Még két szakasz hiányzik ahhoz, hogy teljesen körbeérjen az M0-s körgyűrű. A dolog jó oldala, hogy az előkészítés folyamatban van. A rossz, hogy a forrás nem sok mindenre elég - egyelőre. Az M0-s legutolsó, budai szakaszai vannak hátra ahhoz, hogy teljes kört alkosson és ezzel a sztráda mérsékelje a városi forgalmat. Bő egy éve kiderült, hogy megkezdődött e két szakasz - az északi és nyugati szektor - előkészítése.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
avagy több más gyanús pont is van benne
Az utóbbi években újra és újra felmerül a médiában az M0-ás jövője, pontosabban lesz-e belőle körgyűrű és mikor. Ilyenkor a derék matyar média szeret fél információkat megosztani.
A derék napi.hu „Mi lesz az M0-s hiányzó szakaszával? - megszereztük a választ” címmel rittyentett cikket.
Az érdemi részt most hagyjuk. Engem egy odavetett gondolat fogott meg: „az Országos Műszaki Fejlesztési Bizottság (OMFB) 1972-es javaslata egy városi autópálya-gyűrűt képzeltek volna el, méghozzá a Hungária körúton, úgynevezett magasvezetésű városi gyorsforgalmi útként”!
Nem, nem azt vitatom, hogy lehettek ilyen ötletek is, hanem azt hogy ennek bármi köze is lett volna az M0-ás sorsához. Meglehetősen biztos forrásból ismerem a 70-es évek elején lezajlott nemzetközi tender sorsát, aminek tárgya magában foglalta az M0-s megvalósítását is! =))