A kormányablakok hálózata erősíti a kormányzat családpolitikai intézkedéseit is, mert a hatékony ügyintézés révén a polgárok több időt tölthetnek családjukkal – hangoztatta a Miniszterelnökség közszolgálatért felelős államtitkára szerdán a budapesti Keleti pályaudvaron, ahol új kormányablak nyílt.

Kormányablak nyílt a Keleti pályaudvaron

Új kormányablak a Keleti pályaudvaron a megnyitó napján, 2018. június 13-án. Az állomásfejlesztési és integrált ügyfélszolgálat-fejlesztési program keretében nyolc vidéki állomáson, illetve a fővárosban, a Nyugati és a Keleti pályaudvaron nyílt kormányablak. Budapesten – a most megnyitottal együtt – immár 30 kormányablak szolgálja az állampolgárokat. MTI Fotó: Máthé Zoltán

Tuzson Bence hozzátette:

a gyors és hatékony ügyintézés azért is fontos, mert az emberek a kormányablakokban találkoznak az állammal.

A politikus megítélése szerint a Keleti pályaudvar nemcsak számunkra ikonikus épület, hanem 2015-ben a migránskrízis okán Európában is jelképpé vált.

Dávid Ilona, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója arról beszélt: az állomásfejlesztési és integrált ügyfélszolgálat-fejlesztési program keretében nyolc vidéki állomáson, Cegléden, Füzesabonyban, Kaposváron, Keszthelyen, Nyíregyházán, Miskolcon, Pécsett és Vácon, illetve a fővárosban, a Nyugati és a Keleti pályaudvaron nyílt kormányablak.

A tervek szerint, a közeljövőben további három állomáson, Békéscsabán, Győrben és Székesfehérváron létesülnek kormányablakok

- fűzte hozzá.

Hangsúlyozta, hogy a MÁV fontos célja az utasok minél szélesebb körű kiszolgálása, ezért a kezdettől, vagyis 2012-től támogatták a vasútállomásokon a kormányablakok hálózatának kialakítását – mondta az elnök-vérigazgató.

Domokos Péter, a fővárosi kormányhivatal főigazgatója közölte: Budapesten – a most megnyitottal együtt – már 30 kormányablak szolgálja az állampolgárokat.

Felhívta a figyelmet arra, hogy a vasútállomások – különösen a Keleti pályaudvar – ideálisak az állami szolgáltatásoknak. A kormányablakok hálózatának bővülése pedig az ügyintés idejének rövidülését, így hatékonyságának növekedését is jelenti egyben – mondta.

Hozzáfűzte, hogy az elmúlt évben több mint 2,5 millió ügyfél fordult meg a fővárosi kormányablakokban, az idén pedig, május végéig már közel 1,1 millió, ami időarányosan tíz százalékos bővülést jelent.

Sára Botond (Fidesz-KDNP), a VIII. kerület alpolgármestere arra hívta fel a figyelmet, hogy a most megnyílt kormányablakkal a józsefvárosiaknak már két helyszín is rendelkezésre áll annak érdekében, hogy ügyeiket gyorsan és hatékonyan tudják intézni.

Az ügyintézés átlagos ideje, a várakozást is beleszámítva 33 perc volt 2017-ben – mondta Domokos Péter.

A kormányablakot a pályaudvar egyik, egykori harmadosztályú várótermének, illetve málhafeladó helyiségének felújításával, illetve átépítésével alakították ki, csaknem 400 millió forint felhasználásával.

Az intézmény, a Thököly út felől, a Lotz-termen keresztül közelíthető meg.

Forrás: MTI

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Hellcat
A kormányablakban találkoznak az állammal...látom én az államot minden nap mikor besétálok valahova...ott röhög a pofámba az EU legmagasabb áfájaként.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél