A Coca-Cola szerint a cukormentes üdítők felé tolódik a piac.

Tóth Valentin, magyarországi a Coca-Cola kommunikációs igazgatója a Világgazdaság kérdésére elmondta, hogy

egyre egészségtudatosabbak a vásárlók, ezért fokozott hangsúlyt kapnak a gyártásban a csökkentett cukortartalmú, illetve cukormentes üdítőitalok és gyümölcslevek.

A következő években még több termék és ízváltozat megjelenésére lehet számítani, példaként a gyümölcsturmixot (smoothie) és az okosvizet említette meg. Az utóbbi alapanyaga a cég zalaszentgróti ásványvize, amelyből egy felhőképződést utánzó gyártási folyamat során jön létre a hozzáadott elektrolitokat tartalmazó ital.

A legnagyobb üdítőital-gyártó cég már egészségesebb termékekben gondolkodik

A közelmúltban tizenhárom hektáros ingatlant vásárolt a dunaharaszti központ tőszomszédságában a cég, ahol a csoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre.

De a meglévő kapacitásokkal is megháromszorozta exportját a magyarországi leányvállalat, és ma már Európa huszonhat országába szállítanak üdítőt és ásványvizet. 

Cikk- és címlapkép: Pixabay

(vg.hu)

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

szaboria1
Mi lesz a sok ízű szörpnek csúfolt termékkel? Már a Pölöskei is csak kevert ízű szörpöt készít.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.