A Coca-Cola szerint a cukormentes üdítők felé tolódik a piac.
Tóth Valentin, magyarországi a Coca-Cola kommunikációs igazgatója a Világgazdaság kérdésére elmondta, hogy
egyre egészségtudatosabbak a vásárlók, ezért fokozott hangsúlyt kapnak a gyártásban a csökkentett cukortartalmú, illetve cukormentes üdítőitalok és gyümölcslevek.
A következő években még több termék és ízváltozat megjelenésére lehet számítani, példaként a gyümölcsturmixot (smoothie) és az okosvizet említette meg. Az utóbbi alapanyaga a cég zalaszentgróti ásványvize, amelyből egy felhőképződést utánzó gyártási folyamat során jön létre a hozzáadott elektrolitokat tartalmazó ital.
A közelmúltban tizenhárom hektáros ingatlant vásárolt a dunaharaszti központ tőszomszédságában a cég, ahol a csoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre.
De a meglévő kapacitásokkal is megháromszorozta exportját a magyarországi leányvállalat, és ma már Európa huszonhat országába szállítanak üdítőt és ásványvizet.
Cikk- és címlapkép: Pixabay
(vg.hu)
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás