A közlekedési szakpolitika központi eleme a gyors, kényelmes és versenyképes vasúti személy- és áruszállítás feltételeinek megteremtése.

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) hangsúlyozta,

a környezetkímélő, a közutak terhelését mérséklő, a közösségi közlekedés gerincét adó vasúti ágazat fejlesztését 2022-ig mintegy 1500 milliárd forint forrás segíti.

Mosóczi László szerint az ügyfélorientált szolgáltatói jövőkép megvalósítása elképzelhetetlen a járműpark lendületes korszerűsítése, minőségi cseréje nélkül.

Négy év alatt 1500 milliárdot költünk vasútfejlesztésre

Felidézte, hogy a MÁV-Start mára az európai államvasutak közül a legnagyobb, jelenleg 123 motorvonatból álló egységes elővárosi FLIRT-flottával rendelkezik.

A vasúttársaság jövő ősztől 11, a megkötött keretszerződés alapján pedig a későbbiekben összesen akár további 40 nagykapacitású, 600 férőhelyes motorvonatot állít forgalomba – mondta az ITM államtitkára.

Cikk- és címlapkép: Pixabay (illusztráció)

(MTI)

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Lepényleső
...amiből a vasútfejlesztésre cirka 200 000 000-ót,a többi 1 300 000 000 meg sínre lépve távozik?
division
Ez egy remek terv, az embernek elege lett már abból a sok nyamvadt kamionból (na meg sokszor azokból is akik vezetik).

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.