A legtöbben szervezett utazás igénybevételével utaznak el külföldre. Ebben az esetben az utazási iroda mindent leszervez, megvásárolja a repülőjegyet, stb., az utazónak csak az úti célt és a szállodát, szállást kell kiválasztania.

Forrás: jogzona.hu
Feltöltő: Jogkérdés
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

namihami
Attól, hogy kapok egy jegyzőkönyvet és (tételezzük fel) hogy a hazautazás UTÁN visszakapok pénzt, attól még a nyaralásom, üdülésem el van b@szva. Ha én baldachinos franciaágyra fizetek be és deszkapriccset kapok, már nem vigasztal, hogy itthon visszaadnak némi pénzt.
Egyetlen megoldást tudnék csak elképzelni:: ugyanilyen áru, szolgáltatású és az utassal időpontban egyeztetett utat, kárpótlásként.
És ha ez a balhé többször ismétlődne, akkor az irodát bezáratni. Úgy az iroda is keményebben lépne fel a kinti partnerével szemben. Már csak a saját érdeke miatt is.
wpym
Erre lenne megoldás, az utólagos fizetés. Ha nem az előre megrendelt szolgáltatást kapja a kuncsaft, akkor a nyaralás díjának egy része ugrik vagy azonnal hazautazik a kuncsaft és az utazási iroda semmit nem lát a pénzéből.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.