A Magyar Időknek Gulyás Gergely az államalapítás ünnepe kapcsán arra figyelmeztetett, hogy ilyenkor óvatosnak kell lenni mindig az aktuálpolitikai üzenetek megfogalmazásával, de az nem vitás, hogy mindenki büszke lehet, mert Európa egyik legősibb állama a magyar. Kérdésre válaszolva a miniszter kitért arra, hogy Heller Ágnes egy lengyel lapnak azért nevezhette pogánynak Magyarországot, mert a filozófus természetes közege a Farkasházy-féle szárszói találkozó vendégserege. E körön kívül legfeljebb az ellenében, így részben neki is köszönhetően majd hárommilliósra bővült Fidesz-szavazótábor egyben tartása miatt fontos, hogy teret adjunk amúgy értékelésre méltatlan megnyilvánulásának. A miniszter hazugságnak nevezte, hogy a Fidesz az intézményesített európai együttműködés ellenfele, az Európai Unió valódi sírásója például Guy Verhofstadt, Judith Sargentini vagy Martin Schulz. Ők a diktatórikus, kirekesztő politikusok, nem tűrik a sajátjuktól eltérő véleményeket, szétverik az európai

Forrás: 24.hu
Feltöltő: Commenter
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

60 hozzászólásarrow_drop_down_circle

F_Viktor
@karma1: Írod:
"Bajnai egy rakas szamocat sem er - akkor barkit odaraktak volna, az ugyanugy elvezette volna egy evig az orszagot..."

Ezzel nagyon nem értek egyet. :-)
Rajta kívül ki mert volna a megválasztása ELŐTT, fájdalmas megszorításokat "ígérni", hogy a gazdasági válság káros hatásai a magyar gazdaságra ne mélyüljenek tovább:
Pl.
"Nyíltságra, egyenességre van szükség. Fájni fog, minden családtól áldozatot és lemondást kíván a válságkezelés. Minden magyar családot, minden embert érinteni fog, de lesz eredménye."
Az eredmény meg is lett, ilyenekre nem politikusok, hanem szakértők képesek.
Az ilyenek alatt értem az egyenességet, az elvhűséget és az eredményeket.

Írod:
"... annakidejen meg is ijedt a felelossegtol, es nem is akarta tovabb csinalni."

Ez sem így történt, feltételekkel vállalta el a ME pozíciót, s előre megmondta, hogy csak a 2010-es választásokig vállalja el.
Azt is megmondta, hogy nem politikusi babérokra tör:
"Kapus vagyok, nem fogok cselezni, nem török csatár szerepre. Védeni fogok."
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
papa.49
Akkor már meg is buktál történelemből dudadani a magyarok 1000. előtt pár évvel jöttek be a Kárpát medencébe, leigázva az itt élőket, és ugye akkor már voltak országok Európában !!!
Tehát ez megint bukfenc jó tanítványa vagy a kupaklajának, meg méltó is hozzá FASZKALAP !!!
Commenter
@papa.49: mit tanult ez valójában a kupak mellett? A bunkóságon kívül? Mert én annyit tudok csak hogy a pázmányon doktorált jogból, na az a cég a második fideszes csicskaképző meg cölöp diploma osztogató. A volt dékán erdő dr...
kereső
Milyen jól eltanulta ez is !azt,hogy vádold meg mindazzal az ellenfeledet, amit te magad teszel/tenni szándékozol Jó iskola volt erre gyurcsány karaktergyolkolása, áldassék érte örök időkre semjén zsolt és navracsics tibor neve.
Commenter
@kereső: kihagytad Gyurcsány egykori párttársait: szili nagyasszonyt, baját és szekerest akik az öszödi beszédet publikussá tették. ők sem különbek semmilyennél és navracsicskánál.
kereső
@Commenter: igazad van, ők csak! támogatták orbán legyilkolási szándékát- szóval, és tettetekben is!.És ha már, visszagondolok a sok-sok irástudóra?!,akik kórusban fújták mindazt,amit a fidesz papagájkórusa fújt éjjel-és nappal, bele se gondolva,hogy igaz-e vagy sem.
Ja,és g,yurcsány ágyazott meg orbánnak, nem azok,akik kritika nélkül elfogadták mindazt,amit orbán mondott.És a mai napig nem hajlandóak ezzel szembe nézni,hogy mit tettek.Na amig,az a vélekedés megmarad,hogy gyurcsány ágyazott meg orbánnak,itt marad a NER.
nezelodo
Gergő ezt beszoptad Ott ültek Szárszón a hitetlenek! Biza, Orbán is ott pöffeszkedett és csak később vette fel a kereszténységet! Vajon hány évesen keresztelte meg a kiutált papja, és mikor jött rá, hogy nem üldözni, hanem kihasználni kell az egyházakat? Pedig a "Térdre imára csuhások" beszólással hozta nyilvánosságra az ateizmusát! Bizony felejt a magyar, a slepp meg lehazudja ha kell a Krisztust is a keresztről.
Menj haza a kisvárosodba, térj be a templomba, mondj el a bűneidért egy miatyánkot fejből, és hallgasd, amint a nagytemplom harangjátéka rád zúdítja a Székely Himnuszt.
Commenter
@kereső: tény, hogy Gyurcsány kezéből kicsúsztak a dolgok, kicsúszott alóla a talaj, a párt de ezzel segített akaratán kívül orbánnak, és a vizitdíj körüli népszavazásos "fülkeforradalom" megadta a kegyelemdöfést, ugyanis Bajnai nem volt igazi váltója Gyurcsánynak, nem is akart hatalomban maradni, amibe szinte kényszerből került miután már öt percenként dobálózott a párt a különböző Gyurcsány utódok nevével. A fidesz és propagandistái a melléjük beállt megvezetett jobboldali tudósok jó munkát végeztek a Fidesz szavazók körében. Fullos agymosás,tömegpszichózis, nézd meg az örjöngő szimpatizánsaikat akik ujjonganak, éltetik a vezírt.
karma1
Azt, hogy Gyurcsany agyazott meg a NER-nek, - ezt mind kizarolag a futyiszes propaganda terjeszti - ez terjesztette a multban is - szili katalin meg a tobbi maszopos egyszeruen elarulta ot.
Amit Gyurcsany 2008-ban a nagy vilagvalsag-recesszio alatt vegigbravurkodott - azt nem sok vezeto tudta volna vegigcsinalni.
2010 decembereben volt Magyarorszag UTOLJARA felertekelve a Standard & Poor listajan, es ez NEM orbannak a 7 honapos "uralkodasanak" volt az eredmenye, hanem az elotte eltelt 4 evnek.
Bajnai egy rakas szamocat sem er - akkor barkit odaraktak volna, az ugyanugy elvezette volna egy evig az orszagot - annakidejen meg is ijedt a felelossegtol, es nem is akarta tovabb csinalni. Hiaba, Bajnai egyaltalan nem egy politikus, plane nem vezeto alkat. Csak azt nem tudom, hogy akkor meg miert pedalozik annyira a kozeletben maradni?
karma1
@Commenter: Szerintem meg nem akaratan kivul segitette az mszp a fideszt - ahogy utolag bebizonyosodott, szili katalin is jo allast kapott az arulasaert, van egy olyan erzesem, hogy az mszp-be beepult provokatorok szavara huzodtak ki Gyurcsany mogul, - a szemet munkat meg elvegeztettek a szilikataval, mint kiszivarogtatoval.
Mindenki megkapta a jutalmat .
Aztan a botka laci is rajott, hogy bizony a fidesz mar az mszp spajzaban van, es ezert (is) mondott le a ME jeloltsegrol...
F_Viktor
@nezelodo: Írod:
"...mikor jött rá, hogy nem üldözni, hanem kihasználni kell az egyházakat?"

Nem kihasználja, hanem FELhasználja az egyházakat és az egyházakban hívőket.
F_Viktor
@karma1: Írod:
"Bajnai egy rakas szamocat sem er - akkor barkit odaraktak volna, az ugyanugy elvezette volna egy evig az orszagot..."

Ezzel nagyon nem értek egyet. :-)
Rajta kívül ki mert volna a megválasztása ELŐTT, fájdalmas megszorításokat "ígérni", hogy a gazdasági válság káros hatásai a magyar gazdaságra ne mélyüljenek tovább:
Pl.
"Nyíltságra, egyenességre van szükség. Fájni fog, minden családtól áldozatot és lemondást kíván a válságkezelés. Minden magyar családot, minden embert érinteni fog, de lesz eredménye."
Az eredmény meg is lett, ilyenekre nem politikusok, hanem szakértők képesek.
Az ilyenek alatt értem az egyenességet, az elvhűséget és az eredményeket.

Írod:
"... annakidejen meg is ijedt a felelossegtol, es nem is akarta tovabb csinalni."

Ez sem így történt, feltételekkel vállalta el a ME pozíciót, s előre megmondta, hogy csak a 2010-es választásokig vállalja el.
Azt is megmondta, hogy nem politikusi babérokra tör:
"Kapus vagyok, nem fogok cselezni, nem török csatár szerepre. Védeni fogok."
Commenter
@karma1: én csakis Gyurcsányra írtam hogy akaratán kívül, bocs ha félreérthető voltam. Bajnait rendesen karaktergyilkolta a Fidesz a szerencsétlen Hajdú Bét ügyben, amiről nem is feltétlenül ő és csak ő tehetett. Itt szerencsés és makulátlan üzleteket csakis a méxarosok és a kupaklalák tudnak kötni.
"Kapus vagyok, nem fogok cselezni, nem török csatár szerepre. Védeni fogok." Késő. Kár, mert a csuti ellen valóban védeni kellett volna. Hatalmas öngólt lőtt a társadalom a megválasztásával. Mert itt ő nem csak hogy cselezett, hanem gáncsol és fölrúg azóta is. Piros lapok után örökös eltiltás kellene.
karma1
@Commenter: Hat nekem nem votl szimpatikus, hogy a valasztasok elott - amikor az o valaszthatosaga is szoba jott - akkor nem allt ki, es nem mondta el azonnal, felreerthetetlenul, hogy ne keverjek bele a nevet mindenfele politikai elemzok (plane ne a lanczi fele, meg a mraz fele oldalrol) mert nem ohajt indulni az ME cimert.
Az EU-t egyedul - legeloszor es a legnagyobb erovel - senki mas nem bomlasztja, rohasztja, csak orban.
Ugyhogy a gg-nek inkabb vegig kellene gondolnia, miket allit...
Jozefina
Szerintem az EU sírásói pontosan olyan bárgyú képűek mint gulyás és társai!!! Az EU legnagyobb ellensége az orbán-putyin és részben trump paktum!!! Ök minden aljasságra képesek az EU ellen!!!?? És meg is teszik!!??
444.hu/2018/08/16/orosz-befolyas-nem-magyarorszagon-a-legrosszabb-a-helyzet
Commenter
@karma1: Bajnai nem politikus alkat. Nem az a tipikus frontember, ő jobban érezte magát gazdasági miniszterként. Nem mondta, hogy ne, csak gyorsan kiszállt, holott az Együtt és a 4K! is felsorakozott már mögé. Ez hiba volt, ahogy az is, hogy sokáig tagadta, hogy ő lehet Gyurcsány (esetleges) utóda, mert nyilvánvaló volt, hogy 99,95 százalék hogy az lesz.De ha mondta volna is, akkor is a lánczik és a mrázok belekeverték volna a nevét csak úgy a további riogatás, lejáratás végett. Az EU bomlasztói: Putyin és orbán. Ha a belga Guy Verhofstadt diktátor, ahogy ez a szerencsétlen szervilis gg állítja, akkor orbán született demokrata.
Jozefina
Bajnaira semmi rosszat nem lehet mondani! Ő szakértői kormány vezetőjeként egy évre vállalta a miniszterelnökséget és amit vállalt azt teljesítette is!!
De nagyon eltértünk a cikk tartalmától, mert az nem erről szól!!!
kereső
@F_Viktor: ez mind igaz, de azért a biztonság kedvéért még aláiratta a "biztositékát" az mszp frakcióval.Csak igy vállalta,hogy végigviszi a válságtervet,amit még gyurcsány vezetésével dolgoztak ki-még az eus selyemzsinór előtt.
papa.49
Akkor most elmondom amit én tudok, szépen csendben a pártok ,,pénzemberei,, megegyeztek, a Gyurcsánynak mennie kell, ebben benne volt az mszp., a szdsz. és a fütyisz is !!!
A Gyurcsány hihetetlen baklövése az volt, hogy 2006. ban nem csukatta le a csutit, mert akkor a sok mameluk rögtön dalolni kezdett volna, és a csuti soha a büdös életbe nem lesz újra miniszterelnök!!!
A második baklövése pedig mikor elkezdett ötletelni, hogy mi is történjen, és ez csak muníció volt a karakter gyilkoláshoz, amit a semmilyen, meg a navracsicska rendesen végre is hajtott !!!
A Bajnai is jó szakember de nem akart politikus lenni, van ilyen, őt egy un. szakértői kormány élén tudnám elképzelni, amelyik max. 2 év alatt gatyába rázná a gazdaságot !!!
Végül is most mi történik, az ötletelés folytatódik, a csuti kitalál valamit és keresztül verik a hodályon, ha jó, ha nem jó !!! Aztán jön a módosítás 599 felvonásban !!!
Visszatérve a dudadanira, ez csak dudálni tud a kottát nem ismeri, csak fújja amit elé tesznek !!!
Commenter
@papa.49: minden szavad igaz, és egyet is értek vele!
F_Viktor
@Commenter: Írod:
"... csak gyorsan kiszállt, holott az Együtt és a 4K! is felsorakozott már mögé. Ez hiba volt, ahogy az is, hogy sokáig tagadta, hogy ő lehet Gyurcsány (esetleges) utóda, mert nyilvánvaló volt, hogy 99,95 százalék hogy az lesz"

Nem tudom melyik Bajnairól van most szó, de 2009-ben akkor még csak 4K! mozgalom volt, az Együtt pedig még sehol nem volt (2012, Együtt 2014 mozgalom).
Nyilvánvaló, hogy Gyurcsányt ő váltja pedig főleg nem volt, lejjebb írom miért.

@kereső: Írod:
"... azért a biztonság kedvéért még aláiratta a "biztositékát" az mszp frakcióval."

Én úgy emlékszem, hogy az SZDSZ és a fityesz frakció bizalmát kérte (hogy engedik a dolgát végezni), s csak ezután vállalta el a ME-i jelölést.

Írod:
"...még gyurcsány vezetésével dolgoztak ki-még az eus selyemzsinór előtt."

Nem volt ő annyira jóban Gyurcsánnyal, a Feri lemondásakor három lehetséges személyt jelölt meg utódjaként: Surányi Györgyöt, Glatz Ferencet, Takács Jánost és Vértes Andrást. Előbbi kettő nem vállalta, utóbbi kettőt pedig az SZDSZ elutasította.
Az SZDSZ bedobta Bokros Lasos nevét, mert a számukra elfogadható (Surányi melletti) harmadik lehetséges jelölt, Békesi László nem vállalta a jelölést.
Mivel Bokros sem vállalta a posztot – akit egyébként az MSZP sem támogatott –, új jelöltet, Gráf Józsefet javasolta az MSZP, amit Gráf nem vállalt. :-)))
Ekkor már majdnem lehetett kormányválságról beszélni.
S csak ekkor lett Bajnai az MSZP jelöltje...
Commenter
@F_Viktor: köszönöm a javítást. Bennem már az egészből csak Bajnai neve maradt meg ennyi év után.
F_Viktor
@Commenter: Pedig Bajnai nevét és kormányzását érdemes megjegyezni, 90 óta ez volt az egyetlen szakértő kormány. Sajnos csak 1 évig...
simmering73
Nem értem miről hablatyol ez a nímand. Az EU sírásója jelenleg Orbán Viktor és bandája.
Commenter
@F_Viktor: Sajnos. És ugyanez volt igaz Németh Miklós kormányára is, sőt Horn Gyula kormányára is, mert mögötte is állt egy szakértői testület. Most olyan tótumfaktumunk van aki mindenhez ért, és mindent magának akar. Mekk Elek hozzá képest gyenge kezdő...
Commenter
@simmering73: ennek a vízkóros külsejű, püffedt arcú nímandnak sajnos már nem csak a képe nagy, hanem a hatalma is egyre nagyobb a kultúra területén...(is)
kereső
@F_Viktor: emlékszem a hetekig tartó castingra, közröhej volt.Az mszp frakció aláirt,ez tény-ezek után a fidesz nem igazán erőltette magát,hiszen akkor már eldőlt,hogy nyerni fognak 2010-ben.Ekkortájt már irogatták,mondogatták "nem kell félni a kétharmadtól"- nem félt az ország, és sikerült jól megijeszteni 2010 óta.
Hogy végül is kinek jutott eszéne Bajnai,teljesen lényegtelen.Tette a dolgát-viszonylag nyugalmas körülmények között.És mert mindenki el van ájulva tőle,azért megnéztem volna,vagy bárkit,hogy egy alapvetően kibeszélős,betartós,kihátrálós,szavát nem tartó frakció és egy "farok csóválja a kutyát"mentalitású koaliciós partner, és egy fidesz ellenzék mellett ki mire jutott volna.Az ország sajnos nem sokra,most meg már a fejszének a nyele is elveszik.Ennyi.( majd még utána nézek,ha tudok,hogy végül is hogyan került Bajnai a képbe)
papa.49
@Commenter: a 09. 48. ra talán a százalékszámítást, de lehet hogy azt úgy számolják ki mint az egyszeri ember, mikor osztozkodott a bűntársával !!!
Commenter
@kereső: "És mert mindenki el van ájulva tőle,azért megnéztem volna,vagy bárkit,hogy egy alapvetően kibeszélős,betartós,kihátrálós,szavát nem tartó frakció és egy "farok csóválja a kutyát"mentalitású koaliciós partner, és egy fidesz ellenzék mellett ki mire jutott volna." Mire jutott volna? Ugyanarra a sorsra amire Gyurcsány Ferenc.
kereső
@Jozefina:" A miniszter hazugságnak nevezte, hogy a Fidesz az intézményesített európai együttműködés ellenfele, az Európai Unió valódi sírásója például Guy Verhofstadt, Judith Sargentini vagy Martin Schulz. Ők a diktatórikus, kirekesztő politikusok, nem tűrik a sajátjuktól eltérő véleményeket, szétverik az európai...", de hisz erről beszélünk. Ez már egyszerr bevált gyurcsánynál, megvádolni azzal,amit én magam teszek/tenni akarok- és besározni,ellehetetleniteni az ellenséget.( ez szándékos,ugyanis orbánnak nem ellenfelei vannak,hanem ellenségei).És ezt mégegyszer nem kéne "beszopni"!- nem hallok kiabálni egyetlen mérvadót sem!!!Hogy ezt ne higyjétek,nem igy van!!Nem szabadna rájuk hagyni, hagy mondják,mert hülyeség amit mondanak. Mi lett a vége,hogy ilyen okokból "rájuk lett hagyva"!?
troppauerhumer
@karma1: Ugye nem ismered-az általam nagyra becsült-Hofi Géza művész mondását a tájékozódási futásról?Van az vicc :egy újszülöttnek minden vicc új,mint szellemi pelenkásnak idézem:"előbb tájékozódni ,s aztán futni"Ha tájékozódtál volna és nem a csontig szopogatott FideSS mantrát fújná,elkerülhetetted volna,hogy hülyének nézesd önmagad,a többi FideSS,mélymagyar-jobbikuSS birkával együtt.
Elég szelektív az orbánseggszolgálatos emlékezeted.:
"2010. november 10., 16:56
"Magyarország két egymást követő kormánya" olyan lépéseket tett, amik "összességében többet tesznek ki, mint amire bármely más európai ország vállalkozott"

Magyarország két egymást követő kormánya" olyan lépéseket tett, amik "összességében többet tesznek ki, mint amire bármely más európai ország vállalkozott."

Ma megjelent egy interjú Orbán Viktorral a Frankfurter Allgemeine Zeitungban, melyben a kormányfő dicsérte a korábbi Bajnai-kormányt privatbankar.hu/migracio/orban_megint_kulfoldon_dicserte_a_bajnai-kormanyt-231457
húgy is volt az a 2008-as gazdasági válság amit Gyurcsány az IMF hitellel kivédett,majd Bajnai egyensúlyba hozta a gazdaságot ,4%-ra hozta le a hiányt,amit aztán a két FideSS tesó köcsögöd Kósa és Szijjártó a forinttal bedöntött,majd Orbán könyörgött a 7 %-os hiányért Merkelnél és Barrosonál,hogy osztogatni tudjon,de mivel nem kapta meg az olcsóbb IMF-et ,a 3000 milliárd manyupot lenyúlta,az 5689 milliárd "nemmegszorításokkal"hazazavarta .aztán a kétszer olyan drága dollárhitelkötvényekkel még jobban eladósította az országot...a 2010 évi 21 749 milliárd forintról,2016 -ra az adóssága 25 910 milliárd.
Eriksson
@kereső: 13:27
Úgy került a képbe Bajnai, hogy az MSZ-SzDSz kormány kijelölte, az országgyűlés megszavazta.
Volt némi huzavona, hogy ki miért, és miért ne, de aztán csak dűlőre jutottak egy 2009.04.14. 8:02-es cikk szerint.:
www.origo.hu/itthon/20090413-kedden-szavaznak-a-gyurcsany-ferenccel-szembeni-bizalmatlansagrol-es-bajnai-gordon.html
karma1
@troppauerhumer: Orvos latott mar? Mirol brekegsz? Gyurcsany az IMF hitelnek a 75 %-at NEM HIVTA LE, azt orban tapsolta el, 2010-tol szamitva.
Azt mar akkor is megmondta orban, hogy az allamhaztartast jo, prosperalo agban vette at Bajnaitol...
Szedjel porokat, szukseged lehet ra...
karma1
@F_Viktor: Ha Bajnaiban most 2018-ban lett volna egy kis belatas, akkor nem adja a nevet meg feltetelezeshez sem, ami szinten bekavart az amugyis zavaros kampanyba.
amit akkor vallalt, megcsinalta - mindket valasztas elott Mesterhazival jol bekavartak 14-ben es most is.
Ugyanigy elitelem az onjelolt Latmannt, es mindenkit, aki megengedte a sajtonak, hogy a valasztoknak hamis csapast adjanak meg.
F_Viktor
@Eriksson: Nem volt ilyen egyszerű, ma, 13:09 órás hozzászólásomban részletesen leírtam, hogy pártod és uralkodód miért hergelte a hülyéket kormányválságról, miért követelt előrehozott választásokat!
F_Viktor
@karma1: Nem tudom milyen "bekavarásra" gondolsz, 14-ben az E14 jó kezdeményezés volt, nem rajta múlt a bukás.
18-ban pedig távol maradt a kampánytól, annyiban vett részt, hogy a vásárhelyi példára felhívta a figyelmet, valamint a 2/3-ad utáni hétvégi tüntetésen nyilatkozott az ATV-nek, hogy "április 8-án nem lett vége a világnak".
karma1
@F_Viktor: OK, Kedves, lehet, hogy ma Bajnai szemelyeben nem ertunk egyet, en sajnos csak az itt megjeleno cikkekre tamaszkodhatok: ahogy Latmann is bejelentkezett, hogy ot kertek fel ME jeloltnek, es megint szobajott Bajnai neve is, akkor szerintem a legrovidebb uton ki kellett vonnia a sajat nevet a talalgatasokbol, hogy ne kavarjanak bele a mar amugy is teljesen osszezavart valasztok velemenyebe...
karma1
Jav. ki KELLETT VOLNA vonnia a sajat nevet...
F_Viktor
@karma1: Az idei választások előtt éppen egy évvel lett Bajnai a világ egyik legnagyobb gazdasági tanácsadó cégénél, a Campbell Lutyensnél a testületük ELNÖKE, dehogy akart ő orbán után a sz@rt takarítani. Nem is beszélve arról, hogy jól ismeri az ellenzéki pártok prominens embereit, akikkel együtt kellett volna dolgoznia.
Sajnos nem kívánkozik ő már régóta a magyar közéletbe.
karma1
@F_Viktor: Szerintem akinek egy kicsi esze is van, az mind hanyatt-homlok menekul. Szerintem azert nem akartak osszefogast, nehogy megnyerjek a valasztasokat, mert akkor a leghalatlanabb feladat lett volna az oveke - de szerintem hosszu tavon a legmagasztosabb is! - mert ezt az atlathatatlan ganedombot nekik kellett volna kitakaritaniuk, raadasul egy csomo megszoritassal.
En megertem, hogyha valaki inkabb a szakmajaban akar elhelyezkedni, amihez ert, mint beulni a langymelegbe a Parlamentbe 4 evre, de valakinek megis el kellene kezdeni.
En ugy latom, hogy ma ellenzek NINCS , SEMMILYEN, - egyedul Gyurcsany es a DK kuzd orban ellen, mint muslinca a szelben.
De orban - ha akarna - oket is el tudna soporni, ahhoz viszont rettenetesen gyava (orban), hogy mondjuk nekik kuldjon egy 665 millios ASZ-os buntit, mint ahogy a Jobbikot elintezte. Gyurcsany reakcioit nem tudja elore felmerni, - az osszes tobbi partban mar van eloretolt provokatora, akik belulrol zullesztik szet az adott partot, viszont Gyurcsanynal nincs (szerintem).
Mindig mondom, hogyha valaki IGAZAN meg akarna donteni orbant, az gondolkodas nelkul beallna Gyurcsany moge, mert a puhos meg mindig csak tole fel - senki mastol.,...
Azt pedig, hogy Gyurcsany a legnepszerutlenebb politikus, kizarolag orban altal penzelt kozvelemenykutatok allitottak. Nana', hogy orban penzeert azt mondanak, irnak le ezek a kozmetikazo statisztikusok, amit orban latni akar a kozmediakban.
Nekem van egy csomo DK-s szimpatizans baratom, akik erdekes modon csak telthazas videokat tudnak kuldeni, es hogyha meg Klara asszony is ott van, akkor meg a csillaron is lognak.
Akik viszonyognak Gyurcsanytol, tudhatnak, hogy Feri nem akar megegyszer ME lenni, tehat nem lenne az a feltetel, hogy orban vagy Gyurcsany... A kerdes csak az maradna: orban autoriter diktaturaja putyinnal, vagy egy Gyurcsany es a DK altal menedzselt SZAKERTOI kormany, hatalom nelkul. Volt mar ilyenre pelda a magyar tortenelemben
Eriksson
@F_Viktor: ma 00:05

A te pártod és uralkodód is csak hülyeségre hergel téged.

A 13:09-kor írt hsz-odból is világosan kiderül, hogy mekkora káosz volt az akkor uralkodó pártok körül. Egyszerűen képtelenek voltak kezelni a kialakult helyzetet, melyet maguk kreáltak maguknak. S ez a helyzet azóta még tovább eszkalálódott.
Már akkor sem tudtak megegyezni, hogy ki legyen az ország első embere. Egyszerűbb lett volna kibírni az önjáró Gyurcsánnyal azt a kis időt, mint belemenni ebbe a felhajtásba. Ennél még az előrehozott választás is jobb lett volna, méltóságukat megőrizendő. De nem, a szürke eminenciásoknak azonnal kellett egy másik, jól mozgatható báb.
Nem lehet csodálkozni, hogy a választópolgárnak elege lett a zűrzavarból, a marakodásból, az örökös széthúzásból. S ha a Fidesszel nem is lehet mindenben egyetérteni, mégis szerencsésebb az ország velük, mert legalább csend, rend és nyugalom... lenne, ha egy bizonyos kormányellenes réteg nem szítaná a békétlenséget.
kripton
@papa.49: Történelemből egyes!
A Honfoglalás idejében Európában a mai értelemben vett ország csak három volt. Hortvátország, Szászország, és Görögörszág. Voltak jól elkülönülő területek, amelyeken valamelyik nép élt (Bohemia, Trákia, Karintia...), és voltak területek, amelyeken törzsek éltek, de ezek egyike sem szerveződött állammá!
Abban az idóben három birodalom volt államnak nevezhető formáció, ezekenn belül több nép élt. A Bizánci Birodalom, A Frank Birodalom, és az első dunai Bolgár Birodalom. A szlovákok a Frank birodalom által felügyelt területen éltek, a románok még valahol az Appenin-félszigeten terelgették a birkáikat (Erdély és Havasalföld a Bolgár Birodalomhoz tartozott), Senkit nem igáztunk le, frank és bolgár területet vettünk birtokba. Egyébkén a szlovákokat sem az Isten teremtette arra a földre.
papa.49
@kripton: Neked meg 1/ alá, mert akkor vajon kinek ajándékozta a ,,FEHÉR LOVAT,, Árpád fejedelem, az országokat meg te magad is megnevezted .. siccc
kereső
@Eriksson: " S ha a Fidesszel nem is lehet mindenben egyetérteni, mégis szerencsésebb az ország velük, mert legalább csend, rend és nyugalom... lenne, ha egy bizonyos kormányellenes réteg nem szítaná a békétlenséget."- hogy a francba lenne itt csen,rend,nyugalom- hisz maga fidesz=orbán az aki állandóan harcban áll ,és állandóan harcol,még a nem létezők ellen is.Persze,ha számodra azt jelenti,a csen,rend,nyugalom-hogy kuss van,a fidesz=orbán azt csinál amit akar...Ne emlékeztesselek már az elmúlt nyolc év előtti emúttnyocévre- mit csinált a fidesz,hm?Volt-e sztrájk?hajaj-karácsonyra,meg tanévkezdésre,gördülő,meg az orvosok,ápolók,tanárok,...
Na akkor hogy is van ez? Ha a fidesz-orbán ellenzékben,akkor el kell lehetetleniteni mindent ellenzékból, ha kormányon van- bár néha úgy tesznek,,mintha még mindig ellenzékben lennének,-akkor mindenki másnak coki? Magyarázd már el nekem!
Eriksson
@kereső: Az előző kormányok sem voltak semmivel se különbek, ha jól emlékszem. Talán el kellene olvasnod azt is, amit az idézett mondat előtt írtam.
Tehát minden nézőpont kérdése csupán és mindent meg lehet szokni. Nyugalom a hosszú élet titka.
Tőlem te is azt csinálsz amit akarsz.
kereső
@Eriksson: igen csak csal az emlékezeted.Szopogass meggymagot!
Eriksson
@kereső: Az ötlet nem rossz, de neked se ártana valami frissítőszer.
kereső
@Eriksson: má mér? A meggymag nem frissitőszer egyébként.
Eriksson
@kereső: Meggymag nélkül is jól elvagyok, mint ahogy mondtam "Nyugalom a hosszú élet titka."
De te mit szednél feledékenység ellen? Cavinton?
kereső
@Eriksson: lehet,hogy nem is azzal van problémád, hanem a látásoddal?Nézel-csak nem látsz,ha a 2010 előtti időszakot azonosnak látod a mai helyzettel. És kövér elvtárs is ma cáfolt rá erre.Nem egykutya mind- legalábbis szerintem, és ehhez nem kell Cavinton.Nekem legalábbis nem-különben nem élnék meg.
Eriksson
@kereső: Nem látom azonosnak. Azt állítom, hogy az előző kormányok sem voltak semmivel se különbek. Mindegyiknek megvolt a maga dolga, ami miatt az emberek elégedetlenek lehettek. Ha jól emlékszem...
Lepényleső
Alapos oka van annak aki diktatúráról beszél,ha a 8 millió szavazóból 2,6 millió szavazattal nyert 2/3-os többséget,az 5,4 millió felett - is?
Eriksson
@Lepényleső: Utánanézhetnél:
A 2/3 nem a pártokra leadott szavazatok aránya, hanem az összes PARLAMENTI képviselők Fideszre eső számaránya.
Miért olyan nehéz megérteni?
Commenter
@Mirabilis: azért nem az összes magyar szavazott rájuk, még ha úgy is állítják ők ezt be...
anima
Gulyás Gergely, te hitetlen zsidó vagy?
(igazából az sem javítana a helyzeteden, ha hívő zsidó lennél - sőt, még rosszabb).
Tényleg érdekel a származásod - nem antiszemita módon.
nevemnick
tibi, feküdj vissza az ágyadba, és álmodj tovább a Nemzethy Trutymó Zrt dagadt vezérigazgatójáról.
Szép álmokat! :D
Ludmilla
adj a tótnak szállást,kiver a házadból

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.