Az Azonnali.hu információ szerint szerda délelőtt tartanak leszámoló állománygyűlést a HírTV-ben, amin maga Nyerges Zsolt is ott lesz. A lap úgy tudja: a portaszolgálatot már lecserélték. Tehát kirúgások lesznek a gördülékeny stílusváltás érdekében. Valószínűleg Kálmán Olga és Csintalan Sándor lesznek az első távozók. Utóbbi kedd este azzal kommentálta az Azonnali értesüléseit Facebook-oldalán, hogy "holnap semmi nem dől el! Már eldőlt. Holnap csak nyilvánvaló lesz... "

(Forrás: 444.hu, human által)

236 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Equus1
komplett lesz a néphülyítés.. kellene még a néprádió, ami ha kell, ha nem majd ontja magából a Köszönjük néked orbán nertárs című zengzetes dalt
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
human
Vajon az ATV megmarad? Ha igen mennyire kell majd simulnia a hatalomhoz?
human
... Mondjuk Kárász Robi márt egyfajta simulás. Jut eszembe.
namihami
Ez se sokáig volt (úgy-ahogy) nézhető.
Még egy csatona, amire ezentúl nem kell sok figyelmet szentelni. Zárkózik az Echo-hoz.
Equus1
komplett lesz a néphülyítés.. kellene még a néprádió, ami ha kell, ha nem majd ontja magából a Köszönjük néked orbán nertárs című zengzetes dalt
Micike
@human: Ennél jobban? Németh Sándor együtt ebédelget Habonnyal, Vajnával...hova simuljanak még?!
Desischado
Ezek szerint a Hír tv-ét is leírhatjuk. Sajnos.
kisrigó
@Equus1: Sőt, ingyen kapna minden család néprádiót (kötelezően!), de kikapcsoló gomb nélkül! Olyan igazi (NER) autóóóóómatikussss,, néha központilag kikapcsolnák Közben szerencsére felébredtem!
Yoda69
Kivancsi vagyok Olga hol folytatja? A legjobb politika beszelgeto musor volt az ove.

Ideje lenne elgondolkodni egy kulfodrol sugarzott radion vagy teven, amire orbaneknak nincs befolyasa. Amolyan Szabad Europa vagy Amerika Hangja stilusban.
lampa laz
1 elektronikai cuccal kevesebb lesz a háztartásomban, mert ezentúl nem lesz szükségem tv-re.
Shikari
Egy szennysajtóval kevesebb. Értem az elvtársak háborgását hogy kevesebbet tudnak így manipulálni de vegyék észre végre hogy Magyarország a magyaroké. Nem a tiétek magyargyűlölők.
justhpeter
Orbán bejelentette Posványoson, hogy megkezdi Közép-Európa átalakítását. Azt nem merte a patkány bejelenteni, hogy kis Észak-Korea lesz belőle.
Ennek ellenére én minden lépését támogatom, ami a NER bukásához vezető utat lerövidíti.
Biztatom, ne féljen megtenni a következő lépést, hiszen úgy hamarabb lesz egy élhető szabad országunk..
Yoda69
@Shikari: Nem lesz kevesebb, ujra a fideSS-e lesz mint volt korabban. Akkor rem-hirteve volt a neve.
Orulhetsz mert mindenhonnan az agymoso mantrat fogod hallani. Rovidesen majd blokkoljak a propit is, es akkor legalabb majd nem kell velunk demokratikusan gondolkodokkal kommunikalnod.
Shikari
@Yoda69: Azt itt tobzódók nagy része egyáltalán nem demokratikus és véletlenül sem gondolkodó. Személyeskedésben és agresszióban verhetetlenek. A propi nincs veszélyben. Tele van a net libsi portálokkal miért épp ezt szüntetnék meg? Máshol is lehet Orbánt szidni. Ha ez megszűnik lesz másik.
Horizont
@justhpeter: Félő, hogy egyhamar nem lesz bukás ...és nem lesz egy élhető szabad országunk. A világ tendenciái is más utat mutatnak...sajnos ilyen puhos félét...az emberek iszonyatosan manipulálhatóak (már aki) ...a népvándorlás marad...ezt lehet legjobban felhasználni... amikor Amerika megválasztotta a kulturált intelligens emberi Obama után ezt a majom Tramplit, tudtam, hogy annyi... :((( Elkeserítő. Dühítő. Annyi taposóakna van lerakva ...eddig csak szerencsénk volt. Az emberek manipulálása? Még a vizitdíjnál csak ledöbbentem de az kis horderejű volt...ma már nem döbbengetek de azért ámulok és bámulok. És sírok, zokogok :(
Horizont
@Shikari: Te miért állítasz ilyen baromságot? Ezek vagytok ti. Miért ne lehetne demokratikus és gondolkodó akinek nem tetszik orbán politikája? Szeretnéd ha ilyenek lennénk ugye? Azt mondod orbánnak demokráciája van, igaz? Akkor miért is nem tudod elfogadni, hogy vannak másképpen gondolkozók? Érted??? GONDOLKOZÓK!
Úgyhogy kérlek fogd már vissza magad...
Yoda69
@Shikari: Nem megszuntetest irtam, hanem blokklast. A fideSSnek megvan ra a modja, hogy blokkolja a neki nem tettszo web-oldalakat. Csakougy mint a kommunista kinaban.
Shikari
@Horizont: Egyszerű a válasz. Aki azt magyarázza hogy a Fidesz nem kétharmaddal nyert az sem a törvényeket és szabályokat nem ismeri el és nem fogadja el a vereséget. Az ilyen nem gondolkodó hanem hőbörgő. A törvénnyel szembe menni pedig nem demokratikus. Részünkről nem tagadtuk soha hogy Orbánnak vannak ellenzői. Gondolkodjatok másként senki nem tiltja. Viszont a törvényeket irányítást és modelleket el kell fogadnotok ha nem is értetek egyet vele. Ezt nevezzük demokráciának mikor a többség akarata érvényesül. Ha nem teszitek közötök nincs a demokráciához és a törvényes állam ellen léptek fel és diktatúrát akartok. Na ezt nem fogjuk engedni.
Shikari
@Yoda69: Tudsz erre itt magyar példát mondani mert így akár a rabszolgaság bevezetésével is megvádolhatod a Fiddeszt.
Horizont
@Shikari: Tudod válaszoltam volna érdemben neked, ha nem ezt a lenéző királyi többest használod. Így viszont érdemtelen vagy bármilyen vitára. le kéne szállnod a magas lóról. Mert nagyon pofára fogsz esni. Mondjuk emberileg már sikerült, ha fideszileg nem is.
Shikari
@Horizont: Miért ne válaszolhatnék a többség nevében ha egyetértünk? Másokért nehogy már te vonj kérdőre. Ha egy Fideszes kérte volna ki magának azt mondom rendben. Egy libsi mit törődik azzal mi a többség hogy is nyilatkozunk? Egy okod van a sértődöttségre. Semmi tényt illetve érvet ezzel nem tudsz szembe állítani.
Horizont
@Shikari: Mondtam, hogy tudnék de nem tartalak érdemesnek rá, millió ellenérvem van. De nem biztos, hogy te ezeket fel is fognád. Tobzódj csak a narancs dagonyába. Azt hiszed te vagyis ti megúsztok bármit mert orbán seggében tanyáztok?
Nem vagyok libsi már ezt is elmondtam többször.
Te tényleg ennyire szerény agyi kapacitással rendelkezel az emberiről nem is szólva, hogy azt hiszed, hogy a világ annyiból áll, hogy orbán seggnyalók ...és a libsik??? Nagyon tudlak sajnálni... vagy azt se? Csak a magad nevében beszélj ...mindig.
Shikari
@Horizont: Sajnos a vidék mindig kitermeli a maga szellemi sivárait. Alap összefüggéseket és az elemi logikát sem érted. Beszélgess a hozzád hasonló primitívekkel.
Horizont
@Shikari: Primitív vagy te bunkókám ...na ezért nem vagy vitapartner seggfejkém.
csak úgy....
@Shikari: Shikari
@Horizont: "Miért ne válaszolhatnék a többség nevében ha egyetértünk? Másokért nehogy már te vonj kérdőre. Ha egy Fideszes kérte volna ki magának azt mondom rendben. Egy libsi mit törődik azzal mi a többség hogy is nyilatkozunk? Egy okod van a sértődöttségre. Semmi tényt illetve érvet ezzel nem tudsz szembe állítani. "
ezt és hasonló idióta fellengzös dumát lököd,már reggel 4 óta! gyüjtesz valamire tibim,hogy ilyen korán keltél? fizetik a túlórát? ;)
vladimir putin
@Shikari: Te 2Rule mezben kommentelsz egyébként?
Tegnap bementem egy sportboltba, mondtam hogy én is olyan mezt szeretnék, de kiröhögtek.
Buzi balliberális taknyok.
36
Csintalant és Kálmánt szerintem átveszi az RTL. Bár ahogy Kálmán Olga a napokban nyilatkozta, mégpedig hogy neki mindegy hogy milyen a TV vezetése, ő mindig objektív:) újságíró marad, hát...nekem nem kellene az biztos.
Yoda69
@vladimir putin: A 2rule mezert le kell pippantani a penztarost. Uzletben nem lehet majd kapni, mert a kutyanak se kell. Olcso szar kinai cucc.
Eriksson
Nem sok politikai formáció van, amelyben Csintalan ne vett volna részt hosszabb-rövidebb ideig, aztán váltott. Most őt teszik lapátra?
Kálmán Olga vajon hányadik profilját fogja mutatni, ha lesz rá lehetősége?
dr. prédikátor
Szerencse hogy ezeket az úgynevezett népbutító tévéket NEM ismerem. Nem nézem őket!!!
Eriksson
@Eladott Ország: Így igaz. Minden áron! Csak hát, most már ugye...
Eriksson
@dr. prédikátor: Akkor mit nézel? Esti mesét? ;)))
dr. prédikátor
@Eriksson: Van választék, NGC, ID,Spektrum,Film+, Mozi+, Viasat, Nat Geo Wild, ! soroljam???
csak úgy....
@Eriksson: 10.26 orbán ,89 óta hányszor változtatott "profilt" ?
nemfideszes
Itt az ideje, hogy a Szabad Európa Rádió ismét megszólaljon!
nemfideszes
@Shikari: "Sajnos a vidék mindig kitermeli a maga szellemi sivárait. "... ezért is tarolt a fidesz vidéken...
nemfideszes
@Eriksson: "Kálmán Olga vajon hányadik profilját fogja mutatni, ha lesz rá lehetősége?"... aztán sorold már fel légy szíves azokat a "profilokat"!
Eriksson
@csak úgy...: Ki tudja. De most kivételesen nem róla van szó, hanem Csintalanról.
Eriksson
@nemfideszes: Mit soroljak rajta? Akinek van szeme, füle, az magától is tudja.
csak úgy....
@Eriksson: értem! csintalannak nem szabad,orbánnak igen.- fura logika.
Eriksson
@csak úgy...: Te tudom miről beszélsz? Orbánnak eddig a Fidesz az első és utolsó pártja, Csintalannak ki tudja hányadik. Aztán megtalálta Simicskában az aktuális igazit, aki a legnagyobb bánatunkra éppen most negligálja.
csak úgy....
@Eriksson: értem! neked a gondolkodás nélküli párthüség a fontos.
különben orbán is a komcsiknál kezdte...
csak úgy....
@Eriksson: ..és még valami! orbánnál a múlt évi illiberalizmus után ,hirtelen kitört a keresztény demokrácia...
ez szerinted normális?
Eriksson
@csak úgy...: Mivel komcsi időkben született, nem volt más választása.
@csak úgy...: Döntsd el te, mert engem nagy mélységekben nem igazán érdekel.

De nem is ez a téma, megint eltértél.
bencemacska
@Equus1: tegnap, 23:31
És akkor feleslegessé válik a Dankó és a Mária rádió. Két felesleges frekvencia!!!
bencemacska
@Yoda69: ma, 04:41
Hol veszed hozzá a frekvenciát?!
Shikari
@nemfideszes: Ha a SZER itt megszólalna a liberálisok nem lennének biztonságban
Shikari
@csak úgy...: Semmi különös csak alázom az idiótákat.
csak úgy....
@Eriksson: én tértem el? te értékelted szélkakasnak csintalant és az olgát, én csak bövítettem a névsort .
én is éltem a "komcsi idökben" és volt más választásom! ;)...ott sem volt mindenki hülye!
bencemacska
@Horizont: ma, 06:38
Ma hallottam egy elkeserítő dolgot: az OV rezsim még csak 1948-49-nél tart. Még ezután kapjuk meg az "ötvenes éveket". -:(((
Shikari
@Horizont: Mint mondtam nehéz tanulatlan beképzelt seggfejekkel szót érteni. Nem is erőlködök veled. Magyarázd a hülyeségeidet az elvtársaidnak.
Eriksson
@csak úgy...: Persze, hogy Csintalanról és K.Olgáról beszéltem, hiszen a cikk róluk szól.

Szóval te is éltél a komcsi időkben. És mit választottál?
csak úgy....
@Shikari: jajj tibi! gondótam,lesz nélküled egy nyugodt napom...
van valami vizsgád "idióta alázásból" ? az értelmi képességeidet ismerve,kurva nagy fába vágtad a fejszéd! ;)
alig hiszem el,hogy te itt ,naponta ingyen járatod le magad a baromságaiddal...
nincs neked önérzeted?
Shikari
@csak úgy...: Van önérzetem azért nem érdekelsz.
Yoda69
@bencemacska: Mondjuk Ausztriaban, Burgerland. Onnan lehetne sugarozni, es a fel orszagban foghato is lenne. Csak kellene aki beleinvesztal.
kripton
@Horizont: Libuci! Amit te GONDOLKOZÁSNAK hiszel, az csak a koponyádban az agy helyét elfoglaló felforrt takony bugyogása.
csak úgy....
@Eriksson: szelektív a gondolkozásod,persze félsz...,csintalant meg az olgát bátra körbe mered köpködni, nincs következmény. ;)
Yoda69
@Eriksson: Csak a teny kedveert. Kalman Olga miota az Egyenes beszedet vezette az ATV-ben illetve, az Egyenesen-t a HirTV-ben NEM valtott profilt. A musor szerkesztese, temavalasztasa es celkituzese valtozatlan. Annyi valtozott csak hogy a fideSSes gecik nem hajlandoak bejonni a studioba, de ez nem meglepo. Fosnak Olgatol hogy megizzasztja oket, es sirva kell menekulniuk a studiobol, mint a dagadt rezsi birkozo szilard is.
bencemacska
@Shikari: ma, 08:00
Egyre többször értek egyet veled:
"Sajnos a vidék mindig kitermeli a maga szellemi sivárait"
Mivel én csak egy vidéki fiút ismerek, aki a "Liberális Internacionálé Alelnöke" ( a te olvasatodban "főlibsi") címig vitte!!!
Csak a pávatáncot nem lehet abbahagyni! Már nem is tudom, ma éppen hol tart: Kazahsztánban, Azerbajdzsánban, vagy a Fülöp-szigeteken koszorúzza a diktátorok kommunista őseinek emlékműveit.
csak úgy....
látom, megjött a menetrendszerinti,elkényeztetett fényességes,közönséges ,nagyképü bunkó...
Shikari
@bencemacska: Bájos mikor a kommunista emlőkön nevelkedett liberálisok vonják kérdőre a nemzeti oldal képviselőit és vonják kétségbe nemzeti identitásukat. Ez van olyan ütős mint hogy az ellenzék a többség. :-)
nemfideszes
@Eriksson: Akinek meg nincsenek tényekkel alátámasztott érvei, bizonyítékai, azok pedig csak alaptalanul vádaskodnak...
bencemacska
@csak úgy...: ma, 10:52
DE: OV nem személy szerint változtat profilt, hanem a fidesszel együtt!!!
"Egy az életünk"
Eriksson
@csak úgy...: Köpködi a frász. A tény viszont tény, nem költöttem hozzá semmit.
human
@Shikari: Azon elgondolkodtál már, ha megszűnik az ellenzéki média, akkor már nem kell bérkommentelő Orbánnak. Mi lesz veled? De nem is aggódom érted. Megtalálod te a magad új helyét a rendszerben. Elmégy Kubatov-listát bővíteni vagy hangulatjelentéseket írsz a családodról és a baráti körödről a központnak.
Eriksson
@Yoda69: Sok műsorát láttam és okos teremtésnek tartom. De amit sokszor művelt a neki nem szimpatikusokkal...És amit művelt a neki szimpatikusokkal... Nem tudott objektív maradni.
Csak össze kellene hasonlítani Rónai Egonnal, de nem lehet. Még egy lapon emlegetni sem.
csak úgy....
@Shikari: azt csípem benned tibim,hogy pár órai alvás után,ugyan olyan hülye tudsz lenni,mint mint voltál...
Shikari
@human: A bérkommentelésről neked lehet információd mert a többséget adó Fidesz nincs rászorulva. Az rtl megmaradt nektek és a Népszava. Van ezen kívül egy vagon ellenzéki portál lesz kiket támogatni Sorosnak ne aggódj. Ez is itt van szidhatjátok a demokráciát. :-) csak rajta
Horizont
@kripton: elhúzhatnál már a picsába bunkó seggfej. Kerülj ki te szarházi.
Eriksson
@nemfideszes: 12:36 Akinek van szeme, füle, az magától is tudja. Csak a nehéz felfogásúaknak kell sokszor elmagyarázni azt, ami egyébként nyilvánvaló.
Shikari
@Horizont: Hagyd őt igaza van. Egy takony nulla vagy értelem nélkül. Húzz el ha nem tetszik a légkör.
nemfideszes
@Eriksson: "Mivel komcsi időkben született, nem volt más választása."
Na elmész... a tudod hova ezzel az ótvar dumával...
A faterom állami cégnél volt vezető beosztásban, nem volt se párttag se KISZ tag soha.
Engem simán felvettek a főiskolára pedig nem voltam KISZ tag.
Párttagnak és KISZ tagnak lenni annak volt "kötelező" aki ezen a vonalon akart karriert építeni, és anyagi előnyökre szert tenni, mint a csuti "kedves" papája. Arról nem is beszélve, hogy a fideszes gecik esetében nem egyszerű párt vagy KISZ tagokról beszélünk, hanem olyanokról akik titkári, azaz vezetői szerepet töltöttek be a szervezeten belül, ami ugye szintén nem volt "kötelező"!
csak úgy....
@Shikari: alaposan kipihenhetted magad tibim! említettem már neked,hogy iszonyatosan bunkó vagy!?
Horizont
@Shikari: Te csak menj nyald orbán seggét és lógjon a nyelved is ilyen melegben te nyomorék kretén. Annyit röhögök rajtad már ezért megéri itt fosnod a szart a szádon keresztül. Úgyis pöcegödörbe végzed. Ne írj mert leszarlak. Keresd fel kriptont és versenyezzetek ki a nagyobb emberi hulladék.
Hahahahahahahahahahahahahaha
human
@Eriksson: ma 11:19 Írod: "Orbánnak eddig a Fidesz az első és utolsó pártja,"
Megmosolyogtattál :) Mintha a Fidesz nem Orbán lenne maga. Az egy Orbán párt, mint a DK egy Gyurcsány párt. Jól látható a kis család gazdagodásán, hogy működik a biznisz párt.
Shikari
@csak úgy...: Azt hiszem már mondtad. Ha szeretnéd ismételgetni ne fogd vissza magad. Magam is sokakat tájékoztatok a saját takonyságukról.
Shikari
@Horizont: Azért az megkönnyebbülést okozhat sokaknak hogy nem űzöd már az ipart mert kiöregedtél. Tényleg ki voltál tiltva három megyéből? Azt a profikkal tették. :-)
csak úgy....
@Shikari: látom fejlödtél és tisztában vagy a föltételezett képeségeiddel! a dologban csak az a szar,hogy senki sem vesz komolyan.
nemfideszes
@Eriksson: Érdekes, eddig nem hogy "sokszor" de még egyszer sem "magyaráztad el" (írtad le) az "egyébként nyilvánvaló"-t.
Úgyhogy hajrá, ha annyira "nyilvánvaló" akkor nem jelenthet gondot leírni... máskülönben csak az alaptalan és hazug vádaskodásod marad...
Eriksson
@human: Ez bizony így van, ha vitatjuk, ha nem.
A biznisz párt definíció ez esetben nem áll, ez inkább azokra, akik nyakra-főre alapítják a különböző formációkat, hogy állami pénzekhez jussanak.
Horizont
@Shikari: Anyádról írtál köcsög...? Hahahahaha
csak úgy....
@Shikari: "@Horizont: Azért az megkönnyebbülést okozhat sokaknak hogy nem űzöd már az ipart mert kiöregedtél. Tényleg ki voltál tiltva három megyéből? Azt a profikkal tették. :-) "

látod tibim! ez vagy te! egy prosztó ,bunkó és nem is leszel más az rövid maradék életedben!
Eriksson
@Shikari: Felszállt a villamosra egy erősen kikent-kifent idősődő hölgy. Ülülőhely nem lévén, egy kopasz fiatalt kezdett lökdösni, hogy adja át a helyét. Az megunván a dolgot felugrott, s azt mondja: Na dobja le magát vén kurva!
Az öreglány sipítozni kezdett, hogy hallották? Hallották? Vén kurvának nevezett ez a takonypóc.
Egy jól szituált idősebb férfi megszólalt: Ne mérgelődjön hölgyem. Én már tíz éve nem praktizálok, mégis mindenki főorvos úrnak szólít!
Eriksson
@nemfideszes: Dünnyögjél csak...
nemfideszes
@Eriksson: "De amit sokszor művelt a neki nem szimpatikusokkal...És amit művelt a neki szimpatikusokkal... Nem tudott objektív maradni."... mert ugye bayar zsótika meg maga az objektivitás élő szobra?! A többi seggnyalóról (bencsik, stefka, huth) már nem is beszélve...Tudod, más szemében a szálkát...
Eriksson
@nemfideszes: Nyugodj le már. A felsorolt úriemberek lesznek az elsők a kirúgási listán, ha egyszer "rendszerváltozás" lesz.
nemfideszes
@Eriksson: A cáfolat helyett ismét csak a másik ekézésére futotta...igaz nem is vártam mást...
csak úgy....
@Eriksson: 13:10 te meggyözödésböl ,eselleg érdekböl vagy ekkora seggfej? terelsz és jösz a kamupártokkal de nem böki ki a szömöd a mészáros lölö és a többi gyorsan és rendesen gazdagodó?
kripton
@Horizont: Kikerülnélek én szívesen mert undorodom a fajtádtól, a sötét liberálfasiszta, agyatlan libáltól, akik mindenbe belegágognak ész nélkül.
Hazafias kötelesség rávilágítani (na nem neked, mert te ahhoz vak vagy, hogy az igazságot meglásd), hogy amitte gondolkozásnak mondasz, az tulajdonképpen micsoda.
És egyáltalán: az ostoba gágogásaidat értelmes ember nem hagyhatja korrekció nélkül!
Yoda69
@Eriksson: En szinte minden musorat lattam a kezdetektol mostanaig. Meg igy hogy kulfoldon vagyok is megnezem minden nap online.
Erdekes nekem nem tunt fel amit irsz. Az viszont igaz, hogy aki simliskedik nala, vagy epp hazugsagon kapja azokat kegyetlenul megfingatja eles keresztkerdeseivel. Ezert is menekult el sirva a vezenylo tabornok miszter rezsigeci.
Ronai Egont is kedvelem, de kozelebe se kerulhet Olga targyilagossaganak es eleslatasanak.
Remelem az Egyenesen c. musor megy tovabb az RTL klubra.
Eriksson
@nemfideszes: @csak úgy...: Kötözködésre nem vagyok vevő, még ilyen sziporkázó talentumoknak sem, mint ti.
csak úgy....
@Eriksson: te kötözködsz és terelsz! a kérdésekre nem válaszolsz, viszont elvárod ,hogy más bólogasson!?
ez nem beszélgetés! ezt ,símán lerendezheted magadba...
Eriksson
@Yoda69: Én is sok műsorát láttam, s nekem éppen az tűnt fel, hogy némelyekkel úgy bánik, mint kutya a lábtörlővel.Ha egyszer elkapja, csak rázza, rázza, s nem engedi a fogai közül.
Másokkal meg mézes-mázos, a szájába adja a szerinte jó válaszokat. Ezért mondtam, hogy nem objektív.
Rónai Egon sokkal nagyvonalúbb a riportalanyaival, ő emberi módon kezeli őket. Többre is megy velük a végkövetkeztetést illetően.
nemfideszes
@Eriksson: 1. Nyugodt vagyok.
2. Ki a f@szt érdekel ha ezeket az embereket kirúgják?!
Visszakapjuk a MANYUP pénzünket? NEM. Visszajön majd az a több, mint 600 ezer fiatal? NEM.
Demokratikus úton visszaszerezhető az a mérhetetlen vagyon amit ezek elloptak? NEM.
Kikeveredik ez az ország valaha abból az erkölcsi és morális pöcegödörből ahova ezek a hulladék emberek taszították a társadalmat? Az én életemben már valószínű, hogy NEM.
Szóval attól, hogy ha ezeket az embereket valaha is kirúgják, és oda kerülnek ahova valók, a társadalom szemétdombjára, önmagában még se nekem, se másnak nem lesz jobb...szóval a fidiótákkal ellentétben az ilyen dolgok nekem nem jelentenek "örömet"...ez az egyik alapvető különbség egy fideszes és egy nem fideszes között.
Eriksson
@nemfideszes: 13:50
"nemfideszes
@Eriksson: A cáfolat helyett ismét csak a másik ekézésére futotta...igaz nem is vártam mást...
thumb_up1 replyVálasz
error
access_timema, 13:30"

Akkor most ki cáfol és ki ekéz kit?
kripton
@Yoda69: Kálmán Olga tisztességtelen és elfogult. Vagányabb riportalanyok ott is hagyják, mint eb a szarát. Konzervatív szemléletű vagyok, de nézem őt is és Rónai műsorát is. Nem lehet egy lapon említeni őket! Rónai kultúrember, és rátermett a szakmájára. Az a fajta újságíró, aki sajnos kihalófélben van. Ne szakbarbár (mint az Olga), hanem széles ismertekkel rendelkező, tájékozott ember, eki a másik oldalról érkező riportalanyával is tisztelettel - és nem az Olga féle lekezelős, kioktatós, számonkérős stílusban - beszél.
A nézettségi mutatójukon is meglátszik. Rónai műsorát háromszor annyian nézték, mint Olgicáét.
Yoda69
@Eriksson: Hat ki igy latja, ki ugy.
bayerzsoltinal feltunt neked a gusztustalan beszed? Gondolom nem. De varom a valaszod.
Yoda69
@kripton: Ez a te velemenyed. Egon is jo musorvezeto, de korantsem olyan ramenos mint Olga. Ebben a musorban pedig az egyenes beszed a lenyeg, es Olga valoban megfingatja azokat akik nem egyenesen beszelnek. Egon viszont nem.
A nezettsegi mutatot az ATV-nel Olga musora az Egyenes beszed huzta fel a semmibol. Elotta az ATV egy nagy szar volt. Az Egyenes beszed mellett volt nehany jo musor, nekem a kedvencem az Ujsagirok klubja volt, ami sajnos megszunt. A tobbi elvezhetetlen szar. Na jo a Maksa kabare meg elmegy szodavizzel.
A Hirtevenel Olga csak 1 eve van ugyhogy nehez valos nezettsegi adatokrol beszelni, de ahogy tudom nagyot ugrott, foleg az o musora az Egyenesen miatt.
Meglatjuk hogy folytatja-e az RTL-nel, es akkor tudunk ujra nezettsegi adatokrol beszelni.
csak úgy....
@kripton: csak nem az andi vajnához van,személyesen szerencsénk ? isten éltessen...
Eriksson
@Yoda69: Bayerzsolti sem Kazinczy díjas műsorvezető, az már igaz. És én nem szeretem a "gusztustalan beszed"-et.
nemfideszes
@kripton: Mért van az, hogy egy fideszes köcsög sem tud a nőkről vagy éppen a nőkkel szemben kulturáltan megnyilvánulni!? Ez nálatok valamiféle frusztráció a sok elutasítás miatt? Mindenesetre erre itt biztos nem találsz segítséget, javaslom keresd fel pszichiáteredet...
bencemacska
@Shikari: ma, 12.35
Megint nagyon melléfogtál faszikám!
- Nem én voltam az MSZMP függetlenített munkatársa, hanem a gazdaállatod szülei;
- Nem voltam liberális párt tagja sem, mert a gazdaállatoddal akkor sem értettem egyet, amikor ő éppen "főlibsi" volt!.
Még nem volt M.o-n olyan párt amelyikbe én beléptem volna, mert aki a korpa közé keveredik, azt megeszik a disznók!
Ne kend a múltadat másra!!!
Eriksson
@kripton: 13:56
Nekem is ez a véleményem a két műsorvezetőről, szó szerint.
Yoda69
@Eriksson: Na most megleptel.
Egyik nap megneztem az Echo-n Bayert. Kar volt rapazarolni az idomet. Csak a mocsok omlik belole. Erthetetlen hogy van ember aki erre vevo.
kripton
@nemfideszes: Nem ismerek fideszes köcsögöket. Nem tudom miről zagyválsz.
Eriksson
@Yoda69: Igazad van, de vedd figyelembe, hogy nagyon sok igazság van az ordenáré megfogalmazás mögött.
nemfideszes
@Eriksson: A "gusztustalan beszéd" az egy dolog, de ez a hulladék de facto mindenkit elkergetne az országból vagy kinyíratna, aki nem a fidesz szekerét tolja orbán seggét csókolgatva!
Másképpen fogalmazva, a gusztustalan beszéd még nem Btk. kategória, viszont akár etnikai akár politikai alapon embertáraink legyilkolására való uszítás az... legalább is jogállamban.
Zsótikát azért tartják mert ő mondja ki azt amit a csuti gondol, de miniszterelnökként nem mondhat ki... ezt ők is tudják és persze a hívek is ...
kripton
@Yoda69: Amennyiben a verbális erőszakosságot, a kötekedést rámenősségnek nevezzük - akkor igazad van!
Olgica egy pozőr. Bírom, amikor az homlokráncolva az asztalra könyököl, és az öklére helyezi az állát.
Tisztára Rodin Gondolkodója! RÖHEJ!!! :-)))
csak úgy....
@kripton: végre! , egy párton kívüli bunkó...,isten hozott !
nemfideszes
@kripton: Pedig minden reggel szembe néz veled egy a fürdőszobában...
Yoda69
@Eriksson: Peldaul?
En nem sok olyat hallottam vagy olvastam tole aminek komolyabb igazsagtartalma lenne, meg mocsokba csomagolva se.
kripton
@nemfideszes: Szerinted. De éppen ez a bizonyíték arra, hogy nincs így!
kripton
@csak úgy...: Végre! Egy seggfej!
bencemacska
@Eriksson: ma, 12:46
Nem vetted észre, hogy nem feküdt neki a Hír TV jobbik majmoló vonala?
Először megpróbálta azonosan kezelni bármelyik ellenzékit - fideszest nem tudott, mert ők bojkottálták -, de érezni lehetett, hogy valakik "befolyásolták"?
Nem tudott kibújni a bőréből, hogy eleget tegyen a jobbik dajkálásának és a saját színvonalának. A választási vereség óta meg egyenesen frusztrált volt!
Az ATV-ben töltött utolsó időszaka is ellentétet mutatott,csak ott mások voltak preferáltak!
Horizont
@kripton: Nem ismersz fideszes köcsögöket? Hiszen te magad is az vagy bunkó parasztkám, seggfej.Te egy régi faszkalap vagy más néven...Köcsög.
csak úgy....
@kripton: csak nem az orbán gazsi keresztényi csapatához tartozol!? ;) hállelúja...
kereső
Na végre! Már épp ideje volt.Fel kell számolni a ballibsi média túlsúlyát.Vagy nem ?

Ez az egész "játszma" akkortól nyilt ,és eldőlt,amint simicska eladott mindent nyergesnek.Az ügyvéd úr tudja,hogy hogyan kell "viselkedni".Arra azért kiváncsi leszek,hogy a mezort rt-t megtartja-e.Mert ha "véletlenül" az kerül mészáros tulajdonába,akkor övé/övéké a legnagyobb mg.vállakozás-megelőzve csányit.
nemfideszes
@Eriksson: 14:11
"Magyarországon él 2.8 millió tisztességes magyar ember, akik a fideszre szavaztak. A többi rohadt állat nyugodtan takarodhat innen a francba, még beléjük is rúgok kifelé menet, hogy minél messzebbre repüljenek. Szóval takarodó van picinyem ez már a mi országunk!" Bayer Zsót
Azon túlmenően, hogy de facto több millió honfitársát (akiknek az adójából nem mellesleg az ő zsebét is tömik) nem, hogy magyarnak nem tekinti de még embernek sem, MILYEN IGAZSÁG IS VAN EZEN MEGFOGALMAZÁS MÖGÖTT?
Arról nem is beszélve, hogy ennek a kis gecinek csak a hatalommal a háta mögött nagy a pofája, de ha őt fenyegeti meg valaki, ahogy ezt ő teszi másokkal szinte nap mint nap, akkor azonnal szalad a hatóságokhoz... gyáva szar ember ez is, mint a gazdája...
kripton
@Horizont: Leszarom a Fideszt. :-) Jobbikos voltam. Mondom VOLTAM!
Te meg egy szarosköcsög vagy. :-)
Eriksson
@bencemacska: Annyira nem szerettem, hogy mentségeket keressek neki. Bármilyen okos is, bicskanyitogató a stílusa.
csak úgy....
@Horizont: szerinted mivel fújják föl a lufikat? ;) valami gáz? mint a kripton? ;)

https://www.youtube.com/watch?v=aQxsTCjfk8Q...
kereső
@Shikari: 06:53, nyugodj már bele,hogy a fidesz a szavazáson nem 2/3-al nyert a szavazatok száma alapján.A választási törvény mandátummegállapitó szabályai biztositották a fidesz számára a PARLAMENTI 2/3-ot.Röviden ennyiről van szó.
Meg arról, hogy a mandátumok kiosztásánál a fideszre leadott EGY szavazat 3,33 X többet ér,mint az ellenzékre leadott szavazat.Tehát -Te szavazol-a te szavazatodat a mandátum megállapitsánál több mint háromszorosan veszik figyelembe.
kereső
@Shikari: 06:53, a fentebb leirtak fényében mi a véleményed a demokratikus országokban létező,egyenlő választójogról- ahol is az egyenlő jelentése:
Mi az egyenlőség elve?

"A választójog egyenlősége azt jelenti, hogy a választások során minden állampolgár egyenlő, vagyis leadott szavazata ugyanolyan fontos és azonos súlyú, mint más választóé."
Shikari
@Eriksson: Aki feszegeti a pofonos ládát és tahóskodva sérteget meglepődik mikor visszakapja mint Horizont. Sajnálom de egyszerűen képtelenség az alapokat elfogadtani velük. Pl azt hogy nem ők a többség vagy hogy a Fidesz kétharmaddal győzött. Akik ezt nem ismerik el miről beszéljek velük? Lehazudják az eget és megugatják aki ellent mond nekik.

Kálmán Olga: agresszív álnaiva aki manipulatívan és kultúrálatlanul rohanja le a vendégeit. Neki inkább egy kolozsvaros.hu portálon lenne a helye vagy itt. Szidni mindent ami nem tetszik neki kritikátlanul. Baló Gyuri ,Fridi, vagy Orbán örök kritikusai a Népszavánál is különbek. Na Bartus még egy hányadék stilusú az Ameriai Népszavánál.
csak úgy....
@kereső: ezt!
,ha sikerülne ezt még 1X érthetöen a shikari szintre emelned , OK süllyesztened...,
szerintem sokan hálásak lennének!
csak úgy....
@Shikari: mióta fridized a friderikuszt ? ö is benned vót ? te egy kultúrtörténeti csoda vagy...
kereső
@csak úgy...: inkább nem, tudod én nem hogy nem akarom megtanitani a verebet sakkozni, de le se ülnék vele,akkor se ha már tudna.Az okát biztosan tudod Te is.
Shikari
@kereső: A választási törvény ezt garantálja. Lett volna nektek ennyi szavazótok most arról beszélgetnénk miért vesztett a Fidesz. Na most ez utópia.
Shikari
@csak úgy...: Neked nem mindegy hogy hivom?
justhpeter
@Horizont: Szerintem a NER nem fog sokáig tartani. Nem az ellenzék és nem a forradalom fogja lerombolni, hanem a gazdasági összeomlás.
A rendszer degenerált gazdaállata a fejlesztést csak a Nyugatról kapja, a politikai identitásának megerősödését pedig keletről reméli. Elég, ha ez a kettő csak egy kicsit megorrol egymásra és a NER összecsuklik.
Lassítani is csak akkor tudná az ökör, ha nem ezt a gazdaságpolitikát folytatná, de erre nincs remény, viszont az iskolázott, fiatal, munkaképes erők elvándorlása fel fogja gyorsítani a folyamatot.
Micike
@Shikari: Cuncika, csak nem te akarod megmondani, hogy ki a magyar?
Shikari
@Micike: Nagyon szívesen, ha nem tudod!
kereső
@Shikari: Én csak arra hivtam fel a figyelmedet,hogy nem a szavazáson szerzett a fidesz2/3-ot, hanem a mandátumok kiosztásakor, ami nem egyenlő az országos 2/3-al, hanem parlamenti 2/3-t kétharmadot biztositott a fidesznek. De,ha már beszélgetünk erről, akkor az egyenlő választójog alapján -tudod fentebb irtam- mindenki szavazata azonos súlyú- ha a választójogi törvényünk ezt biztositaná,akkor a parlamentben a mandátumok aránya a fidesz és az ellenzék között közel azonos súllyal oszlana meg.De a törvény szent és sérthetetlen-én csak azt kérem,hoigy ne keverd az országos és a parlamenti arányokat.Megtévesztő.
csak úgy....
@Shikari: felölem hívhatod a buksikádnak is...
Shikari
@kereső: Nem matekozni akarok, hanem a törvény alapján a Fideszt megillető többséget tudatosítani az itt számolgató valóság tagadókkal!
simmering73
Látom előbújtak az illiberálfasiszta csatornapatkányok.
Itsuka Nakimaga
@Shikari: Magyarország nem a magyaroké! Magyarország Orbáné.
Micike
@Shikari: Mióta vagytok többségben? Hogy állsz a matekkal? 8,2 millió választásra jogosultból 2.559.192 fő választó szavazott a Fideszre, 2.807.208 fő szavazott más pártokra (ellenzékre), a többi választópolgár (2.833.600fő) nem ment el szavazni. A 2.559.192 Fideszre szavazó kisebbség mióta 2/3-a akárminek is? Jó lesz 1/3-nak is!
Shikari
@Horizont: Picit több tiszteletet tanusíts és nem futsz bele ilyesmibe!
Shikari
@Itsuka Nakimaga: Ne felejts el legközelebb szavazni, hogy megakadályozd a győzelmüket!
Shikari
@Micike: Mióta kétharmad képviselőnk van a parlamentben!
csak úgy....
@kereső: Látod! Ugyan abba a hibába esel ezzel a kreténnel szembe,mint mindenki!
Próbálkozol a lehetetlennel...
ez a tibi,egy zabálni való hülyegyerek tud lenni és ellenállhatatlan...,persze néha, marhára unalmas
és bosszantó!
kereső
@Shikari: De a fidesznek CSAK a parlamentben van meg ez a többsége- ,viszont Te nem ezt kommunikálod- és ez igy már a "valóság elhajlitása".Nem matekoztam, hanem különbséget magyaráztam(volna).És ez azt eredményezi,hogy a szavazáson ,az ellenzékre szavazó polgárok millióit tagadod ki magyarságukból.Demokratikus viszonyok között ez -bocsi,hogy ezt mondom- szóba se jöhetne! Szerintem ,mindenkinek szive joga eldönteni,hogy kire szavaz-és ha ezt a 2800 ezer embert kitagadjátok a hazából, mi lesz veletek?Nem fog hiányozni ezeknek az embereknek a szaktudása, a befizetett adója.És egyáltalán- hogyan képzelitek ezt?Csak azért kérdezlek,mert nem Te vagy az egyetlen,aki ezt igy kommunikálja. Ezt mondja a fidesz 5-ös számú pártttagkönyvének tulajdonosa IS! Az ellenzéki pártok meg legyenek a mi gondunk- nem kell neked ezen rugózni.
nemfideszes
@Shikari: Nagy a pofád kisköcsög az internet anonimitása mögé bújva. Lökd ide a címedet, aztán meglátjuk, hogy kinek is nyílik ki az a pofonos láda. Amúgy milyen többségről meg 2/3-ról ugatsz már megint?
kereső
@csak úgy...: próbálkozom,hátha...-bár azzal is tisztában vagyok,hogy tökéletesen érti amit irok, csak a fidesz propagandájának lényegéhez tartja magát- még a valóság elhajlitást is4 addig kell egyféleképpen mondani, amig el nem hiszik.Emlékezz csak a 2006-2010 közötti "papagáj kommandóra".
Shikari
@kereső: Mikor tagadtam én ki magyarságából ellenzéki szavazókat? Ők is épp olyan magyarok, mint a többiek. Én avalóságotelhazudó liberális bűnözőkről írtam, hogy nem magyarok. Akinek nem inge ...

A szavazottak nominálisan kb a fele csak a Fideszre szavazott, a másik fele, mindenféle pártocskákra. Tehát, ha csak a számszerűséget nézem, akkor is majd 50% szavazott csak rájuk. Most ha azt nézem egyes ellenzéki pártocskákra hányan nem szavaztak még szomorúbb a tény!
nemfideszes
@kereső: Ezt pontosan tudja ő is, de a habonyi kormánypropaganda előbbre való...
Shikari
@nemfideszes: Szóval erőszakkal fenyegetőzöl kis buzi, mert buktatok? Anyádnak tedd be és ne velem foglalkozz takony!
kereső
@Shikari: ha ezt ilyen jól tudod!!akkor miért mondasz mást?
Shikari
@kereső: A törvény szerint ez a szavazat szám kétharmadot biztosít a Fidesznek! Ez tény. A Fidesz képviseli a szavazók kétharmadát!
nemfideszes
@Shikari: Arányos és demokratikus rendszerben a parlamenti képviselők száma illetve azok aránya megegyezik a rájuk szavazók arányával. Egy ilyen rendszerben a fidesznek az egyszerű többsége sem lenne meg. Főleg ha a határon túliak nem pofázhatnának bele az anyaország belügyeibe.
Shikari
@nemfideszes: Na látod, megy ez neked! :-)
A határon túli összes szavazó nem volt annyi, mint a Fidesz és a másokra leadott szavazatok közötti különbség.
A törvényt a parlament fogadta el és alkalmazzák. Ha ezt nem fogadod el, nem fogadod el a demokráciát! Lehet puskával is szavazni, de ez jobb ötletnek tűnik!
kereső
@Shikari: nem!!!A fidesz azokat képviseli,akik rászavaztak- az meg bizony ollyan 49%.Semmit nem értettél meg? pedig már reménykedtem.De inkább feladom, mert ennél egyszerűbben-hogy azt ne mondjam,általános iskolás szinten!-már nem tudom elmagyarázni.
csak úgy....
@kereső: fölösleges ! -hidd el nekem,hogy ez a buksi shiraki a fidesz propaganda elött is és amíg él,marad ezen a szinten. minden megnyilvánulásában érzödik a szellemi és erkölcsi deficit.
nemfideszes
@Shikari: 15:42
Látom a matek sem az erősséged...Az 5.694.751 leadott szavazatnak mennyi is a 2/3-a, és mennyien is szavaztak a fideszre? Na húzz a 3.14csáb!
Ami pedig az "erőszakkal való fenyegetőzést" illeti, amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten...
Az anyázásodat megint csak nem minősíteném, mert az önmagában is minősíti a fajtádat...
cikicakk55
@Eriksson: ma 13:48
Amikor csak tehettem néztem Kálmán Olga műsorát.Az ATV-ben és a HÍR tv-ben is. Kifejezetten okos nő. Amit te úgy érzel,hogy nem objektív,az pont azt jelenti,hogy nem befolyásolható K. O. Ő ha észre veszi valamelyik meghívott vendégén( ez az ellenzéki pártok vezetőire érvényes leginkább),hogy próbálnak mellébeszélni,vagy terelni,akkor nem engedi őket és saját magát sem megvezetni. Vissza tér az eredeti kérdésre,és teljesen jól csinálja,hogy addig nem tér át más témára ameddig nem mondja el azt amit kérdezett tőle. Nagyon is Jól tud kérdezni és kitartóan várja az igaz választ. Én nem láttam rajta,hogy lenne kedvenc,vagy ellenszenves párt a számára. Ő az szeretné hallani,ami a kérdésére a válasz és ezzel a nézők érdeklődését is szinten tudta tartani. Nagyon sajnálom,hogy megszűnt. Már csak ez az egy Magyar tv csatorna volt nézhető. Csintalant nem sajnálom,mert soha nem szerettem,túl gőgös és túl erőszakos. K.O.-t viszont nagyon sajnálom,hogy nem láthatjuk többet. Remélem azért,majd csak valahol lesz egy olyan tévé,ahol nem " Komcsi" és " Libsi" műsorok lesznek,hanem független az emberek érdekeit szem előtt tartó műsorokat fognak leadni.
Grafix69
Eltudom képzelni , mikor erre is ráteszik a kezüket , olyan lesz mint a Borsonline , csak Shikari , Division, és Dömdödön izé ( Durbincs ) szólhat hozzá mindenhez hiszen itt is ez lesz a többség. Színvonalas oldal lesz . Legalább változatos is.
nemfideszes
@Shikari: A határon túli szavazatok pont arra voltak jók hogy biztosítsák a fidesznek a 2/3-ot
A választási törvényt mindenféle szakmai és politikai egyeztetés nélkül, a fideszes 2/3-ad fogadta el nem a parlament! Akkor ezek szerint a fidesz sem fogadta el a demokráciát, amikor 2002-ben és 2006-ban a bukott választásokat követően az utcára küldte agyatlan híveit. Igaz ők sem puskával szavaztak csak utcakővel, Molotov-koktéllal meg hasonlók, mert nekik, nektek akkor ezt tűnt jó ötletnek...
gulyasgyula
@cikicakk55: ...Na azt én is szivesen nézném ami pártsemleges müsor lesz de attól tartok Olga már nem tud független lenni ...Ő kormány ellenes és az is marad ...Emiatt nem biztos hogy látjuk mostanában ..
dr. prédikátor
@csak úgy...: Ezeket a buzi köcsög jobbikos meg fityfaszos köcsögöket már úgy kellene szájba BASZNI HOGY ODA IS BECSÖNGESSENEK AHOL MÉG CSAK ALAPOZNAK!!!
Horizont
@Eriksson: szóval csikarival egyetértesz??? Hmmmmmmm
csak úgy....
@gulyasgyula: buksi! akkor nincs más dolgod ,mint örülni és holnaptól kezdve már gondolkoznod sem kell...,csak azt fossa a TV,amit meg bírsz emészteni...,migráncs,soros,eu,brüssel...stb.
csak úgy....
@dr. prédikátor: írj egy lapot a jézuskák a kívánságoddal! ;) szerintem sikerülni fog!
dr. prédikátor
@csak úgy...: Inkább elmormolok egy imát, hátha!!!
csak úgy....
@Horizont: valami mást vártál eriksonnal kapcsolatban? az is csak egy "mutáns" ;)
Eriksson
@cikicakk55: Te úgy látod, én így látom. Egy biztos, ezt a buldog tempót nem nagyon kedvelem.
tudode
Vajon ezek után a KUTYULÁSOK után hol lesz olvasható OBJEKTÍV hírforrás!!!
.
Csintalan EGY BOLYGÓHOLLANDI, hol, itt, hol ott bukkan fel.
.
Ezzel a HADICSELLEL megszűnik a VALAMENNYIRE OBJEKTÍV tájékoztatás, netán az AMERIKAI NÉPSZAVA, v a Le Monde, a Pravda
.
vagy az Európa Hangjától LEHET MEGTUDNI, hogy mit KEVER, KAVAR atyánkfia!!!
.
Az Origó, a Népszabadság, stb. SIC, SIC, SIC, pedig aszonta valamikor hajdanán
.
------- Orbán szerint el lehet kergetni a kormányt
http://www.origo.hu/itthon/20070315orban.html...
.
Ez a GYÜLEKEZET nem az, mert oszt más!
.
Olyan abszolúte vicces: TE KERGETED AZT A KUTYÁT? Tekergeti a fene!
csak úgy....
@dr. prédikátor: Igazad van! az legalább ingyen van! ...majd mesélj ha meghalgattattál ! ;)
Eriksson
@Horizont: Én veled is tudnék egyetérteni, ha olyat írnál.
tudode
@tudode: .
.
Lemaradt az EGYIK FÚRÓ,
.
2009.02.03
------ A KORMÁNY A FELELŐS A 300 FORINTOS EURÓÉRT
http://www.fidesz.hu/hirek/2009-02-03/a-korma...
.
Ezé nem csuti!!!
csak úgy....
@Eriksson: ...és ezt nem szégyenled leírni???
JAJMÁR
@Shikari: @Eriksson: Törvény? Persze, a törvény az törvény. De akkor is tetszik majd, ha shikarik és eriksonok ellenségnek lesznek kikiáltva? és punktum. Ez lesz a törvény. Senki nem fog kiabálni, hogy dehogy... hiszen így demokratikus, a kétharmad csak tudja.
Shikari
@JAJMÁR: Hát öreg, ha ellenség leszek, akkor az leszek!
Shikari
@nemfideszes: 2006. Valami Gyurcsány nevű alak miatt majdnem forradalom lett! Szerencsétek, hogy nem, mert akkor most nem írkálnál!
Shikari
@nemfideszes: Az ilyen fenyegetőző taknyokat anyjukba szoktam elküldeni!
csak úgy....
@Shikari: nyugi tibim! belöled és a durbincsból nem lesz soha ellenség! mi rendesen bánunk az autistákkal ;)
Shikari
@csak úgy...: Érted is az idegen szavak jelentését?
csak úgy....
@Shikari: te kis buksi! gondolod,hogy csak te vagy zsenike? ;) ...persze haveri alapon szótárkodhatsz nekem,legalább be bírnálak csukni ha unom a hülyeséged.
szerinted mi ,vagy ki egy autista? szerintem te + a durbincs
JAJMÁR
@Shikari: Aha, ez látod a "jó" felfogás, nem is kell hozzá agy :)
Gratulálok, te vagy a ner népség létének bizonyítéka! Te mindig annak vallod magad, amit föntről rádkiáltanak :-D*
Shikari
@JAJMÁR: @csak úgy...: Kollégák! Nemzeti érzelmű, jobboldali baállítottságú vagyok. Ha eddig erre nem jöttetek rá, hát most megsúgtam!
csak úgy....
@Shikari: haverok között nincs súgdolózás,tibim ! ;)
JAJMÁR
@Shikari: Kedves shikari! Ezt azért furcsállom, mert ha valóban így lenne, akkor a legtöbb dologban egyetértenénk, és együtt úgy gondolnánk, hogy biz' a nemzeti érzelem és a jobboldaliság nem egyenlő a rendszerszintű korrupcióval, a néphülyítéssel, és a média kormánypropagandává süllyesztésével.
Shikari
@JAJMÁR: Ott a nézeteltérés oka hogy magam még hiszek a jogállamban. Bizonyíték- vád- tárgyalás- ítélet. Itt esetünkben hamarabb van ítélet, mint bizonyíték.
JAJMÁR
@Shikari: Jogállam = ... értelmezd! Aztán vesd össze a valósággal. Keress azonosságokat és különbözőségeket. A kapott eredményből következtess! Vond le a tanulságot! Vagyis ítéld meg ... jogállam?
Horizont
@kripton: Te meg a szar a köcsögben!
kripton
@Horizont: A hozzászólásaid alapján egy kifinomult, intelligens úrihölgy vagy. :-)))

Bazmeg! Kocsisok elpirulnának ha téged olvasnának!
Horizont
@kripton: Amilyen az adjon isten olyan a fogadj isten. Te még ennyit se érdemelsz. Bunkó paraszt te beszélsz? Te vagy a csikarival együtt a Propi szellemi és emberi toprongya.
Na itt a vége be is fejeztem veled (is) te görény.
kripton
@JAJMÁR: Miféle jogállam az, ahol egy bíróság ítéletét egy másik bíróság megváltoztatja, aztán azét pedig egy harmadik? Melyik tagjai nem alkalmamosok a tisztükre? Milyen Alkotmány Bíróság az, amelyik fennálása óta egyhangú. különvélemény nélküli döntésre nem volt képes?

Az angolszász ítélkezés a legkevésbé rossz. A vás és avédelem által elfogadott tizenkét laikus polgár (az esküdtek) eldöntik, hogy a vádlott bűnös-e, vagy sem. A büntetés mértéket pedig a bíró határozza meg
kripton
@Horizont: Te büdös, ótvaros, hazug, bunkó ribanc! A mocskos beszédet te kezdted, én azt viszonzoztam és viszonzom.

Kultúremberek az Istent nagy "I" vel írják.
Horizont
@kripton: Leszarlak kis köcsög. Anyáddal beszélj így. És nem én kezdtem te rohadék.
kripton
@Horizont: 19:42
"Na itt a vége be is fejeztem veled (is) te görény."

Hát mégse? :-)

Te vadász, te vadász! Te ide szopni jársz! :-)))
https://www.youtube.com/watch?v=2sj2TGbRDD8...
bencemacska
@kripton: ma, 19:44
Na, most legalább bemutatkoztál!!-:)))
Ez a tyúk és az ABC tipikus esete!
gulyasgyula
@csak úgy...: És azzal mire megyünk hogy Olga havi 4 millióért minden nap emlékeztet bennünket hogy milyen csórók vagyunk ..??,Alig van normális témákkal foglakozó csatorna a több mint 100 csatorna között ..Ráadásul meg szinte mindenütt 10-15 percenként reklám ...Úgy szar az egész média világ ahogy van , mindegy hogy újság vagy TV ...Mindegy hogy ellenzék vagy kormány kedvenc ..
kripton
@gulyasgyula: Ahogy szart sem tartok a szobában, úgy televíziót sem. Lassan tizedik éve. Felesleges. Silány sorozatok (szemrágógumik), mégsilányabb valóságshow-k, idétlen vetélkedők, baukók, berkik, faszatibik, hadaró-vihogó sebestyénbalázsok... felesben reklámokkal.
Az ATV, Hír-TV ,meg a hasonló csatornák nem tévék, hanem rádiók. Ülnek és beszélgetnek. Ehhez nem kell kép.
Azt a nagyon kevés műsort, ami érdekel, azt visszanézem a neten.
kripton
@bencemacska: Aha! Te valami jogászkötődésű okostojás lehetsz. Az afajta, mint az olyan "művész", amelyik szarral fest "remekművet".
Megtörtént: Egy avantgárd művek árverésének álcázott akármire betették egy majom mázolmányát. A művészet "agyas, jószemű értői" hatalmas pénzt kínáltak érte...

Bemutatkoztam? Akkor hogy megjobban megismerj. Egy másik topikba betett véleményem:

Jó nekünk, hogy pár tucat (többnyire jogot végzett) ember a saját érdekének megfelelően határozza meg, hogy mit kell a jognak elfogadni, mi legyen a törvény, és nekünk, a többségnek aszerint élni? Ráadásul ezt periodikusan csereberélve? Ez nem más, mint a diktatúra egy szűk csoportra szabott változata, csak annál sokkal drágább és sokkal igazságtalanabb.
Az ilyen "jogállam, az ilyen demokrácia" a társadalmi rendszerek legalja.
Eladott Ország
@human: Németh Sándor hittel házaló ex-taxisofőr-üzletember és ATV-tulajdonos.
https://scontent.fbud1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0...
ATV tuljadonosa Andy Vajna Andrással és Habony Árpáddal egyeztet a Nobu nevű luxusétteremben. Állami támogatások, menekültek elleni uszítás, és az ellenzék hamis színben való feltüntetése a menü...
bencemacska
Az utolsó bekezdéssel teljesen egyetértek! Egyes jogászokkal nagyon elfutott a ló! Nem tudok egyetérteni sok törvényalkotóval, ami a saját munka dicséretét illeti!
"Valaha jogász vagy legalábbis jogvégzett ember voltam, vagyok, azt kell mondanom, hogy ez egy kifejezetten kifinomult és szép munka."
Shikari
@JAJMÁR: Az összehasonlítás nem befolyásolja azt a tényt, hogy itt a törvények szerint járnak el.
Itsuka Nakimaga
@Micike: Ráadásul: mindez csak akkor igaz, ha az idáig szinte példátlan választási csalássorozatot figyelmen kívül hagyjuk! Pedig ami áprilisban történt, amellett jelentéktelen csínytevéssé törpül Rákosiék 1947-es "kékcédulás" akciója!
Itsuka Nakimaga
@Shikari: "Ezt nevezzük demokráciának mikor a többség akarata érvényesül."
Csak hogy itt és most, egy gátlástalan kisebbség akarata érvényesül, amit manipulált és elcsalt választásokkal tart fenn.
Ez a rendszer, az önmagára szabott alkotmányellenes jogszabályaival nem demokrácia! Az ilyet LÁTSZAT-DEMOKRÁCIÁNAK nevezik demokratikus körökben - finoman!
JAJMÁR
@Shikari: Ja, és hogy egyes törvények más törvények felrúgásával születnek! Sebaj :) Ne gondolkodj, mert megfájdul a fejed.
kripton
@Itsuka Nakimaga: Itt és most a többség akarata érvényesül. A hisztiző kisebbség önvígasztaló hazugsága, hogy manipuláltak és elcsaltak voltak a választások.
Az ilyet sunyiságna, aljasságnak nevezik tisztességes, demokratikus körökban - finoman!
csak úgy....
@kripton: azért az faxa,hogy te az ukrán parasztot meg az erdélyi favágót ,mert állítólag ök is magyarok,...van róla papiros , szintén mint fidesz többség számolod! mi közük nekik az anyaországhoz? itt fizetik az adót vagy otthon? miért kap egy külföldön élö magyar ,magyarországról nyugdijat,ha sosem élt és sosem dolgozott itt? szerinted ez demoktatikus?
ha te,történetesen nem fizetsz a nyugdij kasszába,akkor nem jár neked nyugdíj de ha külföldön élö magyar származék vagy és szintén nem fizettél ,akkor miért jár neked?...csak nem azért mert a fideszre szavaztál?
jobb ha nem beszélsz aljasságokról és sunyiságokról, -nagyon furán hangzik a szádból...
Shikari
@JAJMÁR: Nem értek egyet mert csak vagdalkozol.
m73
Valaki is azt gondolta,hogy a volt ágytárs felnyomja ezt mocskos orbánt?Jól benyalatták ezt a birka magyar népet.
Itsuka Nakimaga
@kripton: Hm...48%: többség(2/3-os!!!). 52%: kisebbség! És akkor a csalásokról még szó sem volt...
Nem az ilyesmit nevezik véletlenül sunyi aljasságnak?! Finoman természetesen! Mert hogy durván hogy nevezik - az nem bírná a nyomdafestéket...
kripton
Csalások csak a ti hazugságaitokban voltak. A százalékaid hogy jöttek ki?
csak úgy....
@kripton: neked ki az a ti? csak nem globálisan gondolkozol ? ;)
JAJMÁR
@Shikari: Nem kell egyetértened velem, ahogy nekem se veled. Én csupán leírtam a saját nézőpontomat, és alá is támasztottam. Nem gondoltam, hogy , hogy kigyúl a fejedben a világosság tőle :-D
De majd egyszer, TALÁN, valamitől - persze, van, aki soha nem jut el odáig -, felkiáltasz: HEURÉKA!
human
@JAJMÁR: Shikari fejében ne keresd a világosságot. Reakciói alapján vagy hivatalból kommentel ide vagy nem százas.
human
@JAJMÁR: Például division vagy ki az egy korrekt fidesz szimpatizáns. A válaszain többnyire látszik, hogy nem reflexből tolja az előírt propagandát, hanem átgondolja, mérlegel aztán ad egy életszerű választ.
Shikari
@JAJMÁR: Nem érzek kényszert, hogy más álláspontját magamévá tegyem, de mint jobboldaliak, biztos találunk közös pontot.
A jogállam vitatása lehetséges, de akkor meg kéne határozni, meddig tart az a pont, amíg arról beszélünk. Pontosan hol az a pont és mi az a tevékenység, ahonnan nem nevezhetem annak. Mivel a törvények és a jog alapján járnak el, bár a jogbiztonság szerintem sem fényes, ez kérdés lehet.
JAJMÁR
@human: Igen, a division fajta ritka, mint a fehér holló :)
Őt régóta ismerem itt minden néven. Valóban, hoz észérveket az állításai mellé, de egészen más közegben él, mint az ország 2/3-a, a valódi problémák nem érintik. DE kedvelem, jellemes ember.
JAJMÁR
@Shikari: 20:14 A jogállamiság alapvető feltétele a fékek és egyensúlyak rendszerének megléte. A kormánynak semmilyen befolyása nem lehet sem az ügyészségek, sem a bíróságok munkájára. Pláne nem lehet a civil szervezetek működésére, hiszen a civil szervezetek egyfajta fékek. Ha túlszabályozottak, nem tudnak visszatartó erőként működni.

Az ember, csak ember, Istent nem szabad játszani, vagyis a jogállamiság akkor jó, ha mindenki befogható, nincs törvényen felül álló. Mert "az alkalom tolvajt szül".

Egyébként én keresztény katolikus vagyok, sem az egyházra, sem semmilyen vallásra nem haragszom, bár a valódi hitnek a saját hitemet gondolom. No meg azt, hogy egy Isten van, de hogy ezt melyik nép éppen hogy nevezi, az mellékes. Érdekes módon - és hiszem, hogy nem véletlen - a főbb pontokban mind ugyanaz. A sok-sok bajok forrásának a hitetlenséget tartom. Nézetem szerint az emberbe kódolva van a hit, ahogy a fajfenntartás. Ha elveszik az emberektől a hitet, egy alapvető hiány keletkezik, amelyet azonnal és mindenáron pótol, valami torz és ártóval is, de ki kell tölteni az űrt.
Szintén egetverő probléma, ha egy kormány erre az ösztönre építi hatalmát, és populizmussal tölti ki a hiányt.
Azt hiszem, hogy gyökerek nélkül nem élhet az ember. Az egyik gyökér a hit, a másik a család, a harmadik a haza. Csak az boldog - vagy boldogul - az életben, akinek mindhárom megvan. Manapság pedig van, akinek csak egy, vagy egy sincs ezek közül! Pedig az igény ott van, és olyan erős, hogy ezek az emberek bármire rávehetők. Sajnos.
Azt hiszed, a hazát elhagyó, családot elvesztő emberek rosszak? Dehát mi marad nekik? A hit? Az a baj, ha két erős gyökér elveszik, a maradék torz módon vastagszik meg!
Ha azt hiszed, hogy ez nem érint, csak a migráncsokat? akkor tévedsz! Nézz szét, hányan lelik halálukat vonatok alatt, ablakból kiugorva stb.
Hogy van felelősségük a kormányoknak? Igen,van. Csak le se xarják!
durbincs
Hofi Géza Az utcaseprők: 1. Söprik az utcát az utcaseprők, Mennek egy lépést, sepernek kettőt. Egy lépés, két söprés, két söprés, egy lépés. Egy lépés, két.?...
https://www.youtube.com/watch?v=_rPQWIkqGEw...
human
@JAJMÁR: Olvastam amit Shikari-nak írtál (bár szerintem feleslegesen a már fentebb leírt okból) és furcsa mód a vallásról és szerepéről hasonlóan gondolkodunk. Pedig én pogány vagyok :) (A budhizmussal szimpatizálók, de csak ennyi)
durbincs
@Grafix69: magának meg látszik már hasit az agya ? de akkor maga Nem is Bizánci 50IQ-s ?
durbincs
@Sámannus: @Nessy: @csak úgy...: csipetke,tulipan ,a Herélt klónja, s Bizánci bérpockok ?...
A Mackok már a Spájzban vannak ? a befőttet dézsmálják ,de mi lészen ha elfogy ? maga lesz
Herélt , a medve desszert ? a Brumi -Brumi ?
+ meg a hordalék?@JAJMÁR: @Itsuka Nakimaga: @Horizont: @nemfideszes: @vladimir putin: @dr. prédikátor: ?
durbincs
@dr. prédikátor: maga mondta :Geci unokatesó ha gondok lesznek, kinyalom belőle a babát ?
De hát hogy ezt gyakorlatiasan hogyan teszi ?
azt azért rettenetesen sok bába, orvos, professzorka megfigyelné ám ?
Órdenáré @dr. prédikátor:
durbincs
@dr. prédikátor: azt mikor lesz az a híres 6 hetes terhes baba kinyalása @dr. prédikátor: ?
Már az usa-ból is érdeklődnek , híres film stare lehetne ? azt csak nyögjön ha ok ?
De-hát mint tudjuk ?... Uffolnak már itt a csótányok is !!!
Shikari
@JAJMÁR: A fékek és eĺlensúlyokban nem hiszek. A bírói önállóság túltolása is azt mutatja ha a bírák önállóan leállnak jogértelmezni káosz lesz.
kripton
@JAJMÁR: A jog nem egyéb, mint puszta erő. Az akaratunk másokra történő rákényszerítésének képessége.

Mindig az erősebb mondja meg, hogy mi legyen a "jog". Ha nem megy szépszóval, akkor megteszi rohamosztagokkal, bombákkal. Így lehet a saját felfogás szerint "jogos" akár emberek tíz-százezreinek ipari szintű, legyilkolása - Auschwitz -, amíg nem jön egy mégerősebb, aki elevenen megsüti, kísérelti egerekként használja az ezen jog szerint élőket - Drezda, Hamburg, Hiroshima, Nagasaki. A törvényeket felülbírálja, viszamenőleges érvénnyel újakat alkot, és ezek alapján az addigi törvények alkotóit leöli.

"Jog"??? Frászt! Puskák, és bombák! Akinek ebből több van, az mondja meg, hogy mi az erkölcs és a törvény. Hogy mit szabad, és mit nem. Ha az amerikai polgárháborúban a Dél győz, ma a rabszolgáság elfogadott, a rassziznus pedig kötelező lenne.
A jogot a háborúk kinenetele, azt pedig a fegyverek ereje határozza meg.

Putyin Oroszországa, semmivel sem kevésbé jogállam, mint Svédország. Az utóbbi szerintem már nemm is az! A jólét elvette az eszüket. Afrikai szutykok rendőröket vernek!!! A rendőr a törvényt képviseli.
Innen gondold tovább...!
JAJMÁR
@Shikari: De hiszen te nem is érted amiről véleményt mondasz!
A törvény akkor jó, ha nincsenek "kiskapuk", másfelől a törvényhozó a törvény mellé a végrehajtást is kiadja! Ha a bíró "rosszul" ítél, meg lehet támadni.

@kripton: Puskák és bombák? és ki az erősebb, amelyik ledobja, vagy amelyik gyártja, vagy amelyik csak üzletel vele? Hol az "erő", a fizikumban, a pénzben, vagy az észben? Igen, ideiglenesen győzhetnek a puskák és a bombák, de előbb vagy utóbb, le kell tenni! Mert az emberiség túlélésének a puskák és bombák letétele az esélye! Az alkalmazása HALÁL! mert mindig lesz, akinek több van, nagyobb, erősebb, pusztítóbb!

De eszembe jutott, hogy tegnap fociztunk az unokáimmal - 4 és 6 éves -, fű, imitált kapuk, játéklabda, és persze én voltam az ellenfél. Azt mondja az egyik: - Gól!!
- Nem gól, hiszen hátulról, a kerítésről pattant be! Ez nem gól! - mondom.
- De én vagyok bíró, és ez gól!
- Nem lehetsz bíró, te rúgtad a labdát.
- De, mert én csatár is vagyok, meg bíró és vagyok, és én mondom meg, hogy mikor gól!

Tönkrevertek -:loL - ÉS szabályosan, ha úgy vesszük :)
JAJMÁR
@human: Szerintem senki sem "pogány", nagyon ritka, hogy egy ember ne gondolkodjon a természetfölötti létén. Még ha csak szimpatizáns szintjén is :)
kripton
@JAJMÁR: Ez agyalás, nem cáfolat.
"...mindig lesz, akinek több van, nagyobb, erősebb, pusztítóbb!" Csak ha a győztes elbénázza a feltátel nélküli megadást követő békeszerzősést.

A vesztes nem, illetve csak szigorúan ellenőrzés alatt használhat
- elektromosságot
- robbanómotort
- tűzfegyvert
- robbanóanyagot
Csizmás Kond
...szerintem Olga még talál munkahelyet de ez a Sanyi...hacsak újra fejbe nem kollintják a kutyát sem érdekli...
Grafix69
Csintalan már minden volt , kommunista, polgári Fideszes, posztkommunista , baloldali , jobb oldali , megvert is volt . Aztán a maffia pénztárosa is azt mondta , Csintalan úrnak kellett leadni a 100 millát az engedélyért , a késedelmi áfa befizetésről ( amit persze soha nem fizettek be , ez volt benne a haszon ).
Csizmás Kond
No komment
2015. február 6-án Simicska Lajos, a Hír TV akkori tulajdonosa a követlezőket is mondta:
http://mindenszo.hu/.../Amikor-Simicska-minde...
(…) most bemegyek a szerkesztőségbe, és mindenkit kibaszok.

Még egyszer mondom, mindenkit kibaszok. Szar helyzetbe hoztak, én is akkor olvastam a közleményüket, amikor maga. Nekem nem szólt senki.

Kirúgok minden orbánistát, aztán kinevezem a helyükre az én embereimet, akiket nem lehet megfélemlíteni meg lefizetni. Még egyszer mondom, mindenhol az én embereim fognak ülni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél