A rendszer fenntartásához több mint kétszázmillióra van szükség, az emberek pedig folyamatosan keresik a zöld bringákat.
Az M3-as metró felújítása alatt az érintett szakaszokon lényegesen többen használják a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) közbringarendszerét, a Mol Bubit. A társaság arról tájékoztatta a Világgazdaságot, hogy
a metrópótlás vonzáskörzetében tavaly november és ez év áprilisa között az egy évvel korábbi időszakhoz képest 18,8 százalékkal 119 ezerre nőtt a bérlések száma.
A közlekedési vállalatnak tavaly 62,4 millió forint bevételt hoztak a a Bubira váltott jegyek és bérletek, az idén áprilisig pedig 10,3 milliót. A 2015-ös és a 2016-os bevétel is közel 70 millió forint volt.
A rendszer folyamatosan bővül. A május végén átadott 126. gyűjtőállomás a budapesti Nyugati pályaudvarnál egyben a harmadik azok sorában, amelyeket magántőke bevonásával hoztak létre.
A BKK korábban arról is beszámolt, hogy a rendszer fenntartása évente mintegy 260 millió forintba kerül, a kiadások több mint felét a Mol fizeti.
Cikk- és címlapkép: Facebook/MOL Bubi közbringarendszer
(vg.hu)
Új hozzászólás