A buszgyártással már korábban is kacérkodó magyar vállalkozások 2010-ben bejelentették, hogy újjáélesztik a magyar buszgyártást, és klaszterbe tömörültek. A közvélemény, sőt némelyik közlekedési szakszervezet is lelkesülten üdvözölte a hazai buszgyártás „ébredését”, mondván, munkahelyek teremtődnek, és a Volánok buszparkja is megújulhat. Voltak persze kétkedők is, nagyobb a füstje, mint a lángja, hangoztatták. Egyik Volán-vezérigazgató pedig pikírt megjegyzéssel konstatálta az eseményt: lufi az egész, gyorsan kipukkan.

(Forrás: nepszava.hu, RonaGyuri által)

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Az „igazságos” verseny lényeg a handicap

avagy nem csak a magától döglődik a magyar busz-gyártás

Na persze igazából a név maga is irányt adó – ugye nem kell felemlítenem az Icarus Daedalus story-t – lehetnem bár az igazat megvallva abban a túl magasban szárnyalásban azért volt nem kis matyarkodás. A Népszava „Eddig csak a füst” című cikke a hazai buszgyártás legújabb gondjairól elmélkedik.
By the way megemlíti, hogy „Küszöbön a piacnyitás, amikor is 2019-ben megpályáztatják a közlekedési vonalak meghatározott szeletét. Ennek értelmében 2020-tól már egy liberalizált, magánvállalkozókat is magában foglaló közlekedési alrendszer szolgáltat.”
Ugye nem csak nekem merül fel, hogy ez nem csak egy adalék, hanem maga az ok? =))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél