Minden egy 195 850 forintról szóló számlával indult. A papírok szerint a tartozást egy év alatt, tavaly április és idén április között halmozta fel.
Egy békés megyei Mezőhegyesen élő rokkantnyugdíjas élete kilátástalanná vált, amióta két hete kiderült:
mintegy 250 ezer forintos tartozása van az NKM Áramszolgáltató Zrt. felé.
Nem érti, hogy fordulhatott ez elő, mert állítja, hogy minden hónapban kifizette a számlákat.
Állítólag a szolgáltatója úgy cserélte le forgótárcsás mérőóráját egy digitálisra, hogy a réginek semmi baja nem volt,
ez a művelet maga 50 ezer forintba került. Ez adódik össze a 195 850 Ft-os állítólagos tartozással.
Az asszony rendesen fizette a számláit, és fogalma sincs, hogyan halmozhatott fel ekkora tartozást, de hajlandó lenne kifizetni, ha a szolgáltató adna neki haladékot, mert az október 2-ára kitűzött határidőig biztos, hogy nem tudja teljestínei.
Azt mondta, inkább nem eszik, minthogy áram nélkül maradjon télre. Bonyolítja az ügyet, hogy a papírok, amelyek bizonyítanák, hogy befizette a számlákat, a bíróságon vannak, az asszony ugyanis épp válófélben van.
A Bors megkereste a szolgáltatót, és azt a választ kapta kommunikációs munkatársuktól, hogy ilyen esetekben általában a megnövekedett energiaigény, például egy új, nagy teljesítményű berendezés használatba állítása, egy plusz fő beköltözése, vagy nagy energiaigényű tevékenység folytatása tehető felelőssé a hirtelen megugrott összeg miatt. A békés megyei asszony állítja, hogy az ő esetében viszont ezek egyike sem áll fenn.
Cikk- és címlapkép: Pixabay
(Bors)
19 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás