Van érzéke a Ryanairnek a problémák kezeléséhez: miután több magyar poggyászát is otthagyták Budapesten, majd csak a felét szállították a Kanári-szigetekre, a felháborodott utasok egyike elképesztő üzenetet kapott a társaságtól.
Mint ismert, a Ryanair fapados légitársaság magyar utasai vasárnap azzal szembesültek a Kanári-szigeteken, hogy a társaság Budapesten hagyta a poggyászaikat.
Henri Vidal Káin (1896) című szobrának egy részlete a párizsi Tuileriák kertjéből
Fotó: wikipedia CC BY 2.0/Flickr/Alex E. Proimos
Akkor ígéretet kaptak, hogy kedden utánuk repítik az elmaradt bőröndöket, ám kiderült, csak a felét sikerült a társaságnak elhoznia.
A Blikk cikke szerint a társaság azzal hitegette a magyar utasokat – köztük kisgyerekes családokat, valamint egy menyasszonyt is, aki ott a szigeteken tervezte kimondani a boldogító igent –, hogy szerdán talán már a maradék csomag is megérkezik Las Palmasra.
Az egyik utas a keddi fiaskó után azonban egy olyan reklámüzenetet kapott a társaságtól, ami ebben a helyzetben már több mint kínos.
Nem kell mindent bezsúfolnia (...), adjon fel több csomagot és vigyen mindent magával otthonról.
Volt egy másik jótanács még az üzenetben:
Ne legyen stresszes a csomagolás. Legyen biztos benne, hogy elegendő bőröndje van és legyen gondmentes az utazás Gran Canaria városába.
Igazán jól sikerült a reklámkampány.
Sok egyéb hátránya is van a fapados járatoknak, de erre most nem térek ki. :)
Hiába keresi magát degeszre a Ryanair az utasok poggyászköltségein, újabb emelésre készülnek. Azt mondják azért, mert sokan nem tudják lemérni otthon a csomagjaikat.
www.nlcafe.hu/szabadido/20180524/ryanair-poggyasz-meret-aremeles/