Elképesztően sokat fogunk repülni, az iparágba folyamatosan ömlik a pénz, miközben a pilótahiány már most érezhető. Nekünk pedig várhatóan egyre jobban kell figyelnünk a huncut árazási trükkökre.
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
havi kétmillióért úgy saccperkábé 160 órát a levegőben, de ami embertpróbálóbb, az a több tucatnyi fel-és leszállás több száz utassal, és cuccaikkal...a gépek átlagos súlya 300-500 tonna(!) között van általában...nos ezekkel még valahogy felszáll, de viharban leszállni...?
ezek után csoda, ha a pilóták megtagadják a visszatoloncolt migránsokkal a felszállást? hat-nyolc óra tízezer méter magasan Isten tenyerén, és akkor valamelyik fellázad?
pilótának lenni pont olyan, mint tűzszerésznek...
és akkor még szóba sem hoztam az árufuvarozó ötven éves IL18-asokat, és társait.