Mint arról korábban beszámoltunk, szeptember 1-jén Zuglóban az Egressy úton egy motoros személyautóval ütközött, és a balesetben meghalt.

Az MTI közben fotókat hozott le a baleset körülményeiről:

Már fotók is vannak a zuglói, végzetes motorbalesetről

Már fotók is vannak a zuglói, végzetes motorbalesetről

Fotók: Mihádák Zoltán/MTI

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
parasutyo
ezt hogyan sikerült így összehozni? a hátsó váznyúlvány, amin az ülés is van, hajlott fel a kipuffal együtt... a motor eleje meg sértetlen, szinte... biztosan lükvercbe fullgázon ment neki valakinek... :D amúgy meg részvétem az elhunytnak... :(
csagyi
@parasutyo: Sajnos az ütközés után a bringa egy sajátos életet él.A sok pörgés,csúszás,ütközések során az alkatrészei deformálódnak,görbülnek és leszakadnak.Ez az utána látható állapot.A Fiú sajnos meghalt.Legyen neki széles az égi út,nyugodjék békében.
parasutyo
@csagyi: jah, ezért nem értem... az első balesetem után a kórházban ébredtem és a mai napig nem emlékszem rá mi történt, úgy megfejeltem valamit, bár nagy kárt nem okozott a vezérlő központban, már előtte sem voltam 100-as... viszont a motorváz megrogyott, az első telók megtekeredtek és hátra a blokk felé hajlottak. ami a motor elején volt, lámpa, mérőegység az lerongyolódott. a második balesetnél ami egy kicsúszás volt a fejidom és szpoiler tört apróra, a telók ott is görbültek, a generátor a fedéllel elkopott, hogy beláttam a blokkba és még rakás apróság szakadt le a gépről. itt a sérüléseket nem értem... túl kevésnek találom egy karambolhoz képest... tudni lehet pontosan mi történt? a cikk nem túl közlékeny, elég semmit mondó.
csagyi
@parasutyo: Én sem tudok többet mint ami a cikkből kiolvasható.Azért legyél óvatosabb,mert a sok "próbálkozásod" nehogy eredményes legyen.(!)Tetszett a 100-s bemondásod:valóban aki a mai fogalomban két kerekű vasat hajt az tényleg bibis,én is!Üdv.
maci0427
Ezek nem a klasszikus motorkerékpárok, amivel igazán lehet túrázni 4 Ezek versenymotor szerű kerékpárok, a francnak sem tudom, hogy a száguldás a halál felé kivételével, mi a lószart tudnak ezek élvezni a motorozásból ! A motorozás lényege nem csak a sebesség, hiszem a motoron már egy kisebb 50 - 100 kilométeres sebesség is többnek tűnik, a lényeg az lenne, hogy lássa is a környezetét ! És még fel sem kellene öltözni mindenféle szarságos védőruhába, hiszen nem versenyezni akar az, aki a normális motorozásról beszél ! Komolyan basszus , nem csak régen hanem most is elégnek kellene lenni annak a mx .130 -as sebességnek a motoron, ami az autópályákon megengedett, de a 90 - 100 km. -es sebesség mellett is csodás dolog a motorozás ! és akkor látjuk a környezetet és a tájat és nem úgy száguldozunk, mint ahogyan a Lovak mennek, hogy csak előre figyelnek, mert már másra nem is tudnak ! Ez nem motorozás amit ezek csinálnak, akiknek általában ilyen motorjuk van ! És ezek halnak meg, nem az olyan motorosok, akik valóban túramotorral motoroznak a motorozás szépségért és nem a száguldozás a halálba címért !!!
maci0427
Egy mások által elkövetett szabálytalanságot sem tudnak így kivédeni és lereagálni gyorsan, hiszen a figyelem csak előre koncentrálódik a nagy sebesség miatt !!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.