Ezért kell 32 fokban izzadniuk az utasoknak a 3-as metrón. A budapesti főpolgármester szerint nem férnének el az alagútban a felújított metrókocsik, ha klímát szerelnének a tetejükre. Tarlós Istvánt az RTL Klub híradója kérdezte meg. A Metróért Egyesület szerint azonban nem ez a baj, hanem az, hogy a berendezések túl nehezek lennének. A használatukhoz a kocsik felújításakor az egész tartószerkezetet át kellett volna építeni, de erről már akkor lemondtak, mert túl drágának találták.

Forrás: hvg.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

10 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Gauntlet
Létezik belső kondi is. Tarlós elvtárs. A kekeckedő kondinak nincs helye?
advocat
Igaza van. Az utas dögöljön meg.
Az ő autójában van légkondi, vagy kondi nélküli Ladával jár, mert olyan is kapható? És az Alstom (Párizs, eleje az 1900-as évek elején), Siemens (Berlin, Bécs, München, stb.), stb. szerelvények jól elvannak légkondival, pedig azok az alagútjai sem ma épültek.
RonaGyuri
@advocat: minden mai szerelvény el van látva; csak a ruszkiknak nem ilyen elfekvő készletük volt! =))
advocat
RonaGyuri! És ezt Tarlós et. tudta? Mert akkor tényleg dögöljön meg! Egyébként lehet majd újraválasztani!
kokopelli
@RonaGyuri: ..minden kocsi kap egy FAKOCKÁT lánccal!!!, és a klimaber. megoldódott! ;-))
RonaGyuri
@advocat: Persze, hogy tudta! Mit mondjak; nagyon el kellett szállnia a tényektől, ha nem tudatosult benne!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.