiharcain eddig mindig elbukott az ügy. A hvg.hu információi szerint ebben a ciklusban újabb nekifutás jöhet.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

namihami
Összevonni? Hiszen akkor komoly esély lehetNE arra, hogy a vezető pozíciók száma, ha nem is feleződne, de csökkenne. Melyik cég volna erre vevő?
Így is csak valamivel több a sofőr, masiniszta, mint az igazgatósági ember. Hogyne, hogy még tovább romoljon az arány? És pláne a dolgozók javára?
Maradjon csak mindkét cég, persze a vezetők számával, esetleg ha lehet, akkor annak emelésével.
És egy ingyen ötlet:: mi lenne, ha a MÁV-ot is felbontanánk (lásd Volán) több kis-MÁV-ra? Újabb helyek a barátoknak.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.