A buszgyártással már korábban is kacérkodó magyar vállalkozások 2010-ben bejelentették, hogy újjáélesztik a magyar buszgyártást, és klaszterbe tömörültek. A közvélemény, sőt némelyik közlekedési szakszervezet is lelkesülten üdvözölte a hazai buszgyártás „ébredését”, mondván, munkahelyek teremtődnek, és a Volánok buszparkja is megújulhat. Voltak persze kétkedők is, nagyobb a füstje, mint a lángja, hangoztatták. Egyik Volán-vezérigazgató pedig pikírt megjegyzéssel konstatálta az eseményt: lufi az egész, gyorsan kipukkan.
Forrás:
nepszava.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
avagy nem csak a magától döglődik a magyar busz-gyártás
Na persze igazából a név maga is irányt adó – ugye nem kell felemlítenem az Icarus Daedalus story-t – lehetnem bár az igazat megvallva abban a túl magasban szárnyalásban azért volt nem kis matyarkodás. A Népszava „Eddig csak a füst” című cikke a hazai buszgyártás legújabb gondjairól elmélkedik.
By the way megemlíti, hogy „Küszöbön a piacnyitás, amikor is 2019-ben megpályáztatják a közlekedési vonalak meghatározott szeletét. Ennek értelmében 2020-tól már egy liberalizált, magánvállalkozókat is magában foglaló közlekedési alrendszer szolgáltat.”
Ugye nem csak nekem merül fel, hogy ez nem csak egy adalék, hanem maga az ok? =))