Hétfő óta vesztegel Dublinban egy csapat magyar utas, miután a Ryanair törölte a járatukat, de nem igazán segít nekik a hazajutásban.

Sírva kérlelték a Ryanairt a Dublinban rekedt magyar utasok – két napja nem sikerül hazajutniuk
Fotó: Jászai Csaba/MTI

Hétfő este kellett volna Budapesten landolnia azoknak a magyar utasoknak, akik még mindig az ír fővárosban várják, hogy valahogy hazajuthatnak. A Ryanair ugyanis törölte a járatukat, de nem biztosított számukra helyet más gépein.

Az atv.hu szerint az utasok kedden már sírva kérték a légitársaság ügyintézőit, hogy segítsenek nekik hazajutni, a cég azonban

egyelőre csak szállást biztosított nekik, és kaptak fejenként egy-egy 5 eurós kupont.

Azt a tanácsot kapták, hogy délután csekkoljanak be a repülőtéren, hátha lesz valamelyik gépen üres hely.

A csatornának nyilatkozó ügyvéd szerint járattörlés esetén a légitársaság az utas döntése alapján vagy visszafizeti a repülőjegy árát levonások nélkül, vagy pedig ingyenesen átfoglalja az utas számára legkedvezőbb, legközelebbi járatra. Salamon András azt is hozzátette, amennyiben a várakozási idő több mint két óra, úgy a légitársaság köteles gondoskodni az utasok ellátásáról: frissítőkkel, és étellel is. Abban az esetben, ha a várakozás hosszú időt vesz igénybe, esetleg éjszakába nyúlik, akkor pedig szállodai elhelyezésről is gondoskodniuk kell.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

balos
Mert mindent az utasokért!Ja nem!
advocat
Van másik légitársaság is! Én nem utaznék fapadossal. Nem sokkal olcsóbb,ha mindent beszámítunk! Szerintem.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél